Ajax Netwerk
maandag 22 september 2014 - 04:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 77 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Dus kinderen buiten laten spelen, op straat binnen een 30 km/u woonwijk staat voor jou gelijk aan luie ouders die geen reet doen om op hun kind te passen?

Voor de rest vind ik je betoog en je argumenten helemaal nergens op slaan, dat terzijde, maar het is niet nodig om er ook bij te gaan schelden.
HR
HR

WezepHooligan
Ballenjongen

Uit: Wezep
Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 13 juni 2008

quote:HR
HeavyHunterr schreef:

blablabla
HR
Ik kan jou wel vertellen. Als jij in mijn dorpje 60/70 km/u rijd en jij rijd mijn kind ondersteboven, kun jij de komende tijd met een rietje eten.

In het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV) staan ten aanzien van het erf de volgende bepalingen: Voetgangers mogen de gehele breedte van de straat benutten om te lopen en te spelen.Maarten Stekelenburg

Overigens kun jij in mijn dorp helemaal geen 70 rijden in een woonerf. Hier hebben ze namelijk van die hele leuke verhogingen. Daar mag jij van mij wel 70 over rijden :D
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Ik erger me aan veel te vroeg wakker worden op zondag en dus uren moeten wachten tot het voetbalgeweld losbarst. Zeker omdat er interessante wedstrijden zijn vandaag. Ik moet gewoon meer zuipen op zaterdag...
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Vak: -
Reg.: 5 april 2000

HeavyHunterr schreef:

(...)

Ik snap werkelijk waar niet hoe je er bij komt dat ik snel thuis komen belangrijker vindt dan de gezondheid van een kind, dat zal ik nooit beweren. Ik vind het alleen grote onzin dat ik in een dorp 30 km/uur moet gaan rijden, omdat ouders tegenwoordig te lui zijn om op hun kinderen te passen.

Als ze dat wel zouden doen zou de verkeersveiligheid verbeteren en het aantal verkeersongelukken verminderen. Jullie argument zal zijn: dit zou waarschijnlijk ook gebeuren als iedereen 30 km/uur rijdt, maar dat gaat ten koste van willekeurige voorbijgangers. Die mensen hebben er toch niet voor gekozen om kinderen te krijgen? Degene die voor kinderen kiezen moeten dus ook de nadelen (lees: opletten!) dragen.

Ik koop toch ook geen hond om mee te spelen, maar hem vervolgens aan mijn buurman te geven zodat de hond uitgelaten wordt?
Ik neem toch ook geen kinderen voor mijn eigen plezier, maar ze vervolgens aan mijn buurman te geven zodat de luiers verschoont worden?

Als je keuzes maakt, draai dan godverdomme ook maar op voor de nadelen, oppassen dus!

Edit: typo
HR
Golfrijdertje, je zult moeten begrijpen dat kinderen geen dieren zijn en dat ouderschap een voortdurende evolutie is van verzorgen tot loslaten. Ouders passen op hun kinderen en tegelijkertijd moeten kinderen in staat zijn om met goede afspraken op een stoep te spelen in een woonwijk.

En als zij daarin een fout maken, het zijn kinderen, dan moeten de omstandigheden niet zo onvergeeflijk zijn omdat heavyhunterr toevallig in zijn eerste autootje met 70kmu over de weg klapt.

Je houdt je dus aan de snelheid die staat voor woonwijken en die bepaald is door deskundigen die argumenten hanteren waar jij de komende 20 jaar nog zicht op gaat krijgen. En anders schroeven we de verzekeringspremies tot 24 jaar nog wat verder op!

Als je niet wilt dat mensen je heel snel en misschien wel onterecht profileren en in een hokje zetten, geef ze dan geen aanleiding, begin dan eens met minder onzin uitkramen.
HR
HR

WezepHooligan
Ballenjongen

Uit: Wezep
Vak: 125
Reg.: 13 juni 2008

Overigens vind ik zowiezo dat HeavyHunterr niet moet gaan piepen dat hij in een hokje geplaatst word. Hij doet het namelijk zelf ook. Als ik hem moet geloven zijn alle ouders van kinderen die wel eens op een woonerf (dus op straat) spelen, wat gewoon toegestaan is en waar woonerven ook voor zijn bedoeld, lui en steken hun geen tijd in hun kinderen.

