Ajax Netwerk
zondag 26 oktober 2014 - 00:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 77 »

HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2009

Ook vervelend: mensen van wie je bijna nooit iets hoort, tenzij ze iets van je nodig hebben. Dan krijg je ineens een sms'je met allerlei vragen, welke je netjes beantwoordt. Maar stel je in dat sms'je zelf ook een vraag, dan hoor je weer niks :D Heb momenteel zo'n persoon in mn klas en eigenlijk moet ik er steeds weer om lachen, omdat ook echt iedereen haar zo kent...

[Dit bericht is veranderd door Sigmund Freud (op 5 april 2010 14:41:13).]
HR
HR
Misschien beetje vreemde ergernis: ik erger me de laatste tijd ontzettend aan Maikel Aerts. Hij is niet in staat een 'normaal' antwoord te geven, hij is zo agressief in zijn antwoorden. Voorbeeld.

Denk je dat jullie de nacompetitie zullen ontlopen? MA: 'Ja wat denkt jij dan? Tuurlijk ontlopen we die, anders kunnen we net zo goed op vakantie gaan met z'n allen.
Ben je tevreden met je spel? 'Nee, tuurlijk ben ik niet tevreden met mijn spel, want we verliezen toch? Ja..? Nou dan!
Waarom ging je zo tekeer tegen het publiek? 'Moet ik dat dan allemaal maar pikken ofzo? Zou jij toch ook niet doen? Nee, nou waarom verwijt je mij het dan?

Dit soort antwoorden dus. Haal eens diep adem, Maikel, en geef rustig antwoord!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Wellicht zullen sommigen me het niet in dank afnemen,maar ik begin me toch langzaamaan te ergeren aan al die 'stille tochten' die onderhand bij elke gebeurtenis georganiseerd worden.... :I
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

quote:HR
T-Bag schreef:

Wellicht zullen sommigen me het niet in dank afnemen,maar ik begin me toch langzaamaan te ergeren aan al die 'stille tochten' die onderhand bij elke gebeurtenis georganiseerd worden.... :I
HR
Ik erger er me meer aan het feit dat er zoveel (terechte) aanleidingen zijn voor stille tochten.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Ajacied91 schreef:

(...)
Ik erger er me meer aan het feit dat er zoveel (terechte) aanleidingen zijn voor stille tochten.
HR
Is ook wel,maar het begint een beetje een 'trend' te worden en als het zo doorgaat dan gaan ze straks ook nog stille tochten organiseren voor elk verkeersongeval en daar doel ik een beetje op.
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

Erger me dood aan de `Shownieuwsjes` en `Hart van Nederlandjes` van deze wereld, toevallig beiden van SBS6.

"Vanmorgen is op die en die wijze de neef van een tante van de achternicht van de schoonbroer van de buurman van Frans Bauer overleden"HR

"Gisteren was er een hoop paniek in die en die buurt want de hond van Jamai was spoorloos verdwenen"HR

"Vandaag is de buurjongen van de oom van de nicht van Marco Borsato opgenomen na een loopneus"HR

"Patty Brard is vanmiddag in de auto gestapt om bij de apotheek een medicijn te halen nadat ze toen ze gister naakt met haar grote grote hangende tieten op het balkon stond een verkoudheidje heeft opgelopen"HR
Wat kan mij het nou gvd aan me reet roesten dat een verre kennis of familielid van een b-acteur iets mankeert, zijn wel duizenden mensen die wat mankeren maar omdat die dan niet een tante van een c-zanger zijn hoor je dat ook niet op het nieuws.

Onzin zeg, maak eens goeie programma's.
HR
HR

Iceman
Vedette

Ajax de Koninklijke schreef:

Mensen die zeiken over een rrrr, terwijl dat gewoon beschaafd is!

Zelf praten ze waarschijnlijk plat Amsterdams, zeggen ze ken ipv kan en denken ze dat ze geciviliseerd praten!
HR
Mensen die zichzelf meer voelen dan een ander omdat die ander met een zogenaamd plat accent praat.

"Hij zegt ken in plaats van kan, dus het zal wel een asociale Tokkie zijn uit een achterbuurt"

Hou toch op zeg
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Iceman schreef:

(...)

Mensen die zichzelf meer voelen dan een ander omdat die ander met een zogenaamd plat accent praat.

"Hij zegt ken in plaats van kan, dus het zal wel een asociale Tokkie zijn uit een achterbuurt"

Hou toch op zeg
HR
Mensen die niet (begrijpend) kunnen lezen!
HR
HR

Luis S. schreef:

Ben ik het mee eens!

