Ajax Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 17:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 77 »

HR

30keer
Talent

Uit: Thuis
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 27 juni 2009

Ik erger me aan het gezeik van johan derksen over andere mensen. Die VI staat tegenwoordig vol met afzeikberichtjes over wesley en yolante, Humberto Tan, Jack van Gelder etc etc.En het tv programma is precies tzelfde liedje. Heb t weer eens over voetbal!
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

quote:HR
T-Bag schreef:

(...)

Daarom heb ik voor de verandering ook een zwarte kip en een Engelse kip gehaald;

Yo Tok Man! en Are you Tokking to me? ;B
HR
Dan zou ik ook maar naar Compton gaan: Tok Life Baby!
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Ik erger me dood aan gastjes met nepshirts in het stadion.
Ik erger me dood aan gastjes die het échte shirt verneuken met nepbedrukkingen (5 euro willen betalen voor bedrukking bij Decathlon bijvoorbeeld. Zie je gasten lopen met een origineel Ajaxshirt, staat er in het zwart Sneijder op ofzo). Die gastjes zie je ook alleen bij de open dag, met een attitude van "kijk mij dan ff"

Die 2 groepen kunnen echt beter thuis blijven. Als je het niet kunt betalen, leg dan die 15 euro die je voor een nepshirt betaalt 5x bij elkaar en je steunt je club. En als je hem per se bedrukt wil hebben: Bouds Inn of fanshop. Laat Decathlon met rust!

Ik erger me dood aan de mensen die je voor nepsupporter uitmaken als je geen seizoenkaart hebt. Sommige mensen hebben een goede reden. Wonen ver weg, hebben weinig geld en zijn al jaren aan het sparen (tja voor sommigen is sparen moeilijk... Zeker als je al je geld uitgeeft aan ECHTE Ajax shirts voor jou en je zoontje), of hebben een andere gegronde reden. Een Eredivisie Live kijker betaalt óók om zijn club aan het werk te zien. Een supporter support, dat hoeft niet per se met 600 euro in het jaar te gebeuren.

Ik erger me dood aan supporters waarbij je verplicht bent om zijn/haar mening te delen, zo niet ben je een nepsupporter.

Ik erger me uberhaupt aan de term "nepsupporter". Een nepsupporter bestaat niet. Natuurlijk is de ene fanatieker dan de andere, maar dat maakt de andere niet minder dan de ene.

Ik erger me aan Sulejmani, die niet in de spiegel kan/wil kijken. Nogal wiedes dat we kritisch zijn, je bent nog geen euro waard geweest. Alleen tegen Juve en Kiev, maar dat was het.

Ik erger me aan Jol, die Emanuelson nog niet heeft verkocht en Eriksen steevast opstelt als linksbuiten terwijl Eriksen een linker middenvelder / centrale aanvallende middenvelder is.

Ik erger me aan Emanuelson, die het niet nodig vind zich te focussen voor een wedstrijd. Zelfde geldt voor van der Wiel.

Ik erger me dood aan die kutkinderen van marokkaanse afkomst bij ons op het speelpleintje die steeds mijn zoontje pesten, en me een grote bek geven, plus discrimineren als ik ze erop aanspreek. Ik loop erbij weg, en een half uur later politie voor de deur, met de mededeling dat IK zogenaamd racistisch was. En dat mijn zoontje maar niet naar buiten moet als zij er zijn. In zijn eigen land!

Dat was het voor nu :P
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Het kloteweer van de afgelopen dagen, bah.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Aan die mensen die niet weten waar hun tankdop op de auto zit, staan te wachten voor een rij, de auto naast de pomp zetten en dan tot de conclusie komen dat de tankdop aan de andere kant zit. Vervolgens weer instappen en de auto keren zodat de dop aan de goede kant komt.... Hallo, je kunt ook gewoon de slang wat uittrekken of meteen de auto goed naast de pomp zetten!