Yeaaahright :D
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Die regelnicht op het veld en die slappe zooi wat Ajax moet voorstellen. Geen wedstrijd dit :I
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

Definitely Wegereef
HR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

Suavimani schreef:

Definitely Wegereef
HR
HR
HR

Mokumpje
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 23 augustus 2009

yup

[Dit bericht is veranderd door Mokumpje (op 24 oktober 2010 14:56:32).]
HR
HR

dubbel2010
Regelmatige invaller

Vak: 124
Reg.: 15 april 2010

de corruptie bij de knvb. Wegereef is een schande. Hoe kan iemand uit hellevoetssluis nu in Rotterdam tegen Ajax fluiten...? De man is zo anti Ajax, algemeen bekend. Onkunde van de Ajax directie om nooit te anticiperen.
HR
HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

Na alle stoere praatjes van HeavyHunter uit Eersel kan onderstaand bericht onmogelijk op toeval berusten...

Voetganger doodgereden op A67

Op de A67 is gisteravond ter hoogte van Eersel een man doodgereden. Hij liep op de snelweg, in de buurt van een benzinestation. De politie heeft geen idee waarom hij daar liep. Eén rijstrook van de A67 in de richting Eindhoven was een tijdje afgesloten in verband met het onderzoek naar de zaak.HR
HR
HR

zigy410
Internationale topspeler

Vak: 410
Reg.: 26 november 2006

Het feit dat men geen bal over 3/4 meter naar elkaar kan passen en laat staan dat dan ook nog eens een keer of 5 achter elkaar.

Mann.. wat een armoede.
HR
HR
Aan 1 of ander boertje dat zowat in elk topic(iedereen weet wel wie ik bedoel) loopt mee te lullen over onze spelers en de wedstrijden, Alsof iemand zit te wachten op de mening van een aanhanger uit de voetbalhoofdstad van ons kikkerlandje.
HRHR
HR

Marco Pannekoek
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 januari 2004

Aan crackjunkies die steeds om een euro vragen als je savonds bij het bijlmerstation loopt. 3 in 1 minuut tijd.
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

Uit: Eersel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 juli 2007

WezepHooligan schreef:

(...)

Ik kan jou wel vertellen. Als jij in mijn dorpje 60/70 km/u rijd en jij rijd mijn kind ondersteboven, kun jij de komende tijd met een rietje eten.

In het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV) staan ten aanzien van het erf de volgende bepalingen: Voetgangers mogen de gehele breedte van de straat benutten om te lopen en te spelen.Maarten Stekelenburg

Overigens kun jij in mijn dorp helemaal geen 70 rijden in een woonerf. Hier hebben ze namelijk van die hele leuke verhogingen. Daar mag jij van mij wel 70 over rijden :D
HR
Nooit geweten dat luie vaders een auto die 70 km/uur rijdt in een woonwijk in kunnen halen...dus dat door een rietje eten zal reuze meevallen. Tevens heb ik ook aangegeven dat woonerven een uitzondering zijn, deze zijn immers bedoeld en ontworpen om te 'spelen', hier zul je me ook niet harder zien rijden dan 30 km/uur (gelukkig hebben we deze nauwelijks in de buurt van Eersel). Hoezo kun je niet met 70 km/uur over een drempel? Bij 80 a 90 kun je inderdaad soms net met je hoofd het dak van je auto aantikken, maar 70 lukt over het algemeen prima.

Golfrijdertje, je zult moeten begrijpen dat kinderen geen dieren zijn en dat ouderschap een voortdurende evolutie is van verzorgen tot loslaten. Ouders passen op hun kinderen en tegelijkertijd moeten kinderen in staat zijn om met goede afspraken op een stoep te spelen in een woonwijk.

En als zij daarin een fout maken, het zijn kinderen, dan moeten de omstandigheden niet zo onvergeeflijk zijn omdat heavyhunterr toevallig in zijn eerste autootje met 70kmu over de weg klapt.

Je houdt je dus aan de snelheid die staat voor woonwijken en die bepaald is door deskundigen die argumenten hanteren waar jij de komende 20 jaar nog zicht op gaat krijgen. En anders schroeven we de verzekeringspremies tot 24 jaar nog wat verder op!

Als je niet wilt dat mensen je heel snel en misschien wel onterecht profileren en in een hokje zetten, geef ze dan geen aanleiding, begin dan eens met minder onzin uitkramen.HR
1. Ik rijd geen Golf. Ik vind dit (inderdaad een overhaaste generalisatie) over het algemeen een auto voor IQ-loze, petjesdragende en stoer-en-ruig-uitziende sukkels.
2. Verzekeringspremies die een paar procentjes hoger zijn vanwege mijn leeftijd interesseren me niet, ik ben gelukkig geen bouwvakker of kassajuffrouw, dus die paar euro per jaar zullen me niet failliet verklaren. Overigens snappen wij (en jij lijkt dit niet helemaal te begrijpen) in brabant dat we dit simpel kunnen omzeilen door de auto op pappie of mammie's naam te zetten, slim he?
3. Ik vind het totaal niet interessant wat mensen op het internet van mij denken, wat mij betreft plaatsen ze me in een hokje. Ooee, wat erg! Ik heb tenminste een eigen mening, dat jij het onzin vind is je goed recht. Ik wens je er veel plezier mee om het tentoon te spreiden en hoop dat je vele internetvrienden zult vinden!

