Ajax Netwerk
vrijdag 29 augustus 2014 - 03:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 77 »

HR

Sevic
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 16 augustus 2007

quote:HR
Mijn Mokums Paradijs schreef:

# Klanten die gelijk om 9:00 met briefjes van 50 euro aan komen wapperen
# Liegende klanten: Ik vraag of ze het bedrag wellicht "kleiner" hebben en doodleuk "nee" zeggen terwijl ik hun kleine briefjes in hun portemonnee zie liggen.

HR
Ik wil je niet tegen je schenen schoppen, maar sorry hoor, dit hoort er gewoon bij als je een eigen zaak hebt. Als ik om 9 uur 's ochtends iets in een winkel wil kopen, de winkel is open en er hangen geen bordjes dat biljetten van zoveel en zoveel euro niet geaccepteerd worden, dan vind ik niet dat er geklaagd mag worden. Ook altijd dat gezever 'heeft u het ook kleiner'. Kom op zeg, je runt een winkel, geef mij gewoon m'n wisselgeld. Vragen om wat extra kleingeld om de teruggave makkelijker te maken, daar kan ik best in komen, maar dat gelul om kleinere briefjes hangt me echt de keel uit. Ik betaal vaak met grote biljetten aangezien die uit de flappentap komen en ik toch echt ergens aan kleinere moet zien te komen. En ik ga me niet schuldig voelen als een winkelier in mijn portemonnee staat te gluren.
HR
HR

Ik werk in een winkel, dus begin maar met de frustraties over de mensen waarmee ik dagelijks in contact kom:

# Bellende klanten bij de kassa: behoorlijk asociaal
# Onbeschofte klanten: "even snel wat vragen" terwijl ik met een andere klant bezig ben
# Stilstaande mensen of kletsende mensen in de winkel
# Klanten die gelijk om 9:00 met briefjes van 50 euro aan komen wapperen
# Liegende klanten: Ik vraag of ze het bedrag wellicht "kleiner" hebben en doodleuk "nee" zeggen terwijl ik hun kleine briefjes in hun portemonnee zie liggen.
# Klanten die om 17:59 nog even snel naar binnen moeten om iets onbenulligs te kopen
# Ouderen die een praatje met je willen maken, terwijl je ontzettend druk bent in de winkel. Je kunt ze helaas moeilijk negeren of weglopen
# Klanten die een hele heisa maken om niks, of om bepaalde regeltjes. Sorry, ik ruil geen duur apparaat om zonder bon.
# Klanten die naar alcohol ruiken om 9:00
# Lui personeel: als ik me kont even omdraai, doen ze gelijk zo min mogelijk

En zo zijn er tal van dingetjes waar ik me aan stoor op mijn werk...

