Ajax Netwerk
donderdag 21 augustus 2014 - 14:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 77 »

HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 oktober 2007

quote:HR
van Reenen schreef:

Ik heb NAC - Twente niet gezien... Was het echt dramatisch qua inzet of was het onmacht? :denk
HR
Gewoon onmacht, je wist gewoon dat het na die rode kaart onmogelijk voor NAC zou worden om te winnen/gelijk te spelen tegen Twente. Twente gewoon terecht kampioen, helaas.
HR
HR

Amsterdam1
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 18 december 2008

AFCA29 schreef:

(...)

Ja, daar irriteer ik me ook aan. Hun eigen clubs winnen nooit iets, dus zijn maar voor Twente vandaag ofzo?! :denk
HR
Voorral bij NEC vandaag ja... "Helemaal niets in Amsterdam" nee in nijmegen hebben ze lekker veel bereikt :D

Dat ze die bullshit nu bij Twente zingen... Oké dat pleziertje gunnen we ze maar voor nu, de komende 40 jaar kunnen ze het niet meer zeggen. Maar al die degradatieclubjes waar ze het zingen maakt toch wel een super trieste indruk :denk
HR
HR

hetisniksenhetwordtniks Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 februari 2010

ElSalvador74 schreef:

aan NAC. NAC heeft de wedstrijd weggegeven tegen Twente. vochten nooit voor de bal en druk zetten ho maar, terwijl ze móesten winnen voor een plek in de play-offs. Maaskant gaf bovendien de middenvelders Reuser en Van de Leegte een applauswissel in hun laatste duel en bracht voor hen in de plaats de verdedigers Elshot en Loran...
kijken of er een kritische verslaggever vragen durft te stellen... :denk
HR
:D En dan staan er hieronder en hierboven berichten dat jullie je zo ergeren aan supporters die meer met een andere club bezig zijn dan met je eigen club... :D

En vervolgens weer heel kwaad zijn op NAC dat (verrassend genoeg! :denk ) niet met 10 man van FC Twente wist te winnen.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

hetisniksenhetwordtniks schreef:

(...)

:D En dan staan er hieronder en hierboven berichten dat jullie je zo ergeren aan supporters die meer met een andere club bezig zijn dan met je eigen club... :D

En vervolgens weer heel kwaad zijn op NAC dat (verrassend genoeg! :denk ) niet met 10 man van FC Twente wist te winnen.
HR
Als je het niet snapt,zeg dan gewoon niks en ga je beter gewoon dom op je eigen FN doen,daar val je niet zo op met je niveau... :denk
HR
HR

hetisniksenhetwordtniks Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 13 februari 2010

T-Bag schreef:

(...)

Als je het niet snapt,zeg dan gewoon niks en ga je beter gewoon dom op je eigen FN doen,daar val je niet zo op met je niveau... :denk
HR
Want? Wat is er precies zo dom aan mn post?
Is het niet hypocriet om andere clubs er van te beschuldigen dat ze niet met hun eigen club bezig zijn en vervolgens zelf gaan zeuren op NAC (zoals bij iedere tegenstander van FC Twente iedere keer het geval was bij jullie).
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

(...)

Is het niet hypocriet om andere clubs er van te beschuldigen dat ze niet met hun eigen club bezig zijn en vervolgens zelf gaan zeuren op NAC (zoals bij iedere tegenstander van FC Twente iedere keer het geval was bij jullie).
HR
Lees al je posts kritisch terug en dan zul je begrijpen dat je niet het heldere licht hier bent.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

(...)

HR
Zeuren op NAC, omdat NAC directe invloed had op onze titelkansen en het wel best vonden. Niet dat ik daaraan het missen van de titel wil weiden, maar ik snap het wel. Waar wij ons aan ergeren is dat Feyenoorders en PSV feest vieren omdat Ajax geen kampioen geworden is, wat heeft dat met clubliefde te maken?
HR
HR

Amsterdam1
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 18 december 2008

De sportieve prestaties van de tegestanders van onze directe concurrent is wat anders dan degradatieclubjes die datsoort bullshit gaan zingen terwijl de prestaties van ajax geen enkele invloed op hun club hebben, we gaan nu bij ajax toch ook niet helemaal niets in de steden van de nr 3 t/m 18 zingen?
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Amsterdam1 schreef:

De sportieve prestaties van de tegestanders van onze directe concurrent is wat anders dan degradatieclubjes die datsoort bullshit gaan zingen terwijl de prestaties van ajax geen enkele invloed op hun club hebben, we gaan nu bij ajax toch ook niet helemaal niets in de steden van de nr 3 t/m 18 zingen?
HR
Wij zijn de mooiste club, uit de mooiste stad, met de mooiste historie, spelen het beste voetbal en hebben de beste toekomst. Als je eigen club hier geen schim van is moet je toch op een bepaalde manier je provinciale frustratie uiten.
HR
HR

Grazie Roma schreef:

(...)