Beetje lekker doen en arrogant zijn terwijl je het verre van bent. Komen er steeds meer. Komt ook omdat er in Nederland geen vrouwenoverschot heerst zoals in landen als Estland etc.

Pas in Thailand geweest, daar zijn ze nog wat nederiger naar de man toe. Of is dat niet helemaal een goede vergelijking.. :P
HR
Check jouw pm
HR
HR

Iceman
Vedette

Ajaxforlife21 schreef:

- Mensen die het hele jaar door niets met voetbal hebben, geen speler weten te benoemen en ineens met een WK/EK mee gaan doen. Niets droevigers dan stoeten vol Oranje "supporters" met een "mening" die denken dat Messi Braziliaan is & het WK "ergens in Afrika" gehouden wordt :denk

Zo, dat was het wel even denk ik.. haha
HR
Mensen die, als ik tijdens ADO-Ajax na 94 minuten helemaal gek wordt na een goal van Toby, gaan roepen dat ik eens even normaal moet doen, want het is maar een spelletje.

Tyf dan maar gelijk op uit mijn huis ook! :@
HR
HR

Iceman
Vedette

Grazie Roma schreef:

Ik erger me aan Nederlandse gezinnen die broodjes en pakjes drinken meenemen op een dagje uit(dierentuin,pretpark) en vervolgens bij een horeca gelegenheid op het terras gaan opeten.
HR
Nederlandse? Marokkanen en Turken doen dat niet?

Maar je bedoelt die mensen die niks te makken hebben en 3 weken krom gaan liggen omdat ze hun kindertjes toch ook eens leuk dagje gunnen? Laat die mensen lekker op dat terras zitten joh!
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Iceman schreef:

(...)

Maar je bedoelt die mensen die niks te makken hebben en 3 weken krom gaan liggen omdat ze hun kindertjes toch ook eens leuk dagje gunnen? Laat die mensen lekker op dat terras zitten joh!
HR
En daardoor heeft de horecatent minder omzet. Moeten zij ook op een gegeven moment de deuren sluiten omdat iedereen daar met eigen consumptie gaat zitten. Resultaat: Heb je er weer een paar gezinnen bij die niks te 'makken hebben. Door dit soort acties werkt het marktmechanisme niet goed, en dat is juist het probleem....

Los van het feit of het zielig is voor die mensen of niet....
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

Iceman schreef:

(...)

HR
Wat een onzin, ik werk zelf ook in de horeca en dat is nu natuurlijk ook niet de best lopende sector. Als je op het terras daar gaat zitten maak je gebruik van die faciliteiten ( gelegenheid om te zitten, WC bijv. ). Dan is het niet meer dan logisch dat je wat besteld. Je gaat toch ook niet met een kratje heineken naar de kroeg omdat dat goedkoper is?
HRHR
HR

Iceman
Vedette

Ajax de Koninklijke schreef:

(...)

En daardoor heeft de horecatent minder omzet. Moeten zij ook op een gegeven moment de deuren sluiten omdat iedereen daar met eigen consumptie gaat zitten. Resultaat: Heb je er weer een paar gezinnen bij die niks te 'makken hebben. Door dit soort acties werkt het marktmechanisme niet goed, en dat is juist het probleem....

Los van het feit of het zielig is voor die mensen of niet....
HR
Iemand die zijn eigen voer meeneemt zou sowieso toch al niks gekocht hebben in die te dure horecatent, dus die horecatent loopt geen klanten mis.

Het is niet zo dat iemand in die horeca tent door de eigenaar van een viskraam van het terras getrokken wordt om een veel goedkoper visje te kopen. Dat zijn namelijk wel potentiële klanten die ze mis lopen.

Maar goed ik erger me overigens nog aan:

-Zogenaamde volkszangers die nog nooit treurnis en ellende gekend hebben maar zich toch gedragen als de nieuwe Hazes, niet beseffend dat Hazes juist zo goed en zo populair was omdat hij juist een jongen van het volk was met hetzelfde ellendige leven als de loodgieter van op de hoek met teksten over leed dat hij zelf ook heeft meegemaakt, waardoor je je met hem kon identificeren. Al die misselijke mannetjes de maar denken dat ze de nieuwe hazes zijn door voor de vorm met zware teksten te komen, bah!

-Presentatoren op TV die altijd denken grappig te zijn en om hun eigen grapjes lachen, terwijl ze in hun eentje in de studio zitten.

