Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 05:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 77 »

HR

bruno Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Uit: heinenoord
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 9 juni 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 juni 2011 om 17:04:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat 1 van m'n (2) nieuwe vissen in m'n aquarium (algen-eters wel te verstaan) alleen maar aan de zuurstof filter vast blijft zitten!! Dus amper te zien is of te voorschijn komt.. rotvis!
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

quote:HR
Willy Wonka schreef:

(...)

Dit zou een molen voor moeten stellen.
HR
Toevallig las ik op de site waar ik dat plaatje vond dat het inderdaad een molen is, meer bepaald een vlindermolen.. Tja.

Staat er trouwens kennelijk pas sinds 1998, maar die 15 jaar ergeren voelen als 18 :)

[Dit bericht is veranderd door Aquilani (op 13 juni 2011 17:22:55).]
HR
HR

EnLasBuenasYEnLasMalas
Vedette

Vak: 424
Reg.: 1 april 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 juni 2011 om 19:33:59.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vroeger dacht ik altijd dat het een ananas was :B
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Reg.: 22 februari 2009

Mensen die links 1 km/u harder rijden dan de auto's rechts en deze alle 100 één voor één in gaat halen.

Oh en de belangrijkste was ik vergeten: DUO en het openbaar ministerie wat hiermee te maken heeft. Godverdomme wat een stelletje mongolen zijn het daar, het hele jaar al gezeik mee. Nu krijg ik bijvoorbeeld een brief thuis gestuurd met het feit dat ik extra studiefinanciering krijg omdat ik sinds maart geen stufi meer heb ontvangen en er komt een deurwaarder om de te betalen schuld te innen. Klinkt logisch toch :denk
Morgen maar weer even bellen.

[Dit bericht is veranderd door kaleeeh (op 14 juni 2011 18:24:31).]
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

kaleeeh schreef:

Mensen die links 1 km/u harder rijden dan de auto's rechts en deze alle 100 één voor één in gaat halen.
HR
Die ja, en auto's die net zo hard als hun voorganger op de rechterbaan gaan en hem dan gaat inhalen om alleen maar voor hem te gaan rijden. Elke keer weer afrememen om niks.
HR
HR

positiespel
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 28 december 2010

kaleeeh schreef:

Oh en de belangrijkste was ik vergeten: DUO en het openbaar ministerie wat hiermee te maken heeft. Godverdomme wat een stelletje mongolen zijn het daar, het hele jaar al gezeik mee. Nu krijg ik bijvoorbeeld een brief thuis gestuurd met het feit dat ik extra studiefinanciering krijg omdat ik sinds maart geen stufi meer heb ontvangen en er komt een deurwaarder om de te betalen schuld te innen. Klinkt logisch toch :denk
Morgen maar weer even bellen.
HR
Of bijvoorbeeld op de Afsluitdijk, waar je nu 130 mag, mensen met 82 km/u een vrachtwagen in gaan halen............ :denk :denk :denk
HR
HR

Sicko
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 juli 2008

Tikkie Terug schreef:

(...)

Mensen die agenten de schuld geven van het falen de overheid die hen aanstuurt.

HR
Daarom zei ik ook: mensen die de functie agent uitoefenen. Niet het beroep zelf ;)
HR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

dat je bij een intake voor het ROC van amsterdam opeens verplicht je ouders moet meenemen, ookal woon je al op jezelf
HR
HR

GaBrie
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Mensen die lopen te zeiken dat ze het zo ongelooflijk zwaar hebben, wanneer ze dat niet hebben. Lachen dat je keelontsteking hebt of 'zo' hard moet leren. Maar val mensen er niet mee lastig en probeer geen medelijden op te wekken. Mensen waarderen dat niet.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Mensen die in een dure auto rijden en denken dat er voor hun andere regels gelden. :denk
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Mensen die in een dure auto rijden en denken dat er voor hun andere regels gelden. :denk
HR
+1 Weet precies wat je bedoelt :P
HR
HR

Ride
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 21 januari 2011

T-Bag schreef:

(...)

HR
Ik ook, lekker hè zo'n te dure auto :D B)
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Om terug te komen op de kunst, wat ze in Zuid lieten zien bij ArtZuid vond ik schitterend.

