Ajax Netwerk
zaterdag 29 november 2014 - 06:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 77 »

HR

Sevic
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 16 augustus 2007

quote:HR
Locris schreef:

- Lady Gaga(schijnt hip te zijn om er zo raar mogelijk uit te zien kennelijk).

HR
Nou inderdaad, die was ik zelf nog vergeten, wat een ongelooflijke bron van ergernis is dat zeg. Klassiek geschoold worden en dan zulke kutmuziek gaan maken, dat interesseert me nog niet zoveel, heb ik geen last van, lekker doen waar je zin in hebt. Jezelf vervolgens Lady Gaga noemen is natuurlijk de vleesgeworden treurnis, maar kan me ook niet zoveel rotten. Maar dan zit ik op een vervelende zondagavond (die saaie twee uur tussen de samenvattingen en Studio Voetbal) wat rond te zappen en zie ik op één of andere muziekzender een concert van die Lady Gaga voorbij komen. Staat ze daar op een podium dat eruit ziet als één grote xtc-pil in een vaag pakje waar ze bij SBS nog de kriebels van zouden krijgen, ondertussen lopen de meest doelloze debielen links en rechts over het podium met enorme papier maché-troep om hun lichaam en staan er ergens verdwaald nog een gitarist en bassist te doen alsof hun instrumenten daadwerkelijk ingeplugd zijn. Dan zit ik dat eens tien minuten te kijken, en dan denk ik uiteindelijk toch op een gegeven moment bij mezelf: doe toch eens gewoon normaal joh. Ondertussen wil ze die achterlijke pakjes wel in winkels gaan verkopen (wie in die meuk over straat wil is mij een raadsel) en stond ze tot overmaat van ramp een maand na haar doorbraak al poedelnaakt over het hele internet (je moet er maar opkomen, je eigen naaktfoto's verspreiden) terwijl werkelijk helemaal niemand daarop zit te wachten want ik kan me nou niet voorstellen dat er hele volksstammen puberjongetjes te vinden zijn die een naaktfoto van Lady Gaga boven hun bed willen. Dat ze mag branden in de hel.

Nee ach, zo erg is het ook weer niet...
HR
HR

kaleeeh
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 februari 2009

Periodes waarin je het opeens twee weken heel druk hebt, en daarna twee weken geen bijna fuck doet. En dan erger ik me vooral aan die drukke periode momenteel :I
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

- Luie koelkast fabrikanten, die te beroerd zijn om een rood en blauw indicatortje naast de knop met standen te zetten, zodat je nooit weet of 7 nou koud of warm is...
HR
HR

van Reenen
Basisspeler

Uit: Utrecht
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juni 2002

Als ik via de rechtermuisknop op "kopiëren" klik ipv "plakken", daarmee iets kopiërend over hetgeen ik wilde plakken. Extreem iriitant. :\(
HR
HR

Sevic
Talent

Reg.: 16 augustus 2007

van Reenen schreef:

Als ik via de rechtermuisknop op "kopiëren" klik ipv "plakken", daarmee iets kopiërend over hetgeen ik wilde plakken. Extreem iriitant. :\(
HR
Probeer ctrl-c/v aan te leren. Minder kans op fouten.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 2 september 2006

Als ik per ongeluk op ctrl-c druk in plaats van op de daarnaast gelegen ctrl-v, daarmee iets kopiërend over hetgeen ik wilde plakken.:\(
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

De kids van de buren, pfff :\(
HR
HR

errant_bone
Veelbelovend talent

Uit: Wieringermeer
Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 4 augustus 2004

- artikelen in tijdschriften die midden in een zin stoppen
- lipjes aan een groenteblikje die afbreken als je het blikje wilt openen
- mijn onhandigheid (en domheid)
- wintertenen
- geen Lowlandskaartje hebben
- mensen die bij de supermarkt hun karretje niet even fatsoenlijk terugzetten
- vrouwen die witte sokken echt zoooo'n afknapper vinden (het is dan misschien niet erg modebewust/charmant maar daar laat je een leuke jongen toch niet voor schieten??)
- msn-taal (hoewzo, schatjuh etc.)
HR
HR

