Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 09:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 77 »

HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2004

quote:HR
Luis S. schreef:

Ben ik het mee eens!

Beetje lekker doen en arrogant zijn terwijl je het verre van bent. Komen er steeds meer. Komt ook omdat er in Nederland geen vrouwenoverschot heerst zoals in landen als Estland etc.

Pas in Thailand geweest, daar zijn ze nog wat nederiger naar de man toe. Of is dat niet helemaal een goede vergelijking.. :P
HR
Ieder zo zijn eigen smaak, ik hoef geen onderdanig huisvrouwtje, geef mij er maar 1tje die een klein beetje arro is en niet op haar mondje gevallen is.

Maar misplaatste arrogantie, daar erger ik me groen en geel en paars en blauw aan...
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Flippie de tuinkabouter schreef:

(...)

Ik erger me wanneer de touwtjes van je trainingsbroek in de knoop zitten als je nodig moet pissen.
HR
Dan trek je je broek bij de enkels toch gewoon een stukje omhoog en pis je via die kant?
HR
HR

Sevic
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 augustus 2007

Ajacied91 schreef:

(...)
Jij blijft dan ook stug 3 kilometers/5 haltes in de bus zitten zonder wat tegen de chauffeur te zeggen in de zin van: meneer ik moet er hier uit:B
HR
Hehe ja dat dacht ik ook toen ik het las. Ik zie 'm al zitten, achter in die bus, met z'n voeten te trappelen en op z'n nagels te bijten, "godverredomme dat wordt weer een half uur lopen zo dadelijk..."
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

Ajacied91 schreef:

(...)
Jij blijft dan ook stug 3 kilometers/5 haltes in de bus zitten zonder wat tegen de chauffeur te zeggen in de zin van: meneer ik moet er hier uit:B
HR
Nee, na 5x roepen en 2x naar hem toe te zijn gelopen was ik 3 kilometer verder dan mijn eindbestemming. Alles wat hij zei was "Er zijn hier geen haltes, dus ik stop niet". Om vervolgens bij de eerste de beste halte gewoon WEER door te rijden met een smile op de bek.

Ik ben niet zo van het verraden, maar ik was bijna naar die busmaatschappij gestapt om even mijn beklag te doen. Toch maar weer niet gedaan.
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Iceman schreef:

(...)

Nee, na 5x roepen en 2x naar hem toe te zijn gelopen was ik 3 kilometer verder dan mijn eindbestemming. Alles wat hij zei was "Er zijn hier geen haltes, dus ik stop niet". Om vervolgens bij de eerste de beste halte gewoon WEER door te rijden met een smile op de bek.

Ik ben niet zo van het verraden, maar ik was bijna naar die busmaatschappij gestapt om even mijn beklag te doen. Toch maar weer niet gedaan.
HR
Had je kunnen doen. VOor mij is een keer een hele bus teruggekomen omdat de chauffeur te vroeg vertrok......
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Martijnx schreef:

(...)

Had je kunnen doen. VOor mij is een keer een hele bus teruggekomen omdat de chauffeur te vroeg vertrok......
HR
Dat is een mooie, voel je je wel even belangrijk ;)
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Het feit dat mede-ajacieden hiero niet willen helpen met mijn: Schop Ruiz op ze knie als je hem zie' actie, en iedereen op school wel.. heel treurig jongens ;) :D
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

De gemiddelde leeftijd zal hier dan ook een stuk hoger liggen dan 15 jaar :B :B :D B)
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

AFC Romalona schreef:

Het feit dat mede-ajacieden hiero niet willen helpen met mijn: Schop Ruiz op ze knie als je hem zie' actie, en iedereen op school wel.. heel treurig jongens ;) :D
HR
Heb je hem al getrasseerd?
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Zlatan-9 schreef:

(...)

Heb je hem al getrasseerd?
HR
Ik hoop dat je getraceerd bedoelt, maar nee, nog niet. Maar we hebben gehoord dat Peter Wisgerhof morgen in Amsterdam is, we klimmen gewoon stiekem in zijn kofferbak ;)
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

AFC Romalona schreef:

(...)

Ik hoop dat je getraceerd bedoelt, maar nee, nog niet. Maar we hebben gehoord dat Peter Wisgerhof morgen in Amsterdam is, we klimmen gewoon stiekem in zijn kofferbak ;)
HR
Inderdaad, lekkere typfout inderdaad..!

Oke dat is natuurlijk een optie,mik gewoon flink wat laxeermiddel in de tukker bidons, dat is zaterdag ook leuker voor de kijkers thuis, en wat beschaafder natuurlijk, maar ik ach jou creatief genoeg schavuit!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Waarom blijven die ***zilveruitjes nooit normaal liggen op m'n bord... :\(
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2009

T-Bag schreef:

Waarom blijven die ***zilveruitjes nooit normaal liggen op m'n bord... :\(
HR
:B

Je moet er ook in prikken,niet mee spelen.

