Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 11:33                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 77 »

HR

Simmertje
Talent

Vak: 409
Droomaankoop: -
Reg.: 8 augustus 2003

fc twente
HR
HR

melluh
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 17 mei 2008

quote:HR
Simmertje schreef:

fc twente
HR
:D same here
HR
HR

Dilucanio
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Het feit dat "populaire" nummers soms meer dan 3 keer op een dag worden gedraaid op een radiostation. En al helemaal als het dan ook nog van die klotenummers zijn, gruwelijk irritant. En switchen van radiostation werkt niet, je zal dan altijd zien dat juist dat irritante nummer binnen het uur word gedraaid. En ja, er zijn ergere dingen in het leven, maartoch.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Tomvdh schreef:

(...)

Ze kunnen toch niet verwachten dat bijvoorbeeld een groep van 10 man met z'n allen naar binnen komt om even 10 bier te halen.
Als ik in m'n 1tje een rondje wil geven moet dat toch gewoon normaal kunnen, dat snap ik er niet aan.
HR
Tuurlijk, maar ze wisten toen toch al dat je gappie nog geen 18 was?
HR
HR

ErikAFCA
Talent

Vak: 424
Reg.: 26 mei 2009

Voor bier hoef je toch geen 18 te zijn?
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Die idioot, kutzooi veroorzakende verkeerslichten in Amsterdam, een “systeem” ontworpen door een mongool die nooit auto gereden heeft.

Instellingen veranderen van kruispunt tot kruispunt zonder enig logica. Bij een is er een aparte fase voor fietsers, bij de ander weer niet. Als de fietsers ook groen hebben en je het pech hebt dat de eerste auto in jouw rij rechts af wil, gebeurd het regelmatig dat er maar een of twee auto’s bij groen door kunnen – dan mag je weer minuten wachten terwijl het op groen staat voor de andere richting waar vaak veel minder verkeer is. Dan mag jij weer, maar wacht even, daar komt een tram, licht weer rood, twee auto’s door. En zo ben je soms belachelijk lang bezig om recht door over een enkel kruispunt te komen.

Ook heel geinig is als de andere kant van jouw rechte weg doorrijdt terwijl jij naar een rood licht kijkt. Er zijn honderden van zulke voorbeelden in Amsterdam. Het is werkelijk ongelofelijk hoe automobilisten extra en onnodig door de domheid van de verantwoordelijke overheid getreiterd worden, hetgeen ertoe leidt dat men steeds meer minachting voor het hele “systeem” krijgt.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Mensen die je een vraag stellen, na het antwoord gehoord te hebben, vragen ze nog een keer of dat écht zo is, en dan wederom na bevestiging van mij reageren met het kutwoordje ´oh´.

[Dit bericht is veranderd door Ajax de Koninklijke (op 4 april 2010 11:35:40).]
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Tomvdh schreef:

(...)

Ze kunnen toch niet verwachten dat bijvoorbeeld een groep van 10 man met z'n allen naar binnen komt om even 10 bier te halen.
Als ik in m'n 1tje een rondje wil geven moet dat toch gewoon normaal kunnen, dat snap ik er niet aan.
HR
Kroegen mogen in principe gasten of groepen weigeren.

Als het publiek bijv. 25+ is en jij zit daar met 16- jarigen, mag je wettelijk een biertje drinken, maar zal een kroeg jullie waarschijnlijk liever kwijt dan rijk zijn. Kroegen zijn daarnaast zelf bevoegd om de leeftijdgrens naar 18, 21 te wijzigen.
HR
HR

klaaschat
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 juni 2009

Het waardeloze Ajax van vanmiddag waarin Urby 5 verdedigingsfouten achterelkaar maakt en wij op weg leken naar een kansloze 3e plaats....Het was vlees noch vis met Ajax dat een schandalige wanprestatie leverde en kwa instelling liet zien NIET klaar te zijn voor de titel!!! wat een gepruts!!

Ajax de Koninklijke schreef:

(...)

Kroegen mogen in principe gasten of groepen weigeren.

Als het publiek bijv. 25+ is en jij zit daar met 16- jarigen, mag je wettelijk een biertje drinken, maar zal een kroeg jullie waarschijnlijk liever kwijt dan rijk zijn. Kroegen zijn daarnaast zelf bevoegd om de leeftijdgrens naar 18, 21 te wijzigen.
HR
HR
HR

Mokummacht
Bankzitter

Vak: 407
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 11 maart 2010

klaaschat schreef:

Het waardeloze Ajax van vanmiddag waarin Urby 5 verdedigingsfouten achterelkaar maakt en wij op weg leken naar een kansloze 3e plaats....Het was vlees noch vis met Ajax dat een schandalige wanprestatie leverde en kwa instelling liet zien NIET klaar te zijn voor de titel!!! wat een gepruts!!

(...)
HR
ajacieden ajacieden wat kwamen we goed weg, God stond ons bij, Ajax blijft toch wel de Godenzonen... maar zo negatief hoeft echt niet, we hebben al bijna 90 doelpunten... ons doelsaldo is gewoon gigantisch, dan maakt et echt niet meer ff uit als je 1 wedstrijdje op z'n twents wint. dat mag wel hoor. en er waren geen ajax supporters bij de wedstrijd, die waren niet toegestaan. maar wees toch blij mensen, ajax komt nu gewoon keihard terug.

WE HEBBEN GEWONNEN!
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Dat is natuurlijk mosterd na de maaltijd. Achteraf, nu blijkt dat we gewonnen hebben, kan er met een opgelucht gevoel over worden gesproken.

