Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 06:23                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 77 »

HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

Aan teveel net-niet-Ajax-spelers en helemaal aan absoluut-geen-Ajax-spelers...namen mag je zelf invullen,lijkt me niet zo moeilijk... :I
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

Aan ajax-supporters, het meest hypocriete en opportunistische volk wat er is.
HR
HR

T-Bag
Administrator

quote:HR
Van de film schreef:

Aan Ajax-supporters, het meest hypocriete en opportunistische volk wat er is.
HR
Zo dat komt beter in de buurt ;)
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

T-Bag schreef:

Zo dat komt beter in de buurt ;)
HR
Nee hoor, supporters van andere verenigingen zijn veel minder opportunistisch en hypocriet. En die zijn al heel opportunistisch en hypocriet ;).
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Kah
Zwaar irritant,provocerend,semi-agressief gedrag in het veld, maar hij bereikt er wel mee wat hij wilt helaas
HR
HR

T-Bag
Administrator

Van de film schreef:

(...)

Nee hoor, supporters van andere verenigingen zijn veel minder opportunistisch en hypocriet. En die zijn al heel opportunistisch en hypocriet ;).
HR
Mwah,kan je van mening over verschillen. De waan vd dag heerst bij elke club en denk dat het overal wel zo'n beetje hetzelfde is :P
HR
HR

Robbin92
Talent

Reg.: 25 juli 2007

Dat ze op school blijven zeuren over het te laat inleveren van mijn stage verslag :P
HR
HR

T-Bag
Administrator

Wederom de treurige arbitrage en willekeur die wordt toegepast. Totaal geen pijl op te trekken en ze zitten daar in Zeist nog niet misschien op 1 lijn. Ze doen maar wat hoor :denk
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

Robbin92 schreef:

Dat ze op school blijven zeuren over het te laat inleveren van mijn stage verslag :P
HR
Terecht.
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Ik erger me aan mensen die zeggen dat ze vegetariër zijn en onderwijl wel lekker haringhappen. :denk

Owh en aan navigatiesystemen die je een afslag voorbij sturen en dan opeens niet meer weten waar ze zijn, waardoor je te laat bij een wedstrijd komt. Ook 1 van mijn ergernissen, de mensen die te laat komen en voor tijd alweer weg gaan.

[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 2 maart 2011 00:44:27).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

State Scarlet schreef:

Ik erger me aan mensen die zeggen dat ze vegetariër zijn en onderwijl wel lekker haringhappen. :denk

Owh en aan navigatiesystemen die je een afslag voorbij sturen en dan opeens niet meer weten waar ze zijn, waardoor je te laat bij een wedstrijd komt. Ook 1 van mijn ergernissen, de mensen die te laat komen en voor tijd alweer weg gaan.
HR
Je moet natuurlijk ook weer op tijd weggaan om je navigatiesysteem goed in te stellen ;)
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

State Scarlet schreef:
HR
Mensen die totaal afhankelijk zijn van een navigatie systeem, en zodra dat ding het even niet meer weet als een kip zonder kop in hun auto zitten :D
Ik gebruik die dingen ook, maar weet altijd in grote lijnen waar ik heen moet (zelfs op langere reizen zoals wintersport, zomervakantie etc...)
HR
HR

State Scarlet
Moderator

Uit: Panningen
Reg.: 15 juli 2002

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Je moet natuurlijk ook weer op tijd weggaan om je navigatiesysteem goed in te stellen ;)
HR
Stond goed ingesteld, zelfs op de parkeerplaats waar ik moest zijn en niet eens het stadion. :P

Tikkie Terug schreef:

(...)

Mensen die totaal afhankelijk zijn van een navigatie systeem, en zodra dat ding het even niet meer weet als een kip zonder kop in hun auto zitten :D
Ik gebruik die dingen ook, maar weet altijd in grote lijnen waar ik heen moet (zelfs op langere reizen zoals wintersport, zomervakantie etc...)
HR
De grote lijnen weet ik ook, maar als het opeens die laatste paar straatjes vanaf de snelweg raar gaat doen... Heb ook uiteindelijk ook zonder kop (de navigatie) een andere brug over het kanaal gevonden en uiteindelijk ter plaatse gekomen van de andere kant. Mijn irritatie is gewoon dat het kreng... ja gewoon een kreng is. :B

Ik heb in elk geval een ergernis bij kunnen schrijven door de navigatie: mensen die met groot licht geparkeerd staan, waardoor je opeens blind word gemaakt net voor je een bocht moet maken, die je niet ziet. :D

Dus ja, gezien de smilies irriteer ik me niet snel, maar die navigatie moet het niet 10 keer flikken, dan wel.