[Dit bericht is veranderd door Locris (op 6 april 2010 20:30:33).]
HRHR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Locris schreef:

(...)

:B

Je moet er ook in prikken,niet mee spelen.
HR
Weet het,ben een 'prikker' van niks :B
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

politie die rondjes gaat rijden in de buurt van een feest op een plek en tijdstip dat geen hond buiten is behalve de feestgangers die opweg naar huis zijn met bier op. Dus altijd wel een reden voor een bekeuring. In mijn geval was ik vergeten me lichten aan te doen en dan niet beleefd je eerste zin zeg(mij voorbeeld met 'man' op het einde maar voorderest gewoon aardig)en dan je gaan napraten en je een boete geven. Ze denken dat ze alles zijn die kkr mongolen.
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

DAMSCO schreef:

politie die rondjes gaat rijden in de buurt van een feest op een plek en tijdstip dat geen hond buiten is behalve de feestgangers die opweg naar huis zijn met bier op. Dus altijd wel een reden voor een bekeuring. In mijn geval was ik vergeten me lichten aan te doen en dan niet beleefd je eerste zin zeg(mij voorbeeld met 'man' op het einde maar voorderest gewoon aardig)en dan je gaan napraten en je een boete geven. Ze denken dat ze alles zijn die kkr mongolen.
HR
Tja wat wil je dan, dat ze gaan patrouieren in een verlaten loods? Dat ze controleren op zwartrijden als de treinen nog niet rijden? Als je zonder licht fietst (neem aan dat het om fietsen gaat) kan je dat twee joetjes kosten...Big deal.
HR
HR

Pancake
Idool

Reg.: 3 juni 2001

Politie is gewoon minimaal 5 van de tien keer kut. Heb em een keertje gehad voor door rood lopen midden in de nacht 100m van het buro vandaan. Komen ze terug van hun dienst... ja dag. Pannenkoeken
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

Jan410 schreef:

(...)

Tja wat wil je dan, dat ze gaan patrouieren in een verlaten loods? Dat ze controleren op zwartrijden als de treinen nog niet rijden? Als je zonder licht fietst (neem aan dat het om fietsen gaat) kan je dat twee joetjes kosten...Big deal.
HR
Gaat me niet om het geld, maar om de manier hoe ze je behandelen.
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

Iceman schreef:

(...)

Wacht maar totdat je het zelfs eens meemaakt.

Je bent al zwaar geïrriteerd door een kassabediende die bij elke klant 3 minuten loopt te falen en dan krijg je zo'n arrogante hoofddoek die haar hele vriendenkring naar voren in de rij haalt en dan zegt "die horen bij mij" terwijl het puur toeval is dat ze toevallig op hetzelfde moment in die winkel aanwezig zijn en ze elkaar pas bij de kassa tegen komen.

Wedden dat de zware shag je oren uit stroomt?
HR
Relax, Karst T.
HR
HR

Martijnx
International

DAMSCO schreef:

(...)

Gaat me niet om het geld, maar om de manier hoe ze je behandelen.
HR
Bij een vriend van mij ging de uitlaat kapot. Omdat hij op een doorgaande weg was is hij doorgereden naar het werk (300 meter). Volgende dag krijgt hij per post een bekeuring voor het rijden zonder goede uitlaat.

Dat geeft aan dat de politie incompetent is en niet eens meer hoor en wederhoor toepast. Daar erger ik me dus ook aan!
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Fruitvliegjes, ja ze komen er weer aan, die dekselse beestjes.
HR
HR

Martijnx
International

Dat ryanair een euro wil vragen voor het toilet in het vliegtuig...........ik zou zeggen gebruik massaal het gangpad!
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Martijnx schreef:

Dat ryanair een euro wil vragen voor het toilet in het vliegtuig...........ik zou zeggen gebruik massaal het gangpad!
HR
Een euro om te sjorren,pfff, neem aan dat de stewardes dan wel meegaat?
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Zlatan-9 schreef:

(...)

Een euro om te sjorren,pfff, neem aan dat de stewardes dan wel meegaat?
HR
Tja, (lekkere) keuzes zat, dus dat zal wel mogen lijkt mij B)

forumillustratie
HR
HR

Zlatan-9 schreef:

Fruitvliegjes, ja ze komen er weer aan, die dekselse beestjes.
HR
Wat te denken van die kut muggen, die maar om je oren blijven zoemen

[Dit bericht is veranderd door rbn (op 7 april 2010 17:17:01).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 52,1% dat PEC Zwolle wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!