Ajax Netwerk
zondag 23 november 2014 - 00:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 77 »

HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Droomaankoop: -
Reg.: 30 juni 2002

quote:HR
HeavyHunterr schreef:

Kijk, toch nog iemand waarvan ik de humor kan waarderen.
HR
Oh, grappig zijn was niet bepaald de bedoeling. Misschien had ik er even bij moeten zeggen dat ik jou ook een asociale idioot vind en dat ik hoop dat jij jezelf tegen een boom rijdt. Niet met blijvend letsel of onschuldige slachtoffers -wat met jouw abjecte verkeersopvattingen zeer voor de hand liggend zijn- maar slechts als waarschuwing. Mafkees.
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Oxio, goede naam schrijven is het niet eens waard.. Gasten staan echt al maanden geregeld in de hal bij het Amstel station en altijd maar vragen, heel irritant..

In het begin nog gewoon netjes afgewezen, neem daar nu niet eens de moeite meer voor.

Dat zulke praktijken toegestaan zijn trouwens.. Deze hele week staan ze er bijv ook weer..
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Dat het rechtuit plassen niet altijd gaat zoals ik zou willen en dan vooral s´morgensvroeg..... :\( :D
HR
HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Aan megabedrijven die de klanten uitzuigen, manipuleren en bedriegen, en zich dit permitteren vanuit hun machtspositie/monopolie/oligarchie.

Joep van het Hek heeft T-mobile aangepakt, maar er zijn talloze van zulke bedrijven c.q. uitzuigers, die niet bereikbaar zijn als er klachten zijn, onder valse voorwentselen contracten afsluiten of hun klanten zelfs contracten aansmeren omdat er over de telefoon ''ja'' is gezegd op een vraag of er informatie mag worden opgezonden. Vervolgens zit je maanden of zelfs jaren in een strijd verwikkeld om er vanaf te komen.

Aan dat soort bedrijven, waartegen je als burger machteloos staat, erger ik me dus mateloos. Regering doe hier wat aan!
HR
HR

Willy Wonka
Vedette

Vak: 406
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Fransen. :)
HR
HR

Liberta per gli ultra
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Klanten die een schriftelijke 'klacht' over je gaan indienen, omdat zijn glas wijn 'te langzaam(?!)' werd ingeschonken en het glas maar halfvol zat(Gewoon tot de bolling, zoals dat in een restaurant zou gebeuren) maar nee, hij moest tot de rand onderhand vol?. Kerel was zeker voor de eerste keer onder zijn steen uitgekropen?

Enja, 'klachten' liggen gevoelig, dus dan krijg je door zo'n prutser weer een preek van een halfuur.
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Ghehe, soms heb je inderdaad gasten in je restaurant die onhandelbaar zijn wat je ook doet. Ik ken het, haalt het bloed onder je nagels vandaan inderdaad..
HR
HR

GaBrie
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

Willy Wonka schreef:

HR
Eens. Wat een verschrikkelijk volk is dat, vind ik al mijn hele leven. Stelletje luie achterbakse arrogante apathische pretentieus liberale honden die allemaal denken dat ze Montesquieu, Voltaire en Rousseau zijn en de morele superioriteit claimen. Maar als het er echt op aan komt (WOII) dan verloochenen ze hun zogenaamde idealen heel snel. De Franse boeren naaien iedere andere boer ter wereld, de Franse arbeider naait zijn eigen kinderen door alles kapot te staken en te gaan zeiken als de AOW omhoog gaat en ze naaien ons door het staken van de luchtverkeersleiding.
Zo.

Maar natuurlijk zijn er ook uitzonderingen he(weinig, dat wel)
HR
HR

WezepHooligan
Ballenjongen

Uit: Wezep
Vak: 125
Reg.: 13 juni 2008

HeavyHunterr schreef:

(...)

HR
Haha, ik weet niet uit welk gehucht jij komt maar ik kan je wel vertellen dat jij niet met 70 over een drempel gaat rijden die hier ligt. Maar als je zo though guy bent mag van mij wel een keer langskomen om te proberen? :D

En eventjes je reactie over woonerfen, volgens mij zei je dit:

ik vind dat er zonder problemen in elke woonwijk en in elke 30-km/uur zone gewoon 60 a 70 km/uur mag worden gereden!

Ben ik nou blind of staat daar, WOONERF? Dus volgens mij had jij het wel degelijk over een woonerf vriend :denk

[Dit bericht is veranderd door WezepHooligan (op 6 november 2010 23:10:05).]
HR
HR

van Reenen
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 23 juni 2002

Denman schreef:

Oxio, goede naam schrijven is het niet eens waard.. Gasten staan echt al maanden geregeld in de hal bij het Amstel station en altijd maar vragen, heel irritant..

In het begin nog gewoon netjes afgewezen, neem daar nu niet eens de moeite meer voor.

