Ajax Netwerk
donderdag 2 oktober 2014 - 18:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 77 »

HR

Aquilani
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

quote:HR
Martijnx schreef:

Mensen die klappen als een vliegtuig geland is.

HR
Ik vind dit de allerergste. Wil daar dan nog aan toe voegen: mensen die een half uur voor instaptijd al in de rij voor de gate staan en vervolgens naar het vliegtuig toe rennen.
HR
HR

CHE GUEVARA!
Basisspeler

Uit: Johannesburg
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 6 oktober 2001

- Mensen die alles en iedereen overal de schuld van geven, maar de lui zijn om zelf wat aan te pakken om iets te veranderen
- namaaksupporters, (van die mensen die eerst voor Ajax waren toen voor az en nu weer voor Ajax)
- john van leerdam
- mensen die met drank op gaan rijden
- het altijd lang moeten wachten bij de afdeling burgerzaken
- wachten in het algemeen
- het niet begrijpen dat je als je bijvoorbeeld op een vliegveld aankomt en de douane mensen weten dat er net een volle 747 kist is geland ze toch maar 2 loketten open gooien terwijl er 20 van die loketten zijn
- bij uitwedstrijden bij aankomst bij het stadion van de tegenpartij nogmaals moeten laten fouilleren, wat denk je nou dat ik een busstoel in me jas heb gepropt, en ook daar weer met ze 100den door 1 schraal kutpoortje
- Brussel, dat gewoon Belgisch is maar dat niemand daar Nederlands spreekt
- al die nutteloze talentenjachten als idols, x-factor etc
- guus meeuwis
- patrick lodiers
- files
- giel beelen
- van die mensen die nooit een rondje betalen terwijl ze zelf wel krijgen
- dat je op grote feesten altijd van die muntjes moet kopen en altijd overhoudt
- reclames
- albert verlinde
- de meiden van halal
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

- net als anderen hier een hekel aan mensen die klappen bij het landen van een vliegtuig. Ik heb nog nooit iemand horen klappen als ik mijn werk doe
- dat de bus altijd te laat is wanneer ik op tijd ben, en op tijd rijdt wanneer ik te laat ben
- treinreizigers die hun hele inboedel meenemen de trein in, waardoor er niemand naast kan zitten
- vertragingen
- luizige 1-0'tjes waar Twente dit jaar patent op lijkt te hebben
- collega's die hele irritante geluidjes maken tegen elkaar
- dat elke zender tegenwoordig tegelijk reclame uitzendt
- koude douches op de voetbalclub (en dan bedoel ik niet in het veld ;) )
- alle belachelijke wijzigingen en regels in de F1
- al die pleurisherrie op de radio
- wanneer er wegwerkzaamheden zijn waar je of nooit iemand ziet werken, of waar de oranje hesjes de hele dag tegen de auto aangeleund staan

[Dit bericht is veranderd door Albatros (op 17 maart 2010 08:58:49).]
HR
HR

Hyun Jun Suk
Vedette

Vak: 425
Reg.: 17 november 2005

- Mensen die voordringen bij INGANG J, en ook mensen die niet doorlopen gaan ze nutteloos op een hekje de groep gaan toezingen terwijl ze wel kunnen doorlopen.
- Mensen die 5 minuten voor tijd al naar huis gaan om de file te ontlopen terwijl ze er toch in komen.
- Soms de instelling van Spelers niet elke wedstrijd de mentaliteit van bijvoorbeelds Suarez.
- mensen die veel lawaai maken in de bus.
HR
HR

contract of the century
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

AvH schreef:

Mensen die 2e klas willen reizen in de trein maar instappen via de 1e klas om zodoende te kunnen voordringen. Mateloos irritant.
HR
Doe ik ook. Als de deur met de 1e klas voor mijn neus open gaat, ga ik echt niet omlopen. De 1e-klasmensen kunnen het heus wel verdragen als ik even enkele stappen door hun 1e klasterritorium zet richting 2e klas. En als ik lekker een vrij stoeltje vind dan, heerlijk! Ik houd netjes de deur open voor mensen achter me, maar iedereen wil graag zitten, ik ook. Vervelend zijn vooral de mensen die hun tasje op de stoel naast hen leggen in de hoop dat er niemand gaat zitten en je vervolgens erg verstoord aankijken als je vraagt of je er toch mag zitten...
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

contract of the century schreef:

(...)

