Ajax Netwerk
zondag 25 juni 2017 - 17:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » [Centraal] Hiphoptopic [Deel 2]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 25 »

HR

Stelling:

De hiphop die ik voornamelijk luister komt uit de periode
Oldschool (voor 1987)
Early New School (1987 - 1995)
New New School (1995 - heden)

HR
HR

Revo
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Droomaankoop: -
Reg.: 20 augustus 2002

Tijd voor een nieuw deel. De vorige topic was alweer uit 2002 en de mods hebben hem dus gesloten.
Wat kan je in deze topic bespreken? Zo'n beetje alles wat hiphop aangaat.

Ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar de smaak van anderen en wat mnen hier goed vind. Maar ik zal eerst wat over eigen smaak zeggen. Ik luister nog niet zo heel lang naar hiphop maar heb wel al een aardige collectie bij elkaar gesprokkeld. Het is niet zo dat ik kan zeggen dat ik alles luister maar wel veel verschillende soorten hiphop.

wat ik luister

1. Early New School Gangsterrap
Rauwe raps, wat oudere producties.
Dingen zoals: NWA, Ice Cube, Ice T, Onyx, Mobb deep.

2. De eerste echte baanbrekende hiphop tapes van de New School
:Dingen zoals: Kool G Rap, Audio Two, Stetasonic, MC Young, Mc Shaun, De La Soul, JVC Force

3. Wu-Tang
Alles van Wu-Tang clan als groep, verder Inspectah Deck, Raekwon, Bronze nazareth, Ghostface, Shyheim, Gravediggaz,

4. Spaanse invloeden: Orichas, Delequent Habbit, Psycho Realm en Cypress Hill

5. Franse Hiphop: IAm , MC Solaar, Intouchable, Shurik'n, Kheops,

6. Instrumental hiphop: Pete Rock, Maker, DJ Mitsu,

7. Hippop (heel af en toe) The Game, 50 cent, The Fugees,..

8. Deathrap: Sole, Non Phixion, Ill Bill, Necro, Mr Hyde, Cage

9. Battlerappers: De battletracks van LL Cool J, Canibus,

10. Rhymespeakers: Brother Ali, Atmosphere, Dynospectrum

11. 'Soul/Jazz hiphop': Common, Blackalicous, Mos Def, Talib Kweli, John Legend,

12. Classics: The Goats, Freestyle Fellowship, Ultramagnetic MC's, Company Flow, Gang Starr, Snoop Dogg

13. Nederhop: Osdorp Posse, Sppokrijders, Duvel Duvel, Jawat, Brainpower,

14. Moderne hiphop: Edan, Solo Plexus, Acess Immortal, Deltron 3030...

15. Abstract: Wick, Dj Shadow, Dalek,..

16. Producers: Large Professor, Dr Dre, MF Doom,

17. South: Goodie Mob, Outkast, Scarface

18. Uk early New School: Silverbullet, son of noise, hijack, London Posse,..

19. UK new New School: Ghost, Diversion tactics, roots manuvra, ....

Meest besluiterde artiesen deze week

1. Mad skillz
2. Prince Paul
3. Main Source
4. X-men
5. Ontouchable
6. Wu-Tang Clan
7. Jay-Z
8. Non Phixion
9. Mr Hyde
10. MC Solaar

Maargoed wat is bij jullie momenteel populair? ;B

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 8 februari 2008 16:50:50).]

Keuze stelling: Early New School (1987 - 1995)
HRHR
HR

BoudStyle
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 420
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 17 juli 2003

Ik kreeg deze link vandaag in mijn mailbox.
die gelijkenis is soms echt verbluffend.

http://www.flabber.nl/archief/018307.php

[Dit bericht is veranderd door BoudStyle (op 15 november 2006 17:32:37).]

Geen stellingname
HR
HR

Revo
Legende

quote:HR
BoudStyle schreef:

Ik kreeg deze link vandaag in mijn mailbox.
die gelijkenis is soms echt verbluffend.

http://www.flabber.nl/archief/018307.php
HR
:D Geniaal. Dat geblaf van DMX, de shizzle van Snoop en de laidback voice van Jay-Z, dat in een stem. Respect hoor. :B

Niet vergeten stemmen Boudstyle ;).