Verder heb ik nog wat ergenissen in het algemeen:
# De Noord Zuid lijn
# Soaps
# Domme mensen
# Liegende mensen
# Luie mensen
# Mensen die te veel drinken en daar nooit tegen kunnen
# Boeren die in de Arena komen en dan zingen "Alle boeren zijn homo's"
# De drukte bij de metro na de wedstrijd
# Iedereen die nog 20 minuten op de trap van de tribunes blijven staan terwijl de selectie al lang en breed weg is en ik naar huis wil.
# Regen en sneeuw, zeker op de fiets
# Het openbaar vervoer in Amsterdam e.o. Met name metro 51/tram 5 :\(
# Mensen die klakkeloos dingen op fora neerpleuren zonder ze na te lezen
# "Stoere" jochies van 15 die je na één beuk nooit meer aan durven te kijken
# Onbekende mensen die vragen of een sigaret: De sigarenboer zit op de hoek, man
# PSV, als ik een wedstrijd kijk is het gewoon altijd saai, behalve dan NAC-uit en afgelopen zondag vond ik het een prima wedstrijd
# Rookverbod in café's, maar bovenal het rookverbod in de Arena. Wat een onzin.
# Reclames op TV, met name op de publieke zenders (geen winstoogmerk, my ass) en op Eredivisie Live (ik betaal er nota bene voor!!)
# Junks die in een (lees: mijn) portiek liggen en er niet uit willen
# Mensen die te snel op hun teentjes getrapt zijn
# Familie-bezoekdagen die je wel moet bijwonen, anders krijg je dat gezeur weer
# Mijn vriendin, heel af en toe
# Mensen die de hele stoep bezet houden, en heel langzaam lopen
# Mensen die met zijn tweeën op de roltrap staan terwijl jij er langs moet om de metro/trein te pakken
# Bouwvakkers: waarom beginnen ze om 7:00 met herrie maken op mijn vrije dag, en hoor ik om 9:00 niks meer en doen ze werk waar ze geen herrie voor hoeven te maken... Dan hoor ik om 15:00 ineens een toeter en gaan ze naar huis.
# Mensen die me proberen te bekeren tot diverse geloven: laat me met rust. Ik geloof in mezelf en mocht ik God willen zoeken dan besluit ik dat zelf
# Stoplichten
# Vieze mensen, stinkende mensen, stinkende huizen
# Garantiejaren bij diverse artikelen: Ik verkoop elektronische artikelen van €25,- waar mensen 2 jaar garantie op hebben. Ik koop een Plasma-TV van €600,- waar ik ook 2 jaar garantie op heb. Toch een beetje een raar gevoel bij.
# Mensen die blijven omrekenen naar de gulden: "2 euro? Dat is wel 4 gulden 40...". Meestal zeg ik dan: "Ja, en weet je hoeveel Roebel dat wel niet is?"...
# Mijn kat: die constant mijn Ajax vlag van de muur aftrekt, om met de punaises te kunnen spelen
# De veramerikarisering van onze samenleving
# Mooie vrouwen die me heel arrogant voorbij lopen
# Lelijke vrouwen die mijn aandacht willen, waardoor ik heel arrogant voorbij moet lopen
# Werken op zaterdag.... pff moet zometeen weer
# Voetbalwedstrijden om 12:30u... belachelijk.
# Successupporters
# Dagjesmensen, en met name de seizoenkaarthouders die alleen naar Ajax-Feyenoord en Ajax-PSV gaan

En tot slot
# Mensen die een hele waslijst aan ergenissen hebben: Get a life! :B
HR
damn, wat moet jij een ongelukkig leven hebben vol ergenissen.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Valt me op dat veel mensen zich vooral ergeren aan andere mensen en nauwelijks om andere dingen waar ze wel invloed op hebben. :D
HR
HR

Freakshow
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 mei 2001

Ik erger me vooral aan de PvdA en mensen die daar op stemmen. Hoe dom kun je zijn?
HR
HR

Sevic schreef:

(...)

Ik wil je niet tegen je schenen schoppen, maar sorry hoor, dit hoort er gewoon bij als je een eigen zaak hebt. Als ik om 9 uur 's ochtends iets in een winkel wil kopen, de winkel is open en er hangen geen bordjes dat biljetten van zoveel en zoveel euro niet geaccepteerd worden, dan vind ik niet dat er geklaagd mag worden. Ook altijd dat gezever 'heeft u het ook kleiner'. Kom op zeg, je runt een winkel, geef mij gewoon m'n wisselgeld. Vragen om wat extra kleingeld om de teruggave makkelijker te maken, daar kan ik best in komen, maar dat gelul om kleinere briefjes hangt me echt de keel uit. Ik betaal vaak met grote biljetten aangezien die uit de flappentap komen en ik toch echt ergens aan kleinere moet zien te komen. En ik ga me niet schuldig voelen als een winkelier in mijn portemonnee staat te gluren.
HR
Vind ik ook, ik krijg het ook een paar keer in de kantine op mijn werk. Wil je dat ik nu wat koop of niet? Gewoon zorgen dat je wat meer wisselgeld heb en wees blij dat je klanten hebt.

# Mensen die blijven omrekenen naar de gulden: "2 euro? Dat is wel 4 gulden 40...". Meestal zeg ik dan: "Ja, en weet je hoeveel Roebel dat wel niet is?"...

HR
:B
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: -
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Ik kan me weleens storen aan volk dat veel te lang bij een zebrapad blijft staan wachten tot je aan komt rijden - terwijl je met de auto nog mijlenver bent- en hen de gelegenheid geeft om over te steken.

Ter illustratie B)

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door DamzkoO (op 21 maart 2010 00:24:41).]
HR
HR

DamzkoO schreef:

Ik kan me weleens storen aan volk dat veel te lang bij een zebrapad blijft staan wachten tot je aan komt rijden - terwijl je met de auto nog mijlenver bent- en hen de gelegenheid geeft om over te steken.

