Ajax Netwerk
vrijdag 29 augustus 2014 - 18:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 77 »

HR

Zwanenburg
International

Uit: zwanenburg
Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 3 december 2002

HR
HR

sprbalotelli
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 augustus 2010

quote:HR
Zwanenburg schreef:

AAAAAARRRGGGHHHHHHHH....

http://www.youtube.com/watch?v=4fJAUfXKZYU
HR
Toch vind ik het niet erg naar de dame te kijken, vooral vanwege het feit dat ik nooit een mooie dame achter de kassa zie bij een KFC :D
HR
HR

AMS OOST
Vedette

Vak: 115
Reg.: 24 juni 2008

sprbalotelli schreef:

(...)

Toch vind ik het niet erg naar de dame te kijken, vooral vanwege het feit dat ik nooit een mooie dame achter de kassa zie bij een KFC :D
HR
[EDIT]BK is geen kfc natuurlijk{/edit]

[Dit bericht is veranderd door AMS OOST (op 25 mei 2011 21:34:34).]
HR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

dat ik opeens iedereen in ajax kleren zie lopen, waar dat voor 15 mei zelden te zien was :)
HR
HR

ISR Loyals
Jeugdspeler

Uit: Enkhuizen
Vak: 425
Reg.: 22 juni 2004

Aan alle mensen die nu ajax kampioen is er bij willen horen.

Aan lange wachtijden om een huur huis te krijgen maar als je uit Afrika komt zo een sociale woning te pakken hebt.

Oversubsideren van kunst en uitkeringen voor mensen die echt niet willen werken
HR
HR
Je moet een huis ook gewoon kopen!

Ik erger me aan mensen als ze vinden dat 140 hard genoeg is op een 120 weg niet naar rechts willen!
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 september 2010

Heeft iedereen dat fucking irritante Staatsloterij ding onderin zijn beeld?
HR
HR

ouderkerk
Lid 2de elftal

Uit: Ouderkerk aan de Amstel
Vak: 413
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 19 oktober 2005

J0erry schreef:

Heeft iedereen dat fucking irritante Staatsloterij ding onderin zijn beeld?
HR
Zwaar irritant! :\(
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Het GVB personeel dat iedere dwars zittende scheet aangrijpt om te gaan staken. Ik kan echt 0,0 begrip meer opbrengen voor alweer de zoveelste staking van deze bedrijfstak. En mensen die dan met de auto naar hun werk moeten ook nog eens dwars zitten door op de a10 tergend langzaam te rijden. En morgen weer janken als er iemand kwaad op ze wordt. Ik ben er echt klaar mee.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

robbertb schreef:

Het GVB personeel dat iedere dwars zittende scheet aangrijpt om te gaan staken. Ik kan echt 0,0 begrip meer opbrengen voor alweer de zoveelste staking van deze bedrijfstak. En mensen die dan met de auto naar hun werk moeten ook nog eens dwars zitten door op de a10 tergend langzaam te rijden. En morgen weer janken als er iemand kwaad op ze wordt. Ik ben er echt klaar mee.
HR
Het GVB heeft groot gelijk. Die mensen hebben ook een gezin te onderhouden, daarnaast is het niet normaal hoeveel men wil gaan reorganiseren. Je wilt toch niet dat je net als in dorpen een half uur op de Metro moet wachten? Of als je met de bus wil dat je 3x moet overstappen, waar je eerder met 1 buslijn in 1x naar toe kan? Ik heb wel begrip voor die mensen!

Waar ik me dan aan erger is dat er weer eens miljoenen (miljarden?) naar fok king Griekenland gaan pff... :denk
HR
HR

robbertb
Vedette

Het zal best dat ze een gezin moeten onderhouden, maar dat moeten al die mensen die ze in de weg zitten met dat gestaak ook. Zeker in combinatie met het langzaam rijden op de a10 vind ik beneden alle peil. Wat mij betreft besteden ze de zooi direct uit en is het afgelopen met dat massale gestaak. Als ze nou voornamelijk de GVB raken snap ik er nog wel wat van. Maar waarom moeten wij allemaal last van hun conflict hebben? En vergeet niet; dit is al de zoveelste staking van dit stelletje.

