Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 72 »
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2009
Maduroman
Vedette
Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430
Reg.: 30 september 2005
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004
Ajacied91
Regelmatige invaller
Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007
quote:Ik erger er me meer aan het feit dat er zoveel (terechte) aanleidingen zijn voor stille tochten.
T-Bag schreef:
Wellicht zullen sommigen me het niet in dank afnemen,maar ik begin me toch langzaamaan te ergeren aan al die 'stille tochten' die onderhand bij elke gebeurtenis georganiseerd worden....
T-Bag
Moderator
quote:Is ook wel,maar het begint een beetje een 'trend' te worden en als het zo doorgaat dan gaan ze straks ook nog stille tochten organiseren voor elk verkeersongeval en daar doel ik een beetje op.
Ajacied91 schreef:
(...)
Ik erger er me meer aan het feit dat er zoveel (terechte) aanleidingen zijn voor stille tochten.
Iceman
Vedette
Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003
quote:
"Vanmorgen is op die en die wijze de neef van een tante van de achternicht van de schoonbroer van de buurman van Frans Bauer overleden"
quote:
"Gisteren was er een hoop paniek in die en die buurt want de hond van Jamai was spoorloos verdwenen"
quote:
"Vandaag is de buurjongen van de oom van de nicht van Marco Borsato opgenomen na een loopneus"
quote:Wat kan mij het nou gvd aan me reet roesten dat een verre kennis of familielid van een b-acteur iets mankeert, zijn wel duizenden mensen die wat mankeren maar omdat die dan niet een tante van een c-zanger zijn hoor je dat ook niet op het nieuws.
"Patty Brard is vanmiddag in de auto gestapt om bij de apotheek een medicijn te halen nadat ze toen ze gister naakt met haar grote grote hangende tieten op het balkon stond een verkoudheidje heeft opgelopen"
Iceman
Vedette
quote:Mensen die zichzelf meer voelen dan een ander omdat die ander met een zogenaamd plat accent praat.
Ajax de Koninklijke schreef:
Mensen die zeiken over een rrrr, terwijl dat gewoon beschaafd is!
Zelf praten ze waarschijnlijk plat Amsterdams, zeggen ze ken ipv kan en denken ze dat ze geciviliseerd praten!
Ajax de Koninklijke
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000
quote:Mensen die niet (begrijpend) kunnen lezen!
Iceman schreef:
(...)
Mensen die zichzelf meer voelen dan een ander omdat die ander met een zogenaamd plat accent praat.
"Hij zegt ken in plaats van kan, dus het zal wel een asociale Tokkie zijn uit een achterbuurt"
Hou toch op zeg
rbn ![]()
Icoon
Uit: Kom hier nog op terug
Droomaankoop: Henrique Alves Ferreira e Silva Ciro
Reg.: 3 december 2006
quote:Check jouw pm
Luis S. schreef:
Ben ik het mee eens!
Beetje lekker doen en arrogant zijn terwijl je het verre van bent. Komen er steeds meer. Komt ook omdat er in Nederland geen vrouwenoverschot heerst zoals in landen als Estland etc.
Pas in Thailand geweest, daar zijn ze nog wat nederiger naar de man toe. Of is dat niet helemaal een goede vergelijking..
Iceman
Vedette
quote:Mensen die, als ik tijdens ADO-Ajax na 94 minuten helemaal gek wordt na een goal van Toby, gaan roepen dat ik eens even normaal moet doen, want het is maar een spelletje.
Ajaxforlife21 schreef:
- Mensen die het hele jaar door niets met voetbal hebben, geen speler weten te benoemen en ineens met een WK/EK mee gaan doen. Niets droevigers dan stoeten vol Oranje "supporters" met een "mening" die denken dat Messi Braziliaan is & het WK "ergens in Afrika" gehouden wordt![]()
Zo, dat was het wel even denk ik.. haha
Iceman
Vedette
quote:Nederlandse? Marokkanen en Turken doen dat niet?
Grazie Roma schreef:
Ik erger me aan Nederlandse gezinnen die broodjes en pakjes drinken meenemen op een dagje uit(dierentuin,pretpark) en vervolgens bij een horeca gelegenheid op het terras gaan opeten.
Ajax de Koninklijke
Vedette
quote:En daardoor heeft de horecatent minder omzet. Moeten zij ook op een gegeven moment de deuren sluiten omdat iedereen daar met eigen consumptie gaat zitten. Resultaat: Heb je er weer een paar gezinnen bij die niks te 'makken hebben. Door dit soort acties werkt het marktmechanisme niet goed, en dat is juist het probleem....
Iceman schreef:
(...)
Nederlandse? Marokkanen en Turken doen dat niet?
Maar je bedoelt die mensen die niks te makken hebben en 3 weken krom gaan liggen omdat ze hun kindertjes toch ook eens leuk dagje gunnen? Laat die mensen lekker op dat terras zitten joh!
Johnny Sprinter
Bankzitter
Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008
quote:Wat een onzin, ik werk zelf ook in de horeca en dat is nu natuurlijk ook niet de best lopende sector. Als je op het terras daar gaat zitten maak je gebruik van die faciliteiten ( gelegenheid om te zitten, WC bijv. ). Dan is het niet meer dan logisch dat je wat besteld. Je gaat toch ook niet met een kratje heineken naar de kroeg omdat dat goedkoper is?
Iceman schreef:
(...)
Nederlandse? Marokkanen en Turken doen dat niet?
