Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 09:03                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 77 »

HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 augustus 2010

quote:HR
T-Bag schreef:

Spanningen rondom transferdeadlines B)
HR
Heerlijk toch. En na 12 uur vannacht of morgenochtend als je wakker wordt weer die anti-climax.
HR
HR

Sidthekid Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 januari 2011

Pieters, Toivonen & Douchebag
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Reg.: 20 juni 2002

Die Head & Shoulders commercial met Raemon Sluiter. Echt genant.
HR
HR

Ikkuh
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 januari 2011

dit smaakt naar gravel.
en die kop die hij trekt.
verschrikkelijk.
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

Aan sommige personen op dit forum. Die altijd en eeuwig negatief zijn over Ajax. Of je nou links of rechts gaat, het is altijd fout. En dan meestal zonder iets te onderbouwen. Dat noemt men zeiken om het zeiken. En ik laat me er elke keer weer in meeslepen.
HR
HR

errant_bone
Veelbelovend talent

Uit: Wieringermeer
Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 4 augustus 2004

Aan mensen die (als wij even van huis zijn) onze achtertuin in lopen en een bierkrat (met lege flesjes) meejatten, en nog frappanter is dat ze het volle krat lieten staan. :I
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

errant_bone schreef:

Aan mensen die (als wij even van huis zijn) onze achtertuin in lopen en een bierkrat (met lege flesjes) meejatten, en nog frappanter is dat ze het volle krat lieten staan. :I
HR
Je geeft ze de gelegenheid om het te doen, je geeft aanleiding tot.

[Dit bericht is veranderd door spelbos (op 7 februari 2011 14:01:37).]
HR
HR

Vladimir Nizhevogorov
Regelmatige invaller

Vak: 409
Reg.: 20 februari 2003

spelbos schreef:

(...)

HR
Wow wat een dom gelul weer. Leg eens uit op welk moment hij aanleiding geeft tot diefstal?

[Dit bericht is veranderd door Vladimir Nizhevogorov (op 7 februari 2011 14:06:52).]
HR
HR

Ajax_Zlatan
Lid 2de elftal

Uit: Hellevoetsluis
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2001

Aan Willem van Hanegem! Idioot stuk weer geschreven in het AD! Calimero ten top!
HR
HR

spelbos
Legende

Vladimir Nizhevogorov schreef:

(...)

Wow wat een dom gelul weer. Leg eens uit op welk moment hij aanleiding geeft tot diefstal?
HR
Door het open en bloot en nog eens onbeheerd in je tuin te zetten.
HR
HR

Vladimir Nizhevogorov
Regelmatige invaller

Vak: 409
Reg.: 20 februari 2003

spelbos schreef:

(...)

Door het open en bloot en nog eens onbeheerd in je tuin te zetten.
HR
Wat dom inderdaad van die kerel. Hij had natuurlijk camera's moeten ophangen, of beveiliging inhuren voor alle momenten dat ie van huis is. Anders laat je toch geen bierkratje in je eigen tuin staan? Dom, dom dom.
HR
HR

spelbos
Legende

Vladimir Nizhevogorov schreef:

(...)

Wat dom inderdaad van die kerel. Hij had natuurlijk camera's moeten ophangen, of beveiliging inhuren voor alle momenten dat ie van huis is. Anders laat je toch geen bierkratje in je eigen tuin staan? Dom, dom dom.
HR
Ik zeg toch niet dat het dom is van die kerel, maar als er gasten zijn die geld nodig hebben dan maakt hij het wel makkelijker voor ze.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HRHR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

spelbos schreef:

(...)

Ik zeg toch niet dat het dom is van die kerel, maar als er gasten zijn die geld nodig hebben dan maakt hij het wel makkelijker voor ze.
HR
Het is natuurlijk gewoon diefstal, maar als ik zwerver was ofzo dan had ik het wel geweten.

Voor de rest irriteer ik me nog steeds aan honden. Vreselijke stinkbeesten. 'Hij doet niets hoor!' Nee, daarom blaft dat beest als een volslagen mongool. :denk
HR
HR

spelbos
Legende

Burzlew schreef:

(...)

Het is natuurlijk gewoon diefstal, maar als ik zwerver was ofzo dan had ik het wel geweten.

