Ajax Netwerk
woensdag 20 augustus 2014 - 22:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 77 »

HR

Bugno
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Droomaankoop: -
Reg.: 21 november 2002

quote:HR
HeavyHunterr schreef:

(...)

Ik erger me aan mensen die hun kinderen op de stoep van een straat vol met geparkeerde auto's laten spelen. In deze straten kan anders zonder probleem 60 - 70 km/uur worden gereden. Alleen omdat bepaalde mensen te lui zijn om op te letten moet ik nu een kwartier eerder vertrekken.
HR
Voor de goede orde: Het ging om 30-km zones, waar je je aan de snelheid te houden hebt. Daarbij ben ik erg benieuwd hoe je het voor je ziet om altijd op je spelende kinderen te letten.

Wat een gigantisch toonbeeld van egoisme en individualistisch denken. Zelf niet klein geweest?
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Bregje wouters! Bregje wie?

Juist, die chick van Ajax TV die haar (hele slechte) 'vragen' ook nog op zo'n kinderlijke manier stelt alsof iedereen het verstand van een grasspriet heeft!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Wanneer je teveel gedronken hebt er bepaalde zaken minder goed werken ;B
HR
HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

T-Bag schreef:

HR
of als het biertje verkeerd valt. gelukkig was dat gisteravond niet het geval.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Ajax de Koninklijke schreef:

Bregje wouters! Bregje wie?

Juist, die chick van Ajax TV die haar (hele slechte) 'vragen' ook nog op zo'n kinderlijke manier stelt alsof iedereen het verstand van een grasspriet heeft!
HR
Kijken veel kids naar Ajax TV, dus zo gek is het niet.
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

T-Bag schreef:

HR
Wanneer je bepaalde delen van de avond mist in je geheugen door te veel drank.
HR
HR

Mounir El Hamdaoui
Internationale topspeler

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

Dat er nog steeds geen voorbeschouwingstopic is voor Ajax-Auxerre, het is toch echt morgen al... :denk
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Reg.: 22 februari 2009

Robehr schreef:

(...)

Wanneer je bepaalde delen van de avond mist in je geheugen door te veel drank.
HR
Wanneer je dingen doet die je normaal niet doet door drank.
Naja zo erg is dat eigenlijk niet.
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

Laatste weken vooral aan Syntus. Kan veel hebben maar die storingen komen nu echt m'n strot uit!!!!
HR
HR

Widink
Moderator

Reg.: 11 april 2006

Winterswijk schreef:

Laatste weken vooral aan Syntus. Kan veel hebben maar die storingen komen nu echt m'n strot uit!!!!
HR
Het is echt verschrikkelijk hoevaak er storing is op het traject Arnhem-Winterswijk.

Ergenis nummer 1 op dit moment!
HR
HR

Paixao
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

Zuid J
HR
HR

Liberta per gli ultra
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Dat KUT KPN. Ga ik een nieuwe telefoon halen vandaag, eindelijk binnen in de winkel, alles goed en wel. Krijgt de verkoper een melding dat er iets mis is met de bankpas of iets dergelijks, en dat ik schriftelijk geinformeerd wordt over wat er aan de hand is, en ik in de tussentijd dus die telefoon niet kan kopen. Normaal gesproken krijgen wanbetalers dit soort berichten, aldus de verkoper. En dat, terwijl ik nog nooit iets van KPN/Hi/Telfort heb gehad. Nazi's!
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

HeavyHunterr schreef:

(...)

