Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 16:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 77 »

HR

JesperOlsenFan
Internationale topspeler
Derde plek Ajax Netwerk Battle 2008

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 30 augustus 2004

Dat een kneus als Waterreus nog steeds aan tafel zit bij studio voetbal :denk
HR
HR

Willy Wonka
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 406
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Het Tros Muziekfeest.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Wanneer ik een ei pel en uiteindelijk bijna niks overhoud... :\(
HR
HR

Willy Wonka
Vedette

Vak: 406
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Mensen die een spijkerbroek jeans noemen.
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

quote:HR
T-Bag schreef:

Wanneer ik een ei pel en uiteindelijk bijna niks overhoud... :\(
HR
Dan moet jem ff een dag laten staan (ik neem aan dat je bedoelt dat hij te vers is). En anders moet je met je bakje teruggaan naar waar die dingen gehaald hebt ;).
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

Dat mijn maandsalaris na twee weken alweer op is :\(

En Youri Mulder natuurlijk
HR
HR

T-Bag
Administrator

Van de film schreef:

(...)

Dan moet jem ff een dag laten staan (ik neem aan dat je bedoelt dat hij te vers is). En anders moet je met je bakje teruggaan naar waar die dingen gehaald hebt ;).
HR
Ben teruggegaan,maar kreeg als antwoord alleen maar TokTok :B
HR
HR

Van de film
Legende

T-Bag schreef:

Ben teruggegaan,maar kreeg als antwoord alleen maar TokTok :B
HR
:B , die van ons zeggen altijd hetzelfde, wordt er gek van ;).
HR
HR

T-Bag
Administrator

Van de film schreef:

(...)

:B , die van ons zeggen altijd hetzelfde, wordt er gek van ;).
HR
Daarom heb ik voor de verandering ook een zwarte kip en een Engelse kip gehaald;

Yo Tok Man! en Are you Tokking to me? ;B
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

De klok, en mijn collega's, die niet tegen een geintje kunnen :P
HR
HR
De poster boven mij, die kennelijk geen werkzaamheden heeft en dus maar het forum gaat volplempen ;), geintje. Ik weet dat jij er wel tegen kunt itt je collega's.

Maar dat heb je he met Ambetenaren, die zijn zo formeel.

Die jakhals Erik, roept bij bij een hoop ergenis op.

[Dit bericht is veranderd door RbN (op 25 augustus 2010 09:41:50).]
HR
HR

Tijger
Icoon

Ho-ho, ken je klassiekers. Wanneer ik me verveel, word ik vervelend, dat moeten ze maar voor lief nemen die vlegels ;)

Er is weinig te doen hier inderdaad, buiten dat, is er vandaag maar 1 ding belangrijk voor ons Ajacieden. En ik begrijp je strekking RbN, bij jou op het kantoor is het ook niet druk, maak ik hieruit op? Opzich logisch, als leiding gevende zet je de mensen voor je aan het werk... ;)

Ik erger me ook nog eens aan een vrouwelijke collega, jopen voor 2, maar ze delen is er niet bij..
Oke nu weer serieus ik erger me aan het feit dat de tijd niet op lijkt te schieten.

[Dit bericht is veranderd door Tijger (op 25 augustus 2010 10:02:34).]
HR
HR

Zwanenburg
International

Uit: zwanenburg
Vak: 125
Reg.: 3 december 2002

!!Wielrenners op de openbare weg!!

Met de auto, op de brommer of op je gewone fiets wordt je door de politie overal voor aangehouden en beboet, maar die gekke wielrenners lappen alles aan hun aars en fietsen lekker verder.
Meestal zijn het 3 in midlife crisis verkerende mannetjes die naast elkaar moeten fietsen. Stoplichten kennen ze niet, licht op hun fiets bestaat niet en ze worden heel boos als je ze te dicht inhaald. Ergste is nog dat de ene een bolletjes-trui, de ander een gele en nog één een groene-trui aanheeft MET SPONSORS!!!
HRHR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

De niet-afdoende luiheid van het grootste deel van de filmindustrie.
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

De overheid die de A2 verbreed en de snelheid verlaagd.......en dan als een Jacko gaan flitsen!

vind je het vreemd dat meer mensen een bekeuring krijgen?

Dit is een klassiek voorbeeld van matennaaien!!!!
HR
HR

Martijnx schreef:

De overheid die de A2 verbreed en de snelheid verlaagd.......en dan als een Jacko gaan flitsen!

vind je het vreemd dat meer mensen een bekeuring krijgen?

Dit is een klassiek voorbeeld van matennaaien!!!!
HR
Klopt...

Ik las laatst dat de tweede kamer de snelheid op de A2 wil gaan verhogen naar 130 a 140?
HR
HR

Tijger
Icoon

PVV wil dit vooral, ze zijn het aan het onderzoeken. Beetje een Duits model, minder ongelukkig, maar meer met dodelijke afloop. En ja, ik kan er naast zitten..