Doe ik ook. Als de deur met de 1e klas voor mijn neus open gaat, ga ik echt niet omlopen. De 1e-klasmensen kunnen het heus wel verdragen als ik even enkele stappen door hun 1e klasterritorium zet richting 2e klas. En als ik lekker een vrij stoeltje vind dan, heerlijk! Ik houd netjes de deur open voor mensen achter me, maar iedereen wil graag zitten, ik ook. Vervelend zijn vooral de mensen die hun tasje op de stoel naast hen leggen in de hoop dat er niemand gaat zitten en je vervolgens erg verstoord aankijken als je vraagt of je er toch mag zitten...
HR
Dat vind ik eigenlijk niet zo vervelend omdat het juist plezant is om net op die plaats te gaan zitten. Zelfs als er ergens anders plaats is, ga ik er expres toch zitten. ;)
Wat ik vervelend vind aan de trein:
- rokers die net voor de deur van de trein opengaat nog snel hun sigaretje aansteken. Waarschijnlijk omdat ze anders bang zijn dat er teveel wind staat of zo en daardoor moeite hebben om hun saffie aan te steken.
- klagers en zagers omdat de trein 5 of 10 minuten vertraging heeft. Neem dan gezellig de auto zou ik zeggen. Ik heb al eens keertje een man op z'n plaats gezet omdat hij de hele tijd in mijn nek stond te zuchten (je weet wel, voorafgegaan door een tikje van de tong tegen het gehemelte). Daar krijg ik de kriebels van.
HR
HR

Blaugrana1899
Regelmatige invaller

Reg.: 27 oktober 2003

Ik erger me aan:

* gezeur over KNJB van alle andere clubs...Alsof wij het zo getroffen hebben met arbitrage de laatste jaren!? Ik kan zo 10 discutabele momenten noemen op beslissende momenten!

* De camera positie van Eredivisie Live bij corners, je ziet helemaal geen diepte, irritant!

* Leo Driessen

* Collega's die alles bij elkaar kletsen, maar concreet niets opleveren
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Blaugrana1899 schreef:
* De camera positie van Eredivisie Live bij corners, je ziet helemaal geen diepte, irritant!
HR
Helemaal mee eens. Dit is inderdaad de belachelijkste ontwikkeling ooit in de beeldverslaggeving van het voetbal.
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

* De kop van Jovetic

* Het juichen van van Bommel na de 0-2 tegen ons in 2005

* Dat het zo lang duurt voordat je eindelijk binnen bent bij ingang J
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

- klappende mensen bij het landen van een vliegtuig
- rommel in de trein
- stinkende treinen
- dat ik telkens tegen de deur van zo'n poortje bij de metro bots omdat ik kennelijk harder loop dan dat m'n gegevens gelezen worden
HR
HR

sander412
Talent

Vak: 412
Reg.: 18 februari 2003

- Afellay...

- mensen die na de eerste verkeerde pass gaan fluiten in de Arena

- dikke boeren die indruk proberen te maken op ons uitvak door 'kom maar gebaren' te maken.

- PSV'ers die net doen of ze ons haten om zo een soort van klassieker gevoel te krijgen.

- ME'ers die heel stoer kijken

- mensen die na het tanken nog rustig 2 broodjes gehaktstaaf naar binnen aan het werken zijn terwijl hun auto nog bij de pomp staat met 30 wachtende erachter.

- mede'supporters' die de hele wedstrijd bezig zijn om anti liedjes te schreeuwen naar nikszeggende tegenstanders ipv pro ajax.

- de sponsorbingoloterij die zeggen dat zij namens Ajax bellen.

- als ik vergeten ben de verwarming in de badkamer aan te zetten en na het douchen de handoek nog aan de andere kant ligt.

- Als ik een sigaret opsteek, buiten, en iemand 30 meter verder begint te proesten en mij vuil aan gaat kijken.

