Ajax Netwerk
maandag 28 juli 2014 - 08:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 77 »

HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Vak: -
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

quote:HR
AFC Romalona schreef:

(...)

Ik stressde voor het mondeling zelf, niet omdat ik nog moest leren ofzo? Maar wat dat jou nou uitmaakt ? :I
Ik zanik niet over gebrek aan respect richting mij hoor, ik wil gewoon met rust gelaten worden als ik in de tram zit. Ik ga geen plaats afgeven in een bomvolle tram omdat een kind misselijk is, terwijl dat wijf zelf een zitplaats heeft.
NAJAA, ik moest niet leren, blij :P?
HR
njaa, uiteindelijk ben je toch opgestaan, dus je was iig niet asociaal door dat 'wijf' ff op der plek te zetten en der te vertellen dat ze zelf toch ook op kon staan. Vind overigens dat je ergens nog wel gelijk hebt, als je zelf met een stuk of 30(?) bent en er is er 1 misselijk, kan er toch makkelijk iemand binnen je eigen groep even opstaan voor zijn/haar klasgenoot die niet helemaal lekker is. Beetje vreemd om dan iemand die overduidelijk bezig is(met stressen of leren of wat dan ook) vraagt op te staan, terwijl je zelf ook even kan opstaan, is eerder haar probleem dan de jouwe lijkt me, dat kind valt onder haar verantwoording !

Verder erger ik me aan mezelf(het oneindig vooruit zetten van me wekker als ik eruit moet, of beter, wil.) ;B
HR
HR

melluh
Veelbelovend talent

Droomaankoop: -
Reg.: 17 mei 2008

AFC Romalona schreef:

ELKE reclame is irritant. Ik word gewoon woedend als ik er een zie..
HR
Behalve die met Suarez :B
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

Drie Kruizen schreef:

Waar ik me aan erger is dat pubertjes iedereen voor alles uitmaken als iets ze even niet aanstaat en denken dat de wereld om hun draait. Ik ben geen zeikertje dat wil dat iedereen in liefde samenleeft, maar het respect voor elkaar is ver te zoeken vaak.
HR
Komt ook omdat jij in amsterdam woont. als je in amsterdam in de bouw aan het werk ben en je moet het verkeer om laten leiden. man man man het gezeik vliegt om je oren. lontje is veel korter in steden dan dorpen.

[Dit bericht is veranderd door DAMSCO (op 10 april 2010 14:35:54).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Drie Kruizen schreef:

Waar ik me aan erger is dat pubertjes iedereen voor alles uitmaken als iets ze even niet aanstaat en denken dat de wereld om hun draait. Ik ben geen zeikertje dat wil dat iedereen in liefde samenleeft, maar het respect voor elkaar is ver te zoeken vaak.
HR
Waar ik me aan erger zijn mensen die zeiken dat pubertjes niet zoveel moeten klagen, in een klaag-topic.
HR
HR

RuneAFCA
Vedette

Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

Ik erger me aan voetballers die alleen maar janken en klagen tijdens de wedstrijd (vooral Portugezen kunnen dit heel goed).
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

Dat je moet niezen en dat het dan niet lukt.
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

AFC Romalona schreef:

(...)

Waar ik me aan erger zijn mensen die zeiken dat pubertjes niet zoveel moeten klagen, in een klaag-topic.
HR
Laat dit nou een van de weinige topics op AN worden, waar GEEN Hetze tegen een ander forumlid word begonnen en NIET op de man word gespeeld. Want dat vind ik zo'n kansloos iets, je bent toch beide voor Ajax? Dat je het oneens bent, alé, maar een Internetruzie is toch nutteloos?
HR
HR

Suk in Oranje
Talent

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010

Dilucanio schreef:

(...)