Ik erger me aan mensen die hun kinderen op de stoep van een straat vol met geparkeerde auto's laten spelen. In deze straten kan anders zonder probleem 60 - 70 km/uur worden gereden. Alleen omdat bepaalde mensen te lui zijn om op te letten moet ik nu een kwartier eerder vertrekken.
HR
Gelukkig zijn de prioriteiten in jouw geenstijl/powned leventje niet maatgevend. Lijkt leuk, lekker sturen in je eerste verlaagde karretje, maar als je wat ouder wordt snap je wel dat mensen en kinderen belangrijker zijn dan auto's. Uiteindelijk wordt je niet blij van auto's, wel dik en lui en het is nog lelijk ook, zo'n straatbeeld met al die blikken middenklassers.
HRHR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Liberta per gli ultra schreef:

Dat KUT KPN. Ga ik een nieuwe telefoon halen vandaag, eindelijk binnen in de winkel, alles goed en wel. Krijgt de verkoper een melding dat er iets mis is met de bankpas of iets dergelijks, en dat ik schriftelijk geinformeerd wordt over wat er aan de hand is, en ik in de tussentijd dus die telefoon niet kan kopen. Normaal gesproken krijgen wanbetalers dit soort berichten, aldus de verkoper. En dat, terwijl ik nog nooit iets van KPN/Hi/Telfort heb gehad. Nazi's!
HR
Ook als je allerlei leningen hebt dan houden ze niet van je.
HR
HR

Liberta per gli ultra
Bankzitter

Robehr schreef:

(...)

Ook als je allerlei leningen hebt dan houden ze niet van je.
HR
Ook geen last van. Loop nergens mee achter, noch heb ik ergens leningen lopen?
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

Liberta per gli ultra schreef:

(...)

Ook geen last van. Loop nergens mee achter, noch heb ik ergens leningen lopen?
HR
Een Eindhovenaar met als droomaankoop Jeffrey Vlug zou ik ook overal voor weigeren..
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

Uit: Eersel
Reg.: 16 juli 2007

BillyTheKid schreef:

(...)

Gelukkig zijn de prioriteiten in jouw geenstijl/powned leventje niet maatgevend. Lijkt leuk, lekker sturen in je eerste verlaagde karretje, maar als je wat ouder wordt snap je wel dat mensen en kinderen belangrijker zijn dan auto's. Uiteindelijk wordt je niet blij van auto's, wel dik en lui en het is nog lelijk ook, zo'n straatbeeld met al die blikken middenklassers.
HR
Waar ik nog een grotere hekel aan heb...aan dit soort reacties. Je kent me niet eens. Je weet behalve wat simpele gegeventjes die ik ongetwijfeld heb moeten invullen om lid te worden van dit netwerk, helemaal niets van mij.
Hoe kun jij dan beoordelen wat voor leven ik heb, of ik een verlaagd karretje heb en of ik auto's belangrijker vindt dan mensen? Dik en lui? Ik ben bekant 1.95m en weeg nog geen 75 kilo en sport minimaal 4x in de week.
De enige die hier dik en lui zijn, zijn van die lamme vaders die te lui zijn om op hun kinderen te letten. Ik rij al mijn gehele leven schadevrij, dus ja...ik vind dat er zonder problemen in elke woonwijk en in elke 30-km/uur zone gewoon 60 a 70 km/uur mag worden gereden!
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

HeavyHunterr schreef:

(...)

Waar ik nog een grotere hekel aan heb...aan dit soort reacties. Je kent me niet eens. Je weet behalve wat simpele gegeventjes die ik ongetwijfeld heb moeten invullen om lid te worden van dit netwerk, helemaal niets van mij.
Hoe kun jij dan beoordelen wat voor leven ik heb, of ik een verlaagd karretje heb en of ik auto's belangrijker vindt dan mensen? Dik en lui? Ik ben bekant 1.95m en weeg nog geen 75 kilo en sport minimaal 4x in de week.
De enige die hier dik en lui zijn, zijn van die lamme vaders die te lui zijn om op hun kinderen te letten. Ik rij al mijn gehele leven schadevrij, dus ja...ik vind dat er zonder problemen in elke woonwijk en in elke 30-km/uur zone gewoon 60 a 70 km/uur mag worden gereden!HR
Wat gaat er nou voor? Kinderen die gewoon op straat kunnen spelen/lopen of bestuurders die 1 minuut eerder bij hun huis zijn?

Volgens mij ben je niet helemaal lekker bij je hoofd.
HR
HR

Luctor et emergo
Regelmatige invaller

Reg.: 15 juni 2004

HeavyHunterr schreef:

(...)