Ter illustratie B)

(plaatje)
HR
Ik erger me aan mensen die met de auto over de stoep rijden ;)
HR
HR

DamzkoO
Icoon

rbn schreef:

(...)

Ik erger me aan mensen die met de auto over de stoep rijden ;)
HR
Zeg, maar da's normaal!
HR
HR

DamzkoO schreef:

(...)

Zeg, maar da's normaal!
HR
:I , let even op de hoogte van je auto ;)
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Ik wist wel wat je bedoelde hoor, maar ik heb 'm even voor je aangepast ;B
HR
HR

DamzkoO schreef:

Ik wist wel wat je bedoelde hoor, maar ik heb 'm even voor je aangepast ;B
HR
Aghh, wat lief!! Speciaal voor mij een tekening gemaakt ;)
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Sevic schreef:

(...)

HR
Ik snap wel wat je bedoelt, maar we zitten naast een pinautomaat. We mogen (ivm veiligheid ed) maar 250 euro aan wisselgeld in onze kassa hebben. Dan gaat het gewoon erg hard als je achter elkaar mensen binnen krijgt die voor € 1,39 betalen met een biljet van 50 euro. En geloof me, dat gebeurt op sommige dagen achter elkaar. Dat wordt erg frustrerend als je niet snel ergens kan wisselen. We hebben ook maar één kassa. Gelukkig zijn er af en toe ook mensen die begrip tonen en het bedrag eventueel pinnen.
HR
HR

Suk in Oranje
Talent

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010

Dat ik nu al 3 dagen mega veel last van mn strot heb door al die pollen in de lucht! Wie heeft dit ook? Dit is voor het eerst dat ik dit heb... Normaal had ik altijd een jeukende neus en ogen maar dat heb ik ook al jaren niet gehad. Ik ben er gewoon doodziek van!!
HRHR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Suk in Oranje schreef:

Dat ik nu al 3 dagen mega veel last van mn strot heb door al die pollen in de lucht! Wie heeft dit ook? Dit is voor het eerst dat ik dit heb... Normaal had ik altijd een jeukende neus en ogen maar dat heb ik ook al jaren niet gehad. Ik ben er gewoon doodziek van!!
HR
Pfff praat met er niet van, die pilletjes van de dokter werken ook amper bij mij, klote zooi, vooral in de keel heb ik en jeuk in de neus en ogen. Maarja voor de rest nergens last van haha.

[Dit bericht is veranderd door Zlatan-9 (op 21 maart 2010 12:18:34).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

- Reclames op tv om de 10 minuten, reclames opzich zijn ook irritant.
- klappen in vliegtuig
- mensen die zomaar tegen je praten in de bus/tram
- die fokking ov chipkaart waar je fortuinen mee kwijt bent
- twente's 1-nulletjes
- affelay
- die labyad ofzo
- als je wilt rukken, dat dat niet kan omdat je ouders in dezelfde kamer tv zitten te kijken
- mensen die mooiboy willen zijn
- marrokaantjes bij voetbal als je wat te drinken hebt ze meteen affoe's vragen (slokjes)
- blaren na een voetbalwedstrijd
- last van me knie na een voetbalwedstrijd
- topscorer zijn van je team, maar dat je teamgenoten allemaal denken dat de rechtsbuiten de topscoren is ;o.
- dat xbox live gedoe, elke 3maanden opnieuw kopen
- amsterdamse tieners die alleen voor clubs zijn die goed zijn ?? en van die club dan alleen c. ronaldo of raul kennen, of rooney en torres. Als je dan vraagt, wat vind je van as roma, dan zeggen ze wie ?
- mijn ouders die als emanuelson iets verprutst er uren over door blijven zeiken
- mijn ouders die blij zijn als twente kampioen word :|! ze zijn wel ajax fans, maar het ''hoeft'' van hun niet als ze belabberd spelen..
- mijn ma die dus juicht als twente scoort.
- marrokaantjes in a'dam die voor psv zijn alleen voor affelay en amrabat.
- auto's die je geen voorrang geven als je op de fiets bent (en je de voorrang ook hoort te krijgen)
- me ma die zeurt dat ik niks doe in dit huis, terwijl mijn broer van 21 de hele dag lekker achter zijn pc mag zitten.
- me broer die mij zogenaamd wil opvoeden terwijl hij zelf een nietsnut is.
- het 15 jaar zijn, en net geen 16.
- mensen die west-side teken doen op elke foto.
- ron vlaar die al 2x achter elkaar feyenoord heeft behoed voor een nederlaag.
- het feit dat in teruggestuurd naar vmbo-t werd, terwijl er een jongen was met 9 onvoldoendes, die gwn leuk zei, kep problemen thuis, en zo door mocht naar 4Havo. Terwijl k 2 onvoldoendes had.
- mensen die de verbinding verbreken online bij fifa10 als je ze dik inmaakt..

