Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 72 »
Ajax de Koninklijke
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 27 mei 2000
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
10.Ben Arfa
Regelmatige invaller
Uit: Schoonhoven
Vak: -
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008
quote:leuke quote uit het AD :
AFC Romalona schreef:
Ik erger me aan de fans van feyenoord die eisen dat hun ploeg verliest, alleen om ons dwars te zitten.
AFC Romalona
Regelmatige invaller
quote:Haha jaa, daarom zei ik het ook haha ;p
10.Ben Arfa schreef:
(...)
leuke quote uit het AD :
Ik hoop dat Feyenoord verliest, en dan het liefst met grote cijfers, dat is namleijk goed voor het doelsaldo van Twente ..![]()
ReneZwanenburg
Talent
Uit: Zwanenburg
Vak: 128
Reg.: 2 december 2006
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Gewoon een de adblock plus add-on op je firefox installeren, dan heb je nergens last meer van.
AFC Romalona schreef:
Die reclame van L'oreal met Eric Cantona bij de ajax filmpjes op internet![]()
En het feit dat het filmpje vervolgens steeds vastloopt.. (alle filmpjes)
Locris
Vedette
Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2009
Blaugrana1899
Bankzitter
Reg.: 27 oktober 2003
Rosenberg24
Regelmatige invaller
Uit: Breda
Uploads: 4
Reg.: 21 april 2000
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Je bent duidelijk niet de keuze van zijn moeder
Rosenberg24 schreef:
Op dit moment erger ik me helemaal scheel aan mijn schoonmoeder. Zij denkt dat mijn vriend 13 is, in plaats van 31 en daarom allerlei to-do-lijstjes opstelt en hem instructies geeft wat en hoe hij iets moet doen. En voor hem beslist dat er een ja/nee sticker op de brievenbus komt en de ook maar even zonder zijn medeweten er op plakt. Plus ook mij op een niet subtiele wijze bekend heeft gemaakt dat ik niet mee mag op een midweekje Alpen komende week, terwijl de rest van de familie en aanhang dat wel mag.
rbn ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
Gregory V/D Wiel
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005
quote:Bekende situatie. Dat soort vrouwen moet je gewoon doodzwijgen en zo min mogelijk over de vloer komen. Dat scheet je weer een hoop ergernis
Rosenberg24 schreef:
Op dit moment erger ik me helemaal scheel aan mijn schoonmoeder. Zij denkt dat mijn vriend 13 is, in plaats van 31 en daarom allerlei to-do-lijstjes opstelt en hem instructies geeft wat en hoe hij iets moet doen. En voor hem beslist dat er een ja/nee sticker op de brievenbus komt en de ook maar even zonder zijn medeweten er op plakt. Plus ook mij op een niet subtiele wijze bekend heeft gemaakt dat ik niet mee mag op een midweekje Alpen komende week, terwijl de rest van de familie en aanhang dat wel mag.
Johnny Sprinter
Bankzitter
Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008
quote:http://www.youtube.com/watch?v=8TXG4Z5eQp4
Rosenberg24 schreef:
Locris
Vedette
Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009
Sevic
Talent
Reg.: 16 augustus 2007
quote:Dat is inderdaad wel één van de meest uit de hand gelopen excessen van die tenenkrommende nesteldrang van RTL. Dancing with the Stars, nog zo één. Grenzeloos ergerlijke 'kijk ons eens gezellig zijn op zaterdagavond' bullshitprogramma's.
Locris schreef:
Wat is ik hou van Holland toch een schijtprogramma.
wd
Vedette
Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 4 december 2001
BeeDeeVee
Icoon
Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004
quote:In dat kader zou ik alle programma's van Carlo & Irene willen nomineren. Met name de TV-kantine is tenenkrommend slecht. Dat Erland Galjaard het non-talent van zijn eigen Wendy van Dijk als Dushi door de vingers ziet, kan ik nog wel begrijpen, maar waarom ook deze talentloze pseudo-grappige imitators zendtijd krijgen is me een raadsel. Zelden een komisch programma gezien dat zo niet-grappig is.
Sevic schreef:
(...)
Dat is inderdaad wel één van de meest uit de hand gelopen excessen van die tenenkrommende nesteldrang van RTL. Dancing with the Stars, nog zo één. Grenzeloos ergerlijke 'kijk ons eens gezellig zijn op zaterdagavond' bullshitprogramma's.
zlatan!
Idool
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote:Here here! Ik ontloop altijd die shit waardoor mijn kans op een zitplaats minimaal is maar goed gelukkig ben ik niet echt afhankelijk van het ov en boeit t me ook allemaal niet al te veel. Te genant voor woorden, die schoorvoetende half elleboog uitdelende gefokte mensen, stiekem vanaf de zijkant zich in de "rij" met "zachte" hand duwende haantjes ..... pffff en dan het hoogtepunt; ik stond ns n x op Amsterdam centraal te wachten tot die ellendelingen zich de wagon in hadden gesniekt en wat bleek??? Een gozer was iets te laat met uitstappen maar door die bende kon hij de trein bijna niet meer verlaten en als klap op de vuurpijl kreeg ie ook nog de wind van voren van een paar onverlaten. Hoe haalde hij t in zn hoofd om nu nog te durven uitstappen, bijna vechtpartijtje, ik moest echt op mn tanden bijten om die jongen niet te ontzetten door er ff drie tegelijk van achteren heel hard weg te trekken om zo vrij baan voor hem te maken.
wd schreef:
Bij het uitstappen van de metro en trein; mensen die recht voor de ingang gaan staan. Te belachelijk voor woorden.
Dilucanio
Bankzitter
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
Willy Wonka
Internationale topspeler
Reg.: 26 januari 2004
NicolasLodeiro
International
Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007
quote:Gisteren gelukkig geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen van 424 t/m 430 zo ongeveer.
Willy Wonka schreef:
Die razzia´s waarmee de stadionsecurity het staan in de ArenA tegen wil gaan. Te belachelijk voor woorden.
Willy Wonka
Internationale topspeler
Reg.: 26 januari 2004
quote:Noord 1 was verschrikkelijk gister. Ik vraag me echt af waar dit gaat eindigen in de ArenA. De sfeer in de ArenA is de laatste jaren flink vooruit gegeaan maar wordt op deze manier gewoon onderdrukt. Belachelijk.
NicolasLodeiro schreef:
(...)
Gisteren gelukkig geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen van 424 t/m 430 zo ongeveer.
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
10.Ben Arfa
Regelmatige invaller
Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008
Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.