Wat griekenland betreft ben ik het helemaal met je eens!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

robbertb schreef:

Het zal best dat ze een gezin moeten onderhouden, maar dat moeten al die mensen die ze in de weg zitten met dat gestaak ook. Zeker in combinatie met het langzaam rijden op de a10 vind ik beneden alle peil. Wat mij betreft besteden ze de zooi direct uit en is het afgelopen met dat massale gestaak. Als ze nou voornamelijk de GVB raken snap ik er nog wel wat van. Maar waarom moeten wij allemaal last van hun conflict hebben? En vergeet niet; dit is al de zoveelste staking van dit stelletje.

HR
Misschien zou het een hoop irritatie schelen als je je in hun problematiek verdiept. Ik zou je dan ook adviseren om eens naar een bijeenkomst te gaan zoals een vakbondsledenraadpleging/vergadering. Of gewoon, praat eens met die gasten en laat ze het je uitleggen.... Je zult versteld staan van "het onrecht" dat hun aangedaan wordt. Ik geloof echt niet dat ze actie voeren met de bewuste intentie om "het volk" te pesten. Sterker ik ben ervan overtuigd dat het ten goede komt aan de "klanten", het gaat wel ergens om!
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

robbertb schreef:

HR
Zie mijn bovenstaande reactie.... als dat reorganiseren doorgaat moet je eens zien wat er allemaal gaat gebeuren! Dat raakt ons nog veel meer dan nu zo af en toe een dag staken... Nogmaals het OV moet niet worden zoals in een dorp, want dan ben JIJ (WIJ) als burger(s) nog verder van huis!!!!
HRHR
HR

robbertb
Vedette

Siempre Real schreef:

(...)

Misschien zou het een hoop irritatie schelen als je je in hun problematiek verdiept. Ik zou je dan ook adviseren om eens naar een bijeenkomst te gaan zoals een vakbondsledenraadpleging/vergadering. Of gewoon, praat eens met die gasten en laat ze het je uitleggen.... Je zult versteld staan van "het onrecht" dat hun aangedaan wordt. Ik geloof echt niet dat ze actie voeren met de bewuste intentie om "het volk" te pesten. Sterker ik ben ervan overtuigd dat het ten goede komt aan de "klanten", het gaat wel ergens om!
HR
Het spijt me, maar staken komt nimmer ten goede van het publiek. Mogelijk op de lange termijn, maar ik geloof er geen reet van dat het de insteek van het ov-personeel is om de vervoerskwaliteit te waarborgen. Dit gaat gewoon om hun eigen situatie en dat het dan ten goede komt aan klanten, is een mooie goedprater. Als dit nu een unieke situatie was, soit. Maar het is al de zoveelste keer dat dit gebeurt en mijn buik is er vol van.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Vak: -
Reg.: 28 november 2004

Die stakingen inderdaad altijd bloed-irritant en egoïstisch. Maar dit keer gaat het wel ergens om, ik zit er namelijk ook niet op te wachten dat zo'n beetje de helft van het OV gaat verdwijnen. Moet je straks 5 keer overstappen om aan de andere kant van de stad te komen, zonder goede aansluitingen natuurlijk.
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Drie Kruizen schreef:

Die stakingen inderdaad altijd bloed-irritant en egoïstisch. Maar dit keer gaat het wel ergens om, ik zit er namelijk ook niet op te wachten dat zo'n beetje de helft van het OV gaat verdwijnen. Moet je straks 5 keer overstappen om aan de andere kant van de stad te komen, zonder goede aansluitingen natuurlijk.
HR
Eindelijk iemand die het snapt. ROBBERTB het is ook in ons belang dat die reorganisatie niet zo extreem gaat worden doorgevoerd. Straks is het net Heerenveen, lekker een half uurie wachten op de bus, liever nu 1 dag helemaal geen ov dan straks 3x in de week net zo een k#t bus missen :B
HR
HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Zeer goede en verstandige post Siempre, je kan het dus wel. ;B

Voor de volle 100% mee eens, men moet eens kijken wat het privatiseren van het openbaar vervoer tot ellende heeft geleid, bv in plattelandsgebieden maken mobiele mensen temet geen gebruik van het ov, om de 3 uur een bus waar er vroeger elk 1/2 uur één kwam.

