Ajax Netwerk
dinsdag 29 juli 2014 - 22:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 77 »

HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 406
Droomaankoop: -
Reg.: 13 mei 2006

Real fans die zeggen, barca is kapotnep ze gaan verliezen, terwijl Real er al 3 rondes geleden ofzo uitlag.
HR
HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Vak: -
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

quote:HR
AFC Romalona schreef:

Real fans die zeggen, barca is kapotnep ze gaan verliezen, terwijl Real er al 3 rondes geleden ofzo uitlag.
HR
Uiteindelijk gaat het er alleen om wie er wint, of je er nou uitgaat in de voorronde of in de halve finale... t zal zowel Real als Barca niet echt boeien.. Bij de finale mag er overigens best een objectieve presentator worden aangesteld..
HR
HR

rstokx
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 maart 2009

Het antivoetbal van inter tegen Barcelona.
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

Het oerdomme voetbal van barcelona die maar aan het breien waren in het centrum.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

10.Ben Arfa schreef:

presentator van NOs bij Barca - Inter + Scheids bij Barca - Inter, ongelooflijk hoe pro=Barca deze personen zijn
HR
Aan de andere kant begrijp ik volledig dat je moeilijk sympathie kan opbrengen voor Inter. Maar je hebt wel gelijk: een presentator moet ten alle tijde objectief zijn. Viel me ook op dat de presentator nogal pro-Bayern was, in de wedstrijd tegen Lyon.
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Tikkie Terug schreef:

(...)

Aan de andere kant begrijp ik volledig dat je moeilijk sympathie kan opbrengen voor Inter. Maar je hebt wel gelijk: een presentator moet ten alle tijde objectief zijn. Viel me ook op dat de presentator nogal pro-Bayern was, in de wedstrijd tegen Lyon.
HR
Ohhh, die Gruter was echt genant. Het is wat anderen al gezegd hebben: Wat verwachten de anti-voetbal roepers nou? Een blind aanvallend Inter? Ik vind het buitengewoon knap van Inter om op deze wijze Barca twee wedstrijden lang volledig lam te leggen.

Gruters stokpaardje (hoewel hem dat afgeleerd is blijkbaar): Leo Messi zeggen, in plaats van gewoon Messi. Tenenkrommend, alsof-ie met hem geknikkerd heeft,...
HR
HR

Willy Wonka
Vedette

Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Bugno schreef:

(...)

Ohhh, die Gruter was echt genant. Het is wat anderen al gezegd hebben: Wat verwachten de anti-voetbal roepers nou? Een blind aanvallend Inter? Ik vind het buitengewoon knap van Inter om op deze wijze Barca twee wedstrijden lang volledig lam te leggen.

Gruters stokpaardje (hoewel hem dat afgeleerd is blijkbaar): Leo Messi zeggen, in plaats van gewoon Messi. Tenenkrommend, alsof-ie met hem geknikkerd heeft,...
HR
Je hebt een oude wond bij mij open gehaald, even mijn gal spuwen.

Grueter; hij heeft de vervelende eigenschap de naam van splers uit te spreken met het dialect waar ze vandaan komen. Een paar voorbeelden waar ik me dood aan erger.

Bijvoorbeeld Pátrice Evgra (Franse uitspraak), Pèdroh (Spaanse uitspraak) en Alessandro del Piero op zijn Italiaans.
HR
HR

ajca
Jeugdspeler

Uit: nvt
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 5 augustus 2005

Het eigenwijze geneuzel van de NOS verslaggevers over het zogenaamde goddelijke voetbal van Fc Barcelona. Het is niet om aan te horen!

Gisteren hebben ze een uur tegen 10 man mogen spelen, maar pas in de laatste 10 minuten kwamen er wat kansjes. En Messi hebben we niet gezien!

Tegen Arsenal was het ook al een en al FC Barcelona. Een objectief verslag kunnen ze schijnbaar niet meer geven. En dan dat gejeuzel van die Youri Mulder in de studio, alsof hij het spelletje heeft uitgevonden. Ron Jans en Mario Been hebben gewoon de opdracht om ook maar positief over FC Barcelona te doen.

Gewoon een terechte uitslag dat Inter in de finale staat! Rode kaart sloeg nergens op, en tegen 11 was het 0-0 gebleven.

