Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 12:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 77 »

HR

Flippie de tuinkabouter
Jodinho 32 Zonnebril
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

quote:HR
Red schreef:

Aan politie agenten die medemensen met 1-3-1-2 op hun shirt gebruiken om hun boetequotum te halen.
TT 113

HR
Dit is zeker belachelijk, t lijkt me toch dat je dit met een goeie advocaat ongedaan kan maken ander kan je iedereen met cijfers op zijn shirt wel een boete geven.
HR
HR

Red
Icoon

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Vak: -
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

Flippie de tuinkabouter schreef:

(...)

Dit is zeker belachelijk, t lijkt me toch dat je dit met een goeie advocaat ongedaan kan maken ander kan je iedereen met cijfers op zijn shirt wel een boete geven.
HR
Je kan ook zeggen dat je stiekem fan bent van Almere en daarom de postcode op je shirt draagt.

Ik ben benieuwd wat de volgende stap is... Als ik vier plaatjes van willekeurig fruit op mn shirt heb staan (laten we zeggen, een ananas, een citroen, een appel en een banaan) dat ik dan ook opgepakt wordt.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

Het is toch zo dat je niet 'oetlul' ofzo naar een agent mag roepen,maar wel mag zeggen ik vind jou een oetlul? Tenminste zoiets staat me bij.

In dat geval moet je dus maar 'ik vind' ervoor zetten en dan kan het wel B)
HR
HR

Kroket
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 21 april 2001

Ik erger me aan iedereen die moord en brand schreeuwt over een veroordeling wegens belediging door het dragen van een shirt met de cijfers 1312. Prachtig hoor, die creatieve geesten "acht bier acht cola" "all children are beautifull" maar denken jullie werkelijk dat dat het gene was dat deze lui bedoeld hebben met hun shirts?!?
HR
HR

afca1987
Bankzitter

Uit: -
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 mei 2005

Kroket schreef:

Ik erger me aan iedereen die moord en brand schreeuwt over een veroordeling wegens belediging door het dragen van een shirt met de cijfers 1312. Prachtig hoor, die creatieve geesten "acht bier acht cola" "all children are beautifull" maar denken jullie werkelijk dat dat het gene was dat deze lui bedoeld hebben met hun shirts?!?
HR
Ultras Almere
HR
HR

Bileam
Praxiteles Zonnebril
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 4 februari 2006

Kroket schreef:
HR
Voor pedofilie staat wel wat meer dan een boete van 330 euro.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Aan K*T Marrokanen in de Pijp!
HR
HR

Druss
Idool

Uit: Dreumel
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003

mevrouw *braak* Jennifer Ewbank die nog steeds bij The Voice wordt gehouden omdat ze een bekend broertje heeft en omdat dit bekende broertje waarschijnlijk ook wel eens iets schrijft voor nick/simon/van velzen/jeroen.

Wat een kutstem heeft dat mens, daarnaast is het ook gewoon niet goed genoeg in vergelijking met de anderen en sommigen die eruit zijn gevlogen.

Kroket schreef:

HR
verder erger ik mij aan mensen zoals jij die dictatoriale maatregelen goedpraten. Een shirt met 1312 verbieden en iemand veroordelen gaat echt te ver. Ongeacht de betekenis van 1312. Als je dit gaat verbieden mag je straks niets meer zeggen/roepen/uitdragen wat de overheid niet goedkeurt. En dan zijn we net amerika.

[Dit bericht is veranderd door Druss (op 11 januari 2011 12:37:10).]
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Ajax de Koninklijke schreef:

HR
Alle vijf?
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Waarom zou je úberhaupt met een shirt All Cops are bastards lopen? Dan ben je toch ook een zielige eikel?
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Hendrix schreef:

(...)