Maar je bedoelt die mensen die niks te makken hebben en 3 weken krom gaan liggen omdat ze hun kindertjes toch ook eens leuk dagje gunnen? Laat die mensen lekker op dat terras zitten joh!
Iceman
Vedette
quote:Iemand die zijn eigen voer meeneemt zou sowieso toch al niks gekocht hebben in die te dure horecatent, dus die horecatent loopt geen klanten mis.
Ajax de Koninklijke schreef:
(...)
En daardoor heeft de horecatent minder omzet. Moeten zij ook op een gegeven moment de deuren sluiten omdat iedereen daar met eigen consumptie gaat zitten. Resultaat: Heb je er weer een paar gezinnen bij die niks te 'makken hebben. Door dit soort acties werkt het marktmechanisme niet goed, en dat is juist het probleem....
Los van het feit of het zielig is voor die mensen of niet....
AFC Romalona
Regelmatige invaller
Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006
quote:Haha dusdat.. Ik schreeuwde me longen uit me lijf, gwn een van de beste momenten uit me leven xd. Maar dat is tog beleving he.. Eigenlijk onverdiend majaa.
Iceman schreef:
(...)
Mensen die, als ik tijdens ADO-Ajax na 94 minuten helemaal gek wordt na een goal van Toby, gaan roepen dat ik eens even normaal moet doen, want het is maar een spelletje.
Tyf dan maar gelijk op uit mijn huis ook! :@
Locris
Vedette
Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009
T-Bag
Moderator
quote:
Locris schreef:
Ik erger me aan de 'tuintjes'van de mensen bij mij in de buurt.Er ligt zoveel grind in dat als je er een kruis neerzet je je zo op een kerkhof waant.
Ajax de Koninklijke
Vedette
quote:Voer? Wat een kansloze krachtterm.
Iceman schreef:
(...)
Iemand die zijn eigen voer meeneemt zou sowieso toch al niks gekocht hebben in die te dure horecatent, dus die horecatent loopt geen klanten mis.
David89
Idool
Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Adam Maher
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008
quote:Je slaat een beetje door, vriend.
Iceman schreef:
(...)
-(Vandaag gebeurdMarokkaanse besnorde arrogante tienerwijven aan de kassa die een bekende tegenkomen en ze dan van achter in de rij helemaal naar voren halen, waarna ze, als je er iets van zegt, zeggen dat die persoon bij hun hoort, dat het haar moeder is en dat dat toch wel even makkelijk kan, terwijl je zelf al 6 minuten naar het gepruts van een kassamedewerkster aan het turen bent. God wat voelt dat heerlijk als die ********* dan bang wordt omdat je steeds kwader en agressiever wordt van die discussie die ze aan willen gaan om dan toch maar eieren voor hun geld te kiezen.
Iceman
Vedette
quote:Wacht maar totdat je het zelfs eens meemaakt.
David89 schreef:
(...)
Je slaat een beetje door, vriend.
T-Bag
Moderator
El Rafael
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 15 maart 2003
DamzkoO
Icoon
Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
quote:Geen nood, ik kan me er ook prima in vinden. Ik word ook spuugziek van al dat samenspannende gedoe van die theedoekjes. Al dat stoerdoenerij is overigens vast opgespaard tijdens onderdrukte woedeuitbarstingen thuis en bij familie waar ze de mond niet open mogen/durven doen. Tja, dan gaan ze gezamenlijk de straat op en botvieren het dan op de willekeurige niet-Marokkaanse passant.
Iceman schreef:
(...)
Wacht maar totdat je het zelfs eens meemaakt.
Je bent al zwaar geïrriteerd door een kassabediende die bij elke klant 3 minuten loopt te falen en dan krijg je zo'n arrogante hoofddoek die haar hele vriendenkring naar voren in de rij haalt en dan zegt "die horen bij mij" terwijl het puur toeval is dat ze toevallig op hetzelfde moment in die winkel aanwezig zijn en ze elkaar pas bij de kassa tegen komen.
Wedden dat de zware shag je oren uit stroomt?
Flippie de tuinkabouter
Jodinho 31 ![]()
Internationale topspeler
Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003
quote:Moet je morgen de t.v. ff aanzetten om 18.00 uur op rtl 7.
Iceman schreef:
(...)
-decennia lange herhalingen op tv. Heb 70 procent van alle afleveringen van The A-Team, Knight Rider, V en Fame nu al 40 keer gezien.
Ajacied91
Regelmatige invaller
Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007
quote:Sorry misschien snap ik het niet helemaal; maar welke stille tocht was dan 'onterecht/overbodig' dat dit jouw op deze gedachte bracht? Daarbij vind ik het een beetje raar dat je eerder zegt dat je je stoort aan het aantal stille tochten dan aan het aantal aanleidingen daartoe? Ik vind dan ook niet dat de "norm" voor het oprichten van stille tochten versoepeld of wat dan ook maar dat het aantal gestoorden toeneemt in ons kikkerlandje.
T-Bag schreef:
(...)
Is ook wel,maar het begint een beetje een 'trend' te worden en als het zo doorgaat dan gaan ze straks ook nog stille tochten organiseren voor elk verkeersongeval en daar doel ik een beetje op.
quote:Jij blijft dan ook stug 3 kilometers/5 haltes in de bus zitten zonder wat tegen de chauffeur te zeggen in de zin van: meneer ik moet er hier uit
Iceman schreef:
(...)
-Buschauffeurs die gewoon 3 kilometer doorrijden en 5 haltes verder dan waar jij op het knopje drukte pas stoppen.
Deze topic is open en bestaat uit 72 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.