HR
HR

BoudStyle
Vedette

Revo schreef:

Niet vergeten stemmen Boudstyle ;).

HR
mijn keuze zit er niet bij Revo... ik luister er doorheen alhoewel ik nu dan New New School doe....

Geen stellingname
HR
HR

Jack Army
Internationale topspeler

Uit: Ouderkerk
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 augustus 2003

11. 'Soul/Jazz hiphop': Common, Blackalicous, Mos Def, Talib Kweli, John Legend,

Ik schaar hier dan ook Jurassic 5 onder.
Dit is toch wel de stroming waar ik het meest naar luister.

Geen stellingname
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Vak: 421
Reg.: 22 juli 2002

Ik mis de 'van alles wat' mogelijkheid, want het loopt bij mij echt door mekaar.

Mijn meest beluisterd deze week:
1 PUTS- Stepfather
2 Ghostface- Fishcale
3 Killarmy- Silent weapons for quiet wars
4 3rd bass- the cactus album
5 Perceptionists- black dialoque

7. Hippop (heel af en toe) The Game, 50 cent, The Fugees,..HR
:D

Ik moet bekennen dat ik laatst eindelijk die plaat van the game heb geluisterd, maar misschien word ik te oud voor dit soort hiphop. Ik kan niet zeggen dat ik the game of 50 cent echte totale crap vindt want sommige nummers rocken echt wel, maar het is toch een beetje been there done that. Mijn interesse ligt gewoon elders want het is allemaal zo voorspelbaar.

Geen stellingname
HR
HR

Revo
Legende

Jack Army schreef:

Ik schaar hier dan ook Jurassic 5 onder.
Dit is toch wel de stroming waar ik het meest naar luister.
HR
Klopt. Ach ik kan nog wel een heel rijtje van die stijl neergooien hoor. ;) Hoe zit het eigenlijk met de individuele albums van ze? Heb je die ook?

Anyway wat je er voor het gemak ook onder kunt gooien is bv.

A tribe called quest, Asheru & Black B, The Greenhouse effect, Binary Star, Black Lotus, Peanut Butter Wolf, Boogiemonsters, The Brand New Heavies,...

Ik mis de 'van alles wat' mogelijkheid, want het loopt bij mij echt door mekaar. HR
Ja ik had er over nagedacht maar als je dat doet dan heeft iedereen die keuze zowat. Er staat ook, het meeste. ;)

Ik moet bekennen dat ik laatst eindelijk die plaat van the game heb geluisterd, maar misschien word ik te oud voor dit soort hiphop. Ik kan niet zeggen dat ik the game of 50 cent echte totale crap vindt want sommige nummers rocken echt wel, maar het is toch een beetje been there done that. Mijn interesse ligt gewoon elders want het is allemaal zo voorspelbaar.HR
Ach laat ik het zo zeggen. Ik ben het met je eens dat het oppervlakkig en voorspelbaar is. Maar soms is het best lekker om te luisteren, tijdens uitgaan bv.
Een track als Hate it or love it vind ik bv. ook goed geproduceerd. Candyshop van 50 cent is een ander verhaal, dat is rotzooi.

Perceptionists zal BoudStyle ook wel liggen (Uit Bostons, bestaande uit Dj fakts one, Akrobatik en Mr. Lif)

Killarmy, goed album ook trouwens. Ken niet veel mensen die em kennen.

HR
HR

Jack Army
Internationale topspeler

Uit: Ouderkerk
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 14 augustus 2003

A Tribe Called Quest heb ik alles van, Jurassic 5 ook, The Roots heb ik vrijwel alles van. Common heb ik Like Water For Chocolate. Vind ik n redelijk album.

Mos Def, Blackstar heb ik uiteraard.

Ik heb ook bijvoorbeeld Pharcyde, Arrested Development, Naughty by Nature.
Ik denk dat dit wel allemaal van dezelfde stijl is.

Geen stellingname
HR
HR

Revo
Legende

Jack Army schreef:

A Tribe Called Quest heb ik alles van, Jurassic 5 ook, The Roots heb ik vrijwel alles van. Common heb ik Like Water For Chocolate. Vind ik n redelijk album.