ik krijg nu de behoeft om het k woord meerdere keren te roepen..

maar ajax heeft weer lekker 5-1 gewonnen :D.
tering hee.. we hebben de meeste goals voor, de minste tegen en nog geen kampioen...

[Dit bericht is veranderd door AFC Romalona (op 21 maart 2010 15:06:08).]
HR
HR
Ik erger me aan de Nederlanders die doen alsof ze het zo verschrikkelijk slecht hebben in Nederland en zoveel klagen.

En voor de rest aan verkeersregelaars :B
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

AFC Romalona schreef:

- als je wilt rukken, dat dat niet kan omdat je ouders in dezelfde kamer tv zitten te kijken

HR
:D
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

Aan die Roemenen voor de supermarkt met die acordion.. verkoop dat ding en je hebt meer...oplichters.

Suk in Oranje schreef:

HR
heb het ieder jaar weer;)

[Dit bericht is veranderd door Ome Michel (op 21 maart 2010 16:07:52).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Tering, als je bij fifa online zit bij het teams kiezen, dat er steeds staat; dese gamesessie is niet meer beschikbaar GRRR :@.
en als je fokking onterecht verliest..

Wat een heerlijk topic is dit zeg. :)

[Dit bericht is veranderd door AFC Romalona (op 21 maart 2010 18:20:19).]
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

AFC Romalona schreef:

HR
Wat is dan eigenlijk precies het probleem?

:D
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Politie in het algemeen :D En vooral als ze me een boete geven voor een kapot achterlicht van de auto op zaterdag avond. Terwijl er 50 meter verder op 20 man op mekaar aan het inrossen voor de kroeg, wat absoluut de prioriteit dan niet heeft hea...
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Mensen die nu toch opeens voor Ajax zijn omdat we kans hebben om kampioen te worden. Laatste tijd zie ik er steeds meer onder hun steen vandaan komen om met al hun kennis aan mij te vertellen hoe Ajax ervoor staat. Zo zouden we twente nog makkelijk kunnen inhalen omdat we toch nog tegen ze moeten :denk

Daarbij erger ik me ook een beetje aan die instelling van de tukkers momenteel wat betreft het kampioenschap. Zo lees ik dat McLaren in de Spits zegt dat ze momenteel alleen nog mogen dromen van het kampioenschap :denk Je hebt vier punten voorsprong op de nummer twee met nog zes wedstrijden te gaan. Kijk dat je nog niet uitspreekt dat je waarschijnlijk kampioen gaat worden is nog tot daaraan toe. Maar dat je enkel en alleen nog mag dromen van het kampioenschap is zwaar overdreven en bovendien poppenkast.

Voor de rest erger ik me niet zoveel, zo slecht hebben we het hier toch ook weer niet in Nederland ;B
HR
HR

Goldmund
Jeugdspeler

Vak: 413
Reg.: 20 april 2006

Ik erger me aan de meeste Amsterdmanse taxicahauffeurs en heel veel jonge Marokkanen. Marokaanse taxichauffeurs vind ik zo´n beetje het ergste dat er op dit moment rondloopt(rijdt) in Amsterdam. Agressief, lijkt alsof ze altijd over je heen proberen te rijden op je fietsje, stoppen NOOIT voor je bij een zebrapad etc.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Johnny Sprinter schreef:

Politie in het algemeen :D En vooral als ze me een boete geven voor een kapot achterlicht van de auto op zaterdag avond. Terwijl er 50 meter verder op 20 man op mekaar aan het inrossen voor de kroeg, wat absoluut de prioriteit dan niet heeft hea...
HR
Of te weinig profiel op je achterband van de fiets. Present! :denk
HR
HR

NicolasLodeiro
Internationale topspeler

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

Niet-ajaxfans die klagen dat Ajax gister de scheids mee had. :denk
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 4,2% dat FC Groningen wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!