Maar bovenal erger ik mij het meest aan die irritante mosterdzakjes die je nooit normaal open krijgt!!! :\( :B
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Haha, als ik nu over straat loop, zie ik allemaal dingen die mij ook kunnen irriteren als ik een kutdag heb. En dan schieten er ook ineens allerlei andere irritante dingen te binnen. Like:

- Van die 16-jarige tjappies die je heel stoer heel boos durven aan te kijken als ze met hun vriendjes lopen, terwijl je gewoon op de bus staat te wachten. (Ergens ook wel komisch trouwens.)
- Oude zeikwijven die in de bus gaan zeiken over 'de jeugd van tegenwoordig', omdat er een man van 30 wel opstaat en dus een jongen van 14 met een schooltas waar ik nog een hernia van zou krijgen kan blijven zitten.
- Boeren die massaal naar Amsterdam komen met Koninginnedag of een wedstrijd van Oranje.
- Vrienden (meestal vriendinnen) die zeiken als je een boer laat.
- Dat mijn OV-studentenkaart nu al 26 kapot gegaan is en ik steeds een nieuwe moet aanvragen.
- Überhaupt de OV-chipkaart.

En op dit forum:
- Posters die zeggen dat iets goed is of iets slecht is, maar dat niet beagrumenteren. En dan gaan zeiken of quasi-leuke grappen gaan maken als je het er niet mee eens bent.
HR
HR

Peter The Eater
Regelmatige invaller

Uit: Almere
Droomaankoop: Michel Vorm
Reg.: 29 juli 2003

"THE WAVE" bij voetbalwedstrijden!!!

[Dit bericht is veranderd door Peter The Eater (op 17 maart 2010 12:39:53).]
HRHR
HR

Danny de Ajacied
Bankzitter

Uit: Westland
Vak: 424
Reg.: 26 mei 2007

Aquilani schreef:

(...)

Ik vind dit de allerergste. Wil daar dan nog aan toe voegen: mensen die een half uur voor instaptijd al in de rij voor de gate staan en vervolgens naar het vliegtuig toe rennen.
HR
Dit is nog het minste, waar ik mij zou kunnen aan ergeren! ,,Ik erger mij kapot aan mensen, die niet met hun smerige poten van kleine kinderen kunnen afblijven en zelfs Politie agenten, zijn niet meer te vertrouwen!

RIP
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

Tikkie Terug schreef:

1: Het niet hardhandig aanpakken van echte criminelen.

De politie heeft de laatste jaren flink aan respect ingeleverd bij de Nederlandse burgers. Meer en meer krijg ik het idee dat Molukkers en Marokkanen jaren lang gehele wijken mogen terroriseren voordat er een keer wordt ingegrepen, terwijl er hordes politie op pad zijn om hardwerkende burgers te flitsen die 5 km te hard rijden of ....HR
Heeft er niets mee te maken, te hard is te hard en mag niet! En het gebeurt de hele dag door, bij mij in de straat mag je 30kmu, toch rijdt iedereen met 50kmu (kindjes tot 24 zelfs met 70kmu) langs geparkeerde auto's. Desnoods met een telefoontje aan het oor. Kortom, gevaarlijk voor mijn kinderen. Mogen ze van mij de hele dag door bekeuren. (en daarnaast natuurlijk ook andere (grotere) delicten aanpakken)
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

Danny de Ajacied schreef:

(...)

Dit is nog het minste, waar ik mij zou kunnen aan ergeren! ,,Ik erger mij kapot aan mensen, die niet met hun smerige poten van kleine kinderen kunnen afblijven en zelfs Politie agenten, zijn niet meer te vertrouwen!

RIP
HR
Ik erg me er aan dat ie wss als straf een jaar of 10 krijgt, na 4 jaar een aai over de bol krijgt. Nee, de doodstraf door verbranding voor dat soort lui... Kan er niks aan doen, maar dit maakt alle woede in me los.Net kwam me tien jarige nichtje langs, brrr moet er niet aan denken. Ik erg me dus zwaar aan de te lage straffen hier.

Ik erg me ook aan azijnzeikers die zeiken over het eerder weggaan bij een wedstrijd. Vraag eerst de reden en oordeel dan.. Ik moest vaak wel eerder, (bij CL/EL wedstrijden) Anders kon k een dure taxi nemen;) Kijk nu ist anders, maar destijds....