Dat zulke praktijken toegestaan zijn trouwens.. Deze hele week staan ze er bijv ook weer..
HR
Same here. Als ik een goede dag heb krijg ik ze zowel op Bijlmer-Arena als Amstel op mijn dak.
HR
HR

Liberta per gli ultra
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Willy Wonka schreef:

HR
Na Masters of Hardcore van gisteravond, AMEN!
HR
HR

The Hunter
International

Uit: De Strootmannetjes doen het ook allemaal per ongeluk
Vak: 127
Reg.: 19 december 2005

De corners van Ajax.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

The Hunter schreef:

De corners van Ajax.
HR
HRHR
HR

EkteEkte
Vedette

Vak: 424
Reg.: 1 april 2007

Godverdomme zeg, die corners sloegen weer he-le-maal nergens op.
Iedereen gaat bij de tweedde paal staan en ook blijft stilstaan.
En dan legt Sulejmani/Suarez/Emanuelson/De Zeeuw de bal precies op het hoofd van de tegenpartij bij de eerste paal.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

- Ik erger me mateloos aan het Ajax-spel van nu. Spelers vinden elkaar niet, corners zijn belabberd, solo's zijn het meest belangrijk.
- Ik erger me aan Jol die nu aan zijn tweede seizoen begonnen is en nog steeds geen lijn in het spel heeft weten te smeden.
- Ik erger me aan het bestuur die de hand boven zijn hoofd blijft houden, maar vooral zelf ook geen conclusies trekt.
- Ik erger me eraan dat niemand van het journaille kritische vragen stelt over het positie- en combinatiespel. En dat dezelfde mensen, en zelfs Jol, roepen dat het allemaal wel goed gaat of dat het 'eventjes' tegen zat.
- Ik erger me aan het hele Ajax dat geen Ajax-voetbal meer op de mat legt, maar resultaatvoetbal speelt. Resultaatvoetbal dat geeneens resultaat oplevert.
- En ik erger me vooral aan het laffe angsthazenvoetbal, het aanpassen aan de tegenstander alsof je tegen Real Madrid, Barcelona etc speelt, terwijl het gewoon ploegen als Utrecht, Excelsior en Denhaag zijn.

Jol (en bestuur): ROT OP!
HR
HR

J.S
Bankzitter

Vak: 425
Reg.: 5 januari 2010

EkteEkte schreef:

Godverdomme zeg, die corners sloegen weer he-le-maal nergens op.
Iedereen gaat bij de tweedde paal staan en ook blijft stilstaan.
En dan legt Sulejmani/Suarez/Emanuelson/De Zeeuw de bal precies op het hoofd van de tegenpartij bij de eerste paal.
HR
Op het hoofd? Komen die ballen zo hoog? Ik zie ze altijd op scheenbeenhoogte bij paal 1 verdwijnen....

Verder erger ik mij aan 80% van de mensen in het stadion die lopen te fluiten na de eerste slechte bal...
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

- GROTE BEK ACHTER HET HEK mensen. Mensen in het uitvak die de supporters van de andere club belangrijker vind dan ajax. Kom je nou helemaal naar die wedstrijden om een beetje te gaan fokken met normale gezinnetjes?

- Demy en Siem, gvd wat zijn die slecht.

- Hamdaoui, die een inzet toont alsof hij de tegenstanders ff gaat oprollen. Gevolg: de meest belachelijke paasjes, schoten, acties etc.

- Jol: die eerst al eigenlijk naar fulham wilde, waardoor je dus uit kan concluderen dat hij het niet naar zijn zin heeft bij ajax. Oorzaak van dat is het BESTUUR. Gevolg: dat het team ook slechter gaat spelen dit jaar. Heel toevallig dat na het fulham incidentje ajax opeens veel slechter speelt met zowat hetzelfde materiaal.

- Hele bestuur: oprotten, jullie hebben geen ajax hart en maken heel ajax kapot. AJAX IS VAN ONS!

- Dat jol nu gaan janken om buitenspelers.... JOZEFZOOOOON, 2 helfde gespeeld, naar mijn mening goed, en nu nooit meer speelt. Het kan toch niet erger dan hoe we nu spelen? Gooi jozefzoon erin met sulemani en suarez in de spits.

- Dat mensen gaan zeiken op suarez dat hij snel geirriteerd raakt op medespelers en het spel. WAT WIL JE DAN? Hij is de enige speler die nog kapot is van de nederlagen, de andere tonen al helemaal geen emotie.

[Dit bericht is veranderd door DAMSCO (op 9 november 2010 13:11:57).]
HR
HR

burde
Ballenjongen

Uit: Stadskanaal
Reg.: 26 maart 2006

Aan media (Ajax sells het is nu eenmaal niet anders), cruyff en medesupporters die alles kort door de bocht zien en puur uit emotie reageren. Ajax (het bestuur) probeert de organisatie (selectie) weer binnen aanvaardbare normen te krijgen en van de fouten uit het verleden te leren toen er met geld is gesmeten, maar dat kost tijd. Door van buitenaf de druk te verhogen nu het elftal hopeloos uit vorm is de laatste weken is wel het laatste wat dit elftal erbij kan gebruiken. Het zelfvertrouwen is al zo laag. Dit elftal legde er vorig seizoen meer dan 100 in door veel druk te geven op het middenveld .op 1 of andere manier lukt dit nu niet en speelt het elftal veruit elkaar.

