Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 70 »
Winterswijk
Icoon
Uit: Winterswijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 13 januari 2006
Johnny Sprinter
Bankzitter
Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008
quote:Ik sluit me aan bij deze, hoe vaak ik al niet met me azen heb verloren...
DAMSCO schreef:
aan pokerstars dat de grootste imbecielen die dat spel spelen zodat iedereen zo onvoorspelbaar als het maar ken is, zodat je altijd door een klote manier wordt genaaid en altijd weer op het kk bedrag 0 bij je kassier uitkomt.
doleva
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Reg.: 19 november 2004
Liberta per gli ultra
Bankzitter
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
quote:Inderdaad. Was er nog maar zoiets als Lynchen mogelijk
Winterswijk schreef:
Aan ontuchtplegende homo's![]()
Oderint Dum Metuant
Icoon
Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002
quote:Niet aan ontuchtplegende hetero's?
Winterswijk schreef:
Aan ontuchtplegende homo's![]()
10. Species Decipit
Regelmatige invaller
Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008
quote:hahah
doleva schreef:
Dat ik elke keer wanneer ik Voetbal Insite via rtl gemist kijk word geconfronteerd met een stel brandweermannen die beter presteren omdat ze gillette deodorant gebruiken.
30keer
Talent
Uit: Thuis
Reg.: 27 juni 2009
kaleeeh
Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam
Reg.: 22 februari 2009
afca1900
Idool
Winnaar Beker Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 februari 2005
10. Species Decipit
Regelmatige invaller
Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008
quote:Dat ligt aan dat vertiefte Humax kastje, niet aan Ziggo.. Ik heb namelijk een Samsung, en die doet het prima, benenden staat een Humax en die ligt er idd regelmatig uit.
afca1900 schreef:
Aan digitale tv van ziggo, dat achterlijke kastje van ze gaat gewoon regelmatig uit zichzelf helemaal uit, om dood en dood ziek van te worden.
Sverre Isachsen
Lid 2de elftal
Uit: Valkenswaard
Reg.: 13 april 2000
Paixao
Basisspeler
Vak: 430
Reg.: 6 mei 2009
afca1900
Idool
quote:Ik heb idd dat humax kastje, bedankt voor de info wanneer ziggo contact opneemt na de diverse mailtjes, zal ik dan ook wel zeggen dat ik in ieder geval geen Humax meer accepteer.
10. Species Decipit schreef:
(...)
Dat ligt aan dat vertiefte Humax kastje, niet aan Ziggo.. Ik heb namelijk een Samsung, en die doet het prima, benenden staat een Humax en die ligt er idd regelmatig uit.
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
sander412
Talent
Vak: 412
Reg.: 18 februari 2003
Blaugrana1899
Bankzitter
Uit: Amsterdam
Reg.: 27 oktober 2003
Gran Via ![]()
Idool
Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006
Robbin92
Talent
Reg.: 25 juli 2007
quote:Ben het helemaal eens met deze post
Gran Via schreef:
Aan lieden die je nooit hoort als je zegt dat Braziliaanse voetballers wel eens lui zijn/een andere mentaliteit hebben dan de gemiddelde Europeaan, maar zodra het een Marokkaan betreft op hun achterste poten staan en mensen voor racist uitmaken.
Jimi
Bankzitter
Uit: Den Haag
Vak: 427
Reg.: 12 mei 2006
quote:Aan lieden die persoonlijke en individuele eigenschappen als ´luiheid´, ´creativiteit´ etc. koppelen aan iemands afkomst.
Gran Via schreef:
Aan lieden die je nooit hoort als je zegt dat Braziliaanse voetballers wel eens lui zijn/een andere mentaliteit hebben dan de gemiddelde Europeaan, maar zodra het een Marokkaan betreft op hun achterste poten staan en mensen voor racist uitmaken.
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
quote:Haha! Ik snap je punt, en ook waarom je juist nu dit aankaart. Echter ben ik het niet echt met je eens.
Jimi schreef:
(...)
Aan lieden die persoonlijke en individuele eigenschappen als ´luiheid´, ´creativiteit´ etc. koppelen aan iemands afkomst.
Aan lieden die geloven in sprookjes als ´Zuid-Europese passie´, ´mediterrane trots´ en ´Friese nuchterheid´.
