Ajax Netwerk
maandag 20 oktober 2014 - 15:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 77 »

HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

de tour in het algemeen, wielrennen is saai :)
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 juli 2010

Dat er op Ajax.nl geen bericht is te vinden over het overlijden van Cees de Wolf

Schande !

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Maxwell Cabelino Andrade (op 22 juli 2011 22:58:57).]
HR
HR

JesperOlsenFan
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 30 augustus 2004

Om je kapot te ergeren...dat Veendam de 1-0 niet kon vasthouden !
HR
HR

rbuitv
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 december 2006

quote:HR
Glories schreef:

2 tour-ergenissen:
- Die gruwelijk irritante gasten die zo graag met hun harses op de tv willen komen op een col, lijkt me vreselijk irritant als renner zijnde.
- Die kale van tour du jour, die niet te verstaan is.
HR
rbuitv schreef:

forumillustratie
Zo moet de rest gewoon ook op treden!

Die kale van de tour du jour vindt ik wel weer lachen, kom van de Veluwe maar kan hem gewoon verstaan, totaal geen probleem mee!

Ik erger me aan het weer! Laat die zon en 25 graden of meer, maar komen!! B)

[Dit bericht is veranderd door rbuitv (op 23 juli 2011 09:35:07).]
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Ergeren is niet de juiste omschrijving voor zoiets,eerder walgen....

Schutter doodt 84 mensen bij bloedbad op eiland

Hulpverleners ontfermen zich over de gewonden na het bloedbad op Utoya. © afp
UPDATE De schutter, vermoedelijk de 32-jarige Noor Anders Breivik, heeft op het eilandje Utoya, in een meer ten noordwesten van de Noorse hoofdstad Oslo, 84 mensen doodgeschoten. De Noorse Politie heeft bevestigd dat Breivik op dit moment wordt verhoord en dat hij heeft aangekomdigd dat hij zijn daad zal toelichten.

Anders Behring Breivik (32) de vermoedelijke dader van beide aanslagen. Het gaat om overwegend tieners en jongeren in de leeftijd van 14 tot 25 jaar. De Noorse politie verhoogde vanmorgen het dodental van 10 naar 80.

De aanval op het jeugdkamp van de sociaaldemocratische partij op Utoya heeft 'een catastrofale omvang', aldus politiechef Oystein Maeland. Hij vreesde dat het dodental nog iets hoger kan uitvallen om er ook ernstig gewonde slachtoffers zijn. De Noorse koning Harald V heeft zaterdag de aanslagen 'een niet te vatten tragedie' genoemd en zei dat het belangrijk is dat de mensen bij elkaar blijven en elkaar steunen.

De dader kwam aan het eind van de middag en anderhalf tot 2 uur nadat er in het centrum van Oslo een grote bom was ontploft, naar het jeugdkamp verkleed als politieagent. Hij zei de veiligheid te komen controleren en schoot vervolgens op de aanwezigen. Er waren naar schatting 560 mensen jongeren aanwezig op het kleine eilandje. De schutter is aangehouden. Het zou gaan om een 32-jarige Noor uit de hoofdstad Oslo met rechts-extremistische ideeën.

Bij de aanslag met een autobom in de hoofdstad verloren zeven mensen het leven. Aangenomen wordt dat de schutter op Utoya ook verantwoordelijk is voor de aanslag in Oslo. Daar werd het kantoor van de sociaaldemocratische premier Jens Stoltenberg zwaar beschadigd, net als de ministeries van Financiën en van Olie. Het vreedzame Noorwegen werd diep geschokt door de aanslagen. De premier dook enige tijd onder en militairen zetten straten af in Oslo uit vrees voor meer ontploffingen.

Tal van commentatoren wijdden aanvankelijk uit over welke islamitische groepen hier verantwoordelijk voor konden zijn, maar Stoltenberg liet relatief snel weten dat hij niet dacht dat 'de aanslagen verband hielden met internationale terroristische organisaties, maar dat ze eerder het werk van een gek leken te zijn'.
(ANP/Redactie)
23/07/11 09u30
HR
HR

T-Bag
Administrator

Was me weer eens aan het vervelen (ik voel het inkoppertje al komen dus laat maar ;B ) en ben opnieuw begonnen deze topic wat door te lezen en echt zeg,als je al een beetje een slappe bui hebt dan kom je er ook niet meer uit ook nie :D :D

Als ik zou moeten quoten dan zou ik een post krijgen van 10 pagina's,gewoon te goed soms :P

Vooruit 1 tje dan,ik mis btw z´n ´belevenissen´ :B

AFC Romalona schreef:

- als je wilt rukken, dat dat niet kan omdat je ouders in dezelfde kamer tv zitten te kijken

- Als je je vriendin ligt te neuken en dr broertje in dr kamer ernaast lawaai zit te maken..

