Ajax Netwerk
woensdag 27 augustus 2014 - 23:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 77 »

HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 november 2002

quote:HR
Sheik Yerbouti schreef:

(...)Volgende week deel 2 van de homo-erotische nachtelijke escapades van het laatste schaap: Caught from behind 67: Billy Club and his mates bugger the black sheep
HR
Haha. Klinkt meer als jouw op hol geslagen fantasie.
HR
HR

viertien
Regelmatige invaller

Vak: 425
Reg.: 19 maart 2003

het laatste schaap schreef:

(...)

Ik vind het de laatste tijd wel meevallen moet ik zeggen, vroeger kon ik me er vaker aan storen. Ik fiets regelmatig zonder licht. 's nachts een paar keer reed er een politie auto voorbij, en gebeurde er niets. Ook bij een officiële controle. Stapte ik 3 meter voor de politie van de fiets en liep ik verder, niks gebeurd.

Twee weken geleden was het helemaal bont: liep ik voor de grap met m'n dronken kop over twee auto's heen. Bleek er achter mij een politie auto te rijden. Enige wat ik kreeg was een reprimande. Twee uur later kwam ik dezelfde agenten in een steegje tegen toen ik zat te plassen tegen een muurtje. ''Het is beter om naar huis te gaan jongen'' zeiden ze.

Dat soort geluk kun je ook weleens hebben met de politie.
HR
Waarom vraagt niemand zich af waarom deze beste man(?) zittend wildplast?
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

viertien schreef:
Waarom vraagt niemand zich af waarom deze beste man(?) zittend wildplast?
HR
Verdomd scherp zeg... ;B

Ergernisje; wanneer er hier aan de straat is gewerkt op een druk kruispunt, flikkeren ze er een soort grind op. Motorrijder ziet het niet, staat geen waarschuwingsbord bij, en glijd op zijn muil. Nu rij ik zelf geen motor, maar een fijn gezicht was het niet..
HR
HR

Vladimir Nizhevogorov
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 409
Reg.: 20 februari 2003

Aan de UvA met zijn wazige roosters. Stond net weer een kwartiertje op niks te wachten.

GODVERDOMME !!!
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Aan school/leraren!! Leuk dat ze de lokalen helemaal gaan reorganiseren en opruimen, maar als ze je gereedschapkist ergens neerzetten waar ik hem niet kan vinden loop ik 2 uur voor niks te zoeken. Inmiddels overal gezocht maar nergens kunnen vinden; dag 250 euro aan handgereedschap :\(
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Ik neem aan dat jij er geen rooie cent van gaat betalen en het er met je leraar over gaat hebben?
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Nou ik zal wel moeten. Die gereedschapskist heb ik aan het begin van m'n opleiding gekocht via school. Het was sindsdien mijn verantwoording om op die kist te letten. Aan het eind van het schooljaar heb ik deze gewoon onder de werkbanken geplaatst(normale plek voor je kist in principe). Echter hebben ze elk jaar een examen expositie en halen ze hele lokalen over hoop en zetten ze alles aan de kant zodat de werkstukken van de eindexamen kandidaten kunnen worden neer gezet. Leuk en aardig maar hierdoor hebben ze mijn kist ergens neergezet waar ik hem niet kan vinden. Kortom: ik hoef van school niet persé een nieuwe kist te kopen maar ik zal wel moeten aangezien je dat gereedschap gewoon nodig hebt. En school zal niks vergoeden omdat het mijn verantwoordelijkheid is/was en niet die van school. Ik mag er natuurlijk ook niet van uit gaan dat mijn spullen gewoon veilig staan op school :denk
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

De normale plek onder de werkbank, geldt denk ik dus eigenlijk alleen voor wanneer het schooljaar van gang is (en tijdens schoolvakanties). Dan is het toch niet zo snugger om voor de grote vakantie je kist daar nogmaals te zetten, wetende dat er altijd in grote vakanties grote opruimingen (reorganisatie van lokalen etc) plaatsvindt? Ik kan het dus wel begrijpen dat ze het onder jouw verantwoordelijkheid rekenen.

Je hebt nu je les geleerd, volgende vakantie wel mee naar huis nemen! B)
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

DamzkoO schreef:

De normale plek onder de werkbank, geldt denk ik dus eigenlijk alleen voor wanneer het schooljaar van gang is (en tijdens schoolvakanties). Dan is het toch niet zo snugger om voor de grote vakantie je kist daar nogmaals te zetten, wetende dat er altijd in grote vakanties grote opruimingen (reorganisatie van lokalen etc) plaatsvindt? Ik kan het dus wel begrijpen dat ze het onder jouw verantwoordelijkheid rekenen.

