Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 70 »
Sevic
Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 16 augustus 2007
quote:Ik wil je niet tegen je schenen schoppen, maar sorry hoor, dit hoort er gewoon bij als je een eigen zaak hebt. Als ik om 9 uur 's ochtends iets in een winkel wil kopen, de winkel is open en er hangen geen bordjes dat biljetten van zoveel en zoveel euro niet geaccepteerd worden, dan vind ik niet dat er geklaagd mag worden. Ook altijd dat gezever 'heeft u het ook kleiner'. Kom op zeg, je runt een winkel, geef mij gewoon m'n wisselgeld. Vragen om wat extra kleingeld om de teruggave makkelijker te maken, daar kan ik best in komen, maar dat gelul om kleinere briefjes hangt me echt de keel uit. Ik betaal vaak met grote biljetten aangezien die uit de flappentap komen en ik toch echt ergens aan kleinere moet zien te komen. En ik ga me niet schuldig voelen als een winkelier in mijn portemonnee staat te gluren.
Mijn Mokums Paradijs schreef:
# Klanten die gelijk om 9:00 met briefjes van 50 euro aan komen wapperen
# Liegende klanten: Ik vraag of ze het bedrag wellicht "kleiner" hebben en doodleuk "nee" zeggen terwijl ik hun kleine briefjes in hun portemonnee zie liggen.
rbn ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
quote:damn, wat moet jij een ongelukkig leven hebben vol ergenissen.
Ik werk in een winkel, dus begin maar met de frustraties over de mensen waarmee ik dagelijks in contact kom:
# Bellende klanten bij de kassa: behoorlijk asociaal
# Onbeschofte klanten: "even snel wat vragen" terwijl ik met een andere klant bezig ben
# Stilstaande mensen of kletsende mensen in de winkel
# Klanten die gelijk om 9:00 met briefjes van 50 euro aan komen wapperen
# Liegende klanten: Ik vraag of ze het bedrag wellicht "kleiner" hebben en doodleuk "nee" zeggen terwijl ik hun kleine briefjes in hun portemonnee zie liggen.
# Klanten die om 17:59 nog even snel naar binnen moeten om iets onbenulligs te kopen
# Ouderen die een praatje met je willen maken, terwijl je ontzettend druk bent in de winkel. Je kunt ze helaas moeilijk negeren of weglopen
# Klanten die een hele heisa maken om niks, of om bepaalde regeltjes. Sorry, ik ruil geen duur apparaat om zonder bon.
# Klanten die naar alcohol ruiken om 9:00
# Lui personeel: als ik me kont even omdraai, doen ze gelijk zo min mogelijk
En zo zijn er tal van dingetjes waar ik me aan stoor op mijn werk...
Verder heb ik nog wat ergenissen in het algemeen:
# De Noord Zuid lijn
# Soaps
# Domme mensen
# Liegende mensen
# Luie mensen
# Mensen die te veel drinken en daar nooit tegen kunnen
# Boeren die in de Arena komen en dan zingen "Alle boeren zijn homo's"
# De drukte bij de metro na de wedstrijd
# Iedereen die nog 20 minuten op de trap van de tribunes blijven staan terwijl de selectie al lang en breed weg is en ik naar huis wil.
# Regen en sneeuw, zeker op de fiets
# Het openbaar vervoer in Amsterdam e.o. Met name metro 51/tram 5
# Mensen die klakkeloos dingen op fora neerpleuren zonder ze na te lezen
# "Stoere" jochies van 15 die je na één beuk nooit meer aan durven te kijken
# Onbekende mensen die vragen of een sigaret: De sigarenboer zit op de hoek, man
# PSV, als ik een wedstrijd kijk is het gewoon altijd saai, behalve dan NAC-uit en afgelopen zondag vond ik het een prima wedstrijd
# Rookverbod in café's, maar bovenal het rookverbod in de Arena. Wat een onzin.
# Reclames op TV, met name op de publieke zenders (geen winstoogmerk, my ass) en op Eredivisie Live (ik betaal er nota bene voor!!)