O, en ik erger me ook aan me eigen lichaam momenteel:B
HR
HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

sander412 schreef:

- Afellay...

- mensen die na de eerste verkeerde pass gaan fluiten in de Arena

- dikke boeren die indruk proberen te maken op ons uitvak door 'kom maar gebaren' te maken.

- PSV'ers die net doen of ze ons haten om zo een soort van klassieker gevoel te krijgen.

- ME'ers die heel stoer kijken

- mensen die na het tanken nog rustig 2 broodjes gehaktstaaf naar binnen aan het werken zijn terwijl hun auto nog bij de pomp staat met 30 wachtende erachter.

- mede'supporters' die de hele wedstrijd bezig zijn om anti liedjes te schreeuwen naar nikszeggende tegenstanders ipv pro ajax.

- de sponsorbingoloterij die zeggen dat zij namens Ajax bellen.

- als ik vergeten ben de verwarming in de badkamer aan te zetten en na het douchen de handoek nog aan de andere kant ligt.

- Als ik een sigaret opsteek, buiten, en iemand 30 meter verder begint te proesten en mij vuil aan gaat kijken.

Maar bovenal erger ik mij het meest aan die irritante mosterdzakjes die je nooit normaal open krijgt!!! :\( :B
HR
Dat soort mensen verdienen een standbeeld !
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

10.Ben Arfa schreef:

(...)

Dat soort mensen verdienen een standbeeld !
HR
Kom op man, het is toch niet alsof hij het in je gezicht uitblaast?
HR
HR

sander412
Talent

Drie Kruizen schreef:

(...)

Kom op man, het is toch niet alsof hij het in je gezicht uitblaast?
HR
Ach... ik kan al genieten van zijn reactie... vermoed dat hij niet uit het 'tolerante' Amsterdam komt.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Femke Halsema
Agnes Kant
Wouter Bos
Gerda Verburg
Stacey Rookhuizen
Patricia Paay

slechts een greep uit de selectie, 'gare mensen'!
HR
HR

sander412
Talent

Ajax de Koninklijke schreef:

Femke Halsema
Agnes Kant
Wouter Bos
Gerda Verburg
Stacey Rookhuizen
Patricia Paay

slechts een greep uit de selectie, 'gare mensen'!
HR
Hoe kon ik haar vergeten...
HR
HR

dasher
Regelmatige invaller

Vak: 128
Reg.: 6 maart 2004

- Het gebrek aan respect voor grote club iconen zoals Cruijff
- Dagjes mensen op Zuid met een grote bek
- De combi
- De ArenA met al zijn mankementen
- Rik van den Boog
- Adidas en het nieuwe logo
- Het 3x achter elkaar verliezen van de toss door Suarez, zodat we eerst naar Zuid toespelen
- Het ontbreken van 1 gouden ster op het shirt
- 12 jaar wanbeleid
- Klapvee in een vliegtuig
- Dierenmishandeling
- Backstabbers, meestal collega's
- Elke vorm van geloof
- De gehele Tweede Kamer, er zitten nu hoogstens 10 capabele mensen
- Bureaucratie
- SBS6
- Studio Voetbal
- De Anti rook maffia
HR
HR

Blaugrana1899 schreef:

HR
Oh verschrikkelijk!, ik erger me er ook kapot aan. Had wel gedacht dat ze er snel mee zouden stoppen, maar helaas gebruiken ze het nog steeds.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

In de categorie ´druktemakers (lees: ADHD)´ zitten ook enkele prominenten:

Guido Weijers
Bert Visser
Jochem Meyer
Dolf Jansen
Jeltje van Nieuwenhoven (die is dan weer traag) ;)
HR
HR

Daina
Idool

Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002

Aan mensen die in het openbaar vervoer hun muziek keihard aan hebben staan.

Aan mensen die in het openbaar vervoer luidruchtig zitten te telefoneren. Of al die mobieltjes die constant hard afgaan.

Aan mensen die in een winkel aan de kassa respectloos staan te telefoneren.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 82,5% dat FC Utrecht wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!