Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 70 »
Tijger
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:Ajax vaantje erin? Ruzie met de verkeerde mensen?
Rocky85 schreef:
Dat m'n auto nu voor de 2de keer in 3 maanden tijd is opengebroken. Beide keren het slot geforceerd. Ik heb gewoon niks van waarde in de auto liggen. Heb het dashbordkastje open zodat het duidelijk is dat ook daar niets ligt. Er staan auto's omheen die 5x meer waard zijn en toch pakken ze de mijne.
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam
Vak: 406
Droomaankoop: -
Reg.: 13 mei 2006
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 januari 2006
quote:Geen van beide. Ik ken zelfs geen mensen uit m'n straat. Woon alleen in een buurt in Utrecht (geen Kanaleneiland) met een hoog percentage van een bepaalde etnische minderheid. Nou wil ik niet zeggen dat de dader perse uit die minderheid komt, maar ik begin daar wel steeds meer in te geloven. (Dit is geen poging tot een discussie hierover, maar gewoon het uiten van ergernis
Tijger schreef:
Ajax vaantje erin? Ruzie met de verkeerde mensen?
NicolasLodeiro
International
Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007
quote:Ach het was z'n laatste wedstrijd dus je bent er vanaf nu vanaf.
AFC Romalona schreef:
EVERT ! De grootste ergernis van het WK!
Ajacied91
Regelmatige invaller
Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007
quote:Gezellige buurt woon je
Rocky85 schreef:
(...)
Geen van beide. Ik ken zelfs geen mensen uit m'n straat. Woon alleen in een buurt in Utrecht (geen Kanaleneiland) met een hoog percentage van een bepaalde etnische minderheid. Nou wil ik niet zeggen dat de dader perse uit die minderheid komt, maar ik begin daar wel steeds meer in te geloven. (Dit is geen poging tot een discussie hierover, maar gewoon het uiten van ergernis)
Er zijn bij ons wel vaker autoinbraken en zelfs stoeptegelinbraken waarbij de dader dus een stoeptegel door de ruit van een woning gooit en gewoon de laptop van de schoot van een oud omaatje jat.
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006
quote:In begin had ik er geen last van, maar nu dus wel. Zit wel te denken om te verhuizen, maar ik heb slechts 4 jaar wachttijd dus sociale huur zit er niet echt in. Ik houd de sites goed in de gaten en hoop dat er iets goeds voorbij komt.
Ajacied91 schreef:
(...)
Gezellige buurt woon jeAl gedacht aan verhuizen of zit dat er niet echt in?
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004
Grazie Roma
Vedette
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
Ajacied91
Regelmatige invaller
quote:Ja dan is het inderdaad een kwestie van afwachten, succes in ieder geval!
Rocky85 schreef:
(...)
In begin had ik er geen last van, maar nu dus wel. Zit wel te denken om te verhuizen, maar ik heb slechts 4 jaar wachttijd dus sociale huur zit er niet echt in. Ik houd de sites goed in de gaten en hoop dat er iets goeds voorbij komt.
quote:Dat opzich is niet eens zo erg; ik erger me dan meer aan het feit dat die mensen van zichzelf het gevoel hebben dat ze er verschrikkelijk veel verstand van hebben, terwijl jezelf(de echte kenner
Mensen die nooit voetballen kijken maar het tijdens een EK of WK het opeens wel interessant vinden.
afca1987
Bankzitter
Reg.: 19 mei 2005
quote:Ach mijn mening is dat de echte fanatieke clubsupporter niets om een wk geeft en zich vooral wil distantieren van de gemiddelde clown die met een wk of een ek wel volop meeleeft.
Grazie Roma schreef:
Mensen die nooit voetballen kijken maar het tijdens een EK of WK het opeens wel interessant vinden.
Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Zaandam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 21 september 2005
quote:En diezelfde mensen staan dan ook nog boven je in een WK-pool omdat ze bv. Zwitserland op winst hebben staan tegen Spanje, omdat "ze Zwitserland zo'n leuk vakantieland vinden.."
Ajacied91 schreef:
(...)
Dat opzich is niet eens zo erg; ik erger me dan meer aan het feit dat die mensen van zichzelf het gevoel hebben dat ze er verschrikkelijk veel verstand van hebben, terwijl jezelf(de echte kenner) dat betwijfelt van diegene
![]()
Maar ach; altijd wel gezellig met z'n allen voetbal kijken
Ajacied91
Regelmatige invaller
quote:Haha geweldig, ook een van de redenen dat ik niet mee doe aan pools; meer kosten dan baten
Eeuwige liefde schreef:
(...)
En diezelfde mensen staan dan ook nog boven je in een WK-pool omdat ze bv. Zwitserland op winst hebben staan tegen Spanje, omdat "ze Zwitserland zo'n leuk vakantieland vinden.."
Ajax de Koninklijke
Vedette
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
Marco Pannekoek
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 8 januari 2004
Tijger
Icoon
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:Hier nog één! En ook aan de jankerds van Brazilie, die piet volgens eigen zeggen allemaal ontdekt heeft. ( lees: hij heeft ze laten scouten en gaat er met de eer vandoor).
Marco Pannekoek schreef:
Piet
de
Visser
Ajax de Koninklijke
Vedette
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
quote:Scout van Sjelsi. Enge oude vrouw, brrrr
Marco Pannekoek schreef:
Piet
de
Visser
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
quote:Ik kan wel om hem en zijn toupetje lachen haha..
Marco Pannekoek schreef:
Piet
de
Visser
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Inhoud lijkt deze maand, in Nederland, niet relevant.
Van de film schreef:
Hij zegt wel interessante dingen over het voetbal.
Luisistheking
Idool
Uit: Hilversum
Vak: 114
Reg.: 7 april 2007
quote:De inhoud van jouw postings hier is nog nog nooit relevant geweest dus wel grappig dat jij dit durft te beweren....
wat zeg je nu? schreef:
(...)
Inhoud lijkt deze maand, in Nederland, niet relevant.
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Dat ergert je?
Luisistheking schreef:
(...)
De inhoud van jouw postings hier is nog nog nooit relevant geweest dus wel grappig dat jij dit durft te beweren....
Bileam
Idool
Reg.: 4 februari 2006
quote:Aldus de autoriteit op het gebied der Inhoudsloosheid.
Luisistheking schreef:
De inhoud van jouw postings hier is nog nog nooit relevant geweest dus wel grappig dat jij dit durft te beweren....
T-Bag
Moderator
rstokx
Bankzitter
Reg.: 23 maart 2009
T-Bag
Moderator
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 62,7% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.