Je hebt nu je les geleerd, volgende vakantie wel mee naar huis nemen! B)
HR
Achteraf gezien vind ik het zelf ook niet zo snugger inderdaad. Maar blijf het apart vinden dat alle andere mensen uit mijn klas hun kist in hetzelfde lokaal terug vonden vlakbij de opberging terwijl die van mij nergens te vinden is?

Overigens wist ik niet vantevoren dat ze het hele lokaal zouden omgooien qua opbergen enzo. Dit was namelijk het jaar ervoor niet het geval.

Nou maar hopen dat ik die kist terugvind en zal hem dan in het vervolg niet zo gauw meer uit het oog verliezen ;B
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Ajacied91 schreef:

(...)

Achteraf gezien vind ik het zelf ook niet zo snugger inderdaad. Maar blijf het apart vinden dat alle andere mensen uit mijn klas hun kist in hetzelfde lokaal terug vonden vlakbij de opberging terwijl die van mij nergens te vinden is?

Overigens wist ik niet vantevoren dat ze het hele lokaal zouden omgooien qua opbergen enzo. Dit was namelijk het jaar ervoor niet het geval.

Nou maar hopen dat ik die kist terugvind en zal hem dan in het vervolg niet zo gauw meer uit het oog verliezen ;B
HR
Te koop; gereedschapskist :B
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Ajacied91 schreef:

(...)

HR
Als alle anderen wel hun kist terug hebben en die van jou er niet tussen zat, is het wel heel erg vreemd ja. Het is ook niet eens iets kleins, dus ik hoop dat je het wel zal vinden. Al gekeken of de concierge het niet toevallig heeft gepakt of bij zijn plek heeft gezet? Blijf zoeken! B)
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

Vladimir Nizhevogorov schreef:

Aan de UvA met zijn wazige roosters. Stond net weer een kwartiertje op niks te wachten.

GODVERDOMME !!!
HR
Hele beleid van de UvA, ze gaan er vanuit dat je het systeem zelf heb bedacht.
HR
HR

T-Bag
Administrator

UvA staat voor?
HRHR
HR

Amsterdam1
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 18 december 2008

Universiteit van Amsterdam ;)
HR
HR

T-Bag
Administrator

Ahh,ok weten we waar we het over hebben ;)
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 februari 2009

DAMSCO schreef:

(...)

Hele beleid van de UvA, ze gaan er vanuit dat je het systeem zelf heb bedacht.
HR
Mag ik hier de liften van de HvA aan toevoegen?
HR
HR

Basinho85
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 november 2007

kaleeeh schreef:

(...)

HR
Waar staat HvA voor? ;B
HR
HR

Vladimir Nizhevogorov schreef:

GODVERDOMME !!!
HR
Dit soort taalgebruik lere ze je daar toch hopelijk niet? :)
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 25 september 2005

kaleeeh schreef:

(...)

HR
Graag! Op bepaalde tijden sta je soms wel een kwartier op een lift te wachten. Vervolgens sta je dan nog opgepropt in de lift. Zeer irritant, zeker als er ook nog eens mensen met de lift naar de 2e verdieping gaan. Neem dan gewoon de trap!
HR
HR

Gregory V/D Wiel schreef:

(...)

Graag! Op bepaalde tijden sta je soms wel een kwartier op een lift te wachten. Vervolgens sta je dan nog opgepropt in de lift. Zeer irritant, zeker als er ook nog eens mensen met de lift naar de 2e verdieping gaan. Neem dan gewoon de trap!
HR
Mijn tip. Ga gewoon werken, doe praktijk ervaring op en leer via de werkgever verder. Veel beter dan die suffe theorie opleidingen op een universiteit ;).
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 25 september 2005

RbN schreef:

(...)

Mijn tip. Ga gewoon werken, doe praktijk ervaring op en leer via de werkgever verder. Veel beter dan die suffe theorie opleidingen op een universiteit ;).
HR
Daar heb ik de laatste tijd veel over nagedacht, maar ik wil deze opleiding toch graag afronden.

Ik zit overigens op de hogeschool ;)
HR
HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

kaleeeh schreef:

HR
De best bewaarde tip van de HvA: pak de dienstlift in de kantine, rechts na de kassa. Héél klein en krap, maar nooit een rij.
HR
HR

contract of the century
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

Aan mensen die nooit honger hebben maar trek want 'honger hebben de kindjes in Afrika...'
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 62,2% dat PSV wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!