Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 70 »
Zlatan-9
Icoon
Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:JAh als ik die hoor moet die idd dood, anders kan ik niet pitten, call me a wife..
rbn schreef:
(...)
Wat te denken van die kut muggen, die maar om je oren blijven zoemen
Locris
Vedette
Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 januari 2009
afca1987
Bankzitter
Reg.: 19 mei 2005
quote:Marseille en Italie away
Johnny Sprinter schreef:
(...)
Wat een onzin, ik werk zelf ook in de horeca en dat is nu natuurlijk ook niet de best lopende sector. Als je op het terras daar gaat zitten maak je gebruik van die faciliteiten ( gelegenheid om te zitten, WC bijv. ). Dan is het niet meer dan logisch dat je wat besteld. Je gaat toch ook niet met een kratje heineken naar de kroeg omdat dat goedkoper is?
Dilucanio
Bankzitter
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
quote:Wat te denken van die nieuwe van C1000? Hatelijk, vooral die met die nepduitser. En dan ook nog Elk reclameblok 3 godverdomde keren. bah.
Locris schreef:
Twee TV reclames.
- Carglass,carglass repareert,carglass vervangt...![]()
- Die debiele reclames van de Nederlandse energie Maatschappij.Eerst met dat gewoon doen gelul en nu met die irritante Frans Bauer..
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
Dilucanio
Bankzitter
quote:Hahaha, wat een leven heb jij toch ook. Alleen maar frustraties en problemen, ik heb medelijden met je
AFC Romalona schreef:
ELKE reclame is irritant. Ik word gewoon woedend als ik er een zie..
Johnny Sprinter
Bankzitter
Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
quote:Ik ben het met je eens dat een terras bedoeld is voor mensen die daadwerkelijk wat bestellen. Maar dat de horeca al jaren loopt te janken over tegenvallende inkomsten is toch echt puur eigen schuld. Het nivo van de horeca in dit land is van zeer laag nivo als je dit vergelijkt met de horeca in pak-em-beet een Duitsland, Oostenrijk of Frankrijk.
Ajax de Koninklijke schreef:
(...)
Voer? Wat een kansloze krachtterm.
Anyway, zodra niet betalende mensen op het terras zitten kunnen er ook geen 'potentiele betalende' gasten gaan zitten omdat het terras bezet is. Snap je hem?
AFC Romalona
Regelmatige invaller
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Zlatan-9
Icoon
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002
quote:En dan is die net weg als je wil klikken, en vervolgens klik je dus op de nieuwe pagina iets aan wat je niet wil, het is toch wat inderdaad
AFC Romalona schreef:
Dat scherm op dit forum na elke post van; je wordt nu doorgestuurd naar je topic, klik hier als je niet wil wachten(of als je browser je niet direct doorstuurt)
Zie ik eruit alsof ik wil wachten ?xd
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
quote:Laat me raden: je bent zwijgzaam opgestaan voor dat misselijke kind?
AFC Romalona schreef:
In de tram te laat zijn voor je mondeling frans, dat er dan zo'n kinderklasje de tram bomvol komt maken.. natuurlijk wil je die kindjes het liefst een voor een de tram uit werpen, komt die begeleidster, die ziet dat ik met een blaadje op me schoot aan het stressen bent, nog doodleuk vragen of ik mischien niet wil opstaan voor een kindje dat misselijk is.. ik wordt ook misselijk, van je kop ! laat me lekker leren tering hee.. vraag het lekker aan die man die 3 stoelen verderop uit het raam zit te turen niks te doen..
Wel een 8 gehaald
4HAVO here i come..
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Gast, ik heb jarenlang bij een supermarkt gewerkt en je moet nadat alles klaar is gewoon even naar de manager lopen en zeggen dat je een klacht wilt indienen. Klacht wordt ingediend, film wordt nagekeken, meisje wordt ontslagen en klaar is kees.
Iceman schreef:
(...)
Wacht maar totdat je het zelfs eens meemaakt.
Je bent al zwaar geïrriteerd door een kassabediende die bij elke klant 3 minuten loopt te falen en dan krijg je zo'n arrogante hoofddoek die haar hele vriendenkring naar voren in de rij haalt en dan zegt "die horen bij mij" terwijl het puur toeval is dat ze toevallig op hetzelfde moment in die winkel aanwezig zijn en ze elkaar pas bij de kassa tegen komen.
Wedden dat de zware shag je oren uit stroomt?