-lig je lekker seksuele gemeenschap te hebben met je vriendin, je komt lekker op gang, zij ook, wil ze stoppen omdat ze pijn heeft vreselijk
:D

[Dit bericht is veranderd door T-Bag (op 24 juli 2011 03:34:14).]
HR
HR

AMS OOST
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 115
Reg.: 24 juni 2008

Hahah dat is wel een classic ja nu ik hem zo teruglees :
Laat ik dan ook maar een duit in het zakkie doen.

Ik irriteer me mateloos aan mensen die spelers belachelijke bijnamen geven. Bekendste voorbeeld is Siggy/ziggy ipv Sigthorsson, maar ook Thula (voor Thulani Serero) en Lenna (voor als Lens komt) heb ik langs zien komen.

Kom op mensen het zijn voetballers geen pokémon.
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Dat achterlijke gevraag en gedoe in het Spits topic.
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ik erger me aan mensen met bronnen.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Ik erger me aan al die mensen in bepaalde topics die zich gedragen als een stel puberende bakvissen. Voornamelijk het spitsen topic wordt vervuilt met reacties die het niveau kleuterklas niet ontstijgen.
Ook na de wedstrijd van vanavond zie je weer reacties verschijnen van mensen over de wissels, echt ongelooflijk, ik vraag me af of sommige kinders echt niet meer logisch kunnen nadenken.

Het wordt tijd dat de scholen weer gaan beginnen.
HR
HR

Sander_AFCA
Vedette

Vak: 425
Reg.: 14 oktober 2003

Dat mijn vakantie voorbij is gevlogen en ik maandag weer aan het werk moet ;)
Nee valt best mee. Ik vind mijn werk best leuk, alleen had de vakantie wel iets minder snel voorbij mogen gaan haha.
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

Robehr schreef:

Dat achterlijke gevraag en gedoe in het Spits topic.
HR
Even met 50 man iemand zn bil likken over één of andere geheimzinnige spits waar Ajax wellicht interesse voor zou hebben als 2de man achter Sigthorsson. Al moet ik wel zeggen dat blackmoon het leuk speelde/speelt. Hij blijft ze voeden en ze blijven maar happen. Op zich ergens ook wel weer grappig..
HR
HR

Joaquin Sanchez
Vedette

Reg.: 6 augustus 2006

De regie bij Eredivisie Live. Of eigenlijk bij voetbalwedstrijden in het algemeen. Hoe moeilijk kan het zijn? Zinloze herhalingen van halve kansen in slowmotion laten zien terwijl er allang weer een aanval aan de andere kant is. Of inzoomen op een reactie van de vrouw van de assistent-trainer van de D2 terwijl er al weer gevoetbald wordt. :\(
HRHR
HR

jonge ultra
Talent

Uit: heerhugowaard
Vak: 424
Reg.: 3 april 2011

dikke mensen in de sportschool.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

jonge ultra schreef:

dikke mensen in de sportschool.
HR
In het kader van de gezondheid lijkt me dat juist de bedoeling? Ik ben niet dik, maar ik sport aangezien ik het niet wil worden. Niet om bodybuilder te worden.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

AMS OOST schreef:

Hahah dat is wel een classic ja nu ik hem zo teruglees :
Laat ik dan ook maar een duit in het zakkie doen.

Ik irriteer me mateloos aan mensen die spelers belachelijke bijnamen geven. Bekendste voorbeeld is Siggy/ziggy ipv Sigthorsson, maar ook Thula (voor Thulani Serero) en Lenna (voor als Lens komt) heb ik langs zien komen.