Ohh die corners gisteren ik vrat de bank gisteren op tijdens de wedstrijd, hoop je dat een spelhervatting je over dooie punt heen zal helpen krijg je gewoon een andere slechte bal...
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Johan Cruijff die alles via de media speelt terwijl dat niet in het belang van Ajax is.

Johan Cruijff omdat hij geen oplossingen biedt en geen verantwoordelijkheid wil nemen.

Alles wat er gisteren in de arena gebeurt is.
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

burde schreef:

Aan media (Ajax sells het is nu eenmaal niet anders), cruyff en medesupporters die alles kort door de bocht zien en puur uit emotie reageren. Ajax (het bestuur) probeert de organisatie (selectie) weer binnen aanvaardbare normen te krijgen en van de fouten uit het verleden te leren toen er met geld is gesmeten, maar dat kost tijd.
HR
Mensen uit dit bestuur hebben zelf deels meegeschreven aan het rapport in 2008 en lappen vervolgens datzelfde rapport aan hun laars.
Het bestuur en de Rvc zitten daar alleen voor zichzelf, niet voor Ajax. Ajax is dood en dooziek en types als van der Aat,Miel Brinkhuis en Simone Freling denken alleen aan hun eigen carriere.
HR
HR

burde
Ballenjongen

Uit: Stadskanaal
Reg.: 26 maart 2006

Grazie Roma schreef:

(...)

Mensen uit dit bestuur hebben zelf deels meegeschreven aan het rapport in 2008 en lappen vervolgens datzelfde rapport aan hun laars.
Het bestuur en de Rvc zitten daar alleen voor zichzelf, niet voor Ajax. Ajax is dood en dooziek en types als van der Aat,Miel Brinkhuis en Simone Freling denken alleen aan hun eigen carriere.
HR
Maar het is irreeel om te verwachten dat alle punten meteen worden toegepast. Dit is een proces van jaren en daar is het aantrekken van passanten als pantelic, mido en tainio onderdeel van. Dat soort spelers worden in tegenstelling tot luque niet aangetrikken voor meerdere jatren, maar vor de korte termijn. Je laat bijvoorbeeld een jonge spits niet debuttwreen als stormram. Als je in een wedstrijd moeilijk zit in de slotfase breng je geen 18 jrige in maar speler als Tainio (eigenlijk een vervanger van veel duurdere Gabri al mis ik die net zo goed). Het is een mix zien te vinden tussen korte en langere termijn. maar besturen moet je over langere periode. Niet meteen weer opgeven en opnieuw beginnen. De 10 jaar na 1998 heb je niet in 1 of 2 jaar recht gebreid.Duivenbode geeft ook aan dat je jongere spelers moet brengen als de stand dat toelaat, dat is niet meer zo vaak als in het verleden. In het verleden mocht je ook tussendoor meer puntverlies lijden dan de afgelopen drie jaren
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Reg.: 13 mei 2006

GaBrie schreef:

(...)

Eens. Wat een verschrikkelijk volk is dat, vind ik al mijn hele leven. Stelletje luie achterbakse arrogante apathische pretentieus liberale honden die allemaal denken dat ze Montesquieu, Voltaire en Rousseau zijn en de morele superioriteit claimen. Maar als het er echt op aan komt (WOII) dan verloochenen ze hun zogenaamde idealen heel snel. De Franse boeren naaien iedere andere boer ter wereld, de Franse arbeider naait zijn eigen kinderen door alles kapot te staken en te gaan zeiken als de AOW omhoog gaat en ze naaien ons door het staken van de luchtverkeersleiding.
Zo.

Maar natuurlijk zijn er ook uitzonderingen he(weinig, dat wel)
HR
Ik ben 1 van die uitzonderingen :).
HR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Vak: 428
Reg.: 21 september 2005

Aan artiesten die een heerlijk nummer kunnen verkloten door hem te coveren/remixen.
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

Uit: Eersel
Reg.: 16 juli 2007

WezepHooligan schreef:

(...)

Haha, ik weet niet uit welk gehucht jij komt maar ik kan je wel vertellen dat jij niet met 70 over een drempel gaat rijden die hier ligt. Maar als je zo though guy bent mag van mij wel een keer langskomen om te proberen? :D

En eventjes je reactie over woonerfen, volgens mij zei je dit:

ik vind dat er zonder problemen in elke woonwijk en in elke 30-km/uur zone gewoon 60 a 70 km/uur mag worden gereden!

Ben ik nou blind of staat daar, WOONERF? Dus volgens mij had jij het wel degelijk over een woonerf vriend :denk
HR
Je bent inderdaad vrij blind als jij het verschil tussen woonwijk en woonerf niet ziet.
Het kan natuurlijk ook nog dat je het verschil niet snapt. Gezien het gemiddelde IQ van de gemiddelde poster op dit forum zou het me inderdaad niet verbazen als je tot die laatste groep behoort...
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Reg.: 13 mei 2006

lig je lekker seksuele gemeenschap te hebben met je vriendin, je komt lekker op gang, zij ook, wil ze stoppen omdat ze pijn heeft :I vreselijk
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 2,7% dat FC Basel wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Paris Saint-Germain FC-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!