Overigens vind ik zowiezo dat HeavyHunterr niet moet gaan piepen dat hij in een hokje geplaatst word. Hij doet het namelijk zelf ook. Als ik hem moet geloven zijn alle ouders van kinderen die wel eens op een woonerf (dus op straat) spelen, wat gewoon toegestaan is en waar woonerven ook voor zijn bedoeld, lui en steken hun geen tijd in hun kinderen.HR
Helaas snap je het verschil tussen een woonerf en een straat ook nog niet :denk ..misschien komt dat nog wel ooit.
Zoals ik al eerder heb aangegeven houd ik me in woonerven wel aan de snelheid omdat deze er voor gemaakt zijn om in te spelen. Misschien beter lezen? :denk

Aan 1 of ander boertje dat zowat in elk topic(iedereen weet wel wie ik bedoel) loopt mee te lullen over onze spelers en de wedstrijden, Alsof iemand zit te wachten op de mening van een aanhanger uit de voetbalhoofdstad van ons kikkerlandje. .HR
Wie bedoel je precies, ik ben niet heel actief hier op het forum (zie bijv. aantal posts) dus snap deze post niet helemaal.
P.S. beetje jammer dat je Ajax-fans gaat beoordelen op afkomst. Ben ik een minder Ajax-fan dan iemand uit Amsterdam? Alleen omdat ik uit de buurt van Eindhoven kom?

Voetganger doodgereden op A67
Op de A67 is gisteravond ter hoogte van Eersel een man doodgereden. Hij liep op de snelweg, in de buurt van een benzinestation. De politie heeft geen idee waarom hij daar liep. Eén rijstrook van de A67 in de richting Eindhoven was een tijdje afgesloten in verband met het onderzoek naar de zaak.
HR
Kijk, toch nog iemand waarvan ik de humor kan waarderen.
Alhoewel voorop mag staan dat het nieuwsfeit uiteraard uitermate triest is (toch ben ik ook hier van mening: was de vader maar wat oplettender geweest, dan had het kind nog geleefd ;) )

Edit: niet gezien dat er zoveel reacties waarom waarop ik graag even uitleg wou geven.

[Dit bericht is veranderd door HeavyHunterr (op 27 oktober 2010 21:32:51).]
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Ik erger me aan het feit dat ik me bijna verveel tijdens wedstrijden van Ajax in de competitie tegenwoordig, op Twente uit na. Bedankt Jol!
HR
HR

ro33
Basisspeler

Vak: 127
Reg.: 28 februari 2003

T-Bag schreef:

Wat zijn jouw grootste ergernissen oftewel waar kan jij je dood aan ergeren cq irriteren?

HR
mensen die irriteren verkeerd gebruiken

en scheidsrechters!
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

HeavyHunterr schreef:

(...)

1. Ik rijd geen Golf. Ik vind dit (inderdaad een overhaaste generalisatie) over het algemeen een auto voor IQ-loze, petjesdragende en stoer-en-ruig-uitziende sukkels.
2. Verzekeringspremies die een paar procentjes hoger zijn vanwege mijn leeftijd interesseren me niet, ik ben gelukkig geen bouwvakker of kassajuffrouw, dus die paar euro per jaar zullen me niet failliet verklaren. Overigens snappen wij (en jij lijkt dit niet helemaal te begrijpen) in brabant dat we dit simpel kunnen omzeilen door de auto op pappie of mammie's naam te zetten, slim he?
3. Ik vind het totaal niet interessant wat mensen op het internet van mij denken, wat mij betreft plaatsen ze me in een hokje. Ooee, wat erg! Ik heb tenminste een eigen mening, dat jij het onzin vind is je goed recht. Ik wens je er veel plezier mee om het tentoon te spreiden en hoop dat je vele internetvrienden zult vinden!

HR
1. Ik acht de kans ook niet groot dat je precies een Golf rijdt, maar je bent wel van hetzelfde type asomoblist.

