Ajax Netwerk
maandag 28 juli 2014 - 20:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 77 »

HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Die kutcamera bij Eredivisie Live inderdaad bij de corners, irritant is dat zeker.
HR
HR
Ik erger me kapot aan de verwijving van de maatschappij. Hoe haal je het als gast in je hoofd om met uggs over je broek te lopen, of überhaupt van die laarsjes over je broek te trekken? Als het nou homo's zijn ok, maar van een hetero kan ik dat echt niet begrijpen. Dan moet je ergens diep van binnen toch ook wel houden van een stevige vinger in je kont volgens mij. Mochten er hier mensen zich aangesproken voelen, het spijt me geenszins.

[Dit bericht is veranderd door Zlajan (op 17 maart 2010 21:07:55).]
HR
HR

contract of the century
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

En ik altijd maar denken dat metroseksueel Zlajan met glimmend haar, diepe v-hals en verantwoorde vintage jeans graag zijn broekspijpen in twee nauwe laarsjes zouden willen wringen. Scusi.
HR
HR

quote:HR
contract of the century schreef:

En ik altijd maar denken dat metroseksueel Zlajan met glimmend haar, diepe v-hals en verantwoorde vintage jeans graag zijn broekspijpen in twee nauwe laarsjes zouden willen wringen. Scusi.
HR
Ik denk dat mijn opa als eenvoudige trekkerverkoper zich zou omkeren in zijn graf :P En terecht.
HR
HR

Jesse V.
Talent

Uit: Utrecht
Vak: 426
Droomaankoop: -
Reg.: 12 juli 2006

Dat de camera van het 'Aegon Cameraspel' nooit ook al maar in de buurt komt van waar ik zit.
HR
HR

Noord_Gestoord
Talent

Vak: 426
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 14 juni 2009

Ik ergerde me aan de politie voor de wedstrijd tegen PSV.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Zlajan schreef:

Ik erger me kapot aan de verwijving van de maatschappij. Hoe haal je het als gast in je hoofd om met uggs over je broek te lopen, of überhaupt van die laarsjes over je broek te trekken? Als het nou homo's zijn ok, maar van een hetero kan ik dat echt niet begrijpen. Dan moet je ergens diep van binnen toch ook wel houden van een stevige vinger in je kont volgens mij. Mochten er hier mensen zich aangesproken voelen, het spijt me geenszins.
HR
:D
HR
HR

NicolasLodeiro
Internationale topspeler

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

Jesse V. schreef:

Dat de camera van het 'Aegon Cameraspel' nooit ook al maar in de buurt komt van waar ik zit.
HR
Sterker nog, komt alleen maar in vak 127/128/129...
HR
HR

Ajaxforlife21
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 1
Reg.: 1 september 2004

Heerlijk, gewoon even je frustraties kwijt raken op deze manier! :-)

- Tuig dat mobieltjes met muziek aan gaat zetten in de bus, enkel omdat ze met een groep van 10 zijn en denken de baas te zijn;

- Reclames in het algemeen, wat een hersenloos gezwets komt daar uit zeg. Ik kijk amper TV en als het een keer voorbij komt gaat direct het geluid uit.

- TV & Radio in het algemeen. Kwaliteitsprogramma's zonder teveel niets zeggend gelul lijken amper meer te bestaan. Commerciële zender zijn bij voorbaat al uitgesloten om naar te kijken.

- De NS die het presteert om in de afgelopen winter mijn reis vaker fout dan goed te laten verlopen, prutsers zijn het.

- Mensen die niet kunnen luisteren naar de meest simpele dingen. Is het dan zo moeilijk op het werk je bord in de vaatwasser te zetten zonder er een teringzooi van te maken?

- Het druk maken van mensen over onderwerpen die door de media worden opgeblazen. Echt, die media-hypes kunnen me gestolen worden. Wat kan mij het in vredesnaam schelen welke bekende Nederlander afgelopen weekend een koe geadopteerd heeft?

- Websites die zo schrikbarend slecht zijn gebouwd dat de tranen in mijn ogen springen. De 'maak je eigen website binnen 5 minuten tools' zouden verboden moeten worden!

