Ajax Netwerk
maandag 1 september 2014 - 20:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 80 »

HR

doleva
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 november 2004

Zojuist jezus camp ook gezien en kreeg er toch af en toe de rillingen van. De radiocommentator was wat mij betreft overbodig, alhoewel je wel een ernstige drang voelt om met die brainwashers in discussie te gaan. Maar discussie of confrontatie met andere ideeen zou dan een andere, minder afstandelijke docu moeten opleveren. Liefst zou ik Louis Theroux dan een tijdje willen zien meedraaien in die omgeving.
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Music & Lyrics

Hugh Grant in een doorsnee romantisch komedietje. Te nikszeggend om cht negatief over te gaan doen. Voor echte liefhebbers van het genre of de hoofdrolspelers (naast Hugh is dat nu Drew Barrymore)

Een mager 5,5je

La Tourneuse de Pages

Indringende psychologische Franse film over een jong Frans meisje die een auditie voor een piano-school (ik versimpel eventjes) verknald omdat n van de beoordelenden zonodig een handtekening moest uitdelen.

Jaren later komt het trauma weer boven als het de vrouw van haar baas te zijn. Ze vertelt het niet, maar zint op diabolische wijze op wraak...

7

The Good Shepherd

Robert De Niro's tweede film als regisseur n 'A Bronx Tale'. Naast acteren heeft De Niro zeker nog een talent, want wederom maakt hij een geslaagde film, al is hij zeker niet voor iedereen.

'Shepherd' vertelt in zijn eigen tempo het verhaal van de oprichting van de C.I.A. met mooie rollen van o.a. Matt Damon en Angelina Jolie. Sterke bijrollen zijn er van Michael 'Dumbledore' Gambon, Robert De Niro zelf en een scene-stealing moment van Joe Pesci, die ze weer eens moeten verleiden een grote rol aan te nemen.

Mooi karakterstuk, al zal menigeen vastlopen op zijn lengte (een kleine 3 uur) en zijn voortkabbelende manier van vertellen, iets dat ik bijvoorbeeld 'Midnight in the Garden of Good & Evil' van Clint Eastwood ook kon waarderen. Films die gewoon de tijd nemen om hun (uitgebreide) verhaal te vertellen. Mooi dus.

8+
HR
HR

Sven
Administrator

quote:HR
Blanchett on crusade to 'Indiana Jones 4'
By Tatiana Siegel

March 16, 2007

Cate Blanchett has signed on to star in the fourth installment of the "Indiana Jones" adventures.

Harrison Ford already has boarded the project, which will be produced by Lucasfilm and directed by Steven Spielberg.

With David Koepp's screenplay shrouded in secrecy, it is unclear what character Blanchett will play. However, sources said the Oscar-winning actress has landed a starring role.

Shooting will begin in June in Los Angeles and at undisclosed locations around the world. Paramount Pictures will release "Indy 4" day-and-date around the world on May 22, 2008, with a handful of territories opening the following day.

Frank Marshall is producing, with George Lucas and Kathleen Kennedy executive producing.

Blanchett, who is filming David Fincher's "The Curious Case of Benjamin Button," next will lend her voice to Wes Anderson's "The Fantastic Mr. Fox." In addition to her Academy Award win for "The Aviator," she received a supporting nomination this year for her role in Richard Eyre's "Notes on a Scandal."

She is repped by CAA.HR

Hollywoodreporter.com
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Fijn. Goeie actrice, leuk voor de serie B)

Mother of mine

Finse titel: ideist parhain
Zweedse titel: Bsta av mdrar

Ten tijde van de Fins-Russische oorlog in 1939/1940 zijn er bijna 80.000 Finse kinderen opgevangen in gezinnen elders in Scandinavi. Dat de liefdadigheid vanuit het buitenland en de opofferingsgezindheid van de Finse ouders omwille van de veiligheid van hun kinderen een keerzijde kent, zien we in het verhaal van de negenjarige Eero. Als zijn moeder verneemt dat zijn vader aan het front gestorven is, maakt ze gebruik van de kans haar zoon een veiliger thuis in Zweden te geven. Met een nieuwe gezin en dus ook een nieuwe moeder. Maar Eero Lahti aardt slecht in zijn nieuwe gezin, in een land waar hij de taal niet spreekt en ligt vooral overhoop met zijn nieuwe 'moeder'.