[Dit bericht is veranderd door ajca (op 29 april 2010 14:47:48).]
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Reg.: 2 september 2006

Willy Wonka schreef:

(...)

Grueter; hij heeft de vervelende eigenschap de naam van splers uit te spreken met het dialect waar ze vandaan komen. Een paar voorbeelden waar ik me dood aan erger.

Bijvoorbeeld Pátrice Evgra (Franse uitspraak), Pèdroh (Spaanse uitspraak) en Alessandro del Piero op zijn Italiaans.
HR
Helemaal als die de namen dan alsnog verkeerd uitspreekt, zoals bij Vicente en Iaquinta
HR
HR

Ziener
Praxiteles Zonnebril
Idool

Reg.: 4 februari 2006

Kleinburgerlijkheid.
HR
HR

van Reenen
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 23 juni 2002

Willy Wonka schreef:

(...)

HR
Hoorde ik hem gisteren nou in het begin 1x Militoe zeggen, om er daarna maar weer van af te stappen omdat het toch geen Braziliaan is? :B
HR
HR

Bugno
Idool

van Reenen schreef:

(...)

Hoorde ik hem gisteren nou in het begin 1x Militoe zeggen, om er daarna maar weer van af te stappen omdat het toch geen Braziliaan is? :B
HR
Dat hoorde jij hem zeggen ja! Daar mogen we Frank Snoeks trouwens dankbaar voor zijn. Die is daar ooit mee begonne. Iedereen al jaren Rivaldo en Ronaldo zeggen, kwam hij met Rivaldoe, Decoe, Figoe etc. Kansloos..
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Bugno schreef:

(...)

Dat hoorde jij hem zeggen ja! Daar mogen we Frank Snoeks trouwens dankbaar voor zijn. Die is daar ooit mee begonne. Iedereen al jaren Rivaldo en Ronaldo zeggen, kwam hij met Rivaldoe, Decoe, Figoe etc. Kansloos..
HR
In het Portugees hoor je het ook zo uit te spreken dus zo kansloos is het niet hoor. Heb liever dat ze dat zeggen dan zo'n gare Nederlandse vertaling.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

AFC Romalona schreef:

HR
Dit soort uitspraken.... :denk Altijd de vergelijk van Barca fans, de link naar Real en de door Barca fans opgeklopte haat....

Wat doet meer pijn? Uitgeschakeld worden in de 1/2 fin op deze manier of in de 1/8 fin door een tactisch fout van de coach?
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Bugno schreef:

(...)

HR
In dezelfde lijn: Toine van Peperstraten die er na twee jaar recentelijk is achtergekomen hoe je Keisuke Honda blijkbaar dient uit te spreken. "Keeeiiskeeeh". :D
HR
HR

Bugno
Idool

Hendrix schreef:

(...)

In dezelfde lijn: Toine van Peperstraten die er na twee jaar recentelijk is achtergekomen hoe je Keisuke Honda blijkbaar dient uit te spreken. "Keeeiiskeeeh". :D
HR
Haha daar deed die Grueter ook aan mee. En ook elke keer als ie aan de bal komt voor- en achternaam noemen.

"Daar is ie aan de bal, Keiske Honda, wat gaat ie er mee doen? Goeie bal, Keiske Honda"
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Reg.: 13 mei 2006

Siempre Real schreef:

(...)

Dit soort uitspraken.... :denk Altijd de vergelijk van Barca fans, de link naar Real en de door Barca fans opgeklopte haat....

Wat doet meer pijn? Uitgeschakeld worden in de 1/2 fin op deze manier of in de 1/8 fin door een tactisch fout van de coach?
HR
Dat is er nou eenmaal, ik twijfel er niet aan dat dat in Spanje ook niet zo is.
Vooral in de jeugd vind je dat, jongens die opgroeien met Barcelona en Real Madrid. Ze kennen een Real Mallorca bijvoorbeeld niet eens, of een Auxerre. Dat is nou eenmaal zo. En antwoord op je vraag: 1/8 finale door een tactische fout van de coach.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Uiteindelijk maakt het gewoon helemaal niets uit want je hebt die beker niet. Winnaars worden onthouden, verliezers niet.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Ik erger me aan mezelf op dit moment. Het is zo lang geleden dat ik zoveel wedstrijdspanning heb gehad. Ik draai muziek, maar niks maakt me rustig. De Ajax Marsch is voorbij geweest, maar bij "Rood en wit wordt kamp..." zet ik hem snel af of doe ik mijn oren dicht. Beetje hardcore gedraaid met vak 410 beelden, maar daar werd ik nog gekker van. Van Bob Marley werd ik iets rustiger, maar denk ik weer aan al die supporters die keihard Three Little Birds zingen, dus denk ik weer aan Ajax. Dus maar even Lose Yourself opgezet van Eminem, maar dan hoor ik:

"Look.. if you had.. one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted.. in one moment
Would you capture it.. or just let it slip?"

En hoppa, daar is weer een extra adrenaline aanval. Nu even niks opgezet, en de stilte in mijn woning is eventjes rustgevend, maar dan kijk ik naar mijn grote Ajax vlag aan de muur......

Het duurt veel te lang!!! Om 13.00 komen er gelukkig wat vrienden langs en mijn broer. Fifa 10 gaat aan en we spelen gewoon lekker Barcelona tegen Real.

Whatever....
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Ik erger me aan mezelf op dit moment. Het is zo lang geleden dat ik zoveel wedstrijdspanning heb gehad. Ik draai muziek, maar niks maakt me rustig. De Ajax Marsch is voorbij geweest, maar bij "Rood en wit wordt kamp..." zet ik hem snel af of doe ik mijn oren dicht. Beetje hardcore gedraaid met vak 410 beelden, maar daar werd ik nog gekker van. Van Bob Marley werd ik iets rustiger, maar denk ik weer aan al die supporters die keihard Three Little Birds zingen, dus denk ik weer aan Ajax. Dus maar even Lose Yourself opgezet van Eminem, maar dan hoor ik:

"Look.. if you had.. one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted.. in one moment
Would you capture it.. or just let it slip?"

En hoppa, daar is weer een extra adrenaline aanval. Nu even niks opgezet, en de stilte in mijn woning is eventjes rustgevend, maar dan kijk ik naar mijn grote Ajax vlag aan de muur......

Het duurt veel te lang!!! Om 13.00 komen er gelukkig wat vrienden langs en mijn broer. Fifa 10 gaat aan en we spelen gewoon lekker Barcelona tegen Real.

Whatever....
HR
Zeer herkenbaar. Gisteren aardig laat geworden en normaal gesproken ben ik dan niet voor 11:30 wakker. Vanochtend was het het 9:17... :denk
Op Eredivisie Live tellen ze af tot 14:30, maar allemachtig wat duurt het lang!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

'supporters' die meer met een andere club bezig zijn dan met de 'eigen' club

Twente is kampioen dus feest in Rotterdam en Eindhoven,o ja en in Enschede ook ;)
HR
HR

amsterdamwest
Veelbelovend talent

Reg.: 18 maart 2010

Aan FC Twente. Felicitaties van mijn kant , maar verdiend? 3 x nee!
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

aan NAC. NAC heeft de wedstrijd weggegeven tegen Twente. vochten nooit voor de bal en druk zetten ho maar, terwijl ze móesten winnen voor een plek in de play-offs. Maaskant gaf bovendien de middenvelders Reuser en Van de Leegte een applauswissel in hun laatste duel en bracht voor hen in de plaats de verdedigers Elshot en Loran...
kijken of er een kritische verslaggever vragen durft te stellen... :denk
HR
HR

van Reenen
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 23 juni 2002

Ik heb NAC - Twente niet gezien... Was het echt dramatisch qua inzet of was het onmacht? :denk
HR
HR

AFCA29
Talent

Vak: 423
Droomaankoop: Dries Mertens
Reg.: 14 maart 2006

T-Bag schreef:

'supporters' die meer met een andere club bezig zijn dan met de 'eigen' club

Twente is kampioen dus feest in Rotterdam en Eindhoven,o ja en in Enschede ook ;)
HR
Ja, daar irriteer ik me ook aan. Hun eigen clubs winnen nooit iets, dus zijn maar voor Twente vandaag ofzo?! :denk
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 46,6% dat Feyenoord wint van Besiktas JK. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!