Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 12:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 77 »

HR

Bileam
Praxiteles Zonnebril
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 4 februari 2006

Het schoppende Nederlands Elftal met een Duitse spelopvatting.

Hiep hoi, we kunnen trots zijn dat we tweede zijn geworden.
HR
HR

Swansea City
Idool

Uit: Oud-Beijerland
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juli 2010 om 02:33:08.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: nickvanruiven@gmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Bileam schreef:

Het schoppende Nederlands Elftal met een Duitse spelopvatting.

Hiep hoi, we kunnen trots zijn dat we tweede zijn geworden.
HR
Precies!

Die tevredenheid met een tweede plaats met afbraakvoetbal waar men zich in Eindhoven nog voor zou schamen, met deze finale als triest dieptepunt.
HR
HR

Flavio
Regelmatige invaller
Opper Chat-Operator

Uit: Ùاد٠اÙÙÙÙ&Ug
Reg.: 29 september 2003

Aan schijnheilige en provocerende kut-arabs die de gehele wedstrijd in een NL wedstrijd lopen, maar na afloop rent dat tuig rond in een Spanje shirt. Wat een helden.. :denk
HR
HR

A.F.C.A_Gouda
Jeugdspeler

Uit: Gouda
Vak: 428
Reg.: 25 mei 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 juli 2010 om 11:27:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: afca_gouda@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Waar mn seizoenskaart/uitkaart blijft, 8 augustus is het groningen-ajax wil ik wel een kaart voor kunnen halen aarrggg..
Duurd weer lekker lang dat versturen.
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Arrogante misbaksels Busquets en Iniesta.
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Huldigingen voor teams die niet gewonnen hebben.....soort troosthuldigingen dus.
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

A.F.C.A_Gouda schreef:

Waar mn seizoenskaart/uitkaart blijft, 8 augustus is het groningen-ajax wil ik wel een kaart voor kunnen halen aarrggg..
Duurd weer lekker lang dat versturen.
HR
Je sc is 2 jaar geldig dus je krijgt geen nieuwe. Kijk maar op je kaart van vorig jaar als je hem nog niet weggegooid hebt...
HR
HR

rbuitv
Talent

Reg.: 10 december 2006

Howard Webb

http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/4e725afb_2j0k1lg.jpg
(Helaas verkeerde pakje aan).

Spanje was wel beter, maar toch!!

[Dit bericht is veranderd door rbuitv (op 12 juli 2010 18:44:35).]
HR
HR

cameleon
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 juli 2008

Flavio schreef:

Aan schijnheilige en provocerende kut-arabs die de gehele wedstrijd in een NL wedstrijd lopen, maar na afloop rent dat tuig rond in een Spanje shirt. Wat een helden.. :denk
HR
Same here..
pas in de finale opeens oranje-fan zijn, maar als Spanje wint opeens Spanje gaan aanbidden.. :denk
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

TOM EGBERS, Waar is die kerel mee bezig ?! :\(

[Dit bericht is veranderd door 10. Species Decipit (op 13 juli 2010 11:47:59).]
HR
HR

afca mokum
Vedette

Reg.: 15 augustus 2003

Die belachelijke vertoning in Mokum...
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Mensen met een bord voor hun tuin dat honden er niet mogen poepen terwijl ze zelf een kat hebben die bij iedereen alles vol schijt...
HR
HR

Amsterdam1
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 18 december 2008

De gemeente Amsterdam die bepaalt dat een huldeging van Ajax in de ArenA moet vanwege de veiligheid maar wel die hele zooi van het nederlands elftal de hele stad door laat trekken... + de goekope imitatie van '95 bij die huldeging + al dat oranjevolk uberhaupt....
HRHR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

- 'Waarom ben jij vandaag naar Amsterdam gekomen?'
- 'Nouja keichesellug feestuhh toch!!??'
- 'Niet om de selectie te eren?'
- 'Owja, dat ook natuurlik! Hollaaaaaand jaaaaaa!!! Kampioenuhhh!!'

:denk
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Dat mensen roepen ; kampioenehhh olee oleee, ook andere liederen met kampioenen erin.
HR
HR

10. Species Decipit
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

Drie Kruizen schreef:

- 'Nouja keichesellug feestuhh toch!!??'- 'Niet om de selectie te eren?'

HR
hahaha, prachtig, das toch humor :)
HR
HR

afca1987
Bankzitter

Uit: -
Reg.: 19 mei 2005

10. Species Decipit schreef:

(...)

hahaha, prachtig, das toch humor :)
HR
Clowns zijn het. Niet meer en niet minder. Gelukkig is dat idiote WK weer over, of anders gezegd. Dat idiote gedoe erom heen. Het lijkt wel carnaval
HR
HR

AMS OOST
Vedette

Vak: 115
Reg.: 24 juni 2008

Juist die achterlijke oranje debielen, zijn voor mij de reden dat ik het NL elftal niet supporter. Tuurlijk hoop ik wel dat NL wint, maar of ze nou winnen of verliezen, het doet me niks. En dat komt gewoon door al die oranjemongolen waar ik niet mee geassocieerd wil worden.

