Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 04:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 77 »

HR

positiespel
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafel Wolski
Reg.: 28 december 2010

Dat de politie te bang is om achter criminelen te gaan, maar als je je parkeergeld 5 minuten te laat bijvult er een gele bon achter de ruitenwisser zit.........
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

Ik erger me aan gezeik over politie die te laf zou zijn. Of de blinde haat tegen politie. En nee, ik ben zelf geen agent ofzo. Ik vind het gewoon zielig.
HR
HR

AMS OOST
Vedette

Vak: 115
Reg.: 24 juni 2008

Aan het feit dat heel veel mensen (ook op dit forum) Barcelona of Real Madrid belangrijker (lijken te) vinden dan AJAX.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Aan al die *****reclames die je voorgeschotelt krijgt op youtube (op internet alleen al is het irritant maar met youtube is het alleen maar irritanter en opdringerig!!). Met name dat VeVO zooitje heeft er een handje van :@. Als ik U2 wil luisteren dan hoef ik niet een of andere schreeuwerige Mediamarkt reclame (die op zich al ergerlijk zijn) uit me speakers maar SUNDAY BLOODY SUNDAY!!!!

Zo dat was mijn ergernis voor vandaag :B
HR
HR

zaza81rh
Talent

Reg.: 1 mei 2011

Ik erger mij aan t feit dat er zoveel Poolse mensen hier in Nederland hun heil komen zoeken. Dit kost de Nederlander zijn baan, aangezien hun veel goedkoper zijn voor de werkgever

bijdeze
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

quote:HR
Drie Kruizen schreef:

Ik erger me aan gezeik over politie die te laf zou zijn. Of de blinde haat tegen politie. En nee, ik ben zelf geen agent ofzo. Ik vind het gewoon zielig.
HR
Hoezo blinde haat tegen de politie? Er zitten gewoon veel teringlijers bij de politie hoor. Maar bij de ME zitten er nog meer.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Led Zeppelin schreef:

(...)

Hoezo blinde haat tegen de politie? Er zitten gewoon veel teringlijers bij de politie hoor. Maar bij de ME zitten er nog meer.
HR
Dat zijn meestal dezelfde alleen hebben ze dan dienst bij de ME ;)
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

positiespel schreef:

Dat de politie te bang is om achter criminelen te gaan, maar als je je parkeergeld 5 minuten te laat bijvult er een gele bon achter de ruitenwisser zit.........
HR
Waar blijkt dit uit? Wil je zeggen dat criminelen een zwaar misdrijf kunnen begaan terwijl de politie bang toekijkt en/of de benen neemt?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Led Zeppelin schreef:

(...)

HR
Teringlijers heb je overal, dus ook bij de politie. Maar ik vind mensen die bij voorbaat al een hekel hebben aan agenten die voorbij fietsen of wat dan ook, gewoon ontzettend zielig. Helemaal als je weet dat die bepaalde mensen nog nooit op wat voor manier dan ook negatief zijn bejegend of behandeld door politie. Stoerdoenerij.
HR
HR

Almdudler
International

Uit: Westland
Vak: 424
Reg.: 12 juni 2003

Dat we vast weer heel Nederland te zien krijgen voordat we in 010 zijn.
HR
HR

zaza81rh
Talent

Reg.: 1 mei 2011

Almdudler schreef:

Dat we vast weer heel Nederland te zien krijgen voordat we in 010 zijn.
HR
Volgens mij kan je beter heel Nederland zien dan n stukje van 010. Maar denk dat meevalt hoor. bussen gaan in directe lijn naar de bekerfinaleplaats.
HR
HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006

BillyTheKid schreef:

(...)

Waar blijkt dit uit? Wil je zeggen dat criminelen een zwaar misdrijf kunnen begaan terwijl de politie bang toekijkt en/of de benen neemt?
HR
Schijnt idd wel eens voor te komen.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Gran Via schreef:

Schijnt idd wel eens voor te komen.
HR
Tjah, het echte leven is geen film waarin de politie via een heldhaftige achtervolging de criminelen staande houdt, in het echte leven ontkomen er wel eens criminelen en is het ontzettend lastig om de echte criminelen te pakken aangezien zij zich niet aan wetten houden. Welcome to reality.
HRHR
HR

Idool

Kan zijn en ik heb ook geen medelijden met het slachtoffer, maar dit gevalletje zal niet met trots vermeld worden in de boeken van de politie.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Gran Via schreef:

Kan zijn en ik heb ook geen medelijden met het slachtoffer, maar dit gevalletje zal niet met trots vermeld worden in de boeken van de politie.
HR
Waarschijnlijk niet, maar is dit dan een reden om politie te fiets klootzakken te vinden?
HR
HR

Idool

Allerminst, het is een uitermate moeilijk beroep.
HR
HR

Almdudler
International

Uit: Westland
Vak: 424
Reg.: 12 juni 2003

zaza81rh schreef:

(...)

Volgens mij kan je beter heel Nederland zien dan n stukje van 010. Maar denk dat meevalt hoor. bussen gaan in directe lijn naar de bekerfinaleplaats.
HR
Niet dus ;) We zijn weer mooi via de A4 richting Leiden gereden, om daarna via N11 en A12 terug naar Utrecht te gaan. Het gaat ook nooit goed ;)
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Almdudler schreef:

(...)

Niet dus ;) We zijn weer mooi via de A4 richting Leiden gereden, om daarna via N11 en A12 terug naar Utrecht te gaan. Het gaat ook nooit goed ;)
HR
Ach, 2,5 uur over een tracé Rotterdam-Amsterdam is toch netjes??

Grr, wat een kolereterugreis. Ook omdat op Bijlmer mn bus voor mn neus wegreed en ik nog een half op het sfeervolle busstation mocht hangen...

Voor de mensen van verderweg: Ja, bij jullie was het nog erger :D
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Treinreis was super. Heenweg natuurlijk wat vrolijker en fitter, lekker 1ste klas, heerlijke stoeltjes en in 45 minuten bij de Kuip.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Terugreis ben ik gewoon zelf gegaan. Kon zonder problemen het terrein af. Heeft me een hoop tijd gescheeld.

AMS OOST schreef:

Aan het feit dat heel veel mensen (ook op dit forum) Barcelona of Real Madrid belangrijker (lijken te) vinden dan AJAX.
HR
Met stip.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 11 mei 2011 13:57:50).]
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Geen schermen in de stad zondag :\(
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Dat het pas woensdag is... :\(
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006

Hidde van Warmerdam
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

AMS OOST schreef:

HR
Vanaf nu niet meer.... Zondag is Ajax weer het belangrijkste! ;B
HR
HR

AFCA0318
Ballenjongen

Vak: 429
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 12 januari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 mei 2011 om 12:58:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Windows Live Messenger  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik erger me aan het feit dat het zondag waarschijnlijk klote weer gaat worden in Amsterdam. Maar ach, als we die titel binnenslepen vind ik eigelijk alles wel prima :)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,6% dat Jong PSV wint van Achilles 29. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!