Alle vijf?
HR
Ja, alle drie ja! Vervelende T*ringleiertjes
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Waarom zou je úberhaupt met een shirt All Cops are bastards lopen? Dan ben je toch ook een zielige eikel?
HR
Daar heb je wel gelijk in (het gaat overigens over ACAB of 1312), maar ik vind het ook zielig hoe de politie hierop reageerd.
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

HR
Nee al die yuppen wordt je blij van :D
HRHR
HR
Ik erger me kapot aan mensen die met hun kind van tussen de 0 en 5 jaar op vliegvakantie gaan.

Is het nu écht nodig om het dat vervelende krijsende kind van je op stedentrip te gaan of op het strand te gaan liggen op een plek waar je met het vliegtuig moet komen?

Jullie vinden het vast erg leuk om op vakantie te gaan met de kleine, maar je vergeet even dat sommige mensen een hekel hebben aan je kind wanneer het na een uur nog steeds krijsend aan het huilen is op een vliegtuigstoel achter hun.

Een kind ziet het verschil niet of het nu in een grote stad in het buitenland in zijn kinderwagentje zit of op het strand zit aan de middellandse zee. Dus wil je toch op vakantie wacht dan lekker dat het zomer is in Nederland en ga lekker een paar dagen naar Zeeland of Texel.

Oh jullie weten het verschil wel en willen er ook eens verder op uit? Dan hád je geen kind moeten nemen!
HR
HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

Druss schreef:

mevrouw *braak* Jennifer Ewbank die nog steeds bij The Voice wordt gehouden omdat ze een bekend broertje heeft en omdat dit bekende broertje waarschijnlijk ook wel eens iets schrijft voor nick/simon/van velzen/jeroen.

Wat een kutstem heeft dat mens, daarnaast is het ook gewoon niet goed genoeg in vergelijking met de anderen en sommigen die eruit zijn gevlogen.HR
Volwassen mannen die naar talentenjacht nummer 57 kijken, deze zelfs liefkozend afkorten tot 'The Voice' en zich tot overmaat van ramp ook nog eens druk kunnen maken om de uitslag. Serieus: grow some balls! En stoere jongens met ACAB- of 1312-accessoires, droevig.

[Dit bericht is veranderd door Oderint Dum Metuant (op 11 januari 2011 23:55:34).]
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

ArenA schreef:

Ik erger me kapot aan mensen die met hun kind van tussen de 0 en 5 jaar op vliegvakantie gaan.

Is het nu écht nodig om het dat vervelende krijsende kind van je op stedentrip te gaan of op het strand te gaan liggen op een plek waar je met het vliegtuig moet komen?

Jullie vinden het vast erg leuk om op vakantie te gaan met de kleine, maar je vergeet even dat sommige mensen een hekel hebben aan je kind wanneer het na een uur nog steeds krijsend aan het huilen is op een vliegtuigstoel achter hun.

Een kind ziet het verschil niet of het nu in een grote stad in het buitenland in zijn kinderwagentje zit of op het strand zit aan de middellandse zee. Dus wil je toch op vakantie wacht dan lekker dat het zomer is in Nederland en ga lekker een paar dagen naar Zeeland of Texel.

Oh jullie weten het verschil wel en willen er ook eens verder op uit? Dan hád je geen kind moeten nemen!
HR
Gelukkig heb je nooit met mij in het vliegtuig gezeten. Ik was ook altijd in de veronderstelling dat vliegtuigen gemaakt zijn voor iedereen, inclusief kinderen. Waarom zijn anders ook al die kinderzwembaden en kidsclubs gemaakt op de Griekse eilanden bijvoorbeeld? Voor Griekse kinderen denk je?

Ik denk dat als je kinderen hebt en je wilt lekker op vakantie dat ik me niet tegen ga laten houden door chagrijnige kerels die denken dat ze meer recht hebben op vliegreizen als ik.

Mijn buren hebben een hond. Die blaft wel eens, en poept ook nog eens buiten. Jij vind zeker dat dat niet zou mogen in een tussenwoning, toch?

