Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 70 »
Aquilani
Basisspeler
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
quote:Ik vind dit de allerergste. Wil daar dan nog aan toe voegen: mensen die een half uur voor instaptijd al in de rij voor de gate staan en vervolgens naar het vliegtuig toe rennen.
Martijnx schreef:
Mensen die klappen als een vliegtuig geland is.
CHE GUEVARA!
Basisspeler
Uit: Johannesburg
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 6 oktober 2001
Albatros
Bankzitter
Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003
Hyun Jun Suk
Vedette
Vak: 425
Reg.: 17 november 2005
contract of the century
Idool
Vak: 424
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003
quote:Doe ik ook. Als de deur met de 1e klas voor mijn neus open gaat, ga ik echt niet omlopen. De 1e-klasmensen kunnen het heus wel verdragen als ik even enkele stappen door hun 1e klasterritorium zet richting 2e klas. En als ik lekker een vrij stoeltje vind dan, heerlijk! Ik houd netjes de deur open voor mensen achter me, maar iedereen wil graag zitten, ik ook. Vervelend zijn vooral de mensen die hun tasje op de stoel naast hen leggen in de hoop dat er niemand gaat zitten en je vervolgens erg verstoord aankijken als je vraagt of je er toch mag zitten...
AvH schreef:
Mensen die 2e klas willen reizen in de trein maar instappen via de 1e klas om zodoende te kunnen voordringen. Mateloos irritant.
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
quote:Dat vind ik eigenlijk niet zo vervelend omdat het juist plezant is om net op die plaats te gaan zitten. Zelfs als er ergens anders plaats is, ga ik er expres toch zitten.
contract of the century schreef:
(...)
Doe ik ook. Als de deur met de 1e klas voor mijn neus open gaat, ga ik echt niet omlopen. De 1e-klasmensen kunnen het heus wel verdragen als ik even enkele stappen door hun 1e klasterritorium zet richting 2e klas. En als ik lekker een vrij stoeltje vind dan, heerlijk! Ik houd netjes de deur open voor mensen achter me, maar iedereen wil graag zitten, ik ook. Vervelend zijn vooral de mensen die hun tasje op de stoel naast hen leggen in de hoop dat er niemand gaat zitten en je vervolgens erg verstoord aankijken als je vraagt of je er toch mag zitten...
Blaugrana1899
Bankzitter
Reg.: 27 oktober 2003
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
quote:Helemaal mee eens. Dit is inderdaad de belachelijkste ontwikkeling ooit in de beeldverslaggeving van het voetbal.
Blaugrana1899 schreef:
* De camera positie van Eredivisie Live bij corners, je ziet helemaal geen diepte, irritant!
Tomvdh
Basisspeler
Vak: 430
Reg.: 6 mei 2009
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
sander412
Talent
Vak: 412
Reg.: 18 februari 2003
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
Peter The Eater
Ajax_4_ever ![]()
Lid 2de elftal
Uit: Almere
Droomaankoop: Michel Vorm
Reg.: 29 juli 2003
Danny de Ajacied
Bankzitter
Uit: Westland
Vak: 424
Reg.: 26 mei 2007
quote:Dit is nog het minste, waar ik mij zou kunnen aan ergeren! ,,Ik erger mij kapot aan mensen, die niet met hun smerige poten van kleine kinderen kunnen afblijven en zelfs Politie agenten, zijn niet meer te vertrouwen!
Aquilani schreef:
(...)
Ik vind dit de allerergste. Wil daar dan nog aan toe voegen: mensen die een half uur voor instaptijd al in de rij voor de gate staan en vervolgens naar het vliegtuig toe rennen.
BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000
quote:Heeft er niets mee te maken, te hard is te hard en mag niet! En het gebeurt de hele dag door, bij mij in de straat mag je 30kmu, toch rijdt iedereen met 50kmu (kindjes tot 24 zelfs met 70kmu) langs geparkeerde auto's. Desnoods met een telefoontje aan het oor. Kortom, gevaarlijk voor mijn kinderen. Mogen ze van mij de hele dag door bekeuren. (en daarnaast natuurlijk ook andere (grotere) delicten aanpakken)
Tikkie Terug schreef:
1: Het niet hardhandig aanpakken van echte criminelen.