HR
Hmmz ja met veel fantasie kan je dat er allemaal onder rekenen.

Je vergeet de Quanum hoe nog te vermelden: Lyircs Born, Ayecalone, Latryx, Latief the truespeaker.

Verder nog: Poor Rightous Teachers, Pigeon John, Pete Philly, Pete Rock, People under the Stairs, Organized Konfusion, One Be Lo, Non Prophets, DL Incognito, Mystik Journeyman, Mood, MC Solaar, Maroons, Main Source, Mad Flava, The Grouch, Louis Logic, Lone Catalysts, Last Emperor, L.A. Symphony, kool keith, K-Os,....

Nja ik zal maar even stoppen. :B

HR
HR

Joeska
Vedette

Uit: Amsterdam - Zentrum
Vak: 126
Reg.: 6 oktober 2002

Jack Army schreef:

HR
Resurrection kan ik je toch aan raden, is m.i. common's beste album...

Ik zie dat Revo ook checkt voor louis logic, heeeeeeeel goed, die man is briljant

HR
HR

Janor
Lid 2de elftal

Uit: Groningen
Vak: 427
Reg.: 19 juni 2001

@ Revo, thanx nog voor hi-tek pt2. Dope plaat. Heb je misschien ook een linkje van Ghost? Selden seem, often heard? Kan dat ding nergens vinden, digitaal niet en ook niet bij de platenboer.

Volgende week donderdag, The Roots in Paradiso? Meer mensen die gaan? WMoet wel gruwelijk worden aangezien Game Theory imo een van de beste releases van 2006 is.

Aanrader: Jay-Z - Kingdom Come. Meningen verschillen nogal hierover, maar ik vind het een geweldig album. Jay-Z blijft de man.

Geen stellingname
HR
HR

Joeska
Vedette

Janor schreef:

@ Revo, thanx nog voor hi-tek pt2. Dope plaat. Heb je misschien ook een linkje van Ghost? Selden seem, often heard? Kan dat ding nergens vinden, digitaal niet en ook niet bij de platenboer.

Volgende week donderdag, The Roots in Paradiso? Meer mensen die gaan? WMoet wel gruwelijk worden aangezien Game Theory imo een van de beste releases van 2006 is.

Aanrader: Jay-Z - Kingdom Come. Meningen verschillen nogal hierover, maar ik vind het een geweldig album. Jay-Z blijft de man.
HR
UUUUUh die donderdag speelt er een cluppie wat ik iets belangrijker vind dan muziek :P
Kingdom Come moet ik nog eventjes echt goed luisteren en laten zinken voordat ik een oordeel vel...
Nieuwe AZ album is overigens meer dan de moeite waard.

HR
HR

BoudStyle
Vedette

Janor schreef:

Heb je misschien ook een linkje van Ghost? Selden seem, often heard? Kan dat ding nergens vinden, digitaal niet en ook niet bij de platenboer.
HR
Oei, dan mis je wel wat!
Volgens mij 1 van de beste albums van 2006.
Niet te verwarren met Ghostface - Fishcale, want dat album delft behoorlijk het onderspit als we het naast Selden seem often heard leggen.

Geen stellingname
HR
HR

Revo
Legende

Joeska schreef:

(...)Resurrection kan ik je toch aan raden, is m.i. common's beste album...

Ik zie dat Revo ook checkt voor louis logic, heeeeeeeel goed, die man is briljant
HR
Ja dat was ik bijna vergeten zeggen. 1 Album van Common is toch wel weinig. Ze zijn het allemaal waard om te hebben.