10.Ben Arfa
Regelmatige invaller

Uit: Schoonhoven
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 7 januari 2008

errant_bone schreef:

- artikelen in tijdschriften die midden in een zin stoppen
- lipjes aan een groenteblikje die afbreken als je het blikje wilt openen
- mijn onhandigheid (en domheid)
- wintertenen
- geen Lowlandskaartje hebben
- mensen die bij de supermarkt hun karretje niet even fatsoenlijk terugzetten
- vrouwen die witte sokken echt zoooo'n afknapper vinden (het is dan misschien niet erg modebewust/charmant maar daar laat je een leuke jongen toch niet voor schieten??)
- msn-taal (hoewzo, schatjuh etc.)
HR
zoooo idd,

- Dingen kwijt zijn( Sleutels, portomonnee, pen(!) )
HR
HR

Ajaxforlife21
Basisspeler

Uploads: 1
Reg.: 1 september 2004

Het weer. Even een paar dagen zon en 18 graden om iedereen lekker te maken om vervolgens deze week de sjaal en handschoenen weer tevoorschijn te kunnen halen. Zeiknat thuiskomen nadat je paraplu kapot is gewaaid maakt de ergenis daarbij compleet. :denk
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 april 2010 om 23:30:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De nieuwe layout van Youtube
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

- warme blikjes cola
- warme blikjes bier
- het hoofd van Benicio del Toro ofzo.
- als je godverdomme 7 goals maakt tegen Sporting Martinus B1, het nog steeds niet genoeg is :I (jaa ik maaktte ze allemaal :$)
HR
HR

Mokummacht
Bankzitter

Vak: 407
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 11 maart 2010

Hoe vandaag de dag kinderen van 13, 14 15 jaar al starten vol te roken puur om erbij te horen en ''stoer te zijn'' en ook al wiet daarom roken en alcohol drinken, en zo hun jeugd vergooien automatisch, en hoe mode bewust en gefemeniseerd de hele maatschappij is geworden en dan vooral in de jeugd... stoer zijn op sites als hyves en reacties geven op andere jongens met erg homo achtige dingen, is onder de jeugd standaard helaas...
HRHR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

AFC Romalona schreef:
- als je godverdomme 7 goals maakt tegen Sporting Martinus B1, het nog steeds niet genoeg is :I (jaa ik maaktte ze allemaal :$)
HR
Jij moet je opgeven bij de talentendagen man,geef je ook assisten knul? :)
Wel zuur dat het niet genoeg is, haha, best kut.
HR
HR

Texas Rattlesnake
Vedette

Reg.: 27 april 2004

[Dit bericht is veranderd door Texas Rattlesnake (op 6 juli 2013 12:45:37).]
HR
HR

Mokummacht schreef:

Hoe vandaag de dag kinderen van 13, 14 15 jaar al starten vol te roken puur om erbij te horen en ''stoer te zijn'' en ook al wiet daarom roken en alcohol drinken, en zo hun jeugd vergooien automatisch, en hoe mode bewust en gefemeniseerd de hele maatschappij is geworden en dan vooral in de jeugd... stoer zijn op sites als hyves en reacties geven op andere jongens met erg homo achtige dingen, is onder de jeugd standaard helaas...
HR
Hoe weet jij dat? Ben jij zo'n home achtige :B ?
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 april 2010 om 09:12:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

rbn schreef:

(...)

Hoe weet jij dat? Ben jij zo'n home achtige :B ?
HR
nee, een roker van 15 :B

Zlatan-9 schreef:

(...)