Automobilisten die bij het uitrijden van een parkeergarage of kelder de auto zover van de "kaart automaat zetten" dat ze er niet bij kunnen vanuit hun auto, vervolgens half uit het raam hangend toch proberen, wat niet lukt en uiteindelijk toch moeten uitstappen om het kaartje in de automaat de stoppen.....

Automobilisten die kilometers lang over de snelweg rijden met hun knipperlicht (richtingaanwijzer) aan... Zonder ook maar een afslag in de buurt!

Mensen die aan de kassa, vlak voor ze gaan afrekenen, bedenken dat ze "nog iets vergeten" zijn en vervolgens 5 minuten wegblijven om "met volle armen" weer terug te keren.... Wel eens van een boodschappenbriefje gehoord?

Kassa meisjes die roepen: deze kassa gaat ook open hoor, en dan vervolgens nog minimaal 10 minuten bezig zijn met het afstellen van de stoel omdat ze anders niet lekker zitten.....
HR
HR

Hyun Jun Suk
Vedette

Vak: 425
Reg.: 17 november 2005

Martijnx schreef:

Ik erger me aan het werk aan de weg na Ajax gisteren....2 uur over het stuk vd arena naar schiphol!
HR
Wil ik er 1 aan toevoegen de Dat op 1 van de belangrijkste ringwegen van Nederland die van Amsterdam, dat daar een BRUG is ingebouwd.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Vak: -
Reg.: 10 oktober 2007

Siempre Real schreef:

Aan die mensen die niet weten waar hun tankdop op de auto zit, staan te wachten voor een rij, de auto naast de pomp zetten en dan tot de conclusie komen dat de tankdop aan de andere kant zit. Vervolgens weer instappen en de auto keren zodat de dop aan de goede kant komt.... Hallo, je kunt ook gewoon de slang wat uittrekken of meteen de auto goed naast de pomp zetten!
HR
Hier voel ik me aangesproken eigenlijk omdat ik altijd vergeet waar m'n tankdop nou zit. Scheelt ook wel dat ik in verschillende auto's rijd; daarom zorg ik dat ik die auto altijd zo goed als stijf tegen de pomp aan zet zodat ik het altijd redt met de slang:D

@ D-Tagz: Er zullen dan wellicht geen nepsupporters zijn maar die mensen die vorig jaar in de slotfase van de competitie zichzelf tot topsupporters benoemde en ineens 'alles' over Ajax wisten en mij gingen vertellen hoe Ajax voetbal/historie/achterban/club in elkaar zat erger ik me kapot aan. Alsof ze ineens onder hun steen weer vandaan gekropen kwamen na het vorige kampioenschap.
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Jodinho 32 Zonnebril
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Dat Ajax weer interesse heeft in spelers die niks toevoegen en andere spelers hun ontwikkeling in de weg staat.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Reg.: 11 november 1999

Aan de regen waar al dagen geen einde aan lijkt te komen, nu ist ff droog en straks zal de boel wel weer dicht trekken en het met bakken tegelijk de hemel uit vallen.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Flippie de tuinkabouter schreef:

Dat Ajax weer interesse heeft in spelers die niks toevoegen en andere spelers hun ontwikkeling in de weg staat.
HR
Hadouir ja, jezus christus die mag van mij wegblijven. Bij roda is hij niet eens elke week de beste. Neem dan Mertens ofzo.

Ik erger me uberhaupt al aan het feit dat Ajax steeds maar in die nederlandse competitie blijft spelers kopen. Daar kom je niet ver mee in europa.. En je word ook geen kampioen.
HR
HR

Ajari
Ballenjongen

Uit: Lisse
Reg.: 15 november 2005

Aan RONALD WATERREUS en z'n negatieve gebral op de NOS...als het commentaar van hem is kijk ik liever commercials op een andere zender tijdens de rust...wat een stomme lamp is dat toch zeg...
HR
HR

Ajari schreef:

Aan RONALD WATERREUS en z'n negatieve gebral op de NOS...als het commentaar van hem is kijk ik liever commercials op een andere zender tijdens de rust...wat een stomme lamp is dat toch zeg...
HR
AMEN!
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Ajacied91 schreef:

@ D-Tagz: Er zullen dan wellicht geen nepsupporters zijn maar die mensen die vorig jaar in de slotfase van de competitie zichzelf tot topsupporters benoemde en ineens 'alles' over Ajax wisten en mij gingen vertellen hoe Ajax voetbal/historie/achterban/club in elkaar zat erger ik me kapot aan. Alsof ze ineens onder hun steen weer vandaan gekropen kwamen na het vorige kampioenschap.
HR
Dat zijn betweters. Geen supporters.
HRHR
HR

Ome Michel
Idool

Patrick Kluivert schreef:

Ik erger me aan mensen die bij de wedstrijd van het jaar 5 minuten te laat komen en dan op hoge poten beginnen te eisen dat ze op hun 'eigen' stoeltje willen zitten.
HR
Tja, als jij gewoon betaald hebt voor die plek, is het jou stoel op dat moment.;) Ik kwam ook wel eens wat later door omstandigheden. Zelfs bij een Ajax-AS Roma bv. Kon geen treintje eerder nemen destijds;)

Ik erg me aan het feit dat mensen me lijken te negeren op MSN.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Ome Michel schreef:
Ik erg me aan het feit dat mensen me lijken te negeren op MSN.
HR
Moet je maar minder online contacten op doen B)
HR
HR

Ome Michel
Idool

DamzkoO schreef:

(...)

Moet je maar minder online contacten op doen B)
HR
Hahaha!

Ik erger me aan het feit dat alles de laatste dagen zo sloom gaat bij me. Heb zelfs vers vitamine sap gehaald vanmorgen!

Ik erg me ook aan een zekere L een kennis waar ik me geen raad mee weet. Ergens wil ik t contact gewoon verbreken, en ergens heb ik t idee dat we nog wel wat aan elkaar hebben.. daar erg ik me dus nu aan, niet wetende wat te doen:P
HR
HR

Goldmund
Jeugdspeler

Vak: 413
Reg.: 20 april 2006

Agressieve, meestal Marokkaanse, Amsterdamse taxichauffeurs.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Trieste naamverbasteringen op dit forum, zoals feyenooit of, nog triester, pisvee (zonder hoofdletters ook nog).
HR
HR

Matiz
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Reg.: 11 december 2004

Siempre Real schreef:

Automobilisten die kilometers lang over de snelweg rijden met hun knipperlicht (richtingaanwijzer) aan... Zonder ook maar een afslag in de buurt!
HR
Dan moet je niet op vakantie gaan naar Frankrijk, daar doen ze niet anders!
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Mensen die de hele tijd over Elia en Lens lopen te zeuren om hun voetbalgelijk te halen B)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Matiz schreef:

(...)

Dan moet je niet op vakantie gaan naar Frankrijk, daar doen ze niet anders!
HR
Die Fransen zijn een irritatie op zich! Vreselijke chauffeurs met hele nare en irritante trekjes....
HR
HR

Schip ahoy schreef:

Mensen die de hele tijd over Elia en Lens lopen te zeuren om hun voetbalgelijk te halen B)
HR
Inderdaad!! Die zijn héél erg irritant!
HR
HR

borracho
Ballenjongen

Uit: Hoorn
Vak: 423
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 1 september 2010

de servercapaciteit van dit forum is te klein voor mijn waslijst irritaties.
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Reclames met Van Nistelrooij voor elk filmpje op Ajax.nl. Jezus wat heeft die gast een domme kop :I
HR
HR

Ome Michel
Idool

Dat ik moet pissen als een Paard. Moet ik van m,n luie bank af, nadat ik de laptop heb weggezet. Ik zat net zo lekker. Maar nadat ik dit heb gepost, toch maar even doen wat ik moet doen.:B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,8% dat Manchester City wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!