Ajax Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 14:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 77 »

HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002

quote:HR
Drie Kruizen schreef:

Mensen die bij het uitstappen uit de bus pas op zoek gaan naar hun ov-chipkaart als de deuren open gaan.
HR
Mijn algemene ergenissen. :B

[Dit bericht is veranderd door Mijn Mokums Paradijs (op 30 december 2010 10:02:47).]
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003

Drie Kruizen schreef:

Mensen die bij het uitstappen uit de bus pas op zoek gaan naar hun ov-chipkaart als de deuren open gaan.
HR
Mensen die altijd zo vreselijk gehaast zijn en niet kunnen wachten om een oma'tje (of gewoon een ander persoon) zo ongeveer uit de bus te drukken. Die 10 seconden extra doen het em inderdaad :denk. Sowieso erger ik me aan mensen die altijd haast hebben, doe toch eens normaal. Alleen een ambulance mag haast hebben.
HR
HR

0634
Administrator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Dus de brandweer moet normaal doen :B ?

Waar ik me aan erger: als die reclames op het www, die ineens omhoog schieten en waarvan het 'sluiten' knopje bijna niet te vinden is. Of dat er een muziekje gaat spelen als je ergens overheen gaat met je muis...
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

Aan Louis van Gaal: ,,Als ik Heerenveen ga trainen, maak ik er een team van en maak ik ze kampioen. Heb ik bij AZ ook gedaan."
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Van de film schreef:

(...)

Mensen die altijd zo vreselijk gehaast zijn en niet kunnen wachten om een oma'tje (of gewoon een ander persoon) zo ongeveer uit de bus te drukken. Die 10 seconden extra doen het em inderdaad :denk. Sowieso erger ik me aan mensen die altijd haast hebben, doe toch eens normaal. Alleen een ambulance mag haast hebben.
HR
Nou, nou. Waar heb ik het over oma'tjes? Ik heb het erover dat er per rit zo'n 6 mensen zijn die een halve minuut staan te zoeken bij de deur naar hun kaartje, waardoor ik gister bijvoorbeeld (niet bepaald voor het eerst) de aansluiting met de volgende bus heb gemist. Kon ik lekker een half uur in de kou gaan staan wachten.

Weet je waar ik overigens vandaan kwam? Mijn oma. ;)
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

afca1900 schreef:

(...)

Hmm ok bedankt voor je reactie, Iemand hier die ook ziggo heeft en dan ervaring heeft met de zogenaamde ci+ module(die insteekkaart voor in de zijkant van je scherm) ik heb zelf een 40inch Sony Bravia en aangezien mijn garantie verlopen is van het Humax kastje is de goedkoopste oplossing voor mij zo,n ci+ module.
HR
Ik heb geen ervaring met Sony, ik heb sinds kort een Samsung BD-C8200 (een bluray speler met harddisc recorder) en daar zit zo'n slot in, ik heb daar zo'n Cam CI+ module in en die werkt prima met Ziggo. Overigens staat er op de website van Ziggo wel een lijst met "goedgekeurde" tv's.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Drie Kruizen schreef:

Nou, nou. Waar heb ik het over oma'tjes? Ik heb het erover dat er per rit zo'n 6 mensen zijn die een halve minuut staan te zoeken bij de deur naar hun kaartje, waardoor ik gister bijvoorbeeld (niet bepaald voor het eerst) de aansluiting met de volgende bus heb gemist. Kon ik lekker een half uur in de kou gaan staan wachten.

Weet je waar ik overigens vandaan kwam? Mijn oma. ;)
HR
Haha, dan moet je zorgen dat je eerder dan de rest bij de deur staat, wanneer een halve minuut het verschil betekent tussen wel of niet halen ;). Ik neem niet aan dat ze allemaal achter elkaar pas gingen zoeken (want dan duurt het natuurlijk 3 minuten :B).
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Van de film schreef:

(...)

Haha, dan moet je zorgen dat je eerder dan de rest bij de deur staat, wanneer een halve minuut het verschil betekent tussen wel of niet halen ;). Ik neem niet aan dat ze allemaal achter elkaar pas gingen zoeken (want dan duurt het natuurlijk 3 minuten :B).
HR
Ze deden het niet allemaal bij dezelfde halte, dát is nou juist het ergerlijke. Ze zien het 3 mensen doen, ziet ze zuchten en kreunen, en doen het dan zelf 2 haltes verder nog even dunnetjes over.
HR
HR

Glories
Basisspeler

Reg.: 19 september 2006

Dat de eerste kaarten voor Ajax-Anderlecht alweer op Marktplaats staan. Gadverdamme wat een smeerlappen.
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

0634 schreef:

Dus de brandweer moet normaal doen :B ?