Jij moet je opgeven bij de talentendagen man,geef je ook assisten knul? :)
Wel zuur dat het niet genoeg is, haha, best kut.
HR
idd zeg :p voetbalt beter dan dat ie typt :p maaktte klopt namelijk natuurlijk niet :p no offence Romalona

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 3 april 2010 09:16:04).]
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

Mokummacht schreef:

Hoe vandaag de dag kinderen van 13, 14 15 jaar al starten vol te roken puur om erbij te horen en ''stoer te zijn'' en ook al wiet daarom roken en alcohol drinken, en zo hun jeugd vergooien automatisch, en hoe mode bewust en gefemeniseerd de hele maatschappij is geworden en dan vooral in de jeugd...
HR
Niet lullig bedoeld hoor maar kom op nou. Dat is van alledag. Roken op het schoolplein, stiekeme joints, erbij willen horen, bepaalde kleding en stoer zijn. Daar is helemaal niks nieuws aan en je vergooit er totaal je jeugd niet mee. Ik word zelf volgend jaar 40. Maar soms heb ik het idee dat er een heleboel op AN al 60 zijn, zo verouderd lijken ze.

Ik lees tegenwoordig wel erg vaak dat de jeugd zo verrot is tov vroeger, en daar erger ik me dan weer aan.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 3 april 2010 09:39:46).]
HR
HR

TheIceman
Veelbelovend talent

Reg.: 3 april 2002

Klantenservices die niet naar je probleem willen luisteren en er vanuit gaan dat je er geen verstand van hebt.
HR
HR

DAMSCO
Regelmatige invaller

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

Mokummacht schreef:

HR
Helemaal gelijk in die jongetjes 14 tm 17 die roken om erbij te horen. Dat ze samen heel stoer zijn en stoer op een bankje chillen en denken dat ze swagg hebben(zo als hun dat zeggen), daar irriteeer ik me nou echt aan. Maar mensen die wiet roken erger ik me niet aan, doe het zelf ook en doe ik puur om high te worden net zoals bijna idereen. Maar dat roken snap ik gewoon neit, tis niet lekker en je voelt niks.
HR
HR

contract of the century
Idool

Reg.: 17 maart 2003

OV-chipkaart en de hele organisatie eromheen en het ellenlange gedoe dat het met zich meebrengt.
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 425
Reg.: 6 mei 2009

Was donderdagavond iets aan het drinken op een terras met een groep.
Ga ik met iemand van 16 (ben zelf 18) 5 bier halen binnen.
Hij laat z'n ID zien, blijkt dat je 18 moet zijn om bier te mogen kopen :denk
Geen probleem denk ik, ik laat hem wel zien.
Nee hoor, ze wou 5 mensen met ID's zien om de 5 bier mee te kunnen krijgen.
Daar erger ik me aan en ik begrijp die visie ook niet :I
HR
HR

Hyun Jun Suk
Vedette

Reg.: 17 november 2005

Bussen die niet op tijd vetrekken omdat de buschaffeur zo nodig moet roken :denk
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Tomvdh schreef:

Was donderdagavond iets aan het drinken op een terras met een groep.
Ga ik met iemand van 16 (ben zelf 18) 5 bier halen binnen.
Hij laat z'n ID zien, blijkt dat je 18 moet zijn om bier te mogen kopen :denk
Geen probleem denk ik, ik laat hem wel zien.
Nee hoor, ze wou 5 mensen met ID's zien om de 5 bier mee te kunnen krijgen.
Daar erger ik me aan en ik begrijp die visie ook niet :I
HR
Hoezo begrijp je die visie niet? Ze schenken geen alcohol blijkbaar aan minderjarigen, dus verkopen ze het ook niet als ze weten dat het bij minderjarigen terecht komt. Waarom ze het niet aan 16-jarigen verkopen, snap ik dan ook weer niet. ;)
HR
HR

Tomvdh
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 6 mei 2009

Drie Kruizen schreef:

(...)

Hoezo begrijp je die visie niet? Ze schenken geen alcohol blijkbaar aan minderjarigen, dus verkopen ze het ook niet als ze weten dat het bij minderjarigen terecht komt. Waarom ze het niet aan 16-jarigen verkopen, snap ik dan ook weer niet. ;)
HR
Ze kunnen toch niet verwachten dat bijvoorbeeld een groep van 10 man met z'n allen naar binnen komt om even 10 bier te halen.
Als ik in m'n 1tje een rondje wil geven moet dat toch gewoon normaal kunnen, dat snap ik er niet aan.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,9% dat PEC Zwolle wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!