Tracks van Common die ik veel draai.
- I used to love her (absolute classic die ook vaak een top 100 haald)
- 6th sense
- Making names for ourself (feat Canibus)
- The Light
- Tekzilla
- Stolen Moments part III
- Testify

Wat Louic Logic betreft. Ik weet niet of je de track Dos Foctatum kent? (op Sin-O-Matic). Lekker nummer. B)

@ Revo, thanx nog voor hi-tek pt2. Dope plaat. Heb je misschien ook een linkje van Ghost? Selden seem, often heard? Kan dat ding nergens vinden, digitaal niet en ook niet bij de platenboer. HR
Ik ben hem nu aan het uploaden. Waarschijnlijk edit em nog wel en gooi em in deze post. Wat BoudStyle zei heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen, ik vind het een van de betere platen van 2006. Jij houdt van de iets modernere goed geproduceerde tracks zoals die van J Dilla en Hi-Tek II (die laatste vond ik persoonlijk wat tegenvallen). Ghost zal je dan ook wel kunnen bekoren, het is een goed geproduceerd album. Britse accenten, verschillende instrumenten, soms wat vrouwelijke vocals. Maar ook goede teksten:

I hit you with mour colour than a Pink Floyd Prison
I am a magacian with rhythem my music is my magic

My album comes with a free pooperscooper you got to pick that shit up or the gouvernement will sew ya.

Maargoed meningen kunne verschillen natuurlijk, ik verwacht wel wat feedback over dit album hier in dit topic dan. Positief of negatief.

Kingdome come en Nieuwe AZ album moet ik nog checken. Zo maar eens doen. Trouwens Janor jij was toch alleen down met The Blueprint van Jay-Z kan ik me herinneren? :)

HR
HR

Joeska
Vedette

Revo schreef:

(...)Wat Louic Logic betreft. Ik weet niet of je de track Dos Foctatum kent? (op Sin-O-Matic). Lekker nummer.

HR
Album heet Sin-A-Matic, met een a, niet een o :P
Het hele album is super, heb hem ook live gezien, bier met hem gezopen, ook gewoon een prima figuur. Zn nieuwe album is ook lekker, wel heel anders dan sin-a-matic, maar alsnog erg sterk.

HR
HR

Revo
Legende

Joeska schreef:

(...)
Album heet Sin-A-Matic, met een a, niet een o :P
Het hele album is super, heb hem ook live gezien, bier met hem gezopen, ook gewoon een prima figuur. Zn nieuwe album is ook lekker, wel heel anders dan sin-a-matic, maar alsnog erg sterk.
HR
Ja ik heb het album ook. Maar ik heb zoveel dan vergis je je wel eens in albumnaam. ;) Zeker een tof album, wel prachtig dat je die gast ook hebt leren kennen.

Neem deze ook maar mee! B)
Ghost - Seldom seen often heared

HR
HR

afcajax88
Ballenjongen

Vak: 402
Reg.: 21 september 2004

forumillustratie

DJ Premier producties en dan vooral tot/met 1995 zijn erg vet!
King Tee 1e albums luister ik ook heel veel.
Pharcyde blijft ook altijd super net als 1e Blackmoon album.

HR
HR

Revo
Legende

afcajax88 schreef:

(plaatje)

DJ Premier producties en dan vooral tot/met 1995 zijn erg vet!
Pharcyde blijft ook altijd super net als 1e Blackmoon album.
HR
Premo... B) Ik vind zijn producties eigenlijk ook het beste.

Hier wat tracks van premier die ik echt goed vind.
Elk dus geproduceerd door DJ Premier

Eternia - struggle
Crooklyn Dodgers - Return of the Crooklyn dodgers
Xzibit - What a mess
Blayzah Blah - Danger
Nas, GZA, M<os Def - 4 horsemen of the apocalypse (remix)
Rasco - Gunz still hot (remix)
Afu-Ra - Big acts little acts (remix)
Alchemist - Hold you down
D.I.T.C. - Thick
Das Efx - Mic checka (remix)
Big Shug - The three shugs
MF Grimm - International rules
Edo G - saying something
EMPD - Rampage
Eric B Rakim - Microphone friend (remix)
Jay-Z - A million
JaZ -O - Love is gone
N. Big - Kick in the door
Papoose - watch how it get down
Pict Black - it's all real
Sonja Blade - Look for the name
Royce da 5'9 - Boom
Pete Rock - Troy

Pharcyde blijft ook altijd super net als 1e Blackmoon album.HR
King T luister ik niet zoveel. Played like a piano vind ik wel een lekker numnmer overgens. Black Moon daarentegen is bij mij echt een schot in de roos, heerlijke bas en gewoon een prima M in Buckshot. Vooral de track Slave staat hoog in mijn all time favorieten.

