Ajax Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 21:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 77 »

HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 13 januari 2006

Aan ontuchtplegende homo's:\( :\(
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

quote:HR
DAMSCO schreef:

aan pokerstars dat de grootste imbecielen die dat spel spelen zodat iedereen zo onvoorspelbaar als het maar ken is, zodat je altijd door een klote manier wordt genaaid en altijd weer op het kk bedrag 0 bij je kassier uitkomt.
HR
Ik sluit me aan bij deze, hoe vaak ik al niet met me azen heb verloren...
HR
HR

doleva
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Reg.: 19 november 2004

Dat ik elke keer wanneer ik Voetbal Insite via rtl gemist kijk word geconfronteerd met een stel brandweermannen die beter presteren omdat ze gillette deodorant gebruiken.
HR
HR

Liberta per gli ultra
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Winterswijk schreef:

HR
Inderdaad. Was er nog maar zoiets als Lynchen mogelijk :\(
HR
HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

Winterswijk schreef:

HR
Niet aan ontuchtplegende hetero's?
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

doleva schreef:

Dat ik elke keer wanneer ik Voetbal Insite via rtl gemist kijk word geconfronteerd met een stel brandweermannen die beter presteren omdat ze gillette deodorant gebruiken.
HR
hahah :D
HR
HR

30keer
Talent

Uit: Thuis
Reg.: 27 juni 2009

dat de klassieker zo verneukt is, dat ajax zelfs iedere clubcardhouder moet mailen om dat stadion vol te krijgen.
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 februari 2009

Aan de Hva, godverdomme wat een gezeik weer :denk
HR
HR
Aan digitale tv van ziggo, dat achterlijke kastje van ze gaat gewoon regelmatig uit zichzelf helemaal uit, om dood en dood ziek van te worden :\( .
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

afca1900 schreef:

Aan digitale tv van ziggo, dat achterlijke kastje van ze gaat gewoon regelmatig uit zichzelf helemaal uit, om dood en dood ziek van te worden :\( .
HR
Dat ligt aan dat vertiefte Humax kastje, niet aan Ziggo.. Ik heb namelijk een Samsung, en die doet het prima, benenden staat een Humax en die ligt er idd regelmatig uit.
HR
HR

Sverre Isachsen
Lid 2de elftal

Uit: Valkenswaard
Reg.: 13 april 2000

Sneeuw!!
HR
HR

Paixao
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

Haha net toen ik je reactie las zie ik hier een bestelbusje bijna tegen een auto aan glijden, ging net goed :B
HR
HR

10. Species Decipit schreef:

(...)

Dat ligt aan dat vertiefte Humax kastje, niet aan Ziggo.. Ik heb namelijk een Samsung, en die doet het prima, benenden staat een Humax en die ligt er idd regelmatig uit.
HR
Ik heb idd dat humax kastje, bedankt voor de info wanneer ziggo contact opneemt na de diverse mailtjes, zal ik dan ook wel zeggen dat ik in ieder geval geen Humax meer accepteer.
HRHR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Aan afgelastingen.. :\(
HR
HR

sander412
Talent

Vak: 412
Reg.: 18 februari 2003

Aan vrachtwagenchauffeurs die als een mongool rijden en iedereen aan het opjagen zijn terwijl je bij de fileinformatie alleen maar hoort: 13 km file door een gekantelde/geschaarde/botsing met een/een door de vangrail geknalde vrachtwagen. :I
HR
HR

Blaugrana1899
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 oktober 2003

Het gedrag van ene heer M. El Hamdaoui....
HR
HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006

Aan lieden die je nooit hoort als je zegt dat Braziliaanse voetballers wel eens lui zijn/een andere mentaliteit hebben dan de gemiddelde Europeaan, maar zodra het een Marokkaan betreft op hun achterste poten staan en mensen voor racist uitmaken.
HR
HR

Robbin92
Talent

Reg.: 25 juli 2007

Gran Via schreef:

Aan lieden die je nooit hoort als je zegt dat Braziliaanse voetballers wel eens lui zijn/een andere mentaliteit hebben dan de gemiddelde Europeaan, maar zodra het een Marokkaan betreft op hun achterste poten staan en mensen voor racist uitmaken.
HR
Ben het helemaal eens met deze post
HR
HR

Jimi
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Gran Via schreef:

HR
Aan lieden die persoonlijke en individuele eigenschappen als ´luiheid´, ´creativiteit´ etc. koppelen aan iemands afkomst.

Aan lieden die geloven in sprookjes als ´Zuid-Europese passie´, ´mediterrane trots´ en ´Friese nuchterheid´.

Kortom, aan lieden die mensen niet als individu benaderen, maar als onlosmakelijk onderdeel van etnische en/of geografische groepering. Alsof iemands persoonlijke eigenschappen daar ook maar iets mee van doen zouden hebben, laat staan door bepaald zouden worden.

En aan lieden die dan ook nog op hun achterste poten gaan staan als daar iets van gezegd wordt.

[Dit bericht is veranderd door Jimi (op 22 december 2010 22:08:01).]
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Jimi schreef:

(...)

Aan lieden die persoonlijke en individuele eigenschappen als ´luiheid´, ´creativiteit´ etc. koppelen aan iemands afkomst.