Als mensen nou eens iets meer van elkaar zouden kunnen accepteren, dan zouden we al een heel erg groot stuk dichter bij een prettigere wereld komen.

En een kind merkt volgens jou het verschil niet tussen de middelandse zee en texel? Denk je dat echt? Denk je echt dat een kind net zo lief in de zomer met zijn regenpakkie aan en zijn zuidwestertje op hier op Texel zit, of met 35 gr op Koss aan zee? Dat verschil merken ze niet denk jij?
HR
HR

Freakshow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 mei 2001

Ben het grotendeels met ArenA eens.
Voor mij is echter het meest ergerniswekkende dat ouders er weinig tot niets aan doen als dat kind z'n sirene aanzet. Kijk, dat zo'n kind begint te krijsen kan gebeuren, maar een beetje sociale ouder probeert dat zo snel mogelijk te verhelpen. Daar zit 'm de crux: de meeste mensen in Nederland zijn ronduit asociaal.
HR
HR

0634
Legende

Probleem zit hem in de verdraagzaamheid. 'Kijk daar krijst een kind. Dat dat mag in een openbare vervoermiddel als een vliegtuig'.

Wat is dat voor rare gedachtekronkel? Ik hou niet van hondepoep op straat, niet van irritante geluiden van hiphoppende koptelefoons in de trein, niet van vouwfietsen in een overvolle metro en ook niet van een kat die mijn tuin onder schijt. Ook vind ik het irritant dat er weinig parkeerruimte in onze straat is maar onze overburen toch gewoon vier autos in een gezin hebben.

So what? Allemaal bloedirritant maar godzijdank leven we niet in een achterlijk land die dat allemaal verbiedt.
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

En dan ook nog denken dat je dat kind even makkelijk stil krijgt :D.
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007

Maar sommige ouders proberen ook niet eens hun kind stil te krijgen. Je moet ook door hebben wanneer het wenselijk is om je kroost tot kalmte te manen in plaats van hem/haar gillende door een treincoupe te laten rennen.
HR
HR

Druss
Idool

Uit: Dreumel
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003

Oderint Dum Metuant schreef:

(...)

Volwassen mannen die naar talentenjacht nummer 57 kijken, deze zelfs liefkozend afkorten tot 'The Voice' en zich tot overmaat van ramp ook nog eens druk kunnen maken om de uitslag. Serieus: grow some balls! En stoere jongens met ACAB- of 1312-accessoires, droevig.
HR
haha die is dan wel leuk :B
ach ik hou van goede muziek en goede zangers/zangeressen ben altijd wel in voor nieuw geluid. The Voice of Holland is echt van een ander niveau vcan Popstars of whatever (kijk eens een tijd The voice of holland en dan een keer popstars tussendoor...). Maar als er dna weer zonodig een bekend iemand voorgetrokken moet worden terwijl ze elke week mijn vloerbedekking krom laat trekken...
HR
HR

0634
Legende

Vero Possumus schreef:

Maar sommige ouders proberen ook niet eens hun kind stil te krijgen. Je moet ook door hebben wanneer het wenselijk is om je kroost tot kalmte te manen in plaats van hem/haar gillende door een treincoupe te laten rennen.
HR
Dat is natuurlijk wat anders. Als jij met je kinderen gaat reizen dan moet je er ook op letten, dat lijkt mij duidelijk. Dat dat niet altijd gebeurt is kwalijk, maar geenzins een reden om dan maar te stellen dat kinderen maar niet meer per welk middel van OV dan ook mag worden vervoerd.

Kinderen worden hier ineens neergezet als krijsende jankerds, en ouders zijn hier per definitie ineens asocialen die hun kroost niet in de hand proberen te houden.

Hoezo stigmatiseren?
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Grazie Roma schreef:

(...)

