Ajax Netwerk
zondag 31 augustus 2014 - 08:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 77 »

HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

quote:HR
rbn schreef:

(...)

Wat te denken van die kut muggen, die maar om je oren blijven zoemen
HR
JAh als ik die hoor moet die idd dood, anders kan ik niet pitten, call me a wife.. :B
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 januari 2009

Twee TV reclames.

- Carglass,carglass repareert,carglass vervangt... :denk
- Die debiele reclames van de Nederlandse energie Maatschappij.Eerst met dat gewoon doen gelul en nu met die irritante Frans Bauer..
HR
HR

afca1987
Bankzitter

Reg.: 19 mei 2005

Johnny Sprinter schreef:

(...)

Wat een onzin, ik werk zelf ook in de horeca en dat is nu natuurlijk ook niet de best lopende sector. Als je op het terras daar gaat zitten maak je gebruik van die faciliteiten ( gelegenheid om te zitten, WC bijv. ). Dan is het niet meer dan logisch dat je wat besteld. Je gaat toch ook niet met een kratje heineken naar de kroeg omdat dat goedkoper is?
HR
Marseille en Italie away B)
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Vak: -
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Locris schreef:

Twee TV reclames.

- Carglass,carglass repareert,carglass vervangt... :denk
- Die debiele reclames van de Nederlandse energie Maatschappij.Eerst met dat gewoon doen gelul en nu met die irritante Frans Bauer..
HR
Wat te denken van die nieuwe van C1000? Hatelijk, vooral die met die nepduitser. En dan ook nog Elk reclameblok 3 godverdomde keren. bah.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

ELKE reclame is irritant. Ik word gewoon woedend als ik er een zie..
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

AFC Romalona schreef:

ELKE reclame is irritant. Ik word gewoon woedend als ik er een zie..
HR
Hahaha, wat een leven heb jij toch ook. Alleen maar frustraties en problemen, ik heb medelijden met je :D. Held, keep the posts up!
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

afca1987 schreef:

(...)

Marseille en Italie away B)
HR
Haha touché. Maar je snapt wat ik bedoel ;)
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Ajax de Koninklijke schreef:

(...)

Voer? Wat een kansloze krachtterm.

Anyway, zodra niet betalende mensen op het terras zitten kunnen er ook geen 'potentiele betalende' gasten gaan zitten omdat het terras bezet is. Snap je hem?
HR
Ik ben het met je eens dat een terras bedoeld is voor mensen die daadwerkelijk wat bestellen. Maar dat de horeca al jaren loopt te janken over tegenvallende inkomsten is toch echt puur eigen schuld. Het nivo van de horeca in dit land is van zeer laag nivo als je dit vergelijkt met de horeca in pak-em-beet een Duitsland, Oostenrijk of Frankrijk.

1: Het personeel snapt NIET wat bedienen is. 9 van de 10 keer gedragen die onderbetaalde studentjes zich dom, arrogant, onvriendelijk en onbeschoft richting de klant.
2: De prijzen zijn hier echt totaal doorgeslagen. De prijzen op een drukbezochte Oostenrijkse skipiste liggen nog vele malen lager als een doorsnee kroeg in Nederland.

Dus ik begrijp de mensen die zelf hun 'voer' meenemen naar een pretpark dondersgoed. Maar inderdaad: laat ze dit lekker op een bankje opeten ipv een terras.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

In de tram te laat zijn voor je mondeling frans, dat er dan zo'n kinderklasje de tram bomvol komt maken.. natuurlijk wil je die kindjes het liefst een voor een de tram uit werpen, komt die begeleidster, die ziet dat ik met een blaadje op me schoot aan het stressen bent, nog doodleuk vragen of ik mischien niet wil opstaan voor een kindje dat misselijk is.. ik wordt ook misselijk, van je kop ! laat me lekker leren tering hee.. vraag het lekker aan die man die 3 stoelen verderop uit het raam zit te turen niks te doen..

Wel een 8 gehaald :B
4HAVO here i come..