Wij zijn de mooiste club, uit de mooiste stad, met de mooiste historie, spelen het beste voetbal en hebben de beste toekomst. Als je eigen club hier geen schim van is moet je toch op een bepaalde manier je provinciale frustratie uiten.
HR
Ik vind het wel aardig om te zien, omdat al die supporters zo aangeven dat Ajax de grootste club van Nederland is.
Kijk maar naar het buitenland, daar worden de grootste clubs ook massaal gehaat.
Engeland: ManU
Duitsland: Bayern Munchen
Italie: Juventus
Toch bedankt supporters van AZ,PSV, Feyenoord, Utrecht dat jullie ons ook in dat rijtje scharen!

[Dit bericht is veranderd door Maduroman (op 3 mei 2010 00:53:36).]
HR
HR

amsterdamwest
Veelbelovend talent

Reg.: 18 maart 2010

In Italie is Juve de meest gehate club. En inderdaad ook de succesvolste.
HR
HR

BuZa
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 mei 2010 om 13:54:00.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

amsterdamwest schreef:

In Italie is Juve de meest gehate club. En inderdaad ook de succesvolste.
HR
Dat is vaak zo he. De club die historisch gezien de beste resultaten heeft behaald is nooit geliefd, pure afgunst.
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

De haat komt door de arrogantie van amsterdammers. In twente blijven ze nuchter en worden kampioen, hier loopt iedereen te schreeuwen dat we kampioen worden en WIJ ZIJN DE BESTE maar altijd achter de feiten lopen. Daarom vinden supporters van andere clubs het prachtig als wij niet winnen.

Ik bedoel hierbij niet te zeggen dat ik mijn mede ajacieden haat of wat dan ook, ik vind de arrogantie bij ajax horen. Maar ik weet gewoon dat ze ons om die reden haten(ken veel mensen die ajax haat om die reden) en mede door onze historie ja.

[Dit bericht is veranderd door DAMSCO (op 3 mei 2010 21:10:52).]
HRHR
HR

AFCA29
Talent

Vak: 423
Droomaankoop: Dries Mertens
Reg.: 14 maart 2006

(...)

HR
Volgens mij heb ik nooit gezeurd op NAC en vele met mij hier ook niet. Dus wat lul je nou?

Grazie Roma schreef:

(...)

HR
Inderdaad, het is allemaal pure afgunst, omdat ze hun club keer op keer vernederd zien worden door ons.

DAMSCO schreef:

De haat komt door de arrogantie van amsterdammers. In twente blijven ze nuchter en worden kampioen, hier loopt iedereen te schreeuwen dat we kampioen worden en WIJ ZIJN DE BESTE maar altijd achter de feiten lopen. Daarom vinden supporters van andere clubs het prachtig als wij niet winnen.

Ik bedoel hierbij niet te zeggen dat ik mijn mede ajacieden haat of wat dan ook, ik vind de arrogantie bij ajax horen. Maar ik weet gewoon dat ze ons om die reden haten(ken veel mensen die ajax haat om die reden) en mede door onze historie ja.
HR
Het slaat nergens op als ze ons om die reden haten. Ten eerste omdat de meeste supporters van elke club er heilig van overtuigd zijn dat hun club de beste is, alleen in Amsterdam wordt dat ook uitgesproken, maar dat mag ook wel als je naar onze historie kijkt. Er is geen woord van gelogen.

[Dit bericht is veranderd door AFCA29 (op 4 mei 2010 14:32:04).]
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Laten we even een paar dingen van elkaar scheiden. Er zijn maar een paar clubs die Ajax haten. Dat zijn Feyenoord, Den Haag en Utrecht. Die clubs hebben legitiem een bloedhekel aan Ajax en Amsterdam. Dat kan, wij hebben ook een hekel aan hun, al kijken we er ook vooral op neer.

De rest van het land is gewoon een beetje jaloers en kopieert het gedrag van de bovengenoemde clubs. Dat zijn allemaal gewoon een stelletje meelopers die het leuk vinden om de grootste club van het land te zien verliezen.