Voor de rest erger ik me vooral aan het weer. Laat die regen maar weer komen. Tuurlijk! :denk
HRHR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Commentatoren die niet op de hoogte zijn van de regelgeving van wat ze verslaan :denk
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

T-Bag schreef:

Commentatoren die niet op de hoogte zijn van de regelgeving van wat ze verslaan :denk
HR
Wat werd er gezegd dan bij welke wedstrijd?
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

Aan het feit dat ik maar geen keuze kan maken voor een TV, die ik met name voor mijn PS3/Xbox360 wil hebben.

Oh en ik erger me aan mezelf momenteel,omdat ik een rot bui heb:B
HR
HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

T-Bag schreef:

(...)

HR
+1 op sites die niets met Geenstijl te maken hebben is iets waar ik me enorm aan kan ergeren.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Fietsers met kratjes aan hun stuur.
HR
HR

Roodjood
International

Uit: Krommenie
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 14 augustus 2009

Ajacieden die schreeuwen om eigen jeugd om ze vervolgens geen tijd te gunnen en ze al weer de grond in te boren , dan wel meteen afschrijven voor de toekomst. Droevig wordt ik er van.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

Ajacieden die schreeuwen om eigen jeugd om ze vervolgens geen tijd te gunnen en ze al weer de grond in te boren , dan wel meteen afschrijven voor de toekomst. Droevig wordt ik er van.HR
Breek me de bek niet open. Of de scouting afzeiken en dan zien waar we ze zelf mee komen aanzetten. De halve Eredivisie wordt ontleed.
HR
HR

Bullurist
Veelbelovend talent

Reg.: 4 maart 2011

Het gebruik van 'de' topic. Volgens de Van Dale net zo correct als 'het' topic, desalniettemin erger ik me er mateloos aan.
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

Drie Kruizen schreef:

(...)

Nee, daar heeft het niet mee te maken. Ongetwijfeld zal er ook vaak kunst zijn waarin ik het niet zie, maar zelfs als ik het wel zie, vind ik het nergens op slaan.

Nou moet ik wel zeggen dat ik het verkeerd neerzette, ik erger me niet zozeer aan kunst, wat iemand mooi vind moet ie zelf weten. Ik erger me alleen aan kunst als ik ernaar móét kijken en een kunstenaar me, met een stem alsof ie manisch depressief is of net wakker, uitlegt wat het idee erachter is. Dan vraag ik me echt af of dat soort gasten het echt zo zien, of dat ze gewoon lui zijn. Wat overigens ook mag, maar dan ook geen subsidie. Kom op, zeg.
HR
Het heeft er wel mee te maken. het is zelfs de essentie van deze discussie. Jij meent dat als jij het niet ziet, dat het geen kunst is. Of je stelt dat kunst die jij niet ziet maar niet gemaakt of gesubsidieerd moet worden. Realiseer je echter dat er kunst gemaakt wordt die jij niet ziet OMDAT er kunst gemaakt wordt die jij wel ziet (mooi vindt). En dat er heel veel mensen zijn die jouw smaak niet delen. En dat zonder "slechte" kunst, er nooit hele goede kunst zal zijn.

Je schijnbeweging over een kunstenaar die sloom vertelt over zijn kunst laat ik even voor wat het is. Volstrekt irrelevant.
HR
HR

yan-arie
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 12 januari 2008

Ajax ExclusiveTv!! De grootste nonsens die ik als supporter kan tegenkomen.
Betaal me al helemaal scheel aan Eredivisie's Live en shirtjes met impotente kraagjes en dan kan je al niet eens een interview zien met de nieuwe aankoop of wat goals tegen een amateur ploegje.
HR
HR

Glories
Basisspeler

Reg.: 19 september 2006

2 tour-ergenissen:
- Die gruwelijk irritante gasten die zo graag met hun harses op de tv willen komen op een col, lijkt me vreselijk irritant als renner zijnde.
- Die kale van tour du jour, die niet te verstaan is.
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Jodinho 32 Zonnebril
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

over tour ergenissen gesproken.

- Elke dag lopen zeiken over "grinta" ze hebben weer wat nieuws gehoord.
- dries roelvink wat een droeftoeter is dat zeg.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,4% dat Paris Saint-Germain FC wint van APOEL FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!