De enige die hier dik en lui zijn, zijn van die lamme vaders die te lui zijn om op hun kinderen te letten. Ik rij al mijn gehele leven schadevrij, dus ja...ik vind dat er zonder problemen in elke woonwijk en in elke 30-km/uur zone gewoon 60 a 70 km/uur mag worden gereden!
HR
Want voor kinderen is het gezonder om lekker achter de computer te zitten in plaats van lekker buiten te spelen. Daar heb je uiteraard gelijk in. Kinderen moeten gewoon lekker 4x per week naar de sportschool, flink gamen en absoluut niet buiten komen en kind zijn. Jij zal (want ik weet zeker dat je geen vader bent) een super vader worden!!!
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

@ DAMSCO
Wat gaat er nou voor? Kinderen die gewoon op straat kunnen spelen/lopen of bestuurders die 1 minuut eerder bij hun huis zijn?

Volgens mij ben je niet helemaal lekker bij je hoofd. .

- Het is geen kwestie van wat voor gaat, het is een kwestie van fatsoensnormen. Mijns inziens horen kinderen nu eenmaal niet op straat, straten zijn namelijk bedacht om ons snel (ja, snel....anders reden we immers wel over zand, veel goedkoper) van A naar B te brengen. Oftewel, de verantwoordelijke voor kinderen (veelal ouders) dienen te voorkomen dat kinderen op de straat lopen.

@ Luctor et emergo
Want voor kinderen is het gezonder om lekker achter de computer te zitten in plaats van lekker buiten te spelen. Daar heb je uiteraard gelijk in. Kinderen moeten gewoon lekker 4x per week naar de sportschool, flink gamen en absoluut niet buiten komen en kind zijn. Jij zal (want ik weet zeker dat je geen vader bent) een super vader worden!!! .

- Uiteraard ben ik geen voorstander van het computertijdperk wat de kinderen naar mijn mening zeer lui maakt. Dit wil echter niet zeggen dat ze hierdoor ineens het recht om op straat te spelen hebben (dit is voor zover ik de regels juist interpreteer enkel op woon-erven het geval). Er zijn niet voor niets speelpleinen, grasveldjes etc. Jij kon voor deze post trouwens (of het moet zijn dat je bekend bent met mijn "nickname" ) op geen enkele manier 'zeker weten' dat ik geen vader ben (dat ben ik inderdaad niet), dat is onmogelijk.

Edit: typo

[Dit bericht is veranderd door HeavyHunterr (op 22 oktober 2010 22:04:55).]
HR
HR

Liberta per gli ultra
Bankzitter

10. Species Decipit schreef:

(...)

Een Eindhovenaar met als droomaankoop Jeffrey Vlug zou ik ook overal voor weigeren..
HR
Blijkbaar gunnen ze in Eindhoven zo'n persoon toch iets, daar ik 'm nu binnen heb :B
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

HeavyHunterr schreef:

@ DAMSCO

Volgens mij ben je niet helemaal lekker bij je hoofd. .

- Het is geen kwestie van wat voor gaat, het is een kwestie van fatsoensnormen. Mijns inziens horen kinderen nu eenmaal niet op straat, straten zijn namelijk bedacht om ons snel (ja, snel....anders reden we immers wel over zand, veel goedkoper) van A naar B te brengen. Oftewel, de verantwoordelijke voor kinderen (veelal ouders) dienen te voorkomen dat kinderen op de straat lopen.

@ Luctor et emergo
Want voor kinderen is het gezonder om lekker achter de computer te zitten in plaats van lekker buiten te spelen. Daar heb je uiteraard gelijk in. Kinderen moeten gewoon lekker 4x per week naar de sportschool, flink gamen en absoluut niet buiten komen en kind zijn. Jij zal (want ik weet zeker dat je geen vader bent) een super vader worden!!! .