Black Moon - Slave B) B)
Black Moon - Throw your hands up in the air
Black Moon - I got cha open
Black Moon - who got tha props
Black Moon - How many Mc's

HR
HR

vinz
Ballenjongen
Derde plaats Ajax Netwerk Pool 2013/2014

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 4 februari 2003

Het is voor mij ook meer een combinatie van Early New School en New New School. Heb net als Jack Army alles van A Tribe Called Quest en bijna alles van De La Soul. Verder luister ik graag naar Gunshot, Company Flow, Cannibal Ox, Beastie Boys, Anti Pop Consortium en de eerste 2 albums van Gang Starr.

Laatste tijd luister ik erg veel naar Dlek en acts van het Anticon label: Themselves, Jel, 13&God.

En de favoriete albums van dit moment:
Mr. Lif - Mo'Mega
Third Sight - Symbionese Liberation Album
cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
Subtle - For Hero: For Fool
Spank Rock - YoYoYoYoYo (had kaarten voor het concert in Antwerpen afgelopen zaterdag maar de show was helaas om onduidelijke redenen gecancelled)

Geen stellingname
HR
HR

PjotrFR
Ballenjongen

Reg.: 18 april 2006

Na een valse start in het Feyenoordtopic, wil ik nu mijn steentje hier bijdragen (ik ben dus geen ajacied, dat vooropgesteld...maar wel een absolute hiphopliefhebber). Ik heb hier in het vorige topic al eens een lijstje gepost met een groot deel van mijn favoriete albums onder de naam Robinho. In ieder geval, ik luister met name spul uit de golden era, maar ook wel nieuwere (en heel af en toe oudere dingen). Kwam pas geleden een album tegen op een blog van T La Rock, en die had ik nog niet. Gedownload en het bevalt wel, het was via een blogje waar een paar 100 wat oudere albums stonden ter download. Gevonden via een forum op last.fm wat ik zelf ook gebruik.En ik moet zeggen, ik heb er al een paar nieuwe dingen door leren kennen...ken je het niet ga dan naar http://www.last.fm en registreer je en download dat proggie.

HR
HR

BoudStyle
Vedette

vinz schreef:
Mr. Lif - Mo'Mega
cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
Spank Rock - YoYoYoYoYo (had kaarten voor het concert in Antwerpen afgelopen zaterdag maar de show was helaas om onduidelijke redenen gecancelled)
HR
Wat goed om allemaal nieuwe gezichten in dit topic te zien.
Ik ben Peter voor eeuwig dankbaar voor het sluiten van het vorige topic :D

Vinz, 3 van je 5 favorieten albums van dit moment luister ik ook heel vaak.

Mr. Lif - Mo'Mega
cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
Spank Rock - YoYoYoYoYo

In het vorige topic gaf Revo als tip Shinsight Trio - Shallow Nights Blurry Moon. Ik denk dat jet album zeker wel tof vindt. Check ook even Phi Life Cypher - Playback.

Over Spank Rock gesproken, ik snap niet waarom deze plaat niet is aangeslagen bij het grote publiek. Die bass en sound is echt te dik. Zal me niks verbazen als over 2 jaar heel veel mainstream albums deze sound zullen hebben.

Geen stellingname
HR
HR

Revo
Legende

vinz schreef:

Het is voor mij ook meer een combinatie van Early New School en New New School. Heb net als Jack Army alles van A Tribe Called Quest en bijna alles van De La Soul. Verder luister ik graag naar Gunshot, Company Flow, Cannibal Ox, Beastie Boys, Anti Pop Consortium en de eerste 2 albums van Gang Starr.HR
Cannibal Ox, zal je wel The Cold Vein bedoelen? Gang Starr ben ik groot fan van maar dan toch ook meer de nieuwe albums. Moment of truth B). Company Flow is een beetje een classic die eerdere hiphopkenner wel al zal hebben.

