Ajax Netwerk
vrijdag 28 november 2014 - 21:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » [hobby] Tekenen enzo...

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: « 1 2

HR

Toby Alderweireld
Internationale topspeler

Uit: Amstelveen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 augustus 2008

Erg netjes hoor. Hoe lang doe je gemiddeld over zo'n tekening?
HR
HR

xqlusively
Lid 2de elftal

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 26 maart 2004

Bizar, lijkt wel een foto met een kleurenfilter B)
HR
HR

ThomasNR1
Lid 2de elftal

Uit: almere
Vak: 411
Reg.: 30 juli 2004

en we zijn weer ruim een jaartje verder :P

nog steeds geen mensen die hun "kunstwerken" willen delen..:P
Heb zelf weer een periode een teken kick gehad (dat komt op als poepen) dus heb weer een handjevol tekeningen erbij...

Sumera (x-factor)
forumillustratie

Bob marley (gemaakt aan het zwembad in Turkije, aan de hand van een foto op mijn telefoon)
forumillustratie

Buffy the vampire slayer (Sarah michelle gellar)
forumillustratie

Sticky Steez (opgezwolle)
forumillustratie

Typhoon
forumillustratie

Jiggy Dje
forumillustratie

2pac
forumillustratie
HR
HR

Michael Laudrup
Vedette

Reg.: 30 augustus 2003

Mooi om te zien hoor ! Gezien je hip hop tekeningen misschien leuk om een Jaylib tekening te fabriceren ?
forumillustratie
Vind je tekeningen iig leuk om te zien.
HR
HR

petran87
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 juni 2006

quote:HR
ThomasNR1 schreef:

Heb zelf weer een periode een teken kick gehad (dat komt op als poepen) dus heb weer een handjevol tekeningen erbij...

Goed bezig Thomas.
teken je alleen mensen of ook dingen als auto's. Ik zoek namelijk iemand die een tekening kan maken van mijn autotjeHR
HR
HR

ThomasNR1
Lid 2de elftal

petran87 schreef:

ThomasNR1 schreef:

Goed bezig Thomas.
teken je alleen mensen of ook dingen als auto's. Ik zoek namelijk iemand die een tekening kan maken van mijn autotje
HR
Heb het wel geprobeert.. maar ben er nog niet zo goed in.. Ik doe ook liever geen verzoekjes meer.. vind mezelf daar niet goed genoeg voor, en dan kan je mensen alleen teleurstellen denk ik..

maar bedankt voor de leuke reacties...HR
HRHR
HR

D-Tagz
Internationale topspeler

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 maart 2011 om 10:35:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: d-tagz@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Niet goed genoeg? :|

M'n linkerbilnaathaarzakjesaanhechtingszenuw. Je hebt geen reden om zo bescheiden te zijn wat je tekeningen betreft. IK EIS ZELFVERTROUWEN! :P
HR
HR

het laatste schaap
Idool

Reg.: 3 november 2002

Als je ergens een uitzonderlijk talent voor hebt moet je je niet achter bescheidenheid verschuilen. Je moet verder kijken dan je grote teen lang is en er mee de hort opgaan. Je zou bijvoorbeeld nog meer tekeningen kunnen maken van voetballers/ajacieden etc. contact leggen met de ajaxwebshop voor eventueel verkoop ervan, of voor tijdschriften tekeningen van artiesten kunnen maken etc.

Jouw stijl is volgens mij erg geschikt voor verkoop, omdat je zo felrealistisch kunt natekenen. Ik zou het niet superorigineel willen noemen met een hyper-eigen stijl, maar je kunt wel uitstekend tekenen.

Combineer talent met ambitie, doorzettingsvermogen en een stukje marketing/commercie en je komt denk ik een heel eind.
HR
HR

D-Tagz
Internationale topspeler

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 maart 2011 om 14:00:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: d-tagz@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

het laatste schaap schreef:

Als je ergens een uitzonderlijk talent voor hebt moet je je niet achter bescheidenheid verschuilen. Je moet verder kijken dan je grote teen lang is en er mee de hort opgaan. Je zou bijvoorbeeld nog meer tekeningen kunnen maken van voetballers/ajacieden etc. contact leggen met de ajaxwebshop voor eventueel verkoop ervan, of voor tijdschriften tekeningen van artiesten kunnen maken etc.

Jouw stijl is volgens mij erg geschikt voor verkoop, omdat je zo felrealistisch kunt natekenen. Ik zou het niet superorigineel willen noemen met een hyper-eigen stijl, maar je kunt wel uitstekend tekenen.

Combineer talent met ambitie, doorzettingsvermogen en een stukje marketing/commercie en je komt denk ik een heel eind.
HR
100% mee eens!
HR
HR

Aquilani
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

D-Tagz schreef:

(...)
100% mee eens!
HR
Ik ook. Aarzel overigens niet om meer tekeningen van je vriendin te plaatsen, foto's zijn eventueel ook goed.
;)
HR
HR

ThomasNR1
Lid 2de elftal

haha bedankt voor de reactie's zou er bijna verlegen van worden:p maar ik weet wat "echte" tekenaars kunnen, en daarbij vergeleken ben ik maar een leuke hobbyist..

Oveigens is dat meisje (helaas) mijn vriendin niet meer... ze had wat issues die ze zelf uit moest werken vond ze :p ondanks dat hebben we nog steeds goed contact ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: « 1 2

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » [hobby] Tekenen enzo...

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,2% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.