Ontroerende film waarin niets is wat het lijkt, veel onbesproken onderhuidse gevoelens te zien zijn en de menselijke geest eerlijk wordt getoond: egostisch n altrustisch tegelijkertijd. 7,5
HR
HR

Sven
Administrator

300

forumillustratie

Een visueel spektakel, laat dat duidelijk zijn. Al zal iedereen die de trailer heeft gezien dat natuurlijk wel verwacht hebben. De film is gebaseerd op het epische stripboek van Frank Miller (die ook Sin City verzon) en die baseerde het, met creatieve vrijheden op Slag bij Thermopylae.

In deze veldslag vochten Koning Leonidas (Gerard Butler) en driehonderd Spartanen op leven en dood tegen Xerxes en zijn enorme Perzische leger. Het Griekse leger staat voor een onmogelijke uitdaging, maar hun moed en opoffering inspireren heel Griekenland om n front te vormen tegen hun Perzische vijand en voor democratie te strijden.HR
Veel, heel veel bloedvergieten met een sausje van mystiek en ook heel veel bombastische heroiek. Dat wil niet zeggen dat dat negatief is, zeer zeker niet, hier past het. Brullen moeten ze tegen elkaar, doorvechten tot de dood er op volgt, het is niet voor te stellen, maar als je deze film zit te kijken neem je het voor zoete koek.

Gerard Butler zet een geweldige prestatie neer als Leonidas. Hij is de held. Punt. Geen twijfel, discussie of wat dan ook over mogelijk.

De film is los van alles ook gewoon heel erg stoer. Stoere praat, stoere muziek, heldendaden, you name it. Top gemaakt door een vrij onbekende regisseur die alleen een beetje bekendheid verwierf met een remake van Dawn Of The Dead, maar dit belooft wel in ieder geval wat voor de toekomst.

Zoals misschien wel duidelijk, ik heb genoten...

9+
HR
HR

Peter
Moderator

300

Ondanks de - bij wijze van spreken - 410 geschiedkundige onjuistheden die er in zitten is 300 best een aardige en onderhoudende film. Het is te merken dat het meer op een stripverhaal dan op het uiteindelijke verhaal gebaseerd is, maar dat is niet onoverkomelijk. Punt is alleen dat het soms bij vlagen bombastisch en zelfs Leni Riefenstahl-achtig aandoet. Maar daar is nog wel doorheen te komen, het is namelijk leuk popcornvermaak, mooi in elkaar gezet, redelijk tot goede acteerprestaties en mooie beelden. Als er een genre strip-films zou zijn (zoals deze film en Sin City), dan zou deze film zeker een eervolle vermelding krijgen. 7

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 23 maart 2007 19:00:24).]
HR
HR

Johnny Heitinga
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Wat vond je eigenlijk van Sin City?
HR
HR

Peter
Moderator

In n woord: Fantastisch (mt hoofdletter ;)).
HR
HR

Sven
Administrator

Shooter

Mark Wahlberg is een scherpschutter in het Amerikaanse leger die ergens in een afgelegen hutje woont nadat hij in de steek is gelaten bij zijn laatste missie, er wordt een beroep op hem gedaan omdat er een aanslag op de Amerikaanse president beraamd wordt, of Mark niet even wil helpen dat te voorkomen. Vervolgens schuiven ze hem het gebeuren in de schoenen en moet Mark zien te ontkomen.

Lekkere no-brainer. Goede actie, strakke regie, her en der een mooie vrouw in beeld. ;)

7

Disturbia

Spannende thriller met 'rising star' Shia LaBeouf (ook te zien in de zomerblockbuster Transformers en geruchten gaan over een rol in de nieuwe Indiana Jones), Carrie Anne Moss en David Morse.