Kortom, aan lieden die mensen niet als individu benaderen, maar als onlosmakelijk onderdeel van etnische en/of geografische groepering. Alsof iemands persoonlijke eigenschappen daar ook maar iets mee van doen zouden hebben, laat staan door bepaald zouden worden.
En aan lieden die dan ook nog op hun achterste poten gaan staan als daar iets van gezegd wordt.
Jimi
Bankzitter
Uit: Den Haag
Vak: 427
Reg.: 12 mei 2006
quote:Gevormd door sociaal-economische achtergrond: ja. Gevormd door zaken als etniciteit of het kunstmatige concept nationaliteit: een pertinent nee.
Tikkie Terug schreef:
(...)
Haha! Ik snap je punt, en ook waarom je juist nu dit aankaart. Echter ben ik het niet echt met je eens.
Ik weet zeker dat je afkomst (en dus het milieu waarin je leeft) bijdraagt aan bepaalde eigenschappen. Je wordt gevormd door je omgeving. En neem van mij aan dat dit wel degelijk bijdragt aan bepaalde karakter eigenschappen. Mensen die opgroeien in totale armoede zullen op bepaalde vlakken een totaal ander karakter hebben dan iemand die opgegroeid is in luxe. Het is helaas een feit dat bepaalde landen het slechter hebben dan andere, dus dit kan wel degelijk een verschil vormen tav. werklust, trots, passie en nuchterheid.
ps. ik sta niet op mn achterste poten, ben het alleen niet met je eens.
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Juich niet te vroeg, ik heb een Samsung HD Decoder en bij mij gaat hij af en toe aan en uit als een kerstboom.
afca1900 schreef:
(...)
Ik heb idd dat humax kastje, bedankt voor de info wanneer ziggo contact opneemt na de diverse mailtjes, zal ik dan ook wel zeggen dat ik in ieder geval geen Humax meer accepteer.
afca1900
Idool
quote:Hmm ok bedankt voor je reactie, Iemand hier die ook ziggo heeft en dan ervaring heeft met de zogenaamde ci+ module(die insteekkaart voor in de zijkant van je scherm) ik heb zelf een 40inch Sony Bravia en aangezien mijn garantie verlopen is van het Humax kastje is de goedkoopste oplossing voor mij zo,n ci+ module.
Madridista schreef:
(...)
Juich niet te vroeg, ik heb een Samsung HD Decoder en bij mij gaat hij af en toe aan en uit als een kerstboom.
dasher
Regelmatige invaller
Vak: 128
Reg.: 6 maart 2004
quote:Ik weet niet hoe oud je Bravia is maar de meest Sony tv's en de ziggo ci modules werken niet. Ik heb zelf een Bravia en Ziggo, maar die kaart werkt niet als ik 'm er insteek.. Probleem is bekend bij Ziggo. Bij de meeste witgoed winkels staat het ook aangegeven dat de Ziggo kaart niet werkt met een Sony Bravia tv.
afca1900 schreef:
(...)
Hmm ok bedankt voor je reactie, Iemand hier die ook ziggo heeft en dan ervaring heeft met de zogenaamde ci+ module(die insteekkaart voor in de zijkant van je scherm) ik heb zelf een 40inch Sony Bravia en aangezien mijn garantie verlopen is van het Humax kastje is de goedkoopste oplossing voor mij zo,n ci+ module.
afca1900
Idool
quote:Ik heb de kdl40w5500 van vorig jaar, Volgens de site van Sony zelf moet hij het doen i.c.m. ziggo, in ieder geval bedankt voor je reactie ik denk dat ik binnenkort maar ff ga informeren bij raf in Amsterdam.
dasher schreef:
(...)
Ik weet niet hoe oud je Bravia is maar de meest Sony tv's en de ziggo ci modules werken niet. Ik heb zelf een Bravia en Ziggo, maar die kaart werkt niet als ik 'm er insteek.. Probleem is bekend bij Ziggo. Bij de meeste witgoed winkels staat het ook aangegeven dat de Ziggo kaart niet werkt met een Sony Bravia tv.
Edit zojuist contact gehad met de klantenservice van Sony, En volgens hun doet hij het gewoon dus ga morgen maar de ci+ module aanschaffen.
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 17,1% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.