Aan lieden die geloven in sprookjes als ´Zuid-Europese passie´, ´mediterrane trots´ en ´Friese nuchterheid´.

Kortom, aan lieden die mensen niet als individu benaderen, maar als onlosmakelijk onderdeel van etnische en/of geografische groepering. Alsof iemands persoonlijke eigenschappen daar ook maar iets mee van doen zouden hebben, laat staan door bepaald zouden worden.

En aan lieden die dan ook nog op hun achterste poten gaan staan als daar iets van gezegd wordt.
HR
Haha! Ik snap je punt, en ook waarom je juist nu dit aankaart. Echter ben ik het niet echt met je eens.

Ik weet zeker dat je afkomst (en dus het milieu waarin je leeft) bijdraagt aan bepaalde eigenschappen. Je wordt gevormd door je omgeving. En neem van mij aan dat dit wel degelijk bijdragt aan bepaalde karakter eigenschappen. Mensen die opgroeien in totale armoede zullen op bepaalde vlakken een totaal ander karakter hebben dan iemand die opgegroeid is in luxe. Het is helaas een feit dat bepaalde landen het slechter hebben dan andere, dus dit kan wel degelijk een verschil vormen tav. werklust, trots, passie en nuchterheid.

ps. ik sta niet op mn achterste poten, ben het alleen niet met je eens. ;)
HR
HR

Jimi
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Tikkie Terug schreef:

(...)

Haha! Ik snap je punt, en ook waarom je juist nu dit aankaart. Echter ben ik het niet echt met je eens.

Ik weet zeker dat je afkomst (en dus het milieu waarin je leeft) bijdraagt aan bepaalde eigenschappen. Je wordt gevormd door je omgeving. En neem van mij aan dat dit wel degelijk bijdragt aan bepaalde karakter eigenschappen. Mensen die opgroeien in totale armoede zullen op bepaalde vlakken een totaal ander karakter hebben dan iemand die opgegroeid is in luxe. Het is helaas een feit dat bepaalde landen het slechter hebben dan andere, dus dit kan wel degelijk een verschil vormen tav. werklust, trots, passie en nuchterheid.

ps. ik sta niet op mn achterste poten, ben het alleen niet met je eens. ;)
HR
Gevormd door sociaal-economische achtergrond: ja. Gevormd door zaken als etniciteit of het kunstmatige concept nationaliteit: een pertinent nee.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

afca1900 schreef:

(...)

Ik heb idd dat humax kastje, bedankt voor de info wanneer ziggo contact opneemt na de diverse mailtjes, zal ik dan ook wel zeggen dat ik in ieder geval geen Humax meer accepteer.
HR
Juich niet te vroeg, ik heb een Samsung HD Decoder en bij mij gaat hij af en toe aan en uit als een kerstboom. :\(
HR
HR

Madridista schreef:

(...)

Juich niet te vroeg, ik heb een Samsung HD Decoder en bij mij gaat hij af en toe aan en uit als een kerstboom. :\(
HR
Hmm ok bedankt voor je reactie, Iemand hier die ook ziggo heeft en dan ervaring heeft met de zogenaamde ci+ module(die insteekkaart voor in de zijkant van je scherm) ik heb zelf een 40inch Sony Bravia en aangezien mijn garantie verlopen is van het Humax kastje is de goedkoopste oplossing voor mij zo,n ci+ module.
HR
HR

dasher
Regelmatige invaller

Vak: 128
Reg.: 6 maart 2004

afca1900 schreef:

(...)

Hmm ok bedankt voor je reactie, Iemand hier die ook ziggo heeft en dan ervaring heeft met de zogenaamde ci+ module(die insteekkaart voor in de zijkant van je scherm) ik heb zelf een 40inch Sony Bravia en aangezien mijn garantie verlopen is van het Humax kastje is de goedkoopste oplossing voor mij zo,n ci+ module.
HR
Ik weet niet hoe oud je Bravia is maar de meest Sony tv's en de ziggo ci modules werken niet. Ik heb zelf een Bravia en Ziggo, maar die kaart werkt niet als ik 'm er insteek.. Probleem is bekend bij Ziggo. Bij de meeste witgoed winkels staat het ook aangegeven dat de Ziggo kaart niet werkt met een Sony Bravia tv.
HR
HR

dasher schreef:

(...)

Ik weet niet hoe oud je Bravia is maar de meest Sony tv's en de ziggo ci modules werken niet. Ik heb zelf een Bravia en Ziggo, maar die kaart werkt niet als ik 'm er insteek.. Probleem is bekend bij Ziggo. Bij de meeste witgoed winkels staat het ook aangegeven dat de Ziggo kaart niet werkt met een Sony Bravia tv.

Edit zojuist contact gehad met de klantenservice van Sony, En volgens hun doet hij het gewoon dus ga morgen maar de ci+ module aanschaffen.
HR
Ik heb de kdl40w5500 van vorig jaar, Volgens de site van Sony zelf moet hij het doen i.c.m. ziggo, in ieder geval bedankt voor je reactie ik denk dat ik binnenkort maar ff ga informeren bij raf in Amsterdam.

[Dit bericht is veranderd door afca1900 (op 23 december 2010 15:15:08).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 68,4% dat FC Twente wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!