-Mensen die urenlang over soaps praten en dat zo serieus doen dat het lijkt alsof het allemaal echt gebeurt is in hun vriendenkring.

-Buschauffeurs die gewoon 3 kilometer doorrijden en 5 haltes verder dan waar jij op het knopje drukte pas stoppen.

-decennia lange herhalingen op tv. Heb 70 procent van alle afleveringen van The A-Team, Knight Rider, V en Fame nu al 40 keer gezien.

-Mensen die toevallig bij je op visite zijn tijdens een Champions League wedstrijd en dan gaan doen alsof ze verstand van voetbal hebben terwijl ze niet eens weten dat een bal rond is, en dan vragen ";Bij wie hoort die man in dat gele pakje", doelend op de scheids.

-Mensen bij de kassa met een volle kar, die 4x naar dat ene pak melk van je kijken maar in wie het niet opkomt om dan te zeggen van "Joh ga jij maar even voor, je hebt toch maar 1 artikel"

-(Vandaag gebeurd:) Marokkaanse besnorde arrogante tienerwijven aan de kassa die een bekende tegenkomen en ze dan van achter in de rij helemaal naar voren halen, waarna ze, als je er iets van zegt, zeggen dat die persoon bij hun hoort, dat het haar moeder is en dat dat toch wel even makkelijk kan, terwijl je zelf al 6 minuten naar het gepruts van een kassamedewerkster aan het turen bent. God wat voelt dat heerlijk als die ********** dan bang wordt omdat je steeds kwader en agressiever wordt van die discussie die ze aan willen gaan om dan toch maar eieren voor hun geld te kiezen.

-Presentatoren die hun werk te serieus nemen en zich voordoen als culturele elitaire alleskenners. Are you watching Van Nieuwkerk.

- De Nederlandse afkeurings-mentaliteit en naloperij. Een politici die naar de hoeren gaat en soms een snuifje neemt in zijn vrije tijd, echt een schande natuurlijk, dat dit kan in Nederland. Een voetballer die betrokken is bij een dodelijk ongeluk, wat een schande, nationale rel, want dit kan natuurlijk niet, dat gebeurt alleen bij voetballers en niet bij mensen met een ander beroep.
Ajax die een bal van 120 euro terug wil en dat iets te hardhandig doet, god o god wat een schande, laten we hier hier eens columns over schrijven en allemaal schande van spreken. De eigenaar vraagt godverdomme zijn bezit terug, geef het dan ook terug en wees dan niet beledigd dat het hardhandig terug wordt gevorderd als je het onder je trui doet.

Altijd maar collectief alles afkeuren en veroordelen, doodmoe wordt je er van.

-Leedvermaak!

Edit: scheldwoord verwijderd: dat soort woorden gaan iets te ver. Relax.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 5 april 2010 20:49:59).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Iceman schreef:

(...)

Mensen die, als ik tijdens ADO-Ajax na 94 minuten helemaal gek wordt na een goal van Toby, gaan roepen dat ik eens even normaal moet doen, want het is maar een spelletje.

Tyf dan maar gelijk op uit mijn huis ook! :@
HR
Haha dusdat.. Ik schreeuwde me longen uit me lijf, gwn een van de beste momenten uit me leven xd. Maar dat is tog beleving he.. Eigenlijk onverdiend majaa.
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2009

Ik erger me aan de 'tuintjes'van de mensen bij mij in de buurt.Er ligt zoveel grind in dat als je er een kruis neerzet je je zo op een kerkhof waant.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Locris schreef:

Ik erger me aan de 'tuintjes'van de mensen bij mij in de buurt.Er ligt zoveel grind in dat als je er een kruis neerzet je je zo op een kerkhof waant.
HR
:D

En als je geen grind hebt maar de natuur z'n beloop laat (lees onkruid ;) ) dan denken diezelfde mensen dat ze wel ff de hond in mijn tuin z'n behoefte kunnen laten doen...niet dus! :P
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Iceman schreef:

(...)

Iemand die zijn eigen voer meeneemt zou sowieso toch al niks gekocht hebben in die te dure horecatent, dus die horecatent loopt geen klanten mis.

HR
Voer? Wat een kansloze krachtterm.

Anyway, zodra niet betalende mensen op het terras zitten kunnen er ook geen 'potentiele betalende' gasten gaan zitten omdat het terras bezet is. Snap je hem?
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 april 2010 om 19:51:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Iceman schreef:

(...)

