Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 13:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 77 »

HR

Kroket
Lid 2de elftal

Vak: 425
Droomaankoop: -
Reg.: 21 april 2001

- Ben Saunders en Lenny die optreden in de rust van Ajax - twente. Ik wil Peter Beense, Kees Prins of Koos Alberts!

- Ajax spelers die in een treurig filmpje op roepen om zondag in het rood - wit te komen.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

quote:HR
Led Zeppelin schreef:

Hidde van Warmerdam
HR
Amen...
das een combinatie van Tom Egbers (continu binnenpretjes) en Barend (stomme vragen)
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Dat ik nu niemand meer hoor zingen 'helemaal niets...'... :B
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

T-Bag schreef:

Dat ik nu niemand meer hoor zingen 'helemaal niets...'... :B
HR
Ik erger me aan 'fans' die dit gaan zingen zonder reden. Twente heeft de beker, dus ze hebben niet 'helemaal niets'.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Van de film schreef:

(...)

Ik erger me aan 'fans' die dit gaan zingen zonder reden. Twente heeft de beker, dus ze hebben niet 'helemaal niets'.
HR
Ik doelde meer richting Eindhoven die kant op zeg maar ;B
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

T-Bag schreef:

Ik doelde meer richting Eindhoven die kant op zeg maar ;B
HR
Ah ja, dat is leuk :B.
HR
HR

zaza81rh
Talent

Reg.: 1 mei 2011

Ja n groep uit Nijkerk. Als je je club zeer fel en fanatiek aanmoedigd te trein en Damrak en Nieuwedijk. Leidsestraat en overal eigelijk dat ze vragen om alleen verder te gaan. sorry pussy's

Was blij dat er daar en tegen genoeg andere zeer fanatiekelingen waren met op t Leidseplein. Zo hoort het.
HR
HR

Florian Jozefzoon
Vedette

Reg.: 17 november 2005

Ondelingen Vecht partijtjes tussen ajacieden
HR
HR

Meerkoet
Idool

Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Reg.: 23 december 2001

Allereerst ergerde ik me aan het feit dat Lenny (goed schot) en Saunders mochten zingen.
Ik had gegaan voor Beense en Prins .... veel meer echte Ajacieden.

Ik erger me aan het gezeik bij de NOS, 150.000 mensen liepen te feestten en een honderdtal mensen hebben gevochten.
Terwijl iedereen al een uur of 10 aan het drinken was.
Valt dus best mee.
De politie Amsterdam sprak niet voor niets over een druk maar rustig feest.

En nog meer erger ik me aan de media die claimen dat het feest van Twente veeeeel mooier was dan bij Ajax ....... hahaha piep piep hallo !!
Je kan maar op 1 feest tegelijk zijn en hoe kan je dan oordelen?

En wat zullen andere mensen zich ergeren aan de 4 miljoen Ajax fans die met een strakke grijns op het werk verschijnen het komende jaar.
HR
HR

Druss
Idool

Uit: Dreumel
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003

honderdtal mensen? Op media wordt gesproken van 46 arrestaties, maar nu is het natuurlijk ook zo dat niet iedere vechtpartij met politie erbij eindigd. Maar ik vond het prima resultaat. Kijk eens percentage gewijs.

Dit hou je altijd met grote massas mensen en drank/drugs in het spel. Dat wekt op een gegeven moment irritaties op. Niets aan te doen. Alleen beperken en dat is gebeurd
HR
HR

Meerkoet
Idool

Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Reg.: 23 december 2001

Ohhh ik vergeet helemaal de Veronica DJ te vermelden.
Die probeerde eigenhandig de sfeer weg te draaien met slechte muziekkeuze en als de fans los gingen deed hij een tandje bij ipv een tandje minder.
Die domme mongolen voelen de sfeer totaal niet aan in de Arena, laat die lekker weer plaatjes gaan draaien op verjaardags feestjes enzo.
Wat dat betreft was het beter in de kuip bij de bekerfinale, die voelde de sfeer wel aan.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Meerkoet schreef:

Ohhh ik vergeet helemaal de Veronica DJ te vermelden.
Die probeerde eigenhandig de sfeer weg te draaien met slechte muziekkeuze en als de fans los gingen deed hij een tandje bij ipv een tandje minder.
Die domme mongolen voelen de sfeer totaal niet aan in de Arena, laat die lekker weer plaatjes gaan draaien op verjaardags feestjes enzo.
Wat dat betreft was het beter in de kuip bij de bekerfinale, die voelde de sfeer wel aan.
HR
Klopt helemaal. Bijzonder irritant.
HR
HR

AFCAloen
Lid 2de elftal

Uit: 036
Reg.: 26 december 2006

Druss schreef:

honderdtal mensen? Op media wordt gesproken van 46 arrestaties, maar nu is het natuurlijk ook zo dat niet iedere vechtpartij met politie erbij eindigd. Maar ik vond het prima resultaat. Kijk eens percentage gewijs.

Dit hou je altijd met grote massas mensen en drank/drugs in het spel. Dat wekt op een gegeven moment irritaties op. Niets aan te doen. Alleen beperken en dat is gebeurd
HR
Die discussie voer ik momenteel ook op me werk. De media doet net alsof het weer in gigantische rellen is uitgemond, maar verhoudingsgewijs is er bijna niets gebeurd. Echter iedereen heeft op het nieuws gehoord dat er rellen waren, en dan is dat waar.

De grootste opstootjes kwamen door de slchte organisatie, waardoor de bus niet weg kon rijden. Daardoor voerde de ME ( hun lang verwachte ) charge uit.

Het was een groots volksfeest.
HRHR
HR

Druss
Idool

Uit: Dreumel
Reg.: 15 september 2003

de media heeft het prima voor elkaar. Iedereen die niet voor Ajax is of niet daar is geweest, heeft het alleen over "ja waren wel weer rellen/vechtpartijen onderling hè "

flikker toch op zeg
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Reg.: 17 september 2005

Druss schreef:

de media heeft het prima voor elkaar. Iedereen die niet voor Ajax is of niet daar is geweest, heeft het alleen over "ja waren wel weer rellen/vechtpartijen onderling hè "

flikker toch op zeg
HR
Klopt heb de discussie hier ook weer gehad... Zo jammer, mja dan zie je maar weer hoe machtig de media. Waar hebben we het over 50 van de 120000 ofzo... laten het er 100 zijn, ongelooflijk wat een @*#%)@%R beeld de media weer weet te creeëren, ook totaal onnodig, mja het moet natuurlijk wel spannend zijn die huldiging én de (overdreven) veel inzet van politie moest natuurlijk ook verantwoord worden tegenover het 'normale volk'....
HR
HR

Red
Icoon

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

Meerkoet schreef:

(...)
En wat zullen andere mensen zich ergeren aan de 4 miljoen Ajax fans die met een strakke grijns op het werk verschijnen het komende jaar.
HR
Ik kreeg vandaag al de eerste opmerkingen. En ooow wat zijn ze lekker, kom maar op met die afgunst :B
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Jodinho 32 Zonnebril
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Meerkoet schreef:

HR
Ik heb mij zeker vermaakt op mijn werk

- Heb v/d week aan al mijn collega's die voor az, feyenoord en psv zijn 3 bussen jodenkoeken uitgedeeld.
- heb een psv fan die weer liep te janken dat ajacieden na 7 jaar weer een grote bek hebben heb ik er nog is fijntjes aan herinnerd dat wij n 3e ster hebben gekregen en dat hij 500 euri lichter is omdat ie dat op twente kampioen had ingezet door hem toe te zingen "hij is genaaid door de joden"
HR
HR

HaaTeeCee
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Reg.: 15 maart 2003

Het bekrompen publieke omroep bestel, waardoor de uitstekende vakmensen Pauw & Witteman moeten wijken voor de onbekwame koorknaapjes Knevel & Van de Brink.