Kan me nog een doekie herinneren tijdens het ek 2008, van de Roemenen;

'You are not football supporters, you are clowns'

En ze hebben gelijk, NL elftal fans hebben vaak niks met voetbalsupporters te maken. Ben dan ook blij dat het weer over is.
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Reg.: 22 februari 2009

Al die oranjesupporters, daar erger ik me ook groen aan. Ik ben een groot liefhebber van het WK vanwege het voetbal, maar "onze" oranje fans maken het gewoon een stuk minder leuk. Ik moest gister werken op het museumplein, je ziet gewoon dat minimaal de helft het hele voetbal (buiten het WK/EK) geen ene ruk interesseert. Hopelijk is het niet besmettelijk want het lijkt steeds erger te worden...
HR
HR

Ajaxforlife21
Basisspeler

Uploads: 1
Reg.: 1 september 2004

kaleeeh schreef:

Al die oranjesupporters, daar erger ik me ook groen aan. Ik ben een groot liefhebber van het WK vanwege het voetbal, maar "onze" oranje fans maken het gewoon een stuk minder leuk. Ik moest gister werken op het museumplein, je ziet gewoon dat minimaal de helft het hele voetbal (buiten het WK/EK) geen ene ruk interesseert. Hopelijk is het niet besmettelijk want het lijkt steeds erger te worden...
HR
Heerlijk beschreven, altijd mooi om ergernissen te delen. Daar bovenop nog de toevoeging dat deze mensen ondanks hun feestinstelling toch inhoudelijk over voetbal mee gaan praten. Sterker nog, ze gaan daar tegen mij over praten aangezien ze weten dat ik daar altijd naar kijk.

Om dan vervolgens aan te horen dat Sneijder toch echt bij Barcelona speelt en Joegoeslavië (?!) in de poule van Nederland zat en niet Slowakije maar Slovenië (?) in de achtste finale is verslagen is zo enorm tenenkrommend irritant!

En dan nog dat eeuwige gejank met Anti-Duitsland kreten als kers op de taart (als je vraagt waarom krijg je nooit een normaal antwoord), en de hoop dat "We" (rot op met je "we";) er snel uitvliegen is bij mij al aanwezig voor de start van het toernooi.

Mensen staan me vol verbazing aan te kijken als ik meld dat ik het wel prima vond dat Spanje won en ze er al veel eerder uit hadden moeten liggen. En als ik dan meld dat ik ga voor goed voetbal (dit toernooi dus helemaal niet NL) en oranje niet supporter, krijg ik een blik als ik één of andere enge ziekte heb..

Zo, dat is er weer uit :B Nu op naar een nieuw seizoen van Ajax, zoals ik in een ander topic al aangaf ben ik blij dat de focus nu daar weer op kan!
HR
HR

Amsterdam1
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 18 december 2008

Ajaxforlife21 schreef:

(...)

Heerlijk beschreven, altijd mooi om ergernissen te delen. Daar bovenop nog de toevoeging dat deze mensen ondanks hun feestinstelling toch inhoudelijk over voetbal mee gaan praten. Sterker nog, ze gaan daar tegen mij over praten aangezien ze weten dat ik daar altijd naar kijk.

Om dan vervolgens aan te horen dat Sneijder toch echt bij Barcelona speelt en Joegoeslavië (?!) in de poule van Nederland zat en niet Slowakije maar Slovenië (?) in de achtste finale is verslagen is zo enorm tenenkrommend irritant!

En dan nog dat eeuwige gejank met Anti-Duitsland kreten als kers op de taart (als je vraagt waarom krijg je nooit een normaal antwoord), en de hoop dat "We" (rot op met je "we";) er snel uitvliegen is bij mij al aanwezig voor de start van het toernooi.

Mensen staan me vol verbazing aan te kijken als ik meld dat ik het wel prima vond dat Spanje won en ze er al veel eerder uit hadden moeten liggen. En als ik dan meld dat ik ga voor goed voetbal (dit toernooi dus helemaal niet NL) en oranje niet supporter, krijg ik een blik als ik één of andere enge ziekte heb..

Zo, dat is er weer uit :B Nu op naar een nieuw seizoen van Ajax, zoals ik in een ander topic al aangaf ben ik blij dat de focus nu daar weer op kan!
HR
Dat "we" ja... ook zo vreselijk irritant, ik probeer me zo ver mogelijk te distancieren van datsoort mensen, gaan ze in de "we" vorm praten... toddat we eruit liggen in de eerste ronde dan zag iedereen het al wel aan komen en hebben ze nooit in het nederlands elftal gelooft...

Die gemaakte emotie is gewoon zo vreselijk... allemaal boeren die een keer gek willen doen... geef mij maar clubvoetbal waar tenminste nog mensen echt emotioneel betrokken zijn bij hun cluppie en niet zo debiel gaan lopen doen om er bij te horen... Al kom je die laatste groep tegewoordig ook vrij vaak tegen bij ajax :\(
HR
HR

Bileam
Praxiteles Zonnebril
Idool

Drie Kruizen schreef:

- 'Nouja keichesellug feestuhh toch!!??'
- 'Niet om de selectie te eren?'

HR
Waarom zou je zaadvoetbal eren?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Omdat alle Oranje-voetbalkenners (zijn er niet) het toch eens zijn dat we de finale hebben gehaald en dus een geweldig toernooi hebben gespeeld???
HR
HR

Bileam
Praxiteles Zonnebril
Idool

Drie Kruizen schreef:
Omdat alle Oranje-voetbalkenners (zijn er niet) het toch eens zijn dat we de finale hebben gehaald en dus een geweldig toernooi hebben gespeeld???
HR
Dat is een treurige constatering waar ik helaas mee in moet stemmen.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Bileam schreef:

(...)

Dat is een treurige constatering waar ik helaas mee in moet stemmen.
HR
Ik niet, volgens mij kunnen mensen het verschil tussen een goede sport(ieve) prestatie en een goed resultaat vaak niet zien.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,9% dat Vitesse wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!