- Mensen die het hele jaar door niets met voetbal hebben, geen speler weten te benoemen en ineens met een WK/EK mee gaan doen. Niets droevigers dan stoeten vol Oranje "supporters" met een "mening" die denken dat Messi Braziliaan is & het WK "ergens in Afrika" gehouden wordt :denk

Zo, dat was het wel even denk ik.. haha

[Dit bericht is veranderd door Ajaxforlife21 (op 17 maart 2010 22:47:11).]
HR
HR

Miro
Talent

Reg.: 16 juni 2001

Ajaxforlife21 schreef:

Heerlijk, gewoon even je frustraties kwijt raken op deze manier! :-)

- Tuig dat mobieltjes met muziek aan gaat zetten in de bus, enkel omdat ze met een groep van 10 zijn en denken de baas te zijn;

- Reclames in het algemeen, wat een hersenloos gezwets komt daar uit zeg. Ik kijk amper TV en als het een keer voorbij komt gaat direct het geluid uit.

- TV & Radio in het algemeen. Kwaliteitsprogramma's zonder teveel niets zeggend gelul lijken amper meer te bestaan. Commerciële zender zijn bij voorbaat al uitgesloten om naar te kijken.

- De NS die het presteert om in de afgelopen winter mijn reis vaker fout dan goed te laten verlopen, prutsers zijn het.

- Mensen die niet kunnen luisteren naar de meest simpele dingen. Is het dan zo moeilijk op het werk je bord in de vaatwasser te zetten zonder er een teringzooi van te maken?

- Het druk maken van mensen over onderwerpen die door de media worden opgeblazen. Echt, die media-hypes kunnen me gestolen worden. Wat kan mij het in vredesnaam schelen welke bekende Nederlander afgelopen weekend een koe geadopteerd heeft?

- Websites die zo schrikbarend slecht zijn gebouwd dat de tranen in mijn ogen springen. De 'maak je eigen website binnen 5 minuten tools' zouden verboden moeten worden!

- Mensen die het hele jaar door niets met voetbal hebben, geen speler weten te benoemen en ineens met een WK/EK mee gaan doen. Niets droevigers dan stoeten vol Oranje "supporters" met een "mening" die denken dat Messi Braziliaan is & het WK "ergens in Afrika" gehouden wordt :denk

Zo, dat was het wel even denk ik.. haha
HR
Moet zeggen dat ik heel veel van mijn frustraties hier in herken haha, vooral die opmerking over de hedendaagse tv programma's. Het is schrikbarend wat voor bagger er op tv voorbij komt...
HR
HR

Sevic
Talent

Reg.: 16 augustus 2007

Wat een verademing om te lezen, dit topic had er veel eerder moeten zijn.

Wat betreft dat tuig dat gaat zitten klappen als een vliegtuig geland is; ik ben zelf student en maak het ook geregeld mee na afloop van hoorcolleges. Ik vind het niet alleen overbodig en storend, maar ook ongepast en beledigend. Het is alsof je bij aanvang eigenlijk niet had verwacht dat die docent het college fatsoenlijk zou kunnen geven of die piloot dat vliegtuig aan de grond zou kunnen krijgen op de plek die op je ticket staat. Je geeft een signaal af alsof je verrast bent dat alles zo goed gegaan is terwijl die mensen gewoon hun werk staan te doen. Buitengewoon denigrerend.

Grootste ergernis is zonder meer treuzelende mensen. Die komen een winkel binnen en gaan dan, uiteraard recht voor de deur, stilstaan en om zich heen kijken waar ze naartoe willen lopen. Vervolgens staan ze met hun dikke winkelkar middenin alle gangpaden te lullen met bekenden die ze kennelijk dagelijks in de supermarkt tegenkomen (dus nee, supermarktmanagers, die koffiemachines overal zijn geen succes) en bij de kassa gaat alles al helemaal op z'n elvendertigst.