AFC Romalona
Regelmatige invaller
quote:Haha jaa, ik moest wel. Anders leek ik weer een stennisschopper ofzo
Tikkie Terug schreef:
(...)
Laat me raden: je bent zwijgzaam opgestaan voor dat misselijke kind?
Glories
Basisspeler
Vak: -
Reg.: 19 september 2006
Tikkie Terug
Niet geregistreerd
quote:Kreeg inderdaad vorige week een smsje dat Feyenoord kampioen was geworden
Glories schreef:
Smsjes die je veel later krijgt dan dat diegene hem verzonden heeft.
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:En terecht, omdat jij te laat bent begonnen met het leren voor je mondeling frans moet een ziek kind maar blijven staan in de tram?
AFC Romalona schreef:
Haha jaa, ik moest wel. Anders leek ik weer een stennisschopper ofzo
Dilucanio
Bankzitter
quote:Er zijn toch ook andere nietmisselijke kinderen die kunnen opstaan?
Van de film schreef:
(...)
En terecht, omdat jij te laat bent begonnen met het leren voor je mondeling frans moet een ziek kind maar blijven staan in de tram?
AFC Romalona
Regelmatige invaller
quote:Ik weet niet waar je las dat k te laat was met leren voor mijn mondeling ?
Van de film schreef:
(...)
En terecht, omdat jij te laat bent begonnen met het leren voor je mondeling frans moet een ziek kind maar blijven staan in de tram?
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
Dilucanio
Bankzitter
quote:Is dat niet de essentie van puberzijn? Denken dat de wereld om jou draait, en dat bij elk persoonlijk probleem de wereld instort? Respect is ver te zoeken inderdaad, maar dat komt niet alleen bij de jeugd van tegenwoordig voor. De hele gemeenschap pikt minder van elkaar en "het lontje" word steeds korter. Laten we het de verloedering van de samenleving noemen. Een (in mijn ogen) onomkeerbaar proces. Probeer maar eens wat jongeren (bijvoorbeeld) respect bij te brengen, ik wens je veel succes. De maatschappij is tegenwoordig ziek, de oorzaak hiervoor? Wie het weet mag het zeggen.
Drie Kruizen schreef:
Waar ik me aan erger is dat pubertjes iedereen voor alles uitmaken als iets ze even niet aanstaat en denken dat de wereld om hun draait. Ik ben geen zeikertje dat wil dat iedereen in liefde samenleeft, maar het respect voor elkaar is ver te zoeken vaak.
Drie Kruizen
Legende
Reg.: 28 november 2004
quote:Mja, maar daarom kan ik me er nog wel aan ergeren.
Dilucanio schreef:
(...)
Is dat niet de essentie van puberzijn? Denken dat de wereld om jou draait, en dat bij elk persoonlijk probleem de wereld instort?
quote:Dat het niet alleen de jongeren zijn ben ik overigens met je eens.
Respect is ver te zoeken inderdaad, maar dat komt niet alleen bij de jeugd van tegenwoordig voor. De hele gemeenschap pikt minder van elkaar en "het lontje" word steeds korter. Laten we het de verloedering van de samenleving noemen. Een (in mijn ogen) onomkeerbaar proces.
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:'die ziet dat ik met een blaadje op me schoot aan het stressen bent' Ik nam aan dat dit was omdat je nog moest leren. Misschien een verkeerde aanname.
AFC Romalona schreef:
Ik weet niet waar je las dat k te laat was met leren voor mijn mondeling ?
Ik was te laat voor de afspraak. Wat Di Lucanio al zei, dat klopt als een bus, en voor de rest, prima gelezen jongen. Maar dat wijf had zelf ook kunnen opstaan want ze ZAT tegenover me.
AFC Romalona
Regelmatige invaller
quote:Ik stressde voor het mondeling zelf, niet omdat ik nog moest leren ofzo? Maar wat dat jou nou uitmaakt ?
Van de film schreef:
(...)
'die ziet dat ik met een blaadje op me schoot aan het stressen bent' Ik nam aan dat dit was omdat je nog moest leren. Misschien een verkeerde aanname.
Wat Di Lucanio klopt helemaal niet, kinderen en ouderen (maar wat mij betreft ook gewoon je leeftijdsgenoot) zijn de mensen waar je wat voor over moet hebben. Ik erger me vreselijk aan die mensen die zitten te zaniken over anderen en over het gebrek aan respect bij allerlei andere mensen maar ondertussen zelf werkelijk helemaal niéts voor een ander over hebben.
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
Deze topic is open en bestaat uit 70 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.