Ajax Netwerk
donderdag 17 april 2014 - 23:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 77 »

HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

quote:HR
Ajax de Koninklijke schreef:

Mensen die zeiken over een rrrr, terwijl dat gewoon beschaafd is!

Zelf praten ze waarschijnlijk plat Amsterdams, zeggen ze ken ipv kan en denken ze dat ze geciviliseerd praten!
HR
Als je een Gooische R irritant vindt, moet je wel plat Amsterdams praten? Wat een ontzettend domme opmerking. Wat is er beschaafd aan zo'n rrrrrrrrrrrrrr trouwens?
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Grazie Roma schreef:

(...)

Sommige buurten in Amsterdam zijn erg aan het veryuppen helaas. Ik hoor in de Watergraafsmeer ook steeds meer RRRRRR volk dan Amsterdammers...jammer.
HR
Kom eens naar café Wildschut op 't Roelof Hartplein. Hoe mensen praten maakt me niet zo heel veel uit (behalve als 't van onder de rivier komt :B ), maar als dat publiek zich op een warme donderdagavond te goed vindt om hun eigen gevallen glas van de grond te rapen vind ik echt heel ergerlijk. Niet een kapot glas ofzo, maar gewoon een gevallen glas naast je laten liggen totdat de bediening het oppakt.

Mensen die zich beter voelen dan anderen... daar erger ik me aan.

[Dit bericht is veranderd door Burzlew (op 29 maart 2010 23:59:51).]
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Drie Kruizen schreef:

(...)

Als je een Gooische R irritant vindt, moet je wel plat Amsterdams praten? Wat een ontzettend domme opmerking. Wat is er beschaafd aan zo'n rrrrrrrrrrrrrr trouwens?
HR
Dit was natuurlijk even een reactie op een Amsterdammer en een semi- Amsterdammer. Ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, ken het Amsterdamse taaltje vloeiend, maar spreek dat zeer zeldzaam. Ik spreek vanuit mijzelf ABN, en helaas of juist gelukkig met een rrrr door mijn opvoeding. Het is maar hoe je het opvat.....

Ik ben trots om Amsterdammer te zijn. Ik ben trots dat ik Amsterdams praat. Ik ben echter nog trotser op het Feit dat ik bij een sollicitatie of etc. Beschaafd Nederlands praat en geen persoon kan horen waar ik vandaan kom!
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

(...)

Dit was natuurlijk even een reactie op een Amsterdammer en een semi- Amsterdammer. Ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, ken het Amsterdamse taaltje vloeiend, maar spreek dat zeer zeldzaam. Ik spreek vanuit mijzelf ABN, en helaas of juist gelukkig met een rrrr door mijn opvoeding. Het is maar hoe je het opvat.....

Ik ben trots om Amsterdammer te zijn. Ik ben trots dat ik Amsterdams praat. Ik ben echter nog trotser op het Feit dat ik bij een sollicitatie of etc. Beschaafd Nederlands praat en geen persoon kan horen waar ik vandaan kom!
HR
Wedden dat ik kan horen dat je uit Amsterdam komt?.
HR
HR

SuperSlavia
Vedette

Reg.: 8 januari 2003

RRRRRRR is geen ABN, hoe kom je erbij? Accentloos Engels, da's het enige waar het goed voor is(al zit je dan nog met de 'th' klank...), voor de rest krijg ik er jeuk van als ik het hoor.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Soit.....

- brabants accent
- limburgs accent
- tukkers accent
- dat kansloze taaltje van Engelaar 'weet je'
- russische/Italiaanse toeristen " I'll pay, you serve" attitude
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 september 2007

(...)

HR
Nou ben ik er ook geboren en getogen, maar dat lukt mij dus niet. Ik praat prima ABN, kan dat hele Amsterdamse accent goed weglaten. Alleen die verdraaide 'S' ipv 'Z' blijft wel een probleem; die kan ik gewoonweg niet anders 's'eggen:)
Lukt dat jou wel?
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

robbertb schreef:

(...)

Nou ben ik er ook geboren en getogen, maar dat lukt mij dus niet. Ik praat prima ABN, kan dat hele Amsterdamse accent goed weglaten. Alleen die verdraaide 'S' ipv 'Z' blijft wel een probleem; die kan ik gewoonweg niet anders 's'eggen:)
Lukt dat jou wel?
HR
:B
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Vak: 406
Reg.: 13 mei 2006

Ohnee, zijn we bij het punt gekomen dat iedereen nu opschept over het feit dat ze in Amsterdam ''geboren en getogen'' zijn? Heel bijzonder hoor, de helft van dit netwerk is Amsterdammer.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

AFC Romalona schreef:

Ohnee, zijn we bij het punt gekomen dat iedereen nu opschept over het feit dat ze in Amsterdam ''geboren en getogen'' zijn? Heel bijzonder hoor, de helft van dit netwerk is Amsterdammer.
HR
Misschien moet je even lezen waar het over gaat.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Drie Kruizen schreef:

(...)

