Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 08:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 77 »

HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

quote:HR
Sigmund Freud schreef:
Reclames met Van Nistelrooij voor elk filmpje op Ajax.nl. Jezus wat heeft die gast een domme kop :I
HR
Dan is hun doel weer bereikt.. ;)
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Over reclame gesproken... Die reclame met vd Vaart op EL met z'n NUsport. Kom op Rafael... dat heb je toch niet nodig!?
HR
HR

zigy410
Internationale topspeler

Vak: 410
Droomaankoop: -
Reg.: 26 november 2006

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Over reclame gesproken... Die reclame met vd Vaart op EL met z'n NUsport. Kom op Rafael... dat heb je toch niet nodig!?
HR
Ach een snabbeltje mag best van mij, de reclame is gewoon irritant omdat hij 14x in een kwartier wordt uitgezonden.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Vak: -
Reg.: 11 november 1999

Dat ik verkouden ben, en het lijkt te steken in m,n neus. Daar erg ik me op dit moment aan!
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Meisjes die twijfelen om een relatie te aan gaan, omdat ze nog ''jong'' zijn.
Stelletje sletten
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

AFC Romalona schreef:

Stelletje sletten
HR
Toch wel aardig van ze om te zeggen dat ze nog 'jong' zijn. Anders is de diss dat ze je niet willen te hard B)
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

De kabinetsformatie en alle rompslomp eromheen.... Wordt je toch niet goed van.. :denk

Ga eens werken mensen! :P
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

AFC Romalona schreef:
Stelletje sletten
HR
Haha, daar gaan we weer, wippen willen ze wel, vastigheid niet? Ideaal toch?
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Haha voor de geinteresseerden; ik heb haar hart alweer terugveroverd :$.
Ze wil weer alleen bij mij zijn, dus dat is mooi.
Ik neem haar mee naar Ajax-Milan, dus dat word leuk.
HR
HR

AFC Romalona schreef:

HR
Ouwe Casanova.

[Dit bericht is veranderd door RbN (op 8 september 2010 18:32:02).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Ik erger me aan het aantal verslagen die je moet schrijven en presentaties die je moet doen in 4HAVO. En aan mijn economie lerares die ons dus zo'n presentatie opgaf in zowat de 1e les van het jaar. Zij maakt de groepen en je zit natuurlijk weer met mensen die je niet kent, en alleen 1 keer ziet in de week bij economie. Hoe wil je zo'n ding dan maken ? (dit is een retorische vraag, hoef ook geen antwoord ;p)
HR
HR

DamzkoO
Icoon

AFC Romalona schreef:

HR
Ze is lekker uitgespeeld (spelen is een synoniem voor wat anders) en komt nu weer bij jou terug. Of je daar nou zo blij mee moet zijn? :I
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Jodinho 32 Zonnebril
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Ik erger me aan de politie. N maatje van mij is spoorloos en ik heb als 1 van de weinigen zijn 2e telefoonnummer dus ik bel ze op. Vraagt die kut of ik op t nummer waar ik mee belde bereikbaar ben en of ze me morgen terug kunnen bellen. dus ik zeg nee ik wil je die 2 nummers geven misschien dat je ze kan traceren. Met n diepe zucht van vooruit t moet maar weer heeft ze die nummers genoteerd maar het ging niet van harte. En dat wordt betaald van onze belasting centen. Op dat moment dacht ik weer aan 1 ding "geen vrienden, geen ambitie, neem een baan bij de politie. En als we morgen weer 10 kilometer per uur te hard rijden dan hebben ze wel alle tijd voor ons.
HRHR
HR

DamzkoO
Icoon

Of aankomen hollen zodra je door rood loopt. Dat soort dingen kunnen ze prima, maar een beetje straattereur in west aanpakken, of andere wat 'lastige' zaken, ho maar.

[Dit bericht is veranderd door DamzkoO (op 8 september 2010 23:43:40).]
HR
HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

DamzkoO schreef:

Of aankomen hollen zodra je door rood loopt. Dat soort dingen kunnen ze prima, maar een beetje straattereur in west aanpakken, of andere wat 'lastige' zaken, ho maar.
HR
Ik vind het de laatste tijd wel meevallen moet ik zeggen, vroeger kon ik me er vaker aan storen. Ik fiets regelmatig zonder licht. 's nachts een paar keer reed er een politie auto voorbij, en gebeurde er niets. Ook bij een officiële controle. Stapte ik 3 meter voor de politie van de fiets en liep ik verder, niks gebeurd.

Twee weken geleden was het helemaal bont: liep ik voor de grap met m'n dronken kop over twee auto's heen. Bleek er achter mij een politie auto te rijden. Enige wat ik kreeg was een reprimande. Twee uur later kwam ik dezelfde agenten in een steegje tegen toen ik zat te plassen tegen een muurtje. ''Het is beter om naar huis te gaan jongen'' zeiden ze.

Dat soort geluk kun je ook weleens hebben met de politie.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Leuk om eens te horen dat je er dus wél geluk mee kan hebben. Het ligt er natuurlijk ook net weer aan wat voor soort agenten je treft en in welke bui zij verkeren.