[Dit bericht is veranderd door State Scarlet (op 3 maart 2011 01:34:46).]
HRHR
HR

T-Bag
Administrator

Aan het feit dat het gedrag van El Hamdaoui zal resulteren in een miljoenenverlies dat Ajax op hem dreigt te zullen gaan maken..

Beetje jammer en Ajax-onwaardig zo'n speler. Je speelt met trots voor Ajax en niet dat Ajax trots moet zijn dat je bij Ajax speelt :P
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 maart 2011 om 10:42:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

State Scarlet schreef:

(...)

De grote lijnen weet ik ook, maar als het opeens die laatste paar straatjes vanaf de snelweg raar gaat doen... Heb ook uiteindelijk ook zonder kop (de navigatie) een andere brug over het kanaal gevonden en uiteindelijk ter plaatse gekomen van de andere kant. Mijn irritatie is gewoon dat het kreng... ja gewoon een kreng is. :B

Ik heb in elk geval een ergernis bij kunnen schrijven door de navigatie: mensen die met groot licht geparkeerd staan, waardoor je opeens blind word gemaakt net voor je een bocht moet maken, die je niet ziet. :D

HR
Hahaha IK vond die weg :P:P Zei ook al eerder: Daar zijn de lichtmasten, ga DIE kant op :P Maar neeeeeeee :P

En dat groot licht was irritant idd...

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 7 maart 2011 10:45:16).]
HR
HR

T-Bag
Administrator

Dat wederom op beslissende momenten het Ajax weer af laat weten....moedeloos wordt je ervan :\(
HR
HR

Sluk
Idool
Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003

Uit: Hilversum
Vak: 116
Droomaankoop: Mahamadou Habib Habibou
Reg.: 3 september 2002

T-Bag schreef:

Aan het feit dat het gedrag van El Hamdaoui zal resulteren in een miljoenenverlies dat Ajax op hem dreigt te zullen gaan maken..

Beetje jammer en Ajax-onwaardig zo'n speler. Je speelt met trots voor Ajax en niet dat Ajax trots moet zijn dat je bij Ajax speelt :P
HR
Ik zeg, aan zn contract houden en in het 2de op de bank zetten. Als die jankert gewoon een vertrek had geeist hadden we een andere spits gehad.
HR
HR

vak429
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 429
Reg.: 16 november 2003

Een groepje zichzelf profvoetballer noemende pubers uit zuid-oost die al twitterend en lachend na een verliesbeurt terug met de bus van schoolreisje komen.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

Heeft Twittery van der Wiel alweer iets gepost? Ze zouden hem uit straf die telefoon af moeten pakken. En hetzelfde geldt voor de mp3 spelers. Laat ze maar lekker zwijgend in die bus zitten.

Ik irriteer me overigens aan die constante minuut stiltes en rouwbanden voor Japan. Tuurlijk is het erg wat daar is gebeurd, maar ik denk dat veel clubs nu al wel 3x een minuut stilte en 3x met rouwbanden hebben gespeeld. Beetje scheinheilig en hypocriet om tijdens een Eredivisie duel 1,5 week later er nog een keer rekening mee te houden.

En tot slot hoef ik na vanmiddag niet te zeggen waar ik me aan erger.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 20 maart 2011 17:03:50).]
HR
HR

amsterdamwest
Veelbelovend talent

Reg.: 18 maart 2010

Aan ajax.
HR
HR

contract of the century
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 17 maart 2003

Ik erger me aan al die mensen die hier zeggen dat ze zich irriteren aan iets.
HR
HR

San Francisco
Internationale topspeler

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

contract of the century schreef:

HR
Ja die is ook pas 3x langs gekomen.... :denk
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Aan Gregory van der Wiel.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

contract of the century schreef:

HR
Je ergert je aan jezelf dus? :D
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

rep_robert schreef:

(...)

Je ergert je aan jezelf dus? :D
HR
Nee....

Italics
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 68,8% dat Athletic de Bilbao wint van Shakhtar Donetsk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!