Ajax Netwerk
vrijdag 18 april 2014 - 02:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 77 »

HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 27 mei 2000

' klik klak' Ralph
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Ik erger me aan de fans van feyenoord die eisen dat hun ploeg verliest, alleen om ons dwars te zitten.
HR
HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Vak: -
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

quote:HR
AFC Romalona schreef:

Ik erger me aan de fans van feyenoord die eisen dat hun ploeg verliest, alleen om ons dwars te zitten.
HR
leuke quote uit het AD :

Ik hoop dat Feyenoord verliest, en dan het liefst met grote cijfers, dat is namleijk goed voor het doelsaldo van Twente .. :D :D
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

10.Ben Arfa schreef:

(...)

leuke quote uit het AD :

Ik hoop dat Feyenoord verliest, en dan het liefst met grote cijfers, dat is namleijk goed voor het doelsaldo van Twente .. :D :D
HR
Haha jaa, daarom zei ik het ook haha ;p
HR
HR

ReneZwanenburg
Talent

Uit: Zwanenburg
Vak: 128
Reg.: 2 december 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 april 2010 om 16:55:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: renezbg@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Een bekerwedstrijd die over 2 wedstrijden wordt gespeeld , godverdorrie.
heb nog steeds waanideeen over een bomvolle kuip 50% / 50% supp.
wat leek me dat heerlijk.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Die reclame van L'oreal met Eric Cantona bij de ajax filmpjes op internet :I
En het feit dat het filmpje vervolgens steeds vastloopt.. (alle filmpjes)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

AFC Romalona schreef:

Die reclame van L'oreal met Eric Cantona bij de ajax filmpjes op internet :I
En het feit dat het filmpje vervolgens steeds vastloopt.. (alle filmpjes)
HR
Gewoon een de adblock plus add-on op je firefox installeren, dan heb je nergens last meer van.
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2009

Ik erger me eraan dat er GVD er voor de zoveelste keer in gebroken is in ons nieuwe huis,er voor een paar duizend euro schade is,het gewoon overdag gebeurd is,niemand natuurlijk wat gezien heeft(maar ze kunnen allemaal lekker roddelen over elkaar)en de politie de daders natuurlijk ook nooit vind.

Word hier helemaal gek van.
HR
HR

Blaugrana1899
Regelmatige invaller

Reg.: 27 oktober 2003

Aan zielige 010 fans die meer bezig zijn met wat wij doen dan met hun eigen clubje...
HR
HR

Rosenberg24
Regelmatige invaller

Uploads: 4
Reg.: 21 april 2000

Op dit moment erger ik me helemaal scheel aan mijn schoonmoeder. Zij denkt dat mijn vriend 13 is, in plaats van 31 en daarom allerlei to-do-lijstjes opstelt en hem instructies geeft wat en hoe hij iets moet doen. En voor hem beslist dat er een ja/nee sticker op de brievenbus komt en de ook maar even zonder zijn medeweten er op plakt. Plus ook mij op een niet subtiele wijze bekend heeft gemaakt dat ik niet mee mag op een midweekje Alpen komende week, terwijl de rest van de familie en aanhang dat wel mag.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 april 2010 om 18:51:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: weugeniajax@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Rosenberg24 schreef:

Op dit moment erger ik me helemaal scheel aan mijn schoonmoeder. Zij denkt dat mijn vriend 13 is, in plaats van 31 en daarom allerlei to-do-lijstjes opstelt en hem instructies geeft wat en hoe hij iets moet doen. En voor hem beslist dat er een ja/nee sticker op de brievenbus komt en de ook maar even zonder zijn medeweten er op plakt. Plus ook mij op een niet subtiele wijze bekend heeft gemaakt dat ik niet mee mag op een midweekje Alpen komende week, terwijl de rest van de familie en aanhang dat wel mag.
HR
Je bent duidelijk niet de keuze van zijn moeder :B.
HR
HR
Dat die klere vliegvelden nog dicht zijn en mijn vlucht van morgen alweer geannuleerd is (oorspronkelijk vloog ik afgelopen vrijdag). Dit terwijl het gewoon veilig is om te vliegen.......