Voor de rest irriteer ik me nog steeds aan honden. Vreselijke stinkbeesten. 'Hij doet niets hoor!' Nee, daarom blaft dat beest als een volslagen mongool. :denk
HR
Komt dat bij honden ook voor, dat ze 1 chromosoom te kort komen? ;B
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Jodinho 32 Zonnebril
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Reg.: 21 juli 2003

errant_bone schreef:

HR
Wees blij dat ze de volle niet meenemen :B :B

Heeft mijn neefje ook n keer gehad, heeft ie z'n maatje gebeld (Die heeft n grote hond) en toen ze weer een keer de tuin in liepen, gooide hij de achterdeur open. Nooit meer last van gehad.
HR
HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

Burzlew schreef:

HR
Ik erger me aan mensen die in de veronderstelling zijn dat ze zich ergens aan irriteren.
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Reg.: 21 september 2005

Ik irriteer me aan dit soort dingen! Dit soort jochies moeten hard aangepakt worden. Ik ben geen PVV'er en zal daar ook niet op stemmen. Elke partij moet ervoor zorgen dat dit soort acties flink gestraft worden.

Filmpje en artikel
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Eeuwige liefde schreef:

Ik irriteer me aan dit soort dingen! Dit soort jochies moeten hard aangepakt worden. Ik ben geen PVV'er en zal daar ook niet op stemmen. Elke partij moet ervoor zorgen dat dit soort acties flink gestraft worden.

Filmpje en artikel
HR
Dit is wel erg treurig ja. Het lijkt kattekwaad op het eerste gezicht ,maar dit is gewoon veel erger en in en intriest. Niet alleen die kinderen aanpakken maar ook de ouders een opvoedcursus geven als stok achter de deur. :I
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Eeuwige liefde schreef:

Filmpje en artikel
HR
Och ik vind ook dat dit ook hard aangepakt moet worden, laat dat duidelijk zijn, maar dit is echt niet iets van alleen maar Marokanen. Dit soort gedrag gebeurt ook veel door Nederlandse kinderen. Het MOET dus allebei aangepakt worden. Ze hebben een Nederlands paspoort dus zijn het ook Nederlanders en zo moeten ze ook behandeld worden. Dus volgens de Nederlandse rechspraak. Het probleem is namelijk niet dat er vaker Marokanen en Turken in zo'n zaken in het nieuws komen, het probleem is dat zo'n zaken veel te weinig aangepakt worden. Daar moet iets aangedaan worden, de politie en justitie moeten harder optreden. De straffen moeten ook zwaarder zijn. Autochtoon of Allochtoon.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Reg.: 23 november 2004

spelbos schreef:
(...)
Komt dat bij honden ook voor, dat ze 1 chromosoom te kort komen? ;B
HR
Klein detail, maar mensen met het syndroom van Down hebben juist een chromosoom teveel in plaats van te weinig.
HR
HR

Willy Wonka
Vedette

Vak: 406
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Ene 'Freek' die bij dwdd komt praten over dieren. Hij is een slechte imitatie van Steve Irwin en totaal niet zichzelf. Die hysterische vrouw Halina Reijn die erbij zit is minstens zo erg.
HR
HR

errant_bone
Veelbelovend talent

Uit: Wieringermeer
Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 4 augustus 2004

spelbos schreef:

(...)

HR
Je hebt helemaal gelijk..een volledige beschutte tuin, afgesloten met poort ja dan is het logisch natuurlijk dat ze wat meejatten, dom van ons zeg :denk

Wat ik ook irritant vind: muffins die niet rijzen tijdens het bakken.
HR
HR

spelbos
Legende

errant_bone schreef:

(...)

Je hebt helemaal gelijk..een volledige beschutte tuin, afgesloten met poort ja dan is het logisch natuurlijk dat ze wat meejatten, dom van ons zeg :denk

HR
Dan is het waarschijnlijk een bekende van jullie.
HR
HR

doctor van Gaal
Bankzitter

Uit: Schiedam
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 14 december 2010

spelbos schreef:

(...)

Dan is het waarschijnlijk een bekende van jullie.
HR
Tip: Ik wil me niet met je relatie bemoeien, maar mijn vrouw drinkt ook altijd mijn bier op.
En waar ik mij ook aan erger zijn; mensen die alles in het leven serieus nemen.

[Dit bericht is veranderd door doctor van Gaal (op 11 februari 2011 23:50:56).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 52,1% dat PEC Zwolle wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!