De politie heeft de laatste jaren flink aan respect ingeleverd bij de Nederlandse burgers. Meer en meer krijg ik het idee dat Molukkers en Marokkanen jaren lang gehele wijken mogen terroriseren voordat er een keer wordt ingegrepen, terwijl er hordes politie op pad zijn om hardwerkende burgers te flitsen die 5 km te hard rijden of ....
Ome Michel
Idool
Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999
quote:Ik erg me er aan dat ie wss als straf een jaar of 10 krijgt, na 4 jaar een aai over de bol krijgt. Nee, de doodstraf door verbranding voor dat soort lui... Kan er niks aan doen, maar dit maakt alle woede in me los.Net kwam me tien jarige nichtje langs, brrr moet er niet aan denken. Ik erg me dus zwaar aan de te lage straffen hier.
Danny de Ajacied schreef:
(...)
Dit is nog het minste, waar ik mij zou kunnen aan ergeren! ,,Ik erger mij kapot aan mensen, die niet met hun smerige poten van kleine kinderen kunnen afblijven en zelfs Politie agenten, zijn niet meer te vertrouwen!
RIP
10.Ben Arfa
Regelmatige invaller
Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008
quote:Dat soort mensen verdienen een standbeeld !
sander412 schreef:
- Afellay...
- mensen die na de eerste verkeerde pass gaan fluiten in de Arena
- dikke boeren die indruk proberen te maken op ons uitvak door 'kom maar gebaren' te maken.
- PSV'ers die net doen of ze ons haten om zo een soort van klassieker gevoel te krijgen.
- ME'ers die heel stoer kijken
- mensen die na het tanken nog rustig 2 broodjes gehaktstaaf naar binnen aan het werken zijn terwijl hun auto nog bij de pomp staat met 30 wachtende erachter.
- mede'supporters' die de hele wedstrijd bezig zijn om anti liedjes te schreeuwen naar nikszeggende tegenstanders ipv pro ajax.
- de sponsorbingoloterij die zeggen dat zij namens Ajax bellen.
- als ik vergeten ben de verwarming in de badkamer aan te zetten en na het douchen de handoek nog aan de andere kant ligt.
- Als ik een sigaret opsteek, buiten, en iemand 30 meter verder begint te proesten en mij vuil aan gaat kijken.
Maar bovenal erger ik mij het meest aan die irritante mosterdzakjes die je nooit normaal open krijgt!!!![]()
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
quote:Kom op man, het is toch niet alsof hij het in je gezicht uitblaast?
10.Ben Arfa schreef:
(...)
Dat soort mensen verdienen een standbeeld !
sander412
Talent
quote:Ach... ik kan al genieten van zijn reactie... vermoed dat hij niet uit het 'tolerante' Amsterdam komt.
Drie Kruizen schreef:
(...)
Kom op man, het is toch niet alsof hij het in je gezicht uitblaast?
Ajax de Koninklijke
Vedette
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
sander412
Talent
quote:Hoe kon ik haar vergeten...
Ajax de Koninklijke schreef:
Femke Halsema
Agnes Kant
Wouter Bos
Gerda Verburg
Stacey Rookhuizen
Patricia Paay
slechts een greep uit de selectie, 'gare mensen'!
dasher
Regelmatige invaller
Vak: 128
Reg.: 6 maart 2004
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Oh verschrikkelijk!, ik erger me er ook kapot aan. Had wel gedacht dat ze er snel mee zouden stoppen, maar helaas gebruiken ze het nog steeds.
Blaugrana1899 schreef:
* De camera positie van Eredivisie Live bij corners, je ziet helemaal geen diepte, irritant!
Ajax de Koninklijke
Vedette
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
Daina
Idool
Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 83,5% dat FC Utrecht wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.