Laat dit nou een van de weinige topics op AN worden, waar GEEN Hetze tegen een ander forumlid word begonnen en NIET op de man word gespeeld. Want dat vind ik zo'n kansloos iets, je bent toch beide voor Ajax? Dat je het oneens bent, alé, maar een Internetruzie is toch nutteloos?
HR
Waar bemoei jij je mee? :B
HR
HR

contract of the century
Idool

Reg.: 17 maart 2003

Ik erger me aan mensen die dagelijks hun ergernisjes in deze topic posten..jaja, voel je maar aangesproken! :B
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Voetballers die de achterban naar de mond praten....ene Dirk K als uber-moraalridder om maar iemand te noemen...elk interview een teiltje bij de hand is geen overbodige luxe dan :P
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

AFC Romalona schreef:

Ik stressde voor het mondeling zelf, niet omdat ik nog moest leren ofzo? Maar wat dat jou nou uitmaakt ? :I
Ik zanik niet over gebrek aan respect richting mij hoor, ik wil gewoon met rust gelaten worden als ik in de tram zit. Ik ga geen plaats afgeven in een bomvolle tram omdat een kind misselijk is, terwijl dat wijf zelf een zitplaats heeft.
NAJAA, ik moest niet leren, blij :P?
HR
Tja, ik ben misschien van het uitstervende soort mens die nog iets geeft om wat andere mensen doen, voelen of denken. Ik weet dat dit tegenwoordig een uitzondering dus ik kan je ook weinig kwalijk nemen eigenlijk.
Misschien heeft dat 'wijf' zelf wel een handicap, misschien wil dat 'wijf' wel een voorbeeld stellen voor de kinderen dat ze later ook voor andere mensen hun plekje kunnen opgeven en vindt ze dit een uitstekende mogelijkheid om dat te laten zien.
Maar al had 'dat wijf' een bagger-reden om jou te vragen om op te staan, dan kun je het toch alsnog wel doen? Maar nee, je zult toch eens iets voor een ander doen zonder dat je daar zelf het nut van inziet. Of je zult eens iets voor een ander doen zonder dat je er zelf beter van wordt, dat is natuurlijk uit den boze.
HR
HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

Roy Beerens is vandaag met afstand ergenis #1 ..
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Van de film schreef:

(...)

Tja, ik ben misschien van het uitstervende soort mens die nog iets geeft om wat andere mensen doen, voelen of denken. Ik weet dat dit tegenwoordig een uitzondering dus ik kan je ook weinig kwalijk nemen eigenlijk.
Misschien heeft dat 'wijf' zelf wel een handicap, misschien wil dat 'wijf' wel een voorbeeld stellen voor de kinderen dat ze later ook voor andere mensen hun plekje kunnen opgeven en vindt ze dit een uitstekende mogelijkheid om dat te laten zien.
Maar al had 'dat wijf' een bagger-reden om jou te vragen om op te staan, dan kun je het toch alsnog wel doen? Maar nee, je zult toch eens iets voor een ander doen zonder dat je daar zelf het nut van inziet. Of je zult eens iets voor een ander doen zonder dat je er zelf beter van wordt, dat is natuurlijk uit den boze.
HR
Ik vind dat je nu ERG overdrijft in het ten eerste, jezelf ophemelen, en het ten tweede, doen alsof de wereld opeens een hel is geworden..

Edit: stuk verwijderd. Normaal de discussie aangaan en niet op de man spelen.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 11 april 2010 07:52:59).]
HRHR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

De 2e helfden die Twente afwerkt..
HR
HR

Van de film
Legende

AFC Romalona schreef:

Ik vind dat je nu ERG overdrijft in het ten eerste, jezelf ophemelen, en het ten tweede, doen alsof de wereld opeens een hel is geworden..

Edit: stuk verwijderd. Normaal de discussie aangaan en niet op de man spelen.
HR
Ik doe geen van beiden. Ik wist niet dat zeggen dat je om andere mensen geeft jezelf ophemelen is. Ik wist ook niet dat enig kritiek leveren meteen de hel voorstellen is.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Van de film schreef:

(...)