[Dit bericht is veranderd door AFC Romalona (op 8 april 2010 14:07:33).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Dat scherm op dit forum na elke post van; je wordt nu doorgestuurd naar je topic, klik hier als je niet wil wachten(of als je browser je niet direct doorstuurt)

Zie ik eruit alsof ik wil wachten ?xd
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

AFC Romalona schreef:

Dat scherm op dit forum na elke post van; je wordt nu doorgestuurd naar je topic, klik hier als je niet wil wachten(of als je browser je niet direct doorstuurt)

Zie ik eruit alsof ik wil wachten ?xd
HR
En dan is die net weg als je wil klikken, en vervolgens klik je dus op de nieuwe pagina iets aan wat je niet wil, het is toch wat inderdaad ;)
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

AFC Romalona schreef:

In de tram te laat zijn voor je mondeling frans, dat er dan zo'n kinderklasje de tram bomvol komt maken.. natuurlijk wil je die kindjes het liefst een voor een de tram uit werpen, komt die begeleidster, die ziet dat ik met een blaadje op me schoot aan het stressen bent, nog doodleuk vragen of ik mischien niet wil opstaan voor een kindje dat misselijk is.. ik wordt ook misselijk, van je kop ! laat me lekker leren tering hee.. vraag het lekker aan die man die 3 stoelen verderop uit het raam zit te turen niks te doen..

Wel een 8 gehaald :B
4HAVO here i come..
HR
Laat me raden: je bent zwijgzaam opgestaan voor dat misselijke kind? :D
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Iceman schreef:

(...)

Wacht maar totdat je het zelfs eens meemaakt.

Je bent al zwaar geïrriteerd door een kassabediende die bij elke klant 3 minuten loopt te falen en dan krijg je zo'n arrogante hoofddoek die haar hele vriendenkring naar voren in de rij haalt en dan zegt "die horen bij mij" terwijl het puur toeval is dat ze toevallig op hetzelfde moment in die winkel aanwezig zijn en ze elkaar pas bij de kassa tegen komen.

Wedden dat de zware shag je oren uit stroomt?
HR
Gast, ik heb jarenlang bij een supermarkt gewerkt en je moet nadat alles klaar is gewoon even naar de manager lopen en zeggen dat je een klacht wilt indienen. Klacht wordt ingediend, film wordt nagekeken, meisje wordt ontslagen en klaar is kees.

Maar iets minder opgefokt naar de supermarkt gaan zou misschien ook helpen. ;)
HRHR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Tikkie Terug schreef:

(...)

Laat me raden: je bent zwijgzaam opgestaan voor dat misselijke kind? :D
HR
Haha jaa, ik moest wel. Anders leek ik weer een stennisschopper ofzo :denk
HR
HR

Glories
Basisspeler

Reg.: 19 september 2006

Smsjes die je veel later krijgt dan dat diegene hem verzonden heeft.
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Glories schreef:

Smsjes die je veel later krijgt dan dat diegene hem verzonden heeft.
HR
Kreeg inderdaad vorige week een smsje dat Feyenoord kampioen was geworden :B
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

AFC Romalona schreef:
Haha jaa, ik moest wel. Anders leek ik weer een stennisschopper ofzo :denk
HR
En terecht, omdat jij te laat bent begonnen met het leren voor je mondeling frans moet een ziek kind maar blijven staan in de tram? :\(
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Van de film schreef:

(...)

En terecht, omdat jij te laat bent begonnen met het leren voor je mondeling frans moet een ziek kind maar blijven staan in de tram? :\(
HR
Er zijn toch ook andere nietmisselijke kinderen die kunnen opstaan?

Verder erger ik me aan het "zorgzame" hier in Nederland. Elk spotje gaat over hoe je het leven beter kunt maken etc. Spotjes over het melden van kindermisbruik etc. , zijn er mensen die serieus denken dat Nederland niet weet wat het moet doen als ze kindermisbruik tegenkomt? Dat we overal bij aan het handje moeten worden geholpen, omdat we anders als kippen zonder kop rondrennen? We zijn toch godverdomme niet dom? Laat ons toch godnondedju zelf eens iets doen. Alles is tegenwoordig "zielig" en iedereen heeft hulp nodig. We zijn toch geen hippies meer? Kijk naar jezelf en doe je eigen ding, in plaats van iedereen "hulp" aan te bieden waar niemand op zit te wachten.

[Dit bericht is veranderd door Dilucanio (op 9 april 2010 15:10:22).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Van de film schreef:

(...)

