Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 70 »
Ajax de Koninklijke
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 27 mei 2000
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Tip:
T-Bag schreef:
Niet zozeer aan de vuvuzela,maar wel aan duizenden vuvuzela's die op een gegeven moment echt beginnen te irriteren...
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Overschot aan benzine blijkbaar, maar wij burgers gewoon lekker hoge bedragen betalen voor de benzine aan de pomp. Structureel hoog houden van de prijs en niet vraag en aanbod zijn werk doen.
Antwerpen heeft overschot aan benzine
ANTWERPEN (AFN) - De Antwerpse raffinaderijen hebben een overschot aan benzine. De oliebedrijven produceren 4,5 miljard liter die ze nauwelijks nog kwijt kunnen.
De reden is dat in België en omringende landen steeds meer auto's op diesel rijden. In België verbruiken de diesels inmiddels 82 procent van alle verkeersbrandstoffen, meldde de Belgische Petroleumfederatie zaterdag in de Vlaamse krant De Morgen.
De productie van benzine is amper terug te schroeven. Bij de productie van diesel komt ook steeds benzine vrij; aan deze verdeelsleutel valt weinig te doen.
Amerika
Tot voor kort konden de Europese raffinaderijen hun benzine nog exporteren naar de VS. Maar dat gaat bijna niet meer. Het brandstofverbruik in de VS loopt terug, terwijl ook daar diesels oprukken.
De Belgische oliesector vraagt de overheid om lagere belastingen op benzine. Als dat niet lukt, wil deze hogere belasting op diesel.
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
quote:Wat mij irriteert is het stuitende gedrag van de NOS, die vindt dat de vuvuzela bij het voetbal in Afrika hoort en ondanks een hele zooi klachten weigert het stadiongeluid verder weg te draaien. "Omdat het er bij hoort" en "het went vanzelf wel". Stuitende arrogantie van een publieke omroep. Walgelijk.
T-Bag schreef:
Niet zozeer aan de vuvuzela,maar wel aan duizenden vuvuzela's die op een gegeven moment echt beginnen te irriteren...
Pancake
Idool
Reg.: 3 juni 2001
Ajax de Koninklijke
Vedette
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
doleva
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 november 2004
contract of the century
Idool
Vak: 424
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003
quote:Onzin. Je hoort de commentator nu goed en alleen op de achtergrond en vaag blaasgeluid dat constant aanhoudt maar in geen enkel opzicht het geluid belemmert. Probeer eens wat te leren incasseren!
Ares schreef:
(...)
Wat mij irriteert is het stuitende gedrag van de NOS, die vindt dat de vuvuzela bij het voetbal in Afrika hoort en ondanks een hele zooi klachten weigert het stadiongeluid verder weg te draaien. "Omdat het er bij hoort" en "het went vanzelf wel". Stuitende arrogantie van een publieke omroep. Walgelijk.
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
Ajacied91
Regelmatige invaller
Uit: Westland,
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 oktober 2007
quote:En het jammere ervan is dat je de commmentator van gistermiddag(Frank Snoeks geloof ik?) nog steeds kon horen. Die man lult zo stom als een dronken opa in de kroeg. Ook zo'n moment dat die 'citeert' wat Sneijder en Affelay tegen elkaar denken en zeggen. Gewoon bullshit wat eruit komt, zeg dan niks
Tikkie Terug schreef:
Jammer dat de voetbalsfeer wordt overstemt door duizenden irritante kut-toeters. Wat is er mooier dan een stadion te horen ontploffen bij een goal of supporters hun land te horen aanmoedigen? Het enige wat je nu hoort is anderhalf uur dat klote geluid van die Vuvuzela. CONSTANT. En of ze nou Denemarken of Nederland ermee 'aanmoedigen' dat maakt niet uit. Er moet anderhalf op geblazen worden. Werkelijk waar een verlies voor het voetbal. Dat de Nos vervolgens het geluid gaat wegdraaien zorgt voor nog minder sfeer in de huiskamer. Ik zou zeggen: zo snel mogelijk de krachten van de uitzendorganisaties bundelen en dat ding zo snel mogelijk verbieden in de stadions.
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
Dilucanio
Bankzitter
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
quote:Dat, is nou Evert
AFC Romalona schreef:
De commentator van Ivoorkust - Portugal wie dat ook mag zijn..
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
Phil T. Swine
Bankzitter
Uit: Slotervaart
Vak: 425
Reg.: 4 november 2005
quote:Of nog erger: "Deens is een lastige taal....maar de Denen beheersen het"
Ajacied91 schreef:
(...)
En het jammere ervan is dat je de commmentator van gistermiddag(Frank Snoeks geloof ik?) nog steeds kon horen. Die man lult zo stom als een dronken opa in de kroeg. Ook zo'n moment dat die 'citeert' wat Sneijder en Affelay tegen elkaar denken en zeggen. Gewoon bullshit wat eruit komt, zeg dan niks
A.F.C.A_Gouda
Jeugdspeler
Uit: Gouda
Vak: 428
Reg.: 25 mei 2009
Phoibos Apollon
Jeugdspeler
Uit: De Olympus
Reg.: 20 november 2007
robbertb
Vedette
Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007
AFC Romalona
Regelmatige invaller
quote:Nu erger ik me aan jou.
Phoibos Apollon schreef:
Ik erger me aan deze topic en al die zielige zeikerds die hier zo zinloos hun frustratie uiten. Het allerergste is echter dat ik er met deze post gewoon in mee ga!
Yapo428
Regelmatige invaller
Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2007
quote:'De scheidsrechter trekt nog sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool'
Dilucanio schreef:
(...)
Dat, is nou Evert
Bugno
Vedette
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002
afca1900
Idool
Winnaar Beker Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 februari 2005
quote:Tja als je het niet wil lezen dan vraag ik me toch echt af wat je hier dan doet, het is niet verplicht om in dit topic te komen
Phoibos Apollon schreef:
Ik erger me aan deze topic en al die zielige zeikerds die hier zo zinloos hun frustratie uiten. Het allerergste is echter dat ik er met deze post gewoon in mee ga!
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.