Doorgesnoven maniakken die menen een prachtige huldiging te moeten afsluiten met een potje rellen.

Het onvermogen van de overheid om dit soort maniakken eruit te pikken en effectief aan te pakken. In plaats daarvan straffen ze liever ook de overige 99% van de supporters. Het toppunt van dit totaal inefficiënte en ineffectieve beleid zijn die vre-se-lij-ke combi-regelingen waardoor supporters om de zondag als een stuk vee behandeld worden.
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007

HaaTeeCee schreef:
Doorgesnoven maniakken die menen een prachtige huldiging te moeten afsluiten met een potje rellen.

Het onvermogen van de overheid om dit soort maniakken eruit te pikken en effectief aan te pakken. In plaats daarvan straffen ze liever ook de overige 99% van de supporters.
HR
Ik vind het toch opvallend dat de overheid altijd verantwoordelijk wordt gesteld voor het gedrag van mensen. Het lijkt me verstandig om het vermogen van de overheid te relativeren om 100.000 mensen in bedwang te houden, waarbij je van te voren niet weet wie zich de hele dag vol laat lopen, een paar pillen achterover slaat en gaat rellen. Die mensen kunnen zich bij het stadion begeven, op het Leidsche of ergens anders in de stad. Het meeste wat je kunt doen is damage control, voorkomen dat de vlam echt in de pan slaat en dat is redelijk gelukt imo. Je had wellicht de musea en de geluidstorens moeten bewaken, maar dan nog vind ik dat mensen veel te snel naar de gemeente wijzen, waarschijnlijk omdat het zo makkelijk is.

De combi-regeling staat voor mij los van deze huldiging.

[Dit bericht is veranderd door Vero Possumus (op 20 mei 2011 03:24:29).]
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Ik vermoed mijn bovenbuurman, die werkelijk verslaafd is aan jazz en gedurende de gehele dag en avond op een flink volume het gepingel op een bas en orgel en het geblaas op een saxofoon door zn kamer en en dus ook mijn kamer en die van mn dochter laat schallen...
HR
HR

Diegooo
Icoon

Reg.: 29 december 2003

De term 'back up', en verengelsing in het algemeen.
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Hmm wat dach je dan van overkopieren, of fotokopieren? Ook van die woorden....
HR
HR

HaaTeeCee
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 15 maart 2003

Vero Possumus schreef:

(...)

Ik vind het toch opvallend dat de overheid altijd verantwoordelijk wordt gesteld voor het gedrag van mensen. Het lijkt me verstandig om het vermogen van de overheid te relativeren om 100.000 mensen in bedwang te houden, waarbij je van te voren niet weet wie zich de hele dag vol laat lopen, een paar pillen achterover slaat en gaat rellen. Die mensen kunnen zich bij het stadion begeven, op het Leidsche of ergens anders in de stad. Het meeste wat je kunt doen is damage control, voorkomen dat de vlam echt in de pan slaat en dat is redelijk gelukt imo. Je had wellicht de musea en de geluidstorens moeten bewaken, maar dan nog vind ik dat mensen veel te snel naar de gemeente wijzen, waarschijnlijk omdat het zo makkelijk is.

De combi-regeling staat voor mij los van deze huldiging.
HR
De overheid is niet verantwoordelijk voor het gedrag van relschoppers, dat zijn ze zelf. Het is echter wel de taak van de overheid (politie, justitie, gemeentes etc.) om degenen die huldigingen en voetbalwedstrijden verpesten met vechtpartijen aan te pakken, zodat zij die huldigingen en voetbalwedstrijden niet meer kunnen verpesten. Er hangen overal camera's dus ze weten wie de relschoppers zijn. Als die gasten vervolgens zijn aangepakt door middel van bijvoorbeeld stadionverboden heeft dat een aantal positieve gevolgen:

1. Het schrikt potentiele relschoppers af
2. Er wordt minder gereld rondom wedstrijden en huldigingen
3. De overige supporters hebben geen last van die gasten
4. Politie hoeft minder manuren te verspillen
5. Combi-regelingen kunnen worden afgeschaft of worden versoepeld
6. Iedereen wint

Nu is het echter zo dat de relschoppers niet goed worden aangepakt, waardoor de problemen niet kunnen worden opgelost. Natuurlijk is de halfslachtige voetbalwet hier mede debet aan. Daar erger ik me dus aan.