Ik weet niet of je DJ's luisert? Canibal ox feat RJD2 - The F word (remix) vind ik een erg lekker nummer.

Laatste tijd luister ik erg veel naar Dlek en acts van het Anticon label: Themselves, Jel, 13&God.HR
Anti POP Consortium is niet zo m'n ding. die andere dingen overgens wle redelijk. Absence van Dalek pas binnengehaald en die beviel wel.

Mr. Lif - Mo'Mega
cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
Spank Rock - YoYoYoYoYo (had kaarten voor het concert in Antwerpen afgelopen zaterdag maar de show was helaas om onduidelijke redenen gecancelled)HR
Hehe beetje dezelfde smaak als BoudStyle. Ik kan je nog een album aanraden. Wick - Locket in a well, ook een beetje dezlefde stijl.

Na een valse start in het Feyenoordtopic, wil ik nu mijn steentje hier bijdragen (ik ben dus geen ajacied, dat vooropgesteld...maar wel een absolute hiphopliefhebber). Ik heb hier in het vorige topic al eens een lijstje gepost met een groot deel van mijn favoriete albums onder de naam Robinho. In ieder geval, ik luister met name spul uit de golden era, maar ook wel nieuwere (en heel af en toe oudere dingen). Kwam pas geleden een album tegen op een blog van T La Rock, en die had ik nog niet. Gedownload en het bevalt wel, het was via een blogje waar een paar 100 wat oudere albums stonden ter download. Gevonden via een forum op last.fm wat ik zelf ook gebruik.En ik moet zeggen, ik heb er al een paar nieuwe dingen door leren kennen...ken je het niet ga dan naar http://www.last.fm en registreer je en download dat proggie.HR
WB! :B

Ik verwacht hier nog wel een nieuwe lijst aan te raden albums van je. ;)

Overgens ik vond de laatste Jay-Z erg tegenvallen. :\(

[Dit bericht is veranderd door Revo (op 17 november 2006 11:02:48).]

HR
HR

vinz
Ballenjongen
Derde plaats Ajax Netwerk Pool 2013/2014

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 4 februari 2003

Revo schreef:

Cannibal Ox, zal je wel The Cold Vein bedoelen?HR
Inderdaad. Superalbum en dan vooral het nummer Pigeon. Helaas hebben ze als groep niet veel meer gemaakt al zijn de soloplaten van Vast Aire en Vordul Mega best okay. De remix van F-Word met RJD2 is inderdaad erg cool en ik luister ook wel naar DJ Spooky, DJ Shadow, Kid Koala en Alias.

Heren Boudstyle en Revo, hartelijk dank voor de luistertips. Dat wordt vanavond een fijn rondje Solarseeken en ik zal me terugmelden met mijn bevindingen.

Geen stellingname
HR
HR

Revo
Legende

vinz schreef:

Revo schreef:

(...)
Inderdaad. Superalbum en dan vooral het nummer Pigeon. Helaas hebben ze als groep niet veel meer gemaakt al zijn de soloplaten van Vast Aire en Vordul Mega best okay. De remix van F-Word met RJD2 is inderdaad erg cool en ik luister ook wel naar DJ Spooky, DJ Shadow, Kid Koala en Alias.

Heren Boudstyle en Revo, hartelijk dank voor de luistertips. Dat wordt vanavond een fijn rondje Solarseeken en ik zal me terugmelden met mijn bevindingen.
HR
Nou wil ik daar eigenlijk nog een ding aan toevoegen. Een tijdje terug ging ik me dus interesseren voor UK hiphop.
Natuurlijk ook Gunshot tegengekomen, erg dope.
Wat in dezelfde stijl van Gunshot zit en welke ik zeker kan aanraden.

Hijack - Horns of jericho
Silverbullet - Bring down the walls no limit...
Son of noise - the mighty son of noise

HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Vak: 421
Reg.: 22 juli 2002

vinz schreef:

Revo schreef:

(...)

HR
Olaat van Vordul Mega is dope, maar die van Vast Aire, hoewel een betere rapper, is nogal matig. Alleen die collabo met MF Doom mag er wezen.

Geen stellingname
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » [Centraal] Hiphoptopic [Deel 2]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.