Een greep uit mijn overige ergernissen:
- Mensen die stilstaan op een roltrap terwijl het druk is. Werkelijk, het is geen kermisattractie, het is bedoeld om je sneller boven/beneden te krijgen. Werk dan ook mee.
- Van die loeiharde plastic verpakkingen die je niet kunt open krijgen zonder ze helemaal naar gort te knippen, en dan snij je vervolgens vaak nog je vingers aan de scherpe randjes. Meest storend is nog dat scharen zelf in zulk soort verpakkingen zitten.
- Mensen die anno 2010 nog altijd naar de gulden terugrekenen. Dit kan echt niet meer.
- Pakken melk of overige zuivel die bij thuiskomst nog welgeteld twee dagen op de houdbaarheidsteller blijken te hebben.
- Oude mensen die niet weten hoe automatische dingen werken. Flesseninname-machines, NS-kaartmachines, parkeerautomaten, etc.
- Het feit dat die balkjes bij de kassa van de supermarkt geen fatsoenlijke naam hebben die iedereen begrijpt. Ik sta altijd vaag wijzend om zo'n 'ding' te vragen. En ja, ik weet dat ze officieel beurtbalkjes heten, maar die term kent vrijwel niemand. Heb ik praktisch ondervonden.
- Kroegen die de muziek gaandeweg de avond almaar harder zetten om jou het converseren te beletten en het drinken te bevorderen. Erg storend.
- Mensen die bij het wachten voor een lift twintig keer op die knop blijven raggen.
- Teletekst over het algemeen. Gaat nooit direct naar de subpagina die je wilt zien, het laden duurt op de meeste tv's langer dan de gemiddelde bevalling, en tegen de tijd dat je dan toch eindelijk kunt zien waarnaar je op zoek was, ben je vergeten wat dat überhaupt was.
- Mensen die van randdebielen als Frans Bauer of Jantje Smit zeggen: "ach, hij doet het wel leuk."
- Mensen die er drie uur over doen om mij wagonladingen vakantiefoto's te laten zien van telkens dezelfde mensen op telkens een net iets anders stukje strand. En maar interesse blijven tonen.
- Flatgebouwen zonder een dertiende etage. Dat dergelijke bijgelovige bullshit gewoon zulke consequenties voor het dagelijks leven heeft, onvoorstelbaar.
- Uitgebreide openbare uitingen van liefde.
- Het meergranen-ei.

Maar verder ben ik heel vrolijk hoor.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Programma's waar 'BN'ers' de hoofdrol spelen:
(schaatsen, zingen, dansen, Hints en meer van dit soort troep). Nog erger: 'Schaatsen met de kinderen van Bn'ers'. Kan mij het iets schelen hoe de zoon van Rene Froger eruit ziet op kunstsschaatsen?!... :denk

Negen van de tien keer zit ik me af te vragen waarom desbetreffend persoon in godsnaam een BN'er is. En maar gezellig met elkaar doen in de studio. Er zijn zelfs bekende Nederlanders die alleen bekend zijn door dit soort programma's. Vaak zijn ze al jaren werkeloos of hebben al jaren geen hit meer gescoord. Dit soort plastic-programma's zorgt ervoor dat ze in de picture blijven staan.

Onbegrijpelijk dat er mensen naar dit soort troep kijken. Wat heb je dan voor leven vraag ik me weleens af.

Verder staan hoog genoteerd:
-Albert Verlinde, de vieze roddelnicht die het interessant vind om over dezelfde onbekende, BN-ers te praten.
-Leo Driesen. Met stip bovenaan het lijstje 'slechtste commentator ooit'
-Roel van Velzen. Gewoon een kutventje.

[Dit bericht is veranderd door Tikkie Terug (op 18 maart 2010 08:54:43).]
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Tikkie Terug schreef:

kutventje.
HR
Klopt!
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

#Vrachtwagens die menen andere vrachtwagens die een kilometer per uur langzamer rijden, te moeten inhalen
#Vrouwen die op de snelweg al een kilometer van te voren een inhaalactie inzetten maar eigenlijk gewoon niet snel genoeg rijden
#Oudjes die op de snelweg tussen de 80 en 90 km/u rijden
#Winkelkarretjes waar de munthouder van kapot is, maar die wel vastzitten aan de voorgaande kar
#Overdreven vriendelijke kassamedewerkers
#Parkeerwachters die "om een hoekje" zitten te wachten tot jouw parkeertijd erop zit zodat ze asap een bon kunnen schrijven
#De krantenjongen die op een regenschtige ochtend de krant half uit brievenbus laat hangen.
#De kat van de buren die in mijn tuin zijn behoeftes meent te moeten doen
#Mensen die een speler na 2 goede wedstrijden de hemel inprijzen
#Mensen die een speler na 1 slechte actie al als nietsnut kwalificeren
#Verslagevers van Sport1, dramatisch
#van Hanegem als hij over CR en Messi praat
#Klaarovers die voor elke fietser de auto's laten stoppen en daarmee regelmatig een opstopping veroorzaken.... En dan die neppe glimlach op die koppen, bah!
#de keuze menu's als je een bedrijf belt: toets 1 voor..., toets 2 voor...
#de vele reclames op tv
#de traagheid van outlook op mijn werk
#Bumperklevers
#Scooters zonder uitlaat
#de belastingdienst
#En al het andere reeds door andere AN-ers op deze topic gepost!

Btw: ben niet verbitterd hoor..... Vind het gewoon leuk om me te ergeren aan mensen en bepaalde zaken.... ;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 18 maart 2010 09:56:37).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Erger je niet, verwonder je :B.
HR
HR

xqlusively
Bankzitter

Vak: 429
Reg.: 26 maart 2004

- Van die loeiharde plastic verpakkingen die je niet kunt open krijgen zonder ze helemaal naar gort te knippen, en dan snij je vervolgens vaak nog je vingers aan de scherpe randjes. Meest storend is nog dat scharen zelf in zulk soort verpakkingen zitten.
HR
Van de week nog een tirade over gehouden ja :)

- Het feit dat die balkjes bij de kassa van de supermarkt geen fatsoenlijke naam hebben die iedereen begrijpt. Ik sta altijd vaag wijzend om zo'n 'ding' te vragen. En ja, ik weet dat ze officieel beurtbalkjes heten, maar die term kent vrijwel niemand. Heb ik praktisch ondervonden.HR
Haha, had ook precies hetzelfde van de week
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

Siempre Real schreef:
#Vrachtwagens die menen andere vrachtwagens die een kilometer per uur langzamer rijden, te moeten inhalen
HR
Toevallig moest ik eergisteren en gisteren in Frankfurt zijn en daarvoor flink wat Autobahn-kilometers afleggen, maar wat een verademing is dat als je de Nederlandse snelwegen gewend bent. Als er hier geen files staan, dan wordt de doorgang wel geblokkeerd doordat elke 2 kilometer een vrachtwagenchauffeur het nodig vindt om in te halen en al het verkeer wat daar achter zit weer als een harmonica in elkaar schuift. In Duitsland blijven die vrachtwagens gewoon rechts rijden, tenzij er 3 of meer rijbanen zijn en kan je dus lekker doorrijden. Daarnaast kan je toch al een stuk sneller rijden, dus al met al scheelt dat behoorlijk.

Wat ik altijd nogal jammer vind, is mensen die uitstralen dat ze iets wel doen, maar daar geen beleving voor hebben. Bijvoorbeeld de winkelmedewerkster die merkbaar de minuten aftelt tot ze weer naar huis kan, of de ambtenaar die liever regels uitvoert dan dat hij mensen helpt met hun probleem. Hier zijn talloze voorbeelden van te bedenken. Aan de andere kant, mensen met passie voor wat ze doen, vind ik dan weer mooi om te zien. Gemotiveerde, gedreven mensen kunnen voor mij echt het verschil maken.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Sevic schreef:

- Het meergranen-ei.

HR
De rest kan ik nog enigszins begrijpen, maar dit? :D

Zelf wil ik er nog ééntje aan mijn lijst toevoegen:

- Dat wanneer je dan even terug bent in Nederland het meteen weer regent als de pestpleuris! :B
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Burzlew schreef:

(...)

De rest kan ik nog enigszins begrijpen, maar dit? :D

Zelf wil ik er nog ééntje aan mijn lijst toevoegen:

- Dat wanneer je dan even terug bent in Nederland het meteen weer regent als de pestpleuris! :B
HR
+1

Klappertanden op Schiphol na een mooi reisje. Verschrikkelijk.
HR
HR

Van de film
Legende

Sevic schreef:

en bij de kassa gaat alles al helemaal op z'n elvendertigst.