Waar ik me aan erger: als die reclames op het www, die ineens omhoog schieten en waarvan het 'sluiten' knopje bijna niet te vinden is. Of dat er een muziekje gaat spelen als je ergens overheen gaat met je muis...
HR
Vreselijk ja. Vooral die reclames die omhoog schieten. Bij De Telegraaf bijvoorbeeld. Oprotten met die dingen.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

HR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Vrouwen in het verkeer (geloof me, die missen gewoon bepaalde genen op dit vlak).
Geweld tegen hulpverleners. Dan ben je toch wel heel diep gezonken...
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

Die mongolen die een nieuwjaarsduik nemen in de zee op nieuwjaarsdag als het vriest. Vraag me af welke hersencellen dit nou leuk vinden.
HRHR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 januari 2011 om 00:03:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

rep_robert schreef:

Die mongolen die een nieuwjaarsduik nemen in de zee op nieuwjaarsdag als het vriest. Vraag me af welke hersencellen dit nou leuk vinden.
HR
Leverde 2 jaar geleden anders wel een heerlijk plaatje op in de Telegraaf :B

Pin me overigens niet vast op het jaartal. Ik heb amper tijdsbesef.

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 2 januari 2011 00:05:21).]
HR
HR

Ome Michel
Idool

Reg.: 11 november 1999

Was in 2009;)

Ik erger me er aan dat ik gisteren onderuit ging en nu amper lopen kan, morgen maar kijken of het over is, anders mss een breuk:S
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

Foto anyone? :B

Of bedoelen jullie deze? http://reclamewereld.blog.nl/varia/2009/01/02/pin-up-girl-met-unox-reclame-op-voorpagina-de-telegraaf-beland

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 2 januari 2011 14:31:14).]
HR
HR

Foquinho
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Aardenburg
Reg.: 17 april 2003

Dat heb je snel gevonden.

OT; de auto die allerlei kuren heeft. Nu ook weer.
HR
HR

daniel klootwijk
Ballenjongen

Uit: Nieuw vennep
Vak: 127
Reg.: 12 november 2006

De reclame van de MediaMarkt, bah wat een teringherrie in die reclame zeg :I
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

rep_robert schreef:

HR
Haha ik doe het ook al jaren met al me vrienden. Je bent meteen van je kater af hoor, werkt perfect. :B
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 januari 2011 om 15:30:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

rep_robert schreef:

Foto anyone? :B

Of bedoelen jullie deze? http://reclamewereld.blog.nl/varia/2009/01/02/pin-up-girl-met-unox-reclame-op-voorpagina-de-telegraaf-beland
HR
mmmmmmmmmmmmmmmmm jaaaaaaaaaaaaaaaa (L)

[Edit :B]

Overigens: Ze heet Luka Prins. Toepasselijke naam. Ze is prinsheerlijk :B

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 4 januari 2011 15:39:03).]
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

'Failed to create tray icon'

Waardoor ik mijn volumebalkje mis, en ik of daar schijt aan moet hebben, of mijn laptop opnieuw moet opstarten.. :I
HR
HR

AFCA3STERREN
Idool

Vak: 126
Reg.: 17 september 2005

- Té lange reclames
- Geweld tegen hulpverleners (notabene zijn dit mensen die je willen helpen)
- Pedofielen
- Overvallen (en dan met name die stoere mannen die dan oudjes overvallen)

En zo zullen er nog wel een hoop dingen zijn, maar dit zijn dingen waar ik nu zo 1,2,3 op kom!
HR
HR

Paula
Ballenjongen

Reg.: 8 december 2010

Dat het erop lijkt dat het weeeer zo n schijt winter wordt als vorig jaar... Sneeuw en ijzel tot en met maart?? Dolle pret...

Mss maar ff n weekendje Hawaii plannen. If only I had the money and the time (nog zoiets waaraan ik me erger :))
HR
HR

Sevic
Talent

Reg.: 16 augustus 2007

daniel klootwijk schreef:

De reclame van de MediaMarkt, bah wat een teringherrie in die reclame zeg :I
HR
Arie Koomen in z'n algemeenheid vind ik een strontvervelende verschijning, maar die boutreclame is wel één van zijn meest uit de kluiten gewassen excessen ja. Niet grappig en nooit grappig geweest, die man.
HR
HR

Red
Idool

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

Aan politie agenten die medemensen met 1-3-1-2 op hun shirt gebruiken om hun boetequotum te halen.
TT 113

OW, en aan ads van menstruatiepijnverlichtende middelen voor de filmpjes op de frontpage!!! MODS!!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,4% dat SC Heerenveen wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!