Misschien moet je even lezen waar het over gaat.
HR
Ik vond het zo onbelangrijk, dus ik sloeg het lekker over.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

AFC Romalona schreef:
(...)
Ik vond het zo onbelangrijk, dus ik sloeg het lekker over.
HR
Kennelijk vond je het nog wel zo belangrijk dat je er wel op meende te moeten reageren. :B
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

BeeDeeVee schreef:

(...)
Kennelijk vond je het nog wel zo belangrijk dat je er wel op meende te moeten reageren. :B
HR
kennelijk niet. ik reageerde om te laten zien dat mensen dom bezig zijnhiero :P.

ontopic: tomatensoep eten als je een brandende bovenlip hebt
HRHR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

AFC Romalona schreef:

(...)

kennelijk niet. ik reageerde om te laten zien dat mensen dom bezig zijnhiero :P.

ontopic: tomatensoep eten als je een brandende bovenlip hebt
HR
Nou ga even lezen dan, voor je dit soort simpele dingen roept. Of beter nog: reageer niet als je totaal geen idee hebt waar je over praat en te lui bent om het na te lezen. Ben je zelf ook wat minder dom bezig hiero.
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Chagrijnige/niet gastgerichte mensen die in de horeca werken! :denk
HR
HR

T-Bag
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Van die brieven dat ik weer eens 100000 euro gewonnen heb of zeer waarschijnlijk ga winnen......wel eerst ff lid worden van 1 of ander wazig iets natuurlijk... :denk

Ook de postcodeloterij die je telkens weer probeert te overhalen extra loten te kopen om je kansen te vergroten...zeer irritant!

Laat me toch met rust man!! :P
HR
HR

Johnny Sprinter
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 3 oktober 2008

robbertb schreef:

(...)

Nou ga even lezen dan, voor je dit soort simpele dingen roept. Of beter nog: reageer niet als je totaal geen idee hebt waar je over praat en te lui bent om het na te lezen. Ben je zelf ook wat minder dom bezig hiero.
HR
Mensen die dit topic te serieus gaan nemen ;)
HR
HR
Muziek uit telefoons waarbij geen headset ofzo is aangesloten vind ik heel irritant. Ik zat gisteren in de trein en toen kwam er zo'n gozertje tegenover me zitten, legt zijn telefoon op het tafeltje en ja hoor: 'Lil Wayne.
Vond ie het vreemd toen ik vroeg of hij geen dopjes bij hem had... :I
HR
HR

ThomasNR1
Bankzitter

Uit: almere
Vak: 411
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 30 juli 2004

Maduroman schreef:

Muziek uit telefoons waarbij geen headset ofzo is aangesloten vind ik heel irritant. Ik zat gisteren in de trein en toen kwam er zo'n gozertje tegenover me zitten, legt zijn telefoon op het tafeltje en ja hoor: 'Lil Wayne.
HR
die staat zeker ook in mijn top 10... op straat kan je er weinig van zeggen, maar zelfs bij mij in de winkel gaan die gasten een discussie met je aan als je vraagt of ze die muziek uit willen zetten...
HR
HR

Zlatan-9
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Maduroman schreef:

HR
Pff jah erg irritant ook zeg. Ben blij dat ik niet vaak meer met het openbaar vervoer hoef te gaan,zit je net rustig in een bushokje komt er een knaapje aan met muziek uit de telefoon,met een mooie blik in zijn ogen van 'heb je een probleem'..
HR
HR

Flippie de tuinkabouter
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Maduroman schreef:

HR
Daarvoor heb ik op mijn telefoon muziek van rammstein staan en ook een heel irritant langdurig piepend geluid dan leg ik mijn telefoon er gewoon naast, kijken wie het langer volhoud.

Ik irriteer me aan teletekst dat ik altijd pagina 2 van 5 krijg terwijl ik 1 van 5 moet hebben.
HR
HR

Martijnx
International

Uit: Den Haag
Vak: 413
Reg.: 17 augustus 2001

Maduroman schreef:

HR
Op het tafeltje.....perfecte plaats om mijn koffie te laten vallen!
HR
HR

Sevic
Talent

Reg.: 16 augustus 2007

Ik erger me aan...

Flippie de tuinkabouter schreef:

Ik irriteer me aan

HR
... die hardnekkige taalfout.

Niets persoonlijks, overigens.
HR
HR

AFC Romalona
Regelmatige invaller

Voor 1 kut lesuurtje naar school fietsen 8 uur s'ochtends, dat de les dan uitvalt. Mag je weer een half uur terug met tegenwind. :\(
HR
HR

Locris
Vedette

Uit: Chaos.....
Reg.: 8 januari 2009

- Lady Gaga(schijnt hip te zijn om er zo raar mogelijk uit te zien kennelijk).
- De televaag(het grootste roddelblad van Nederland).
- De overdaad aan voetbal op tv(elke kutwedstrijd word uitgezonden)
- M'n buurman die doet alsof ie Tarzan is.
- Alle klote programma's op tv als help mijn is klusser en help mijn man heeft een hobby(hebben vrouwen trouwens geen hobby's?)
- Overbetaalde voetballers.
- RTL Boulevard en Shownieuws.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 77 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Ergernissen? Klein of groot,deel ze hier!

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 44,7% dat Real Madrid CF wint van Bayern München. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!