Ik doe geen van beiden. Ik wist niet dat zeggen dat je om andere mensen geeft jezelf ophemelen is. Ik wist ook niet dat enig kritiek leveren meteen de hel voorstellen is.
HR
Learnin' all the time.... :B ;B
HR
HR

biancorosso
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 18 april 2003

Ik erger me kapot aan de gasten die de startpagina van afca.nl hebben gemaakt. Ongelovelijk hoe dom medesupporters kunnen zijn. Ikzelf ben ook niet heilig en kan wat spreekkoren betreft redelijk wat hebben, maar dit vind ik alle perken tebuiten gaan. Enorm smakeloos en een schande voor onze club. Ben benieuwd hoeveel onverlaten er in zo'n shirt lopen met de bekerfinale.
HR
HR

Van de film
Legende

Siempre Real schreef:

Learnin' all the time.... :B ;B
HR
Much to learn i have :B.

[Dit bericht is veranderd door Van de film (op 11 april 2010 11:32:09).]
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Ik erger me kapot aan de gasten die de startpagina van afca.nl hebben gemaakt. Ongelovelijk hoe dom medesupporters kunnen zijn. Ikzelf ben ook niet heilig en kan wat spreekkoren betreft redelijk wat hebben, maar dit vind ik alle perken tebuiten gaan. Enorm smakeloos en een schande voor onze club. Ben benieuwd hoeveel onverlaten er in zo'n shirt lopen met de bekerfinale. HR
Inderdaad smakeloos. Ben benieuwd of en hoe hier tegen wordt opgetreden. Lijkt me toch niet normaal als een deel van het stadion straks gevuld is met deze vodden... :I
HR
HR

GaBrie
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

die mogen wat mij betreft gelijk rechtsomkeerd maken. Zelfs de Feyenoord-'supporters' zijn niet zo laag dat ze met gaskamers op hun T-shirt rondlopen, deze 'mensen' zijn dat blijkbaar wel.
HR
HR
Dit soort mensen zijn, er van Ajax kant, gewoon voor verantwoordelijk dat de bekerfinale een oorlogsgebied wordt. En diezelfde mensen wijzen continu naar Aboutaleb, de KNVB, het Ajax Bestuur, als schuldigen voor het verpesten van de bekerfinale.

Laten we wel even oorzaak/ gevolg uit elkaar houden. Ajax wil ook wel door 20.000 supporters gesteund worden in de Kuip, alleen weten ze dat er dan sowieso treinen e.d. gesloopt gaan worden en daar wil Ajax niet voor opdraaien. Lijkt me logisch. Dus hebben we de regeling zoals die nu is.
Vervolgens lees ik op fora dat 'het bestuur' de supporters laat zakken.
Waarom weer de schuld afschuiven? De enigen die de supporters laten zakken, zijn dat kleine groepje debielen, die treinen slopen en dit soort teksten op websites zetten: http://www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-beker/article/detail/475708/2010/04/10/Fansite-Ajax-Tijdens-bekerfinale-moet-die-******stad-weer-plat.dhtml.
En dan gek vinden dat Ajax voor dit soort mensen geen verantwoordelijkheid wil nemen! Daar erger ik me aan!
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

Heleen Mees,die gister tijdens rondom 10 steeds aan het vertellen was hoe GEWELDIG Amerika en New York wel niet zijn.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Locris schreef:

Heleen Mees,die gister tijdens rondom 10 steeds aan het vertellen was hoe GEWELDIG Amerika en New York wel niet zijn.
HR
Is het ook dus kom niet jank. :P
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

Burzlew schreef:

(...)

Is het ook dus kom niet jank. :P
HR
Vind USA trouwens een kutland. :B

Ben er een paar keer geweest,was blij dat ik weer in Canada was. :B
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Bregje Wouters van Ajax tv. Kinderlijke vragen, we zijn niet seniel?

Mensen die bij elke vorm van (opbouwende) krtiek/mening het op discrimineren gooien. Abdul, kun je je werk preciezer uitvoeren? 'Je hebt de pik op me omdat ik zwart ben'

Jan, wil je je werk preciezer uitvoeren? 'je hebt de pik op me en trekt buitenlanders voor'

Zulke mensen!!!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 48,9% dat Feyenoord wint van Besiktas JK. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!