2. Hier in Zwolle betalen we gewoon wat we moeten betalen, pappie niet voor nodig.

3. Je begon er zelf over, dat je niet in een hokje gezet wilde worden. Maar dat word je wel, want je bezigt teenager praatjes over auto's en kinderen die maar zelf moeten uitkijken.
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

Uit: Eersel
Reg.: 16 juli 2007

BillyTheKid schreef:

(...)

1. Ik acht de kans ook niet groot dat je precies een Golf rijdt, maar je bent wel van hetzelfde type asomoblist.

2. Hier in Zwolle betalen we gewoon wat we moeten betalen, pappie niet voor nodig.

3. Je begon er zelf over, dat je niet in een hokje gezet wilde worden. Maar dat word je wel, want je bezigt teenager praatjes over auto's en kinderen die maar zelf moeten uitkijken.
HR
1. Onzin
2. Ik betaal ook netjes, echter geef ik aan dat het me niet interesseert of het een paar procent(punten) meer of minder is. Mocht ik er wél problemen mee hebben, zou het zeer eenvoudig te omzeilen zijn.
3a. Zoals ik al zei, het interesseert me niet dat ik in een hokje wordt geplaatst op het internet. Het is onzin dat ik 'teenager' praatjes bezig, ik verkondig enkel mijn mening op dit gebied.
3b. Kinderen die zelf uit moeten kijken? Dit is zo ongeveer het omgekeerde van wat ik zeg! Ik geef aan dat luie ouders dit zouden moeten doen, uiteraard zijn kinderen hier niet zelf verantwoordelijk voor.
HR
HR

Yapo428
Regelmatige invaller

Vak: 127
Reg.: 7 augustus 2007

de buitenkantrechtspass van Mounir
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Nepnegers met een enorm smoelwerk.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Ik erger me eraan dat ik mijn kind 24 uur per dag moet beschermen voor idioten als Heavyhunter, en andere dwazen die alleen maar met zichzelf bezig zijn. Kutvolk. :denk
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Reg.: 22 februari 2009

Door laatst GSH weer eens te hebben gezien is het me weer opgevallen hoe irritant het woord 'soccer' klinkt.
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007

VVD, CDA, PVV: pak hardrijder in wijk aan

VVD, CDA en PVV vragen meer aandacht voor de verkeersveiligheid in de wijken. De regeringspartijen en gedoogpartner PVV wijzen erop dat 30 procent van de verkeersslachtoffers in de 30- en 50-kilometerzones valt.

De politie zou in die woonwijken veel vaker moeten flitsen en minder langs de snelwegen.

Taakstraf
Het Kamerlid De Rouwe van het CDA vindt dat mensen die veel te hard langs scholen en woningen rijden, een taakstraf in de wijk moeten krijgen. Dat heeft meer effect dan een geldboete, zegt hij.

De verkeersveiligheid komt volgende week aan de orde in een debat met een Kamercommissie met minister Schultz van Haegen.

Eerder dit jaar was er een overheidscampagne om hardrijders in de bebouwde kom bewust te maken van de risico's.HR
Slecht nieuws voor HeavyHunterr
HR
HR

eendje
Lid 2de elftal

Reg.: 20 april 2006

HeavyHunterr schreef:

(...)

Ik snap werkelijk waar niet hoe je er bij komt dat ik snel thuis komen belangrijker vindt dan de gezondheid van een kind, dat zal ik nooit beweren. Ik vind het alleen grote onzin dat ik in een dorp 30 km/uur moet gaan rijden, omdat ouders tegenwoordig te lui zijn om op hun kinderen te passen.

Als ze dat wel zouden doen zou de verkeersveiligheid verbeteren en het aantal verkeersongelukken verminderen. Jullie argument zal zijn: dit zou waarschijnlijk ook gebeuren als iedereen 30 km/uur rijdt, maar dat gaat ten koste van willekeurige voorbijgangers. Die mensen hebben er toch niet voor gekozen om kinderen te krijgen? Degene die voor kinderen kiezen moeten dus ook de nadelen (lees: opletten!) dragen.

Ik koop toch ook geen hond om mee te spelen, maar hem vervolgens aan mijn buurman te geven zodat de hond uitgelaten wordt?
Ik neem toch ook geen kinderen voor mijn eigen plezier, maar ze vervolgens aan mijn buurman te geven zodat de luiers verschoont worden?

Als je keuzes maakt, draai dan godverdomme ook maar op voor de nadelen, oppassen dus!

Edit: typo
HR
Ok, de eerste opmerking was grappig, nu is de lol er wel van af.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,0% dat FC Dordrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor JOS Watergraafsmeer-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!