Ik kan me maar één club bedenken die geen afgunst heeft op Ajax en dat is De Graafschap.
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Op dit moment heb ik een hekel aan..

..géén vrije dag op 5 mei
..gozerts die dus echt geen skills hebben waardoor je in Duitsland wél met Scandinavische meisjes in contact komt, maar die gozerts het dus helemaal verzieken, en je ze dus niet kan regelen :@
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

AFCA29 schreef:

(...)

Het slaat nergens op als ze ons om die reden haten. Ten eerste omdat de meeste supporters van elke club er heilig van overtuigd zijn dat hun club de beste is, alleen in Amsterdam wordt dat ook uitgesproken, maar dat mag ook wel als je naar onze historie kijkt. Er is geen woord van gelogen.
HR
Ik zeg toch dat ik dat van veel mensen hoor. Op afca.nl staat stond ook weer van ja als ajax kompioen wordt(daar gaan wij van uit) wordt het daar gehuldigt etc. Dat is gewoon arrogantie, want waarom zouden ze ervan uit gaan als twente het in eigen hand heeft? Als bijvoord AZ de positie van ajax dit jaar had in de laatste speelronde en dat op hun fanpage zetten vind je het toch ook alleen maar mooier dat ze geen kampioen worden?

Dat we roepen 'wij zijn de beste' is gerechtvaardigt ja als je kijkt naar de historie en voor mij nu ook nog. Daar komt ook wel haat door maar ook door die arrogantie.

Btw, niet veel supporters zijn er heilig van overtuigt dat ze de beste zijn(op psv en ajax na), supporter van een club zijn zit in je bloed, ben je mee geboren. Denk je dat hun allemaal voor de club zijn geworden omdat ze denken dat ze het beste zijn? Maarja dit gaat van het onderwerp af.

[Dit bericht is veranderd door DAMSCO (op 5 mei 2010 20:07:53).]
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Reg.: 27 mei 2000

Bart Chabot. Doe even rustig vent....T*ring!
HR
HR

T-Bag
Administrator

Aan alles en iedereen van de KNVB en ok verrassend zal het wel niet zijn B)
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

T-Bag schreef:

Aan alles en iedereen van de KNVB en ok verrassend zal het wel niet zijn B)
HR
De KNVB is natuurlijk opgericht op anti-ajax te zijn. We zijn dit jaar dankzij de KNVB ook geen kampioen geworden.

Doe toch even normaal man. Ik vind een schorsing voor Vertongen ook belachelijk maar hij wordt echt niet geschorst omdat hij toevallig een rood met wit shirtje aan heeft.
HR
HR

T-Bag
Administrator

lars91 schreef:

(...)

De KNVB is natuurlijk opgericht op anti-ajax te zijn. We zijn dit jaar dankzij de KNVB ook geen kampioen geworden.

Doe toch even normaal man. Ik vind een schorsing voor Vertongen ook belachelijk maar hij wordt echt niet geschorst omdat hij toevallig een rood met wit shirtje aan heeft.
HR
Toch knap dat je ff voor jezelf uitmaakt waarom ik me aan de KNVB zou ergeren...

Dus niet specifiek vanwege een Vertonghen of een ander incidenteel gevalletje,maar over het geheel genomen en dan vooral de hypocriete houding van de bond en het meten met 2 maten. Machtswellusteling Kessler die zich x op x belachelijk maakte en mi misbruik van zijn positie heeft gemaakt.
HR
HR
Ik heb me vandaag kapot geergerd aan de Telegraaf. Terwijl heel Nederland weet dat je het 9-jarige jongetje van de vliegtuigramp in Tripoli met rust moet laten, presteren zij het om het mannetje te bellen! :denk
'Ja, we hadden een Libische arts aan de lijn en die gaf de telefoon aan Ruben'..
Kom op, zeg, je hoeft niet met hem te praten hoor, dan vraag je aan Ruben of hij de telefoon weer terug wil geven aan de arts!
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Dat is nou de gehaaide media he. Ze zijn zo sensatiebelust als het maar kan. Zij hebben ook de bekerfinale laten opborrelen tot het kookpunt waardoor we niet naar de kuip toemochten (laten we die discussie trouwens niet hier voeren)

Schandalig van de Telegraaf!
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Een klant die je op het bot toe bekritiseert en tevens een goede kennis van je is :I
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Ajacied91 schreef:

Een klant die je op het bot toe bekritiseert en tevens een goede kennis van je is :I
HR
Had hij er een reden toe?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 11,3% dat Shakhtyor Soligorsk wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!