HR
Ik weet niet waar je las dat k te laat was met leren voor mijn mondeling ?
Ik was te laat voor de afspraak. Wat Di Lucanio al zei, dat klopt als een bus, en voor de rest, prima gelezen jongen :denk. Maar dat wijf had zelf ook kunnen opstaan want ze ZAT tegenover me.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Waar ik me aan erger is dat pubertjes iedereen voor alles uitmaken als iets ze even niet aanstaat en denken dat de wereld om hun draait. Ik ben geen zeikertje dat wil dat iedereen in liefde samenleeft, maar het respect voor elkaar is ver te zoeken vaak.
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Drie Kruizen schreef:

Waar ik me aan erger is dat pubertjes iedereen voor alles uitmaken als iets ze even niet aanstaat en denken dat de wereld om hun draait. Ik ben geen zeikertje dat wil dat iedereen in liefde samenleeft, maar het respect voor elkaar is ver te zoeken vaak.
HR
Is dat niet de essentie van puberzijn? Denken dat de wereld om jou draait, en dat bij elk persoonlijk probleem de wereld instort? Respect is ver te zoeken inderdaad, maar dat komt niet alleen bij de jeugd van tegenwoordig voor. De hele gemeenschap pikt minder van elkaar en "het lontje" word steeds korter. Laten we het de verloedering van de samenleving noemen. Een (in mijn ogen) onomkeerbaar proces. Probeer maar eens wat jongeren (bijvoorbeeld) respect bij te brengen, ik wens je veel succes. De maatschappij is tegenwoordig ziek, de oorzaak hiervoor? Wie het weet mag het zeggen.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Dilucanio schreef:

(...)

Is dat niet de essentie van puberzijn? Denken dat de wereld om jou draait, en dat bij elk persoonlijk probleem de wereld instort? HR
Mja, maar daarom kan ik me er nog wel aan ergeren. :P Overigens betekent puberen niet dat het normaal is om anderen uit te schelden en lastig te vallen met je muziek en met je voeten 2 bankjes bezet houden in de bus terwijl die vol zit. Tenminste, ik deed dat niet. Het lijkt wel alsof dat steeds erger lijkt te worden tegenwoordig.

Respect is ver te zoeken inderdaad, maar dat komt niet alleen bij de jeugd van tegenwoordig voor. De hele gemeenschap pikt minder van elkaar en "het lontje" word steeds korter. Laten we het de verloedering van de samenleving noemen. Een (in mijn ogen) onomkeerbaar proces.HR
Dat het niet alleen de jongeren zijn ben ik overigens met je eens.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

AFC Romalona schreef:

Ik weet niet waar je las dat k te laat was met leren voor mijn mondeling ?
Ik was te laat voor de afspraak. Wat Di Lucanio al zei, dat klopt als een bus, en voor de rest, prima gelezen jongen :denk. Maar dat wijf had zelf ook kunnen opstaan want ze ZAT tegenover me.
HR
'die ziet dat ik met een blaadje op me schoot aan het stressen bent' Ik nam aan dat dit was omdat je nog moest leren. Misschien een verkeerde aanname.

Wat Di Lucanio klopt helemaal niet, kinderen en ouderen (maar wat mij betreft ook gewoon je leeftijdsgenoot) zijn de mensen waar je wat voor over moet hebben. Ik erger me vreselijk aan die mensen die zitten te zaniken over anderen en over het gebrek aan respect bij allerlei andere mensen maar ondertussen zelf werkelijk helemaal niéts voor een ander over hebben.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Van de film schreef:

(...)

'die ziet dat ik met een blaadje op me schoot aan het stressen bent' Ik nam aan dat dit was omdat je nog moest leren. Misschien een verkeerde aanname.

Wat Di Lucanio klopt helemaal niet, kinderen en ouderen (maar wat mij betreft ook gewoon je leeftijdsgenoot) zijn de mensen waar je wat voor over moet hebben. Ik erger me vreselijk aan die mensen die zitten te zaniken over anderen en over het gebrek aan respect bij allerlei andere mensen maar ondertussen zelf werkelijk helemaal niéts voor een ander over hebben.
HR
Ik stressde voor het mondeling zelf, niet omdat ik nog moest leren ofzo? Maar wat dat jou nou uitmaakt ? :I
Ik zanik niet over gebrek aan respect richting mij hoor, ik wil gewoon met rust gelaten worden als ik in de tram zit. Ik ga geen plaats afgeven in een bomvolle tram omdat een kind misselijk is, terwijl dat wijf zelf een zitplaats heeft.
NAJAA, ik moest niet leren, blij :P?
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Ergerlijk zijn alle spotjes van zorgverzekeraars die zogenaaamd zonder winstoogmerk handelen....

Jaja en ondertussen wel miljoenen uitgeven aan reclame om maar zoveel mogelijk klanten te werven.... :denk

ls je niks kunt verdienen dan zou je willen dat iedereen naar de ander ging en je alleen concentreerd op datgene dat wel wat oplevert toch? :P
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 33,8% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor FC Groningen-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!