Maar het leek al geruime tijd op een 0-0 af te stevenen en zelfs een achterstand had erin kunnen zitten. Mede gezien alle dekkingsfouten, het ontbreken van de wil en passie om te winnen, de non-chalante houdingen, het snelle balverlies en de doelloze lange ballen. En daar mag men zich best aan storen want het zijn de oorzaken waardoor Ajax geen of één punt uit Denhaag had meegenomen en waardoor de mogelijke kansen op de titel direct al verspeeld waren.

Hierbij mijn beklag over vandaag, maar natuurlijk wel erg blij met de 3 punten. ;B
HR
HR
* Nederlandse dames.
HR
HR

Suk in Oranje
Talent

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010

Die Bosschaert die zijn trauma uit de play-offs in 2006 probeert te verwerken door slachtoffers te maken bij Ajax. Wat een gefrustreerde.
HRHR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

rbn schreef:

* Nederlandse dames.
HR
Dat vrouwen je irriteren kan ik wel begrijpen maar specifiek Nederlandse? :D Nja des te meer voor ons.. :P
HR
HR

Sevic
Talent

Reg.: 16 augustus 2007

Johnny Sprinter schreef:

(...)

Dat vrouwen je irriteren kan ik wel begrijpen maar specifiek Nederlandse? :D Nja des te meer voor ons.. :P
HR
Ach, ik snap rbn wel. Als je de modale Nederlandse dame vergelijkt met die in andere landen/continenten valt een verhoogd bitch-gehalte wel op.

Al weet ik niet of rbn exact daar op doelt.
HR
HR

Sevic schreef:

(...)

Ach, ik snap rbn wel. Als je de modale Nederlandse dame vergelijkt met die in andere landen/continenten valt een verhoogd bitch-gehalte wel op.

Al weet ik niet of rbn exact daar op doelt.
HR
exact
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

Ben ik het mee eens!

Beetje lekker doen en arrogant zijn terwijl je het verre van bent. Komen er steeds meer. Komt ook omdat er in Nederland geen vrouwenoverschot heerst zoals in landen als Estland etc.

Pas in Thailand geweest, daar zijn ze nog wat nederiger naar de man toe. Of is dat niet helemaal een goede vergelijking.. :P
HR
HR

Ajacied020
Lid 2de elftal

Uit: 0251 - H'skerk
Vak: 409
Reg.: 25 november 2004

Als je vol op de rem moet omdat een stoplicht op rood springt, en vervolgens als je net stilstaat weer op groen gaat :I ongelooflijk! :B

[Dit bericht is veranderd door Ajacied020 (op 5 april 2010 09:26:28).]
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Die kutkop van Bryan Ruiz. Als iemand hem ooit ziet in het echt over straat lopen, spreken we dan nu met ze alle af dat degene die hem ziet, hem ff een doodstrap op ze knie geeft ? ;B Ik doe het iig WEL.
HR
HR

Suk in Oranje
Talent

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 10 maart 2010

AFC Romalona schreef:

Die kutkop van Bryan Ruiz. Als iemand hem ooit ziet in het echt over straat lopen, spreken we dan nu met ze alle af dat degene die hem ziet, hem ff een doodstrap op ze knie geeft ? ;B Ik doe het iig WEL.
HR
Ik denk dat vele mensen nu teleurgesteld in je zullen zijn. Hij lijkt me een hele aardige jongen waar geen kwaad in te vinden is. Wou dat hij bij Ajax speelde.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Mensen die alles, maar dan ook alles te duur vinden.

Van de week was ik in de Appie Heyn, staan er twee op het oog volwassen mensen bij de kassa met elk 2 halve liters ´BIER´ huismerk. Nadat de vrouw hoorde dat de 4 halve liters samen €1,92 was schrok ze zich de pleuris en zegt:´ Het is toch ongelofelijk hoe de commercie ons bedonderd, wat een boel geld zeg en ik ben ook nog mijn tas vergeten´

Mijn reactie: Achter u hangen tasjes hoor. 'Je denkt toch niet dat ik €0,10 ga betalen voor tas, het is ongelofelijk. Afzetterij'

Sommige mensen moeten er volgens mij echt op geattendeerd worden dat de tijd waarin je 2 aardappels ruilde voor pul bier (al lang) verleden tijd is. :denk

[Dit bericht is veranderd door Ajax de Koninklijke (op 5 april 2010 12:55:47).]
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

AFC Romalona schreef:

HR
Is gewoon een goede gozer,niets irritants aan behoudens zijn goede spel voor de concurrent. Buiten het veld is hij ook rustig en een sociale jongen, nee die jongen hoeft geen doodschop joh..
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Suk in Oranje schreef:

(...)

Ik denk dat vele mensen nu teleurgesteld in je zullen zijn. Hij lijkt me een hele aardige jongen waar geen kwaad in te vinden is. Wou dat hij bij Ajax speelde.
HR
Inderdaad. Lijkt mij ook een heel aardige gozer die vriendelijk, sociaal en vrolijk is met veel zin in voetbal. Nergens voor nodig om zo'n knul wat aan te doen. Het is jammer dat hij niet bij Ajax speelt zeg. Hij is erg compleet, rustig, heeft een neusje voor de goal, is een teamplayer en heeft een prima actie.
HR
HR

BillyTheKid
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zwolle NL
Reg.: 5 april 2000

Zlatan-9 schreef:

De kids van de buren, pfff :\(
HR
Kinderen zijn idd irritant als je zelf net kind bent geweest.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Nou, IK erger me rot aan die kop. En zijn goals.. Maarja, ik geef toe, als hij bij ajax speelde, zou ik hem aanbidden :P .
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,2% dat PEC Zwolle wint van HHC Hardenberg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!