# Junks die in een (lees: mijn) portiek liggen en er niet uit willen
# Mensen die te snel op hun teentjes getrapt zijn
# Familie-bezoekdagen die je wel moet bijwonen, anders krijg je dat gezeur weer
# Mijn vriendin, heel af en toe
# Mensen die de hele stoep bezet houden, en heel langzaam lopen
# Mensen die met zijn tweeën op de roltrap staan terwijl jij er langs moet om de metro/trein te pakken
# Bouwvakkers: waarom beginnen ze om 7:00 met herrie maken op mijn vrije dag, en hoor ik om 9:00 niks meer en doen ze werk waar ze geen herrie voor hoeven te maken... Dan hoor ik om 15:00 ineens een toeter en gaan ze naar huis.
# Mensen die me proberen te bekeren tot diverse geloven: laat me met rust. Ik geloof in mezelf en mocht ik God willen zoeken dan besluit ik dat zelf
# Stoplichten
# Vieze mensen, stinkende mensen, stinkende huizen
# Garantiejaren bij diverse artikelen: Ik verkoop elektronische artikelen van €25,- waar mensen 2 jaar garantie op hebben. Ik koop een Plasma-TV van €600,- waar ik ook 2 jaar garantie op heb. Toch een beetje een raar gevoel bij.
# Mensen die blijven omrekenen naar de gulden: "2 euro? Dat is wel 4 gulden 40...". Meestal zeg ik dan: "Ja, en weet je hoeveel Roebel dat wel niet is?"...
# Mijn kat: die constant mijn Ajax vlag van de muur aftrekt, om met de punaises te kunnen spelen
# De veramerikarisering van onze samenleving
# Mooie vrouwen die me heel arrogant voorbij lopen
# Lelijke vrouwen die mijn aandacht willen, waardoor ik heel arrogant voorbij moet lopen
# Werken op zaterdag.... pff moet zometeen weer
# Voetbalwedstrijden om 12:30u... belachelijk.
# Successupporters
# Dagjesmensen, en met name de seizoenkaarthouders die alleen naar Ajax-Feyenoord en Ajax-PSV gaan
En tot slot
# Mensen die een hele waslijst aan ergenissen hebben: Get a life!
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Freakshow
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 10 mei 2001
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Vind ik ook, ik krijg het ook een paar keer in de kantine op mijn werk. Wil je dat ik nu wat koop of niet? Gewoon zorgen dat je wat meer wisselgeld heb en wees blij dat je klanten hebt.
Sevic schreef:
(...)
Ik wil je niet tegen je schenen schoppen, maar sorry hoor, dit hoort er gewoon bij als je een eigen zaak hebt. Als ik om 9 uur 's ochtends iets in een winkel wil kopen, de winkel is open en er hangen geen bordjes dat biljetten van zoveel en zoveel euro niet geaccepteerd worden, dan vind ik niet dat er geklaagd mag worden. Ook altijd dat gezever 'heeft u het ook kleiner'. Kom op zeg, je runt een winkel, geef mij gewoon m'n wisselgeld. Vragen om wat extra kleingeld om de teruggave makkelijker te maken, daar kan ik best in komen, maar dat gelul om kleinere briefjes hangt me echt de keel uit. Ik betaal vaak met grote biljetten aangezien die uit de flappentap komen en ik toch echt ergens aan kleinere moet zien te komen. En ik ga me niet schuldig voelen als een winkelier in mijn portemonnee staat te gluren.
quote:
# Mensen die blijven omrekenen naar de gulden: "2 euro? Dat is wel 4 gulden 40...". Meestal zeg ik dan: "Ja, en weet je hoeveel Roebel dat wel niet is?"...
DamzkoO
Icoon
Uit: Amsterdam Oost
Vak: -
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

rbn ![]()
Icoon
quote:Ik erger me aan mensen die met de auto over de stoep rijden
DamzkoO schreef:
Ik kan me weleens storen aan volk dat veel te lang bij een zebrapad blijft staan wachten tot je aan komt rijden - terwijl je met de auto nog mijlenver bent- en hen de gelegenheid geeft om over te steken.
Ter illustratie![]()
(plaatje)
DamzkoO
Icoon
quote:Zeg, maar da's normaal!
rbn schreef:
(...)