Nee al die yuppen wordt je blij van :D
HR
Mijn idee.
HR
HR

Vero Possumus schreef:

HR
Dat komt er nog eens bij ja.
Hoe haal je het in je hoofd als ouder om je kind gewoon door een vliegtuig te laten rennen? Alsof het een speeltuin is zonder enige rekening te houden met anderen die rustig een film zitten te kijken, een boek zitten te lezen of zelfs proberen te slapen.

0634 schreef:
Ik denk dat als je kinderen hebt en je wilt lekker op vakantie dat ik me niet tegen ga laten houden door chagrijnige kerels die denken dat ze meer recht hebben op vliegreizen als ik.

Mijn buren hebben een hond. Die blaft wel eens, en poept ook nog eens buiten. Jij vind zeker dat dat niet zou mogen in een tussenwoning, toch?
HR
Iedereen heeft het recht om te doen wat ze willen. Willen mensen met een kind op vakantie moeten ze dat doen, willen mensen een hond laat ze een hond nemen.

Maar je maakt nu een verschil tussen overlast van een krijsend kind en bijv. hondenpoep en bellende mensen in een treincoupe.

Als een hond van de buren het nodig vind om een grote hoop voor jouw voordeur neer te leggen is dat een probleem neem ik aan? Zit er iemand naast je in de trein erg luid te bellen een half uur lang dan zal jij je eraan storen neem ik aan?

Maar is het een kind waar je overlast van hebt dan moet dit geaccepteerd worden? Wat is het verschil?

Ja het kind kan er niets aan doen, maar de ouders wel. Die maken de keuze om in een vol vliegtuig te gaan zitten en voor overlast te zorgen richting tientallen tot honderden mensen.

0634 schreef:
Als mensen nou eens iets meer van elkaar zouden kunnen accepteren, dan zouden we al een heel erg groot stuk dichter bij een prettigere wereld komen.
HR
Nee, daar ga je de fout in.

Mensen moeten meer rekening met anderen gaan houden, als iedereen dat zou doen zou er flink wat minder overlast zijn. Niets voor niets mag je bijv. niet meer overal bellen en niet overal meer roken. Er komen ook steeds meer hotels waar kinderen niet meer welkom zijn. Puur voor overlast van kinderen, door ouders die hun kinderen hun gang maar laten gaan.

0634 schreef:
En een kind merkt volgens jou het verschil niet tussen de middelandse zee en texel? Denk je dat echt? Denk je echt dat een kind net zo lief in de zomer met zijn regenpakkie aan en zijn zuidwestertje op hier op Texel zit, of met 35 gr op Koss aan zee? Dat verschil merken ze niet denk jij? HR
Een kind van 0 tot 5 jaar merkt inderdaad niet het verschil in de zomer of het met 20 graden op het strand van Zandvoort zit of op het strand van Koss.
Een kind speelt net zo fijn met andere kinderen of in het zand.

0634 schreef:
Probleem zit hem in de verdraagzaamheid. 'Kijk daar krijst een kind. Dat dat mag in een openbare vervoermiddel als een vliegtuig'.
HR
De gedachte is niet; dat dat mag in een openbaar vervoermiddel. De gedachte is; leuk op vliegvakantie met je baby.

Het gaat er niet om dat je niet op vakantie zou mogen met je kind, maar maak dan de keuze om gewoon dichterbij huis te blijven.

Zo heb ik het ook ondervonden en zo zou (naar mijn mening) iedereen het moeten doen. Wanneer je 5 jaar of jonger bent lekker in een vakantiehuisje gaan zitten in Belgie of Duitsland en wanneer je steeds ouder wordt steeds iets verder tot je "volwassen" genoeg bent om in een vliegtuig te gaan zitten.

Ik zal dan ook zelf wanneer ik kinderen krijg/neem nooit op vakantie gaan met een vliegtuig tot ze oud genoeg zijn hiervoor.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Het gaat er niet om dat je niet op vakantie zou mogen met je kind, maar maak dan de keuze om gewoon dichterbij huis te blijven.HR
Volgens mij is dit een vrij land.....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,9% dat Vitesse wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!