Ook een ergernis: wanneer je straks als de noodgang naar de ArenA wil, je geheid weer ff in de file staat. En nee de trein is geen optie, daar er verlenging kan komen..
HR
HR

Tijger schreef:

PVV wil dit vooral, ze zijn het aan het onderzoeken. Beetje een Duits model, minder ongelukkig, maar meer met dodelijke afloop. En ja, ik kan er naast zitten..
HR
Ik dacht dat de VVD en de CDA dit ook willen? Het is natuurlijk van de zotte om op een 10 baans weg in beide richtingen de maximumsnelheid buiten de spits op een schamele 120 te laten.

Ook een ergernis: wanneer je straks als de noodgang naar de ArenA wil, je geheid weer ff in de file staat. En nee de trein is geen optie, daar er verlenging kan komen.. HR
Ja dat is inderdaad kut met peren, kan je niet wat eerder weg? Uurtje of half 4? Dan ben je het grootste verkeer nog voor...
HR
HR

BigBoy
International

Vak: 122
Reg.: 2 september 2003

Ik irriteer me mateloos aan al die domme columns die geschreven worden over Ajax... Om die van Nico Dijkshoorn kan ik nog wel lachen... maar die laatste van Peter Wekking is echt te zielig voor worden, stomme stumperd dat het is... Heb er zelf een mail naar VI naar gestuurd, word een beetje moe van al dat gezeik maar op Ajax... :I
HR
HR

Tijger
Icoon

RbN schreef:
Ja dat is inderdaad kut met peren, kan je niet wat eerder weg? Uurtje of half 4? Dan ben je het grootste verkeer nog voor...
HR
Goede optie normaliter inderdaad, ware het niet dat onze chauffeur pas half 5 thuis is, we rijden wel direct weg. Dus we redden het ook wel, maar fatsoenlijk doorjagen is er in Nederland al even niet meer bij.
HR
HR

Van de film
Legende

T-Bag schreef:

Daarom heb ik voor de verandering ook een zwarte kip en een Engelse kip gehaald;

Yo Tok Man! en Are you Tokking to me? ;B
HR
Hmmm, die moet ik ook maar eens aanschaffen dan B) . Ik heb wel ooit een chinese kip gehad, die zei altijd: tinh touh tok ;B .
HR
HR

Amsterdam1
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 18 december 2008

BigBoy schreef:

Ik irriteer me mateloos aan al die domme columns die geschreven worden over Ajax... Om die van Nico Dijkshoorn kan ik nog wel lachen... maar die laatste van Peter Wekking is echt te zielig voor worden, stomme stumperd dat het is... Heb er zelf een mail naar VI naar gestuurd, word een beetje moe van al dat gezeik maar op Ajax... :I
HR
Heb ook even een mailtje gestuurd ja, dat je ajax in de zeik neemt moet je zelf weten maar dat je vrijwilligers met een beperking in de zeik gaat lopen nemen is van de gekke.

Ergernis van deze maand is toch wel dat ik in het reclameblok voor het journaal reclame van giro 555 zit te kijken of ik geld voor pakistan wil geven en vervolgens in het journaal beelden zie van honderden pakistanen die roepen dat alle ongelovigen dood moeten en dat ze het westen gaan slopen. Kan je fluiten naar mn centen ook, laten ze maar lekker dat geld wat ze achterovergedrukt hebben na indonesië en haïti geven bij giro 555...
HR
HR

ronoldo82
Ballenjongen

Uit: Hulst
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 26 augustus 2010

Ik erger mij aan Johan Derksen die nooit toe kan geven dat hij er naast zit/zat. Ik erger mij er aan dat Pantelic als overbodig word bestempeld terwijl hij het uitstekend heeft gedaan.

Ik erger mij aan Jack van Gelder die er alles aan doet om zijn liefde voor AJAX te verstoppen door met een rooie kop te roepen dat hij geen AJACIED is maar AFC supporter.

Ik erger mij aan Ronald Waterreus die altijd maar weer moet vermelden hoe goed spelers van psv wel niet zijn. Ik erger mij aan zijn vies brabants/limburgs accent. Ik erger mij aan zijn 'Als ik Ruud een beetje ken, gaat hij niet in Duitsland voetballen' uitspraken.

Ik erger mij aan mensen die supporter zijn van een club maar wel elke weeke van een ander, namelijk de club die tegen AJAX speelt.

Ik erger me er aan dat er nog geen wetten zijn die het verbieden zulke mensen toe te staan in het cafe.

Ik erger me er aan dat die mensen ook altijd het hardst aan het juichen zijn als er een speler van AJAX een fout maakt, geblesseerd is of er uit gestuurd wordt.

ik erger me aan bejaarden die nooit naar de supermarkt gaan tijdens werkuren maar altijd als de werkende mens na zijn werk om boodschappen gaat.

Ik erger me aan het precies gepast willen betalen van 95 cent.

Ik erger me aan mezelf omdat ik zoveel frustraties heb
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Ik erger me aan het werk aan de weg na Ajax gisteren....2 uur over het stuk vd arena naar schiphol!
HR
HR

Patrick Kluivert
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Christian Chivu
Uploads: 5
Reg.: 9 september 2002

Ik erger me aan mensen die bij de wedstrijd van het jaar 5 minuten te laat komen en dan op hoge poten beginnen te eisen dat ze op hun 'eigen' stoeltje willen zitten.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!