- Uiteraard ben ik geen voorstander van het computertijdperk wat de kinderen naar mijn mening zeer lui maakt. Dit wil echter niet zeggen dat ze hierdoor ineens het recht om op straat te spelen hebben (dit is voor zover ik de regels juist interpreteer enkel op woon-erven het geval). Er zijn niet voor niets speelpleinen, grasveldjes etc. Jij kon voor deze post trouwens (of het moet zijn dat je bekend bent met mijn "nickname" ) op geen enkele manier 'zeker weten' dat ik geen vader ben (dat ben ik inderdaad niet), dat is onmogelijk.

HR
Gozer, volgens mij heb jij een heel zielige jeugd gehad, anders kwam je niet met dit onzin gepraat.

[Dit bericht is veranderd door DAMSCO (op 23 oktober 2010 03:32:50).]
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

DAMSCO schreef:

(...)

Gozer, volgens mij heb jij een heel zielige jeugd gehad, anders kwam je niet met dit onzin gepraat.
HR
Waar ik me nog meer aan erger:
Soortgelijke reacties als bovenstaand. Mensen die een discussie/meningsverschil niet op fatsoenlijke manier of met argumenten kunnen winnen en vervolgens overgaan op totaal nietszeggende en totaal onzinninge oneliners.
HR
HR

Luctor et emergo
Regelmatige invaller

Reg.: 15 juni 2004

HeavyHunterr schreef:

(...)

Soortgelijke reacties als bovenstaand. Mensen die een discussie/meningsverschil niet op fatsoenlijke manier of met argumenten kunnen winnen en vervolgens overgaan op totaal nietszeggende en totaal onzinninge oneliners.
HR
Je standpunt is opzich wel heel erg opmerkelijk natuurlijk.Je vind snel thuis komen belangrijker dan de gezondheid van een kind dat wellicht verstoppertje aan het spelen is. Woonwijken heten niet voor neit woonwijken en daar moet je zaxhter rijden. Als je zelf kinderen zou hebben zou je het automatisch doen. (wat ook de reden was dat ik zei dat ik wist dat je geen kinderen zou hebben, ken je verder niet ook je nick niet).

HeavyHunterr schreef:

(...)

HR
Je standpunt is opzich wel heel erg opmerkelijk natuurlijk.Je vind snel thuis komen belangrijker dan de gezondheid van een kind dat wellicht verstoppertje aan het spelen is. Woonwijken heten niet voor neit woonwijken en daar moet je zaxhter rijden. Als je zelf kinderen zou hebben zou je het automatisch doen. (wat ook de reden was dat ik zei dat ik wist dat je geen kinderen zou hebben, ken je verder niet ook je nick niet).

[Dit bericht is veranderd door Luctor et emergo (op 23 oktober 2010 18:13:26).]
HR
HR

HeavyHunterr
Talent

Luctor et emergo schreef:

(...)

HR
Ik snap werkelijk waar niet hoe je er bij komt dat ik snel thuis komen belangrijker vindt dan de gezondheid van een kind, dat zal ik nooit beweren. Ik vind het alleen grote onzin dat ik in een dorp 30 km/uur moet gaan rijden, omdat ouders tegenwoordig te lui zijn om op hun kinderen te passen.

Als ze dat wel zouden doen zou de verkeersveiligheid verbeteren en het aantal verkeersongelukken verminderen. Jullie argument zal zijn: dit zou waarschijnlijk ook gebeuren als iedereen 30 km/uur rijdt, maar dat gaat ten koste van willekeurige voorbijgangers. Die mensen hebben er toch niet voor gekozen om kinderen te krijgen? Degene die voor kinderen kiezen moeten dus ook de nadelen (lees: opletten!) dragen.

Ik koop toch ook geen hond om mee te spelen, maar hem vervolgens aan mijn buurman te geven zodat de hond uitgelaten wordt?
Ik neem toch ook geen kinderen voor mijn eigen plezier, maar ze vervolgens aan mijn buurman te geven zodat de luiers verschoont worden?

Als je keuzes maakt, draai dan godverdomme ook maar op voor de nadelen, oppassen dus!

[Dit bericht is veranderd door HeavyHunterr (op 23 oktober 2010 18:45:08).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 81,7% dat Ajax wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!