Maar ik zag een paar weken terug in west een aantal terroriserende hangjongeren die voorbijgangers het leven zuur maakte. Een agent op scooter reed langs, zag dat de groep kennelijk te groot was en reed voorbij. Men keek nog wat hoopvol naar die agent, maar er gebeurde niets. Een mannetje stond dubbel op een drukke 1-baans weg. Agentje komt langs, wenkt eventjes dat dat niet mag. De man blijft nog even 5 minuten staan en de agent staat erbij en kijkt ernaar. Flinke file erachter, maar een bonnetje ho maar.

Op het Mercatorplein geldt bijvoorbeeld een drankverbod. Was er een oud mannetje een pilsje aan het drinken. Agent op motor parkeert stoer zijn motor op de stoep, pakt het blikje uit de hand van de man en gooit het in de prullebak. Wat een lolbroek, want diezelfde agent durft verderop niet de joint-rokende jongeren aan te spreken waar een drugsverbod geldt.

Kan me behoorlijk storen aan de slappe agentjes die menig 'daadwerkelijk wangedrag' niet aanpakken en het allemaal door de vingertjes zien.

Hoe flikte je het trouwens om over twee auto's heen te lopen? :D Zie zo'n dronken Sjonnie al helemaal voor me over twee auto's wandelen :D
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

DamzkoO schreef:

(...)

Ze is lekker uitgespeeld (spelen is een synoniem voor wat anders) en komt nu weer bij jou terug. Of je daar nou zo blij mee moet zijn? :I
HR
Nee, er is trouwens niets gebeurd tussen haar en anderen. Ik snap dat het raar klinkt maar er is niks raars aan.. Ze ziet gewoon in dat ik de juiste voor haar ben, nou mooi tog ? ;)

Ik ergerde me overigens ook aan het aantal reclames dat tussen die '102 minutes that changed america' zaten. Zie je die towers instorten krijg je een reclame over dat je je goed moet verzekeren hahaha.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 november 2008

DamzkoO schreef:

Leuk om eens te horen dat je er dus wél geluk mee kan hebben. Het ligt er natuurlijk ook net weer aan wat voor soort agenten je treft en in welke bui zij verkeren.
HR
Agenten in een slechte bui, bah! Zo zijn mijn zwager en ik een keer aangehouden omdat het schemerig was en de lichten niet waren ontbrandt. Moeten we stoppen, komen er 2 agenten op hun dooie gemak aanwandelen, ik: "kut, m'n gordel!", maar was al te laat. Dus ja, raampje omlaag, "heeft u uw papieren bij?" Mijn zwager: "nee", heeft u in de gaten dat u zonder ontbrande lichten rijdt? "Nee." ... Hey, jij hebt je gordel niet om! Dat is dan 90 euro.

:I Op een rit van nog geen halve kilometer...Wel kwam ik er laatst 2 in een vergevende bui tegen. Ik reed in Utrecht door rood een afgesloten weg in. :B Zitten er net 2 motoragenten achter me. Toen kwam ik er met een waarschuwing van af. Aparte gasten toch wel.
HR
HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

DamzkoO schreef:

Hoe flikte je het trouwens om over twee auto's heen te lopen? :D Zie zo'n dronken Sjonnie al helemaal voor me over twee auto's wandelen :D
HR
Het was gewoon een belachelijke actie, achteraf gezien, gewoon ff over twee auto's lopen :D Voor hetzelfde geldt had ik er een deuk in gelopen. (Ik word te oud voor dit soort onzin eigenlijk).

Ik was met een maat, we waren in een dolle bui (althans ik), opeens kijk ik achterom en zie ik een politie auto. Ik denk: ''fuck''. dus ik loop gewoon door alsof er niks aan de hand is. We worden aangehouden en de politie vraagt wat ik aan het doen was. Ik bied netjes mijn excuses aan. Dus ze vragen om ons te legitimeren. Gelukkig heeft m'n maat lichtjes adhd (volgens mij) en begint tegen ze te praten en praten. Dus ik pak hem stevig bij zijn onderarm en zeg: ''kerel, praat niet zoveel en laat deze heren hun werk doen. Pak je identiteitskaart erbij en legitimeer je gewoon. Deze heren doen gewoon hun werk en willen niet al teveel gehinderd worden. gewoon ff respect voor de politie gast''.
Toen mochten we door. :D

Twee uur later na een nachtkroeg: bij het wildplassen zie ik ze heeel langzaam voorbij rijden op enkele meters toen ik achterom keek en m'n gulp aan het sluiten was. Raampje ging open en ik dacht: neeeee, niet weer he. Maar ik zag dat ze allebei met een lichte smile hoofdschuddend op de stoelen zaten. ''Volgens mij wordt het tijd dat jij naar huis gaat jongen'' :B . Zwaar gematst eigenlijk.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

het laatste schaap schreef:

(...)