-(Vandaag gebeurd:) Marokkaanse besnorde arrogante tienerwijven aan de kassa die een bekende tegenkomen en ze dan van achter in de rij helemaal naar voren halen, waarna ze, als je er iets van zegt, zeggen dat die persoon bij hun hoort, dat het haar moeder is en dat dat toch wel even makkelijk kan, terwijl je zelf al 6 minuten naar het gepruts van een kassamedewerkster aan het turen bent. God wat voelt dat heerlijk als die ********* dan bang wordt omdat je steeds kwader en agressiever wordt van die discussie die ze aan willen gaan om dan toch maar eieren voor hun geld te kiezen.HR
Je slaat een beetje door, vriend. :D

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 5 april 2010 20:50:40).]
HR
HR

Iceman
Vedette

David89 schreef:

(...)

Je slaat een beetje door, vriend. :D
HR
Wacht maar totdat je het zelfs eens meemaakt.

Je bent al zwaar geïrriteerd door een kassabediende die bij elke klant 3 minuten loopt te falen en dan krijg je zo'n arrogante hoofddoek die haar hele vriendenkring naar voren in de rij haalt en dan zegt "die horen bij mij" terwijl het puur toeval is dat ze toevallig op hetzelfde moment in die winkel aanwezig zijn en ze elkaar pas bij de kassa tegen komen.

Wedden dat de zware shag je oren uit stroomt?
HR
HR

T-Bag
Administrator

Hypocriet gelul bij VI op dit moment..... tis bijna zielig hoe ze maar dingetjes zoeken om negatief over te zwetsen :D
HR
HR

El Rafael
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 15 maart 2003

Politiepaarden die de binnenstad onderschijten.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Iceman schreef:

(...)

Wacht maar totdat je het zelfs eens meemaakt.

Je bent al zwaar geïrriteerd door een kassabediende die bij elke klant 3 minuten loopt te falen en dan krijg je zo'n arrogante hoofddoek die haar hele vriendenkring naar voren in de rij haalt en dan zegt "die horen bij mij" terwijl het puur toeval is dat ze toevallig op hetzelfde moment in die winkel aanwezig zijn en ze elkaar pas bij de kassa tegen komen.

Wedden dat de zware shag je oren uit stroomt?
HR
Geen nood, ik kan me er ook prima in vinden. Ik word ook spuugziek van al dat samenspannende gedoe van die theedoekjes. Al dat stoerdoenerij is overigens vast opgespaard tijdens onderdrukte woedeuitbarstingen thuis en bij familie waar ze de mond niet open mogen/durven doen. Tja, dan gaan ze gezamenlijk de straat op en botvieren het dan op de willekeurige niet-Marokkaanse passant.
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Jodinho 32 Zonnebril
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Iceman schreef:

(...)

-decennia lange herhalingen op tv. Heb 70 procent van alle afleveringen van The A-Team, Knight Rider, V en Fame nu al 40 keer gezien.

HR
Moet je morgen de t.v. ff aanzetten om 18.00 uur op rtl 7. :D :D

Ik erger me wanneer de touwtjes van je trainingsbroek in de knoop zitten als je nodig moet pissen.
HR
HR

Ajacied91
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

T-Bag schreef:

(...)

Is ook wel,maar het begint een beetje een 'trend' te worden en als het zo doorgaat dan gaan ze straks ook nog stille tochten organiseren voor elk verkeersongeval en daar doel ik een beetje op.
HR
Sorry misschien snap ik het niet helemaal; maar welke stille tocht was dan 'onterecht/overbodig' dat dit jouw op deze gedachte bracht? Daarbij vind ik het een beetje raar dat je eerder zegt dat je je stoort aan het aantal stille tochten dan aan het aantal aanleidingen daartoe? Ik vind dan ook niet dat de "norm" voor het oprichten van stille tochten versoepeld of wat dan ook maar dat het aantal gestoorden toeneemt in ons kikkerlandje.

Overigens stoor ik me momenteel aan de houtprijs voor eiken. Een simpel meubeltje maken op school valt ook niet mee momenteel :B :P

Iceman schreef:

(...)
-Buschauffeurs die gewoon 3 kilometer doorrijden en 5 haltes verder dan waar jij op het knopje drukte pas stoppen.

HR
Jij blijft dan ook stug 3 kilometers/5 haltes in de bus zitten zonder wat tegen de chauffeur te zeggen in de zin van: meneer ik moet er hier uit:B

[Dit bericht is veranderd door Ajacied91 (op 5 april 2010 23:24:44).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 36,9% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Urk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!