Ik erger me aan mensen die met de auto over de stoep rijden
rbn ![]()
Icoon
DamzkoO
Icoon
rbn ![]()
Icoon
quote:Aghh, wat lief!! Speciaal voor mij een tekening gemaakt
DamzkoO schreef:
Ik wist wel wat je bedoelde hoor, maar ik heb 'm even voor je aangepast
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:Ik snap wel wat je bedoelt, maar we zitten naast een pinautomaat. We mogen (ivm veiligheid ed) maar 250 euro aan wisselgeld in onze kassa hebben. Dan gaat het gewoon erg hard als je achter elkaar mensen binnen krijgt die voor € 1,39 betalen met een biljet van 50 euro. En geloof me, dat gebeurt op sommige dagen achter elkaar. Dat wordt erg frustrerend als je niet snel ergens kan wisselen. We hebben ook maar één kassa. Gelukkig zijn er af en toe ook mensen die begrip tonen en het bedrag eventueel pinnen.
Sevic schreef:
(...)
Ik wil je niet tegen je schenen schoppen, maar sorry hoor, dit hoort er gewoon bij als je een eigen zaak hebt. Als ik om 9 uur 's ochtends iets in een winkel wil kopen, de winkel is open en er hangen geen bordjes dat biljetten van zoveel en zoveel euro niet geaccepteerd worden, dan vind ik niet dat er geklaagd mag worden. Ook altijd dat gezever 'heeft u het ook kleiner'. Kom op zeg, je runt een winkel, geef mij gewoon m'n wisselgeld. Vragen om wat extra kleingeld om de teruggave makkelijker te maken, daar kan ik best in komen, maar dat gelul om kleinere briefjes hangt me echt de keel uit. Ik betaal vaak met grote biljetten aangezien die uit de flappentap komen en ik toch echt ergens aan kleinere moet zien te komen. En ik ga me niet schuldig voelen als een winkelier in mijn portemonnee staat te gluren.
Suk in Oranje
Talent
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010
Zlatan-9
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:Pfff praat met er niet van, die pilletjes van de dokter werken ook amper bij mij, klote zooi, vooral in de keel heb ik en jeuk in de neus en ogen. Maarja voor de rest nergens last van haha.
Suk in Oranje schreef:
Dat ik nu al 3 dagen mega veel last van mn strot heb door al die pollen in de lucht! Wie heeft dit ook? Dit is voor het eerst dat ik dit heb... Normaal had ik altijd een jeukende neus en ogen maar dat heb ik ook al jaren niet gehad. Ik ben er gewoon doodziek van!!
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
Zip
Icoon
Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 425
Uploads: 1
Reg.: 14 maart 2002
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
quote:
AFC Romalona schreef:
- als je wilt rukken, dat dat niet kan omdat je ouders in dezelfde kamer tv zitten te kijken
Ome Michel
Idool
Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999
quote:heb het ieder jaar weer;)
Suk in Oranje schreef:
Dat ik nu al 3 dagen mega veel last van mn strot heb door al die pollen in de lucht! Wie heeft dit ook? Dit is voor het eerst dat ik dit heb... Normaal had ik altijd een jeukende neus en ogen maar dat heb ik ook al jaren niet gehad. Ik ben er gewoon doodziek van!!
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
Zlatan-9
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:Wat is dan eigenlijk precies het probleem?
AFC Romalona schreef:
- als je wilt rukken, dat dat niet kan omdat je ouders in dezelfde kamer tv zitten te kijken
Johnny Sprinter
Bankzitter
Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008
Ajacied91
Regelmatige invaller
Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007
Goldmund
Jeugdspeler
Vak: 413
Reg.: 20 april 2006
Ajax de Koninklijke
Vedette
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
quote:Of te weinig profiel op je achterband van de fiets. Present!
Johnny Sprinter schreef:
Politie in het algemeenEn vooral als ze me een boete geven voor een kapot achterlicht van de auto op zaterdag avond. Terwijl er 50 meter verder op 20 man op mekaar aan het inrossen voor de kroeg, wat absoluut de prioriteit dan niet heeft hea...
NicolasLodeiro
International
Uit: Delft
Vak: 401
Reg.: 7 april 2007
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 85,5% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.