Na de dood van zijn vader raakt Kale Brecht steeds meer in de problemen. Na een woedeuitbarsting op school, wordt hij veroordeeld tot huisarrest. Hij begint zijn buren in de gaten te houden en verdenkt een bepaalde buurman ervan een seriemoordenaar te zijn. Maar...is dat wel zo of is het slechts zijn verbeelding?HR
Niks echt nieuws aan de horizon, maar de spanning is goed opgebouwd, op de goede momenten wat humor er in, dus ja, zeker wel de moeite waard!

7

Ook 21 minuten van Transformers gezien, en ook al was het nog niet af. Niet de uiteindelijke muziek (dan trekken ze altijd The Rock en Armageddon en dat soort jongens weer uit de kast) en de special FX waren ook nog niet af, maar wat wel duidelijk is dat e.e.a. enorm gaat knallen! B)

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 24 maart 2007 15:17:06).]
HR
HR

Rich409
Idool

Vak: 409
Reg.: 17 april 2002

300

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: deze film is een kruising tussen Sin City en Troy maal tien. De actiescnes zijn de mooiste die ik ooit in een film heb gezien. Er is heel wat overgenomen van andere films (Troy, Gladiator en hou op het einde Braveheart even in gedachten), maar het heeft me niet echt gestoord. Beter goed gejat dan slecht verzonnen, zeker als de scnes op zo'n grafische wijze zijn uitgewerkt. Ik denk dat in een herosch epos sommige verhaalelementen toch onmisbaar zijn. Het schreeuwen van Butler alias Leonidas komt soms wat geforceerd over, het einde is vrij abrupt, sommige scnes duren net iets te lang en ik had graag sommige personages, zoals 'demi-god' Xerxes of Ephialtes, wat verder uitgediept zien worden. Maar goed, als je goed zoekt, is er altijd wel iets te zeuren.

410 geschiedkundige vergissingen heb ik niet geteld en ook zijn ze er wel, het had me niet veel uitgemaakt. Als ik een zo realistisch mogelijke weergave van de slag bij Thermopylae had willen zien, had ik wel naar een documentaire of iets dergelijks gezocht. Ik wil door een film ontroerd, genspireerd en/of geamuseerd worden. En dat is goed gelukt. De Spartanen zijn stoer, dapper tot aan het krankzinnige toe en met name eensgezind neergezet. Maar bovenal geeft het gewoon een kick om n Spartaan in slow-motion en vol special effects tien Perzen aan zijn zwaard te zien rijgen, zeker als de scne ondersteund wordt door een lekkere rock-beat. De vechtscnes in films als Gladiator en Troy zijn schamel en kinderspel vergeleken met wat deze film laat zien.

Conclusie: geweldige film en de beste muziek en special effects die ik ooit in een film gezien/gehoord heb. De magere verhaallijn neem ik voor lief, zeker omdat ik denk dat de makers meer uit zijn om de kijker bloot te stellen aan een orgie van bloederig geweld in plaats van door een een gortdroog, maar geschiedkundig correct verhaal een historicus met voldoening de bioscoopzaal te zien verlaten. Deze film krijgt van mij een 9.5.
HR
HR

Peter
Moderator

in plaats van door een een gortdroog, maar geschiedkundig correct verhaalHR
Sorry Rich, maar dit is natuurlijk onzin. Alsof correctie automatisch wervelende actie uitsluit. Bepaald niet, dat bewijst The 300 Spartans uit 1962. Iets correcter dan 300, maar voor die tijd imponerend.