Kennelijk niks geleerd van die mexicaanse griep-hoax.
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

Rosenberg24 schreef:

HR
Bekende situatie. Dat soort vrouwen moet je gewoon doodzwijgen en zo min mogelijk over de vloer komen. Dat scheet je weer een hoop ergernis ;)
HRHR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Rosenberg24 schreef:

HR
http://www.youtube.com/watch?v=8TXG4Z5eQp4

Opgelost. :)
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

Wat is ik hou van Holland toch een schijtprogramma.
HR
HR

Sevic
Talent

Reg.: 16 augustus 2007

Locris schreef:

Wat is ik hou van Holland toch een schijtprogramma.
HR
Dat is inderdaad wel één van de meest uit de hand gelopen excessen van die tenenkrommende nesteldrang van RTL. Dancing with the Stars, nog zo één. Grenzeloos ergerlijke 'kijk ons eens gezellig zijn op zaterdagavond' bullshitprogramma's.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Bij het uitstappen van de metro en trein; mensen die recht voor de ingang gaan staan. Te belachelijk voor woorden.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

Sevic schreef:
(...)
Dat is inderdaad wel één van de meest uit de hand gelopen excessen van die tenenkrommende nesteldrang van RTL. Dancing with the Stars, nog zo één. Grenzeloos ergerlijke 'kijk ons eens gezellig zijn op zaterdagavond' bullshitprogramma's.
HR
In dat kader zou ik alle programma's van Carlo & Irene willen nomineren. Met name de TV-kantine is tenenkrommend slecht. Dat Erland Galjaard het non-talent van zijn eigen Wendy van Dijk als Dushi door de vingers ziet, kan ik nog wel begrijpen, maar waarom ook deze talentloze pseudo-grappige imitators zendtijd krijgen is me een raadsel. Zelden een komisch programma gezien dat zo niet-grappig is.
HR
HR

zlatan!
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

wd schreef:

Bij het uitstappen van de metro en trein; mensen die recht voor de ingang gaan staan. Te belachelijk voor woorden.
HR
Here here! Ik ontloop altijd die shit waardoor mijn kans op een zitplaats minimaal is maar goed gelukkig ben ik niet echt afhankelijk van het ov en boeit t me ook allemaal niet al te veel. Te genant voor woorden, die schoorvoetende half elleboog uitdelende gefokte mensen, stiekem vanaf de zijkant zich in de "rij" met "zachte" hand duwende haantjes ..... pffff en dan het hoogtepunt; ik stond ns n x op Amsterdam centraal te wachten tot die ellendelingen zich de wagon in hadden gesniekt en wat bleek??? Een gozer was iets te laat met uitstappen maar door die bende kon hij de trein bijna niet meer verlaten en als klap op de vuurpijl kreeg ie ook nog de wind van voren van een paar onverlaten. Hoe haalde hij t in zn hoofd om nu nog te durven uitstappen, bijna vechtpartijtje, ik moest echt op mn tanden bijten om die jongen niet te ontzetten door er ff drie tegelijk van achteren heel hard weg te trekken om zo vrij baan voor hem te maken.

Zo deze frustratie is er ff uit ;)
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Dierenrechtenextremisten en andere extremisten die werkelijk geen flauw idee hebben van hoe de wereld in elkaar zit.

Mensen die meteen "wat is met jou?" gaan roepen als je ze maar even aankijkt?

Winkels waar honderdduizend breedtematen hangen en maar 5 (afschuwelijk lelijke) pakken met lengtematen.

Het vooruitzicht dat de sfeer in nederlandse stadions gaat uitsterven dankzij de Voetbalwet.

Hokjesdenkers. Hardcore is voor racisten en Rap voor wannabe's & negers. :denk

[Dit bericht is veranderd door Dilucanio (op 23 april 2010 22:24:57).]
HR
HR

Willy Wonka
Internationale topspeler

Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

Die razzia´s waarmee de stadionsecurity het staan in de ArenA tegen wil gaan. Te belachelijk voor woorden.
HR
HR

NicolasLodeiro
Internationale topspeler

Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007

Willy Wonka schreef:

Die razzia´s waarmee de stadionsecurity het staan in de ArenA tegen wil gaan. Te belachelijk voor woorden.
HR
Gisteren gelukkig geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen van 424 t/m 430 zo ongeveer.
HR
HR

Willy Wonka
Internationale topspeler

Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

NicolasLodeiro schreef:

(...)

Gisteren gelukkig geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen van 424 t/m 430 zo ongeveer.
HR
Noord 1 was verschrikkelijk gister. Ik vraag me echt af waar dit gaat eindigen in de ArenA. De sfeer in de ArenA is de laatste jaren flink vooruit gegeaan maar wordt op deze manier gewoon onderdrukt. Belachelijk.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Leo Driessen

Ik heb al meerdere malen het geluid bij een Europese wedstrijd uitgezet door dat gezever van die vent. Alleen daarom al zijn we genoodzaakt om CL te halen B) Zijn we eindelijk van die eikel verlost.
HR
HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

presentator van NOs bij Barca - Inter + Scheids bij Barca - Inter, ongelooflijk hoe pro=Barca deze personen zijn
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 32,7% dat ADO Den Haag wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!