HR
Ik heb een hekel aan mensen die, wanneer je nog in de rij staat, zo ongeveer tegen je aan drukken omdat ze zo'n haast hebben en je bij voorbaat al kwaad aankijken omdat je 'te traag' bezig bent.

- Mensen die stilstaan op een roltrap terwijl het druk is. Werkelijk, het is geen kermisattractie, het is bedoeld om je sneller boven/beneden te krijgen. Werk dan ook mee.
HR
Ik heb een hekel aan die jongeren (soms van 30 jaar :denk) die oudere mensen zo ongeveer ondersteboven gooien omdat ze zo nodig 30 seconden eerder bij de schoenen willen zijn om er vervolgens een half uur over te doen om ze (of zal ik het toch maar niet doen) toch maar te kopen.

Van die loeiharde plastic verpakkingen die je niet kunt open krijgen zonder ze helemaal naar gort te knippen, en dan snij je vervolgens vaak nog je vingers aan de scherpe randjes. Meest storend is nog dat scharen zelf in zulk soort verpakkingen zitten.
HR
Helemaal mee eens, net als die pakjes waar de boterhamworst enz. in zit. Welke ***** heeft dat bedacht!?

Oude mensen die niet weten hoe automatische dingen werken. Flesseninname-machines, NS-kaartmachines, parkeerautomaten, etc.
HR
Ik voel me altijd verbonden met die oudjes, ik snap 9 van de 10x ook niet hoe die dingen werken (en ik ben nog in mn 20-ger jaren) en wordt bij voorbaat al zenuwachtig wanneer er mensen achter me staan. Als dat ook nog eens van die opgefokte zenuwpezen zijn kun je me helemaal opvegen want dan ben ik zo geblokkeerd dat ik binnen 2 uur het nóg verkeerd doe. In plaats van dat ze oude mensen (of mij) een keer proberen te hélpen ipv alleen maar afkeurend aan te gaan zitten staren.

Mensen die er drie uur over doen om mij wagonladingen vakantiefoto's te laten zien van telkens dezelfde mensen op telkens een net iets anders stukje strand. En maar interesse blijven tonen.
HR
Tja, ik ben vaak eerlijk. Doet even pijn, maar op de langere duur gaan ze het meestal waarderen.
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Van de film schreef:

(...)

Ik heb een hekel aan mensen die, wanneer je nog in de rij staat, zo ongeveer tegen je aan drukken omdat ze zo'n haast hebben en je bij voorbaat al kwaad aankijken omdat je 'te traag' bezig bent.

HR
Ik erger me aan mensen die voor je staan in de rij die 5 minuten weg zijn omdat ze nog iets vergeten zijn.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Martijnx schreef:

(...)

Ik erger me aan mensen die voor je staan in de rij die 5 minuten weg zijn omdat ze nog iets vergeten zijn.
HR
Jaja, we hebben het toch maar zwaar hier. :denk
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

Hendrix schreef:

(...)

Jaja, we hebben het toch maar zwaar hier. :denk
HR
Het is je zeker net overkomen? ;B

Ik erger mij aan zoveel dingen dat ik een hele pagina zou kunnen vullen :P

Mijn grootste irritatie van de laatste weken/maanden is het gvb. De metro's lijken wel structureel te laat te tijden, of een kleine metro inzetten waardoor de wagons bomvol zitten. Schijtziek word ik ervan. En maar driftig controleren op de 'geweldige' uitvinding van de OV- Chipkaart :denk
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Te kort gekookte eitjes waar het waterige eiwit meekomt met de schil...zit je watertandend aan te zien hoe je eitje naar de verdommenis gaat.
HR
HR

Van de film
Legende

Schip ahoy schreef:

Te kort gekookte eitjes waar het waterige eiwit meekomt met de schil...zit je watertandend aan te zien hoe je eitje naar de verdommenis gaat.
HR
Je moet em ook koken totdat hij naar de bodem zakt (of juist gaat drijven, een van de twee ;)). Of bedoel je eieren uit een doosje? :P
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,9% dat PSV wint van SKN St Pölten. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!