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 27 maart 2007 13:51:11).]
HR
HR

Rich409
Idool

Vak: 409
Reg.: 17 april 2002

Laat ik het wat duidelijker zeggen. Ik geef bij een film de voorkeur aan actie en emotie. Voor mij speelt de historische correctheid weinig tot geen rol. Ik geloof best, gezien je filmkennis, als je zegt dat er films zijn die beide aspecten bieden. Je hoort mij ook nergens het tegendeel beweren.
HR
HR

Sven
Administrator

The Number 23

Paranoia-thriller van Joel Schumacher met Jim Carrey als man die na het lezen van een boek getiteld 'The Number 23' geobsedeerd wordt van alles wat met dat nummer te maken heeft. Zijn huisnummer, geboortedata, grote historische gebeurtenissen, alles is linkbaar aan 23. En tsja 2 gedeeld door 3 is 0,666...

Spannend,
Klik hier om de spoiler te bekijken
zeker de moeite waard. Jim Carrey als acteur doet weer eens niet onder voor Jim Carrey de komiek.

7,5

El Laberinto del Fauno (of: 'Pan's Labyrinth', zoals de Engelse commerciele titel luidt)

Weergaloos mooi mythisch sprookje over de kleine Ofelia die haar ellende in het Spanje ten tijde van Franco onderdrukt door te vluchten in een fantasiewereld.

Tenminste, dat is de standaard lezing. Het is gewoon voor jezelf te interpreteren of ze dit nou verzint of niet, voor mij is het gewoon allemaal 'echt', van elf tot faun.

Zoals gezegd. Geweldige film, kan echt niks anders zeggen dan: Gaat dat zien!

9+

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 27 maart 2007 20:08:58).]
HRHR
HR

paulschoptkont
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Ik ben vorige week ook naar '300' geweest.

Enkele visueel werkelijk verbluffende scenes, dat is zeker waar. De meeste hiervan zijn echter al waar te nemen in de verschillende trailers. Voor de verhaallijn hoef je iig niet te betalen, en het onderliggende beeld van de vreemde oosterlingen wordt geschetst (de scene waarin Ephialtes zich overgeeft aan Xerxes, de laatste scene waarin mysticiteit er plotseling aan de haren wordt bij getrokken) is op zijn minst dubieus te noemen.

[Dit bericht is veranderd door paulschoptkont (op 28 maart 2007 04:19:08).]
HR
HR

Peter
Moderator

The Curse of the Golden Flower

Kan Zhang Yimou nog beter dan dit? 'Hero' leek me al moeilijk te overtreffen, maar dit is nog grootser, indrukwekkender en mooier. de kezierlijke familie maakt zoch op voor het Chrysantenfeest. Intriges, een moordpartij en een geest uit het verleden zorgen ervoor dat het feest allesbehalve vlekkeloos verloopt. The Curse of the Golde Flower is een groots opgezet, fascinerend en kleurrijk koningsdrama met prachtige massascenes, kleurrijke beelden en indrukwekkende locaties. Chow-Yun Fat en Gong Li geven alles wat ze hebben. Prachtige film, zowel visueel als qua verhaal.

Anche libero va bene

Deze Italiaanse film vertelt het verhaal van een gezin, gezien vanuit de ogen van de elfjarige Tommi (erg goed gespeelde rol). Hij heeft te maken met een overspelige en verwarde moeder die het gezin steeds weer verlaat. Zijn vader verandert voortdurend en onverwacht van een zorgzame ouder in een gefrustreerde echtgenoot die zijn eigen machteloosheid en teleurstellingen op zijn kinderen botviert. Tommi zelf is een gevoelige jongen op de rand van puberteit en eerste kalverliefde. Tommi moet om dit alles het hoofd te bieden zichzelf boven zijn leeftijd uittillen. Hij houdt van allebei zijn ouders, wil zijn eigen kant op, maar hij moet eerst de pijn overleven. Mooie, subtiele, film over opgroeien in een chaotisch noudergezin, de eerste stappen in de puberteit en onvoorwaardelijke liefde.