Het uitgangspunt dat alles toch wel in de soep loopt en dat de gemeente slechts kan hopen op het beste slaat echt helemaal nergens op. Wat dat betreft maakte Generation Next IV gisteren een aantal goede punten in het 'Eventuele huldiging Ajax' topic:

Het is maar vanuit welke hoek je het bekijkt.

In mijn opinie heb je als organisatie zijnde de kennis vanuit het verleden wat voor types er op af kunnen komen en de verwachting hoeveel mensen hierop af kunnen gaan komen. Dan is een aantal organisatorische aspecten volstrekt onbegrijpelijk.

a) bouwplaatsen die volstrekt onbeveiligd gelaten zijn, onbegrijpelijk
b) gebrek aan drinken/eten/wc's, onbegrijpelijk
c) muziek die meteen na afloop stopt, bezoekers worden gemaand meteen op te rotten, onbegrijpelijk
d) licht/geluidstorens vrij betreedbaar, onbegrijpelijk
e) organisatie die onbedoeld gooien van voorwerpen richting de lieden op deze torens aanmoedigt, onbegrijpelijk
f) plaatsen van hekken waardoor mensen in verdrukking raken, onbegrijpelijk
g) niet plaatsen van meerdere videoschermen halverwege het Museumplein, nu zag je meer naar achteren helemaal niets, waardoor mensen naar voren dringen. Verdrukking ten gevolge. Wederom onbegrijpelijk
h) busjes met agenten in burger die na afloop gelijk provocerend over het veld rijden, waarom? wederom onbegrijpelijk
i) aan- en vertrekroute van de selectie niet vrij houden van fans, onbegrijpelijk

Vervelend dat deze zaken hebben plaatsgevonden, maar de organisatie was toch vrij matig met alle respect. HR
HR
HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Aan elke dag het nieuws over eindexamens en LAKS. dat er zus en zo klachten zijn. Dat staat dan op de voorpagina's van de kranten. Waardeloos nieuws.

En natuurlijk aan het feit dat ze tegenwoordig bij voetbalfinales de meest waardeloze muziek ten gehore brengen. Zoals in Dublin tijdens de europa league finale. Er mogen maar twee klassieke liedjes worden gedraaid: The final countdown bij opkomst, en de we are the champions aan het eind.
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

het laatste schaap schreef:

Aan elke dag het nieuws over eindexamens en LAKS. dat er zus en zo klachten zijn. Dat staat dan op de voorpagina's van de kranten. Waardeloos nieuws.

En natuurlijk aan het feit dat ze tegenwoordig bij voetbalfinales de meest waardeloze muziek ten gehore brengen. Zoals in Dublin tijdens de europa league finale. Er mogen maar twee klassieke liedjes worden gedraaid: The final countdown bij opkomst, en de we are the champions aan het eind.
HR
:D :D

om dan ook maar een duit in t zakkie te doen; dat ik met n trots gevoel opsta op maandagochtend en t nieuws aan zet. Wat schetst mijn verbazing??? een filmpie van een paar doorgesnoven randdebielen die er zin in hebben...... ok :denk

En dan word ik plots gefokt en roep: wat zijn jullie voor een stelletje randdebielen, mijn club is kampioen geworden en ik was erbij en er viel bijkans geen onvertogen woord terwijl van de 100.000 er 50.000 tuig is. Flikker toch een end op stelletje mafkezen van de nos (arno ben je daar??????!!!!)!

Ja dan erger je je wel ns. ;B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 71,1% dat VVV Venlo wint van Jong FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!