Ajax Netwerk
dinsdag 22 juli 2014 - 10:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 77 »

HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 27 mei 2000

Slome, passieve, initiatiefloze, karakterloze mensen!!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Niet zozeer aan de vuvuzela,maar wel aan duizenden vuvuzela's die op een gegeven moment echt beginnen te irriteren...
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

quote:HR
T-Bag schreef:

Niet zozeer aan de vuvuzela,maar wel aan duizenden vuvuzela's die op een gegeven moment echt beginnen te irriteren...
HR
Tip:

forumillustratie
HR
HR
Aan volgende berichten;

Antwerpen heeft overschot aan benzine
ANTWERPEN (AFN) - De Antwerpse raffinaderijen hebben een overschot aan benzine. De oliebedrijven produceren 4,5 miljard liter die ze nauwelijks nog kwijt kunnen.

De reden is dat in België en omringende landen steeds meer auto's op diesel rijden. In België verbruiken de diesels inmiddels 82 procent van alle verkeersbrandstoffen, meldde de Belgische Petroleumfederatie zaterdag in de Vlaamse krant De Morgen.

De productie van benzine is amper terug te schroeven. Bij de productie van diesel komt ook steeds benzine vrij; aan deze verdeelsleutel valt weinig te doen.

Amerika

Tot voor kort konden de Europese raffinaderijen hun benzine nog exporteren naar de VS. Maar dat gaat bijna niet meer. Het brandstofverbruik in de VS loopt terug, terwijl ook daar diesels oprukken.

De Belgische oliesector vraagt de overheid om lagere belastingen op benzine. Als dat niet lukt, wil deze hogere belasting op diesel.HR
Overschot aan benzine blijkbaar, maar wij burgers gewoon lekker hoge bedragen betalen voor de benzine aan de pomp. Structureel hoog houden van de prijs en niet vraag en aanbod zijn werk doen.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

T-Bag schreef:
Niet zozeer aan de vuvuzela,maar wel aan duizenden vuvuzela's die op een gegeven moment echt beginnen te irriteren... HR
Wat mij irriteert is het stuitende gedrag van de NOS, die vindt dat de vuvuzela bij het voetbal in Afrika hoort en ondanks een hele zooi klachten weigert het stadiongeluid verder weg te draaien. "Omdat het er bij hoort" en "het went vanzelf wel". Stuitende arrogantie van een publieke omroep. Walgelijk.
HR
HR

Pancake
Idool

Reg.: 3 juni 2001

Ik zou blij zijn als het geluid van die vuvuzelas weg wordt gedraaid, maar ik vind niet dat je er een groot punt van hoeft te maken.

Het hoort er toch ook bij? Of wou je hier met droge ogen beweren dat het in Afrika niet gebruikelijk is? Aanpassen, integreren of oprotten was het toch volgens die geenstijl pannekoeken.

Dat het irritant is, is een ander verhaal. Maar de publieke omroep hoeft helemaal niet zijn oren te laten hangen naar de meerderheid van de kijkers. Overigens tijdens wedstrijden in de jaren 80 hoore je ook continu zo een gastoeter of beeld ik me dat in? (niet echt bewust meegemaakt die tijd)

Ik irriteer me ook de pleuris aan al die oranje prullaria. Schijnt er ook bij te horen...
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Reg.: 27 mei 2000

Mensen die in praatprogramma's een mening geven over geloof, economie en politiek onder de noemer filosoof.

Wat een oeverloos geleuter stelt deze 'beroepsgroep' ten toon.
HR
HR

doleva
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 19 november 2004

Ik houd wel van oeverloos geleuter over politiek, economie en geloof. Welk programma was het?

o ja..en ik erger me aan "helemaal niets in Amsterdam" Heb het twee dagen in een niet te stuiten stroom moeten aanhoren en nu, zoveel weken verder, wordt het nog steeds af en toe geroepen. Kan niet wachten tot de competitie begint, en Twente wat draaien om de oren krijgt.
HR
HR

contract of the century
Idool

Reg.: 17 maart 2003

Ares schreef:

(...)
Wat mij irriteert is het stuitende gedrag van de NOS, die vindt dat de vuvuzela bij het voetbal in Afrika hoort en ondanks een hele zooi klachten weigert het stadiongeluid verder weg te draaien. "Omdat het er bij hoort" en "het went vanzelf wel". Stuitende arrogantie van een publieke omroep. Walgelijk.
HR
Onzin. Je hoort de commentator nu goed en alleen op de achtergrond en vaag blaasgeluid dat constant aanhoudt maar in geen enkel opzicht het geluid belemmert. Probeer eens wat te leren incasseren!
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

'Nu'? Je reageert nadat de NOS bekend heeft gemaakt het stadiongeluid weg te hebben gedempt, dat weet je hè? :denk

Dat toont aan dat mijn ergernis dus opgepikt is door de heren van NOS. Dus ik zou graag alle bedankjes in mijn inbox zien :B.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Jammer dat de voetbalsfeer wordt overstemt door duizenden irritante kut-toeters. Wat is er mooier dan een stadion te horen ontploffen bij een goal of supporters hun land te horen aanmoedigen? Het enige wat je nu hoort is anderhalf uur dat klote geluid van die Vuvuzela. CONSTANT. En of ze nou Denemarken of Nederland ermee 'aanmoedigen' dat maakt niet uit. Er moet anderhalf op geblazen worden. Werkelijk waar een verlies voor het voetbal. Dat de Nos vervolgens het geluid gaat wegdraaien zorgt voor nog minder sfeer in de huiskamer. Ik zou zeggen: zo snel mogelijk de krachten van de uitzendorganisaties bundelen en dat ding zo snel mogelijk verbieden in de stadions.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Tikkie Terug schreef:

Jammer dat de voetbalsfeer wordt overstemt door duizenden irritante kut-toeters. Wat is er mooier dan een stadion te horen ontploffen bij een goal of supporters hun land te horen aanmoedigen? Het enige wat je nu hoort is anderhalf uur dat klote geluid van die Vuvuzela. CONSTANT. En of ze nou Denemarken of Nederland ermee 'aanmoedigen' dat maakt niet uit. Er moet anderhalf op geblazen worden. Werkelijk waar een verlies voor het voetbal. Dat de Nos vervolgens het geluid gaat wegdraaien zorgt voor nog minder sfeer in de huiskamer. Ik zou zeggen: zo snel mogelijk de krachten van de uitzendorganisaties bundelen en dat ding zo snel mogelijk verbieden in de stadions.
HR
En het jammere ervan is dat je de commmentator van gistermiddag(Frank Snoeks geloof ik?) nog steeds kon horen. Die man lult zo stom als een dronken opa in de kroeg. Ook zo'n moment dat die 'citeert' wat Sneijder en Affelay tegen elkaar denken en zeggen. Gewoon bullshit wat eruit komt, zeg dan niks :denk
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

De commentator van Ivoorkust - Portugal wie dat ook mag zijn..
HRHR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

AFC Romalona schreef:

De commentator van Ivoorkust - Portugal wie dat ook mag zijn..
HR
Dat, is nou Evert ;)
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Die het een aantrekkelijke 1e helft vond terwijl er echt helemaal niets aan was.

Ik erger me aan het tactische onvermogen van veel landen. Engeland en Amerika spelen allebei het klassieke 4-4-2 waardoor de centrale verdedigers van beide landen constant 1 tegen 1 stonden. Italie speelt met 600 middenvelders waarvan er geen één eens langs de zijkant te vinden is waardoor alle ballen die richting spits gaan net zo hard weer terugkomen en ze daardoor 0,0 creeeren. Nog meer landen die ala oranje met 5 middenvelders spelen zonder diepgang en het ergste vind ik nog die pim verbeek, die tegen duitsland géén druk zet, maar wél het veld heel klein houdt waardoor onnoemelijk veel ruimte achter de verdediging ligt en duitsland er dus doorheen wandelt. Ga dan óf counteren en zet je verdediging op de 16 óf ga druk zetten en speel ver van je goal, wat een drama.
HR
HR

Phil T. Swine
Bankzitter

Uit: Slotervaart
Vak: 425
Reg.: 4 november 2005

Ajacied91 schreef:

(...)
En het jammere ervan is dat je de commmentator van gistermiddag(Frank Snoeks geloof ik?) nog steeds kon horen. Die man lult zo stom als een dronken opa in de kroeg. Ook zo'n moment dat die 'citeert' wat Sneijder en Affelay tegen elkaar denken en zeggen. Gewoon bullshit wat eruit komt, zeg dan niks :denk
HR
Of nog erger: "Deens is een lastige taal....maar de Denen beheersen het"
HR
HR

A.F.C.A_Gouda
Jeugdspeler

Uit: Gouda
Vak: 428
Reg.: 25 mei 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 juni 2010 om 20:00:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: afca_gouda@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik erger me rot aan het geroddel over elkaar over en weer, op mn afdeling at werk.
HR
HR

Phoibos Apollon
Jeugdspeler

Uit: De Olympus
Reg.: 20 november 2007

Ik erger me aan deze topic en al die zielige zeikerds die hier zo zinloos hun frustratie uiten. Het allerergste is echter dat ik er met deze post gewoon in mee ga!
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

De Fifa en de belachelijke mannier waarop ze met commercie omgaan. Meisjes arresteren omdat ze in een jurkje lopen dat bekend staat als jurkje van een biermerk? Dat je ze het stadion uitwerkt vind ik al ver gaan, maar arrestatie? Onbegrijpelijk dat de politie van Zuid Afrika daar aan meewerkt.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Phoibos Apollon schreef:

Ik erger me aan deze topic en al die zielige zeikerds die hier zo zinloos hun frustratie uiten. Het allerergste is echter dat ik er met deze post gewoon in mee ga!
HR
Nu erger ik me aan jou.
HR
HR

Yapo428
Regelmatige invaller

Reg.: 7 augustus 2007

Dilucanio schreef:

(...)

Dat, is nou Evert ;)
HR
'De scheidsrechter trekt nog sneller zijn kaarten dan Lucky Luke zijn pistool'

:I
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Of bij de wissel van Godheid Drogba:

"MENSEN, HET GAAT GEBEUREN!!!"

Jaja, de Messias in hoogsteigen persoon daalde af uit de hemel om zijn kunsten aan ons, het simpele voetvolk, te tonen, halleluja!!
HR
HR

Phoibos Apollon schreef:

HR
Tja als je het niet wil lezen dan vraag ik me toch echt af wat je hier dan doet, het is niet verplicht om in dit topic te komen ;) .
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Dat bij de goal van Forlan je ook maar NIKS hoorde uit het publiek. Je hoorde een doodse stilte en een Frank Snoeks met zijn emotieloze ''wat een granaatinslag''.
HR
HR

Rocky85
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

Dat m'n auto nu voor de 2de keer in 3 maanden tijd is opengebroken. Beide keren het slot geforceerd. Ik heb gewoon niks van waarde in de auto liggen. Heb het dashbordkastje open zodat het duidelijk is dat ook daar niets ligt. Er staan auto's omheen die 5x meer waard zijn en toch pakken ze de mijne.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 79,2% dat Roda JC wint van RKC Waalwijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!