BTW, 29 jaar bij het GVB gewerkt en 13 jaar vakbondswerk gedaan.
De actie op de A10 vanmorgen vond ik daarentegen nou niet zo erg verstandig/slim, maar ala.
HR
HR

Diegooo
Icoon

Reg.: 29 december 2003

Aan overinformerende voetbalcommentatoren, en aan reclameblokken rond wedstrijden tijdens de rust van veertien minuten en achtendertig seconden. Doe die andere tweeëntwintig er dan ook nog bij.
HR
HR

dutcher
Basisspeler

Uit: Amsterdam / Huissen
Vak: 410
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 31 december 2008

inplaats van staken konden ze ook gewoon alle metro poortjes openzetten en iedereen gratis laten reizen?? verliest gvb ook een hoop geld mee, en minder overlast voor ons die wel met de metro moeten elke dag
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Ik ergerde me uiteraard ook aan de GVB staking, maar ik heb er ook begrip voor.

Maar wat ik dan niet snap, is het feit dat Connexxion geen mensen meenam!?

Ik moest dinsdag dus van de Arena naar Reigersbos (drie metro-haltes), normaal acht minuutjes reizen, maar de metro reed nu dus niet.

Nu rijdt er een Connexxion bus 120 van Arena naar Utrecht CS. Die zat nog niet eens halfvol en ik kom er een heel eind mee richting Reigersbos. Ik stond met twee anderen en de chauffeur mag ons niet meenemen binnen Amsterdam!? We mochten pas uitstappen in Abcoude. Je mocht enkel uitstappen in Amsterdam, als je van buiten Amsterdam kwam. Dan had ik dus de bus naar Aboude moeten nemen en dan weer terug. Dat kost dus geld en veel tijd (die bus rijdt één keer per half uur)

Dus ben ik maar gaan lopen, het was immers mooi weer. 50 minuten gelopen om een metro-ritje van 8 minuten en wellicht een busritje van 15 minuten.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 september 2005

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Ik ergerde me uiteraard ook aan de GVB staking, maar ik heb er ook begrip voor.

Maar wat ik dan niet snap, is het feit dat Connexxion geen mensen meenam!?

Ik moest dinsdag dus van de Arena naar Reigersbos (drie metro-haltes), normaal acht minuutjes reizen, maar de metro reed nu dus niet.

Nu rijdt er een Connexxion bus 120 van Arena naar Utrecht CS. Die zat nog niet eens halfvol en ik kom er een heel eind mee richting Reigersbos. Ik stond met twee anderen en de chauffeur mag ons niet meenemen binnen Amsterdam!? We mochten pas uitstappen in Abcoude. Je mocht enkel uitstappen in Amsterdam, als je van buiten Amsterdam kwam. Dan had ik dus de bus naar Aboude moeten nemen en dan weer terug. Dat kost dus geld en veel tijd (die bus rijdt één keer per half uur)

Dus ben ik maar gaan lopen, het was immers mooi weer. 50 minuten gelopen om een metro-ritje van 8 minuten en wellicht een busritje van 15 minuten.
HR
Belachelijk inderdaad. Ik moest dinsdag mijn scriptie verdedigen, en dan heb ik geluk dat er een directe lijn met de trein vanaf Zaandam naar Bijlmer is. Een klasgenoot van mij echter woont in West, geen idee hoe hij die dag op school is gekomen. Erg leuk als je zo'n belangrijke presentatie hebt.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Wanneer je iets wil posten en op verzenden drukt en de site dan blijft 'hangen'.

Of alles opnieuw tikken of je posting wordt 3 dubbel ofzo geplaatst.... :\(
HR
HR

Ride
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 21 januari 2011

AFCA3STERREN schreef:

Waar ik me dan aan erger is dat er weer eens miljoenen (miljarden?) naar fok king Griekenland gaan pff... :denk
HR
Of Portugal of Ierland of Spanje of de rest van de wereld...
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Ride schreef:

Of Portugal of Ierland of Spanje of de rest van de wereld...
HR
Idd... het is verdomme niet normaal. Nu weer de energie wordt weer duurder, de groente wordt weer duurder (niet dat ik dat veel eet, maar toch :B)... maar alles blijft maar duurder worden, met als voorlopig resultaat een inflatie van 2,5%... en we blijven maar weer braaf voorop lopen met het geld sturen naar verschillende landen of het nou voor een financieel gat is, een oorlog of een ramp Nederland stuurt er wel weer de nodige euro's naar toe..... Goh ik zou de politiek in moeten :B
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Wat heeft het eigenlijk voor nut gehad destijds om tegen de EU te stemmen met z'n allen?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,1% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!