Het was gewoon een belachelijke actie, achteraf gezien, gewoon ff over twee auto's lopen :D Voor hetzelfde geldt had ik er een deuk in gelopen. (Ik word te oud voor dit soort onzin eigenlijk).

Ik was met een maat, we waren in een dolle bui (althans ik), opeens kijk ik achterom en zie ik een politie auto. Ik denk: ''fuck''. dus ik loop gewoon door alsof er niks aan de hand is. We worden aangehouden en de politie vraagt wat ik aan het doen was. Ik bied netjes mijn excuses aan. Dus ze vragen om ons te legitimeren. Gelukkig heeft m'n maat lichtjes adhd (volgens mij) en begint tegen ze te praten en praten. Dus ik pak hem stevig bij zijn onderarm en zeg: ''kerel, praat niet zoveel en laat deze heren hun werk doen. Pak je identiteitskaart erbij en legitimeer je gewoon. Deze heren doen gewoon hun werk en willen niet al teveel gehinderd worden. gewoon ff respect voor de politie gast''.
Toen mochten we door. :D

Twee uur later na een nachtkroeg: bij het wildplassen zie ik ze heeel langzaam voorbij rijden op enkele meters toen ik achterom keek en m'n gulp aan het sluiten was. Raampje ging open en ik dacht: neeeee, niet weer he. Maar ik zag dat ze allebei met een lichte smile hoofdschuddend op de stoelen zaten. ''Volgens mij wordt het tijd dat jij naar huis gaat jongen'' :B . Zwaar gematst eigenlijk.
HR
Ik ben het met je eens dat de politie zich beter kan richten op hangjongeren die jaar in jaar uit de buurt mogen terroriseren. Maar dat jij wegkomt nadat je over twee auto's bent heengelopen vind ik redelijk absurd. Wat dat betreft erger ik me kapot aan de laffe, slappe houding van de politie in dit land. Het zal jou eigen auto zijn :denk
In elk ander land hadden ze je van de auto afgeslagen en een flinke straf gegeven. Jammer dat de politie zich in dit land altijd zo conflict-vermijdend opstelt.

Ook wanneer ik onderstaand bericht lees gaan mn nekharen recht overeind staan:
'Cursus omgaan met hangjeugd'
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Haha, wat een non-bericht! Welkom in Nederland, het land waar belangrijke misdaden ongestraft blijven (of men komt weg met een luttele straf, zelfs de gevangenis is een paradijs), en kleine zaakjes keihard aangepakt worden.

Zo las ik dat de politie in Amsterdam en Rotterdam rekening houden met Islamitische jongeren (lees: Marokkanen, maar dat mag dan weer niet gezegd worden want neigt naar racisme) die met Suikerfeest allerlei bioscopen terroriseren. Als je het nu al weet, kondig één of ander noodverordening aan (verzin er maar wat op) en bij een dergelijke overtreding een harde straf hanteert onder het mom van 'don't fuck with us'. Het kan immers niet ieder jaar hetzelfde geval zijn. Dan ga je er toch over nadenken hoe je het een ander keer anders of beter zou willen doen. Wat rekening ermee houden en politie-inzet levert niets op, dat was voorheen ook geen redmiddel. Gooi het nu over een andere boeg. Zelfde geldt voor Kanaleneiland in Utrecht, de polities komen er al niet eens meer omdat ze de hangjongeren niet in het gareel kunnen houden.

Maar nee met Suikerfeest zullen de agentjes, zoals in jouw bericht, weer laf optreden, beetje hun aanwezigheid laten zien, al het gescheld accepteren (cq. fungeren als een soort van klaagmuur) en dan weer op naar de orde van de dag (5 k/m te hard rijden afstraffen, door rood lopen op de bon slingeren en natuurlijk bonnetjes uitdelen aan volk dat een kauwgumpje op straat durft te spugen).
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

toeristen op fietspaden in A'dam. makes me wanna shoot to kill
HR
HR

Sheik Yerbouti
Vedette

Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 augustus 2007

het laatste schaap schreef:

(...)

[verhaaltje waarin het laatste schaap uitdagend flirt met twee knappe politiemannen en de speurneuzen uiteindelijk met behulp van ingenieuze geurmarkeringen op zijn spoor weet te zetten]
HR
Volgende week deel 2 van de homo-erotische nachtelijke escapades van het laatste schaap: Caught from behind 67: Billy Club and his mates bugger the black sheep
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Sheik Yerbouti schreef:

(...)Volgende week deel 2 van de homo-erotische nachtelijke escapades van het laatste schaap: Caught from behind 67: Billy Club and his mates bugger the black sheep
HR
:D
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Sheik Yerbouti schreef:

(...)Volgende week deel 2 van de homo-erotische nachtelijke escapades van het laatste schaap: Caught from behind 67: Billy Club and his mates bugger the black sheep
HR
:D :D :D

Ah, je verheugt je er nu al op zo te zien :) :)

[Dit bericht is veranderd door DamzkoO (op 9 september 2010 22:37:02).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,8% dat ADO Den Haag wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!