Kom op mensen het zijn voetballers geen pokémon.
HR
Precies dit! Kleinzielige eindhovense mentaliteit die debiele bijnamen. Of kleutergedrag, dat kan ook.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Dat FdB nog steeds niet de juiste poppetjes op de juiste plek weet te plaatsen terwijl 90% hier op het AN wel ziet,dus Frank,kom eens meelezen en doe wat logisch is :-)
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Deze "zomer", en dat ik de kans niet heb gehad om weg te gaan deze zomer. Dan maar rond de kerst richting de evenaar ofzo.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Meisjes aan de haak slaan die al een vriendje blijken te hebben :denk
HR
HR

Rooie
Talent

Vak: 429
Reg.: 4 december 2000

Ik erger me nogal aan het commerciële voetbal! Zie nu dat de eerstvolgende '14.30 uur thuiswedstrijd' pas op 19/02/12 is. Dat duurt bijna een half jaar!!!!! (Gelukkig hebben we nog wel 010 en 070 dit jaar op zondag, helaas wel 12.30 uur)

:I
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

Villas-Boas schreef:

Ik erger me aan mensen met bronnen.
HR
Wat is jouw bron daarvoor?
En ook jammer dat jij je dan vaak aan mij ergert. Ik heb bijna altijd een bron. Wellicht dat de onderstaande link je over de streep trekt. Maar pas op want dat is eigenlijk een bron.

http://193.190.56.244/~cvan_der/b_waarom_bronnenlijst.html

Maar waar ik me wel aan erger: Als ik weer eens een post op het forum neerleg van 2 A4tjes. Waarin ik mijn visie tot in den treuren uitleg. En daar dan vervolgens een antwoord van twee woorden op krijg. En dan bedoel ik niet de leuke oneliners. Want daar zie ik de humor wel van in. Maar meer reacties als; "slaat nergens op", "is gelul", "dramatische analyze", etc. En dat alles zonder enige vorm van uitleg of motivatie.
PS. Waag het niet om hier op te reageren met een korte nietszeggend antwoord. Want ik stalk je net zo lang op dit forum, totdat je je van absolute wanhoop maar aanmeld op het Feijenoord forum.

[Dit bericht is veranderd door doctor van Gaal (op 28 augustus 2011 20:00:21).]
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

doctor van Gaal schreef:

(...)
En ook jammer dat jij je dan vaak aan mij ergert. Ik heb bijna altijd een bron. Wellicht dat de onderstaande link je over de streep trekt. Maar pas op want dat is eigenlijk een bron.

Maar waar ik me wel aan erger: Als ik weer eens een post op het forum neerleg van 2 A4tjes. Waarin ik mijn visie tot in den treuren uitleg. En daar dan vervolgens een antwoord van twee woorden op krijg. En dan bedoel ik niet de leuke oneliners. Want daar zie ik de humor wel van in. Maar meer reacties als; "slaat nergens op", "is gelul", "dramatische analyze", etc. En dat alles zonder enige vorm van uitleg of motivatie.
PS. Waag het niet om hier op te reageren met een korte nietszeggend antwoord. Want ik stalk je net zo lang op dit forum, totdat je je van absolute wanhoop maar aanmeld op het Feijenoord forum.
HR
Wat een slecht verhaal zeg...

Té, té makkelijk, maar ach...
HR
HR

Villas-Boas
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

doctor van Gaal schreef:

(...)

HR
Kansloos.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Wat me blijft ergeren is dat als je een reactie aan het tikken bent en op ' verzenden ' drukt,de site weer eens blijft hangen. Of je reactie wordt een paar x dubbel geplaatst of je kunt alles weer opnieuw intikken... :\(
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

T-Bag schreef:

Wat me blijft ergeren is dat als je een reactie aan het tikken bent en op ' verzenden ' drukt,de site weer eens blijft hangen. Of je reactie wordt een paar x dubbel geplaatst of je kunt alles weer opnieuw intikken... :\(
HR
Dat heb ik ook regelmatig. Ik ben er zelfs al mee begonnen voor ik zenden druk, om alles te selecteren en op kopieren te klikken. Dat wanneer het vastloopt ik het in ieder geval niet geheel opnieuw hoef te typen. Wel zo handig als je zulke stukken schrijft als ik weleens.
PS aan de andere 2 schatjes hierboven. Leuk he (oke eigenlijk waren het intikkertjes) Maar zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,1% dat Schalke 04 wint van Sporting Lissabon. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Barcelona-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!