Salvador

Salvador is Salvador Puig Antich, een Spaanse politieke activist ten tijde van het regime van Franco. De film spoeelt zich af net voor het midden van de jaren 70, in de nadagen van de dictatuur en bestaat uit twee delen: in het eerste deel zien we een groep studenten die tegen de dictatuur van Franco zijn en naar radicale middelen grijpt om de mensen bewust te maken van de noodzaak van politieke verandering n om het regime zelf te bestrijden, het actie-deel, zeg maar. In het tweede deel zien we hoe Salvador gepakt wordt en zijn tijd in de gevangenis doorbrengt totdat zijn leven wordt beendigd. Van Salvador wordt geen martelaar gemaakt: hij wordt getoond als een mens met goede en slechte kanten, we zien hem in zijn geschiedkundige functie: een van de mensen die het op durfden te nemen tegen de dictatuur en de mensen wakker maakte.

De film geeft een goed tijdsbeeld, we kunnen ook de parallel met nu zien (zie aftiteling). De Duits/Spaanse acteur Danil Brhl (Goodbye, Lenin!) zet Salvador redelijk neer. Goeie muziek, varirend van protestsongs tot Seventies-rock.
HR
HR

KevinAFCA
Idool

Uit: Herwen
Vak: 126
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 maart 2007 om 11:34:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 77374643  MSN: kevin_ajacied@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Van de week de trip maken van het Gelderseland naar Amsterdam om 300 in IMAX te kijken.

Wat is jullie mening over 300 en over de bioscoop IMAX en is het werkelijk "werelds' meest indrukwekkende en overweldigende filmbeleving" zoals op hun site te lezen is?
HR
HR

Sven
Administrator

A Prairie Home Companion

Zoals Peter hier al min of meer aangeeft, heeft deze film aan lading gewonnen door het overlijden van regisseur Robert Altman.

Er is eigenlijk niks negatiefs te melden over deze film, omdat het plezier waarmee hij gemaakt is er zo vanaf spat. Mooie all-star cast en inderdaad een waardige afsluiting van de carriere van groot regisseur.

7,5

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

Peter schreef:

The Curse of the Golden Flower

Kan Zhang Yimou nog beter dan dit? 'Hero' leek me al moeilijk te overtreffen, maar dit is nog grootser, indrukwekkender en mooier. de kezierlijke familie maakt zoch op voor het Chrysantenfeest. Intriges, een moordpartij en een geest uit het verleden zorgen ervoor dat het feest allesbehalve vlekkeloos verloopt. The Curse of the Golde Flower is een groots opgezet, fascinerend en kleurrijk koningsdrama met prachtige massascenes, kleurrijke beelden en indrukwekkende locaties. Chow-Yun Fat en Gong Li geven alles wat ze hebben. Prachtige film, zowel visueel als qua verhaal.

HR
Heb deze en Hero nog niet gezien, maar wel House of Flying Daggers. Hoe zie je die tussen deze twee, qua ranking? Vond het persoonlijk een schitterende film, maar hoor over Hero ook alleen maar goede dingen.
Er vanuitgaande dat je House.... hebt gezien :)

[Dit bericht is veranderd door AjaxArena (op 1 april 2007 00:48:15).]
HR
HR

Peter
Moderator

Mijn top-3 zou zijn: 1) Curse, 2) House, 3) Hero. Zegt dat genoeg? ;)
HR
HR

Nihad
Idool

Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 april 2007 om 00:48:27.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nihad412@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb afgelopen vrijdag de film 300 gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in tijden niet zo verveeld heb bij een film in de bioscoop als bij deze. Wat een slecht verhaal zeg. Het zag er allemaal netjes uit (Ik ben na al die halve computerfilms niet meer zo onder de indruk) maar miste toch wel de nodige portie diepgang in de film. Het was wel erg oppervlakkig allemaal. De stukjes dialoog moesten er even vlug doorheen zodat er weer gevochten kon worden. Weinig verheffende actie scenes overigens. Sja, na the Matrix en al die zooi ben ik daar ook niet vlug van onder de indruk. ;)

De uiteindelijke ontknoping was wel erg vreemd. Nee, ik vind het weer een typisch product van de Amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren. Veel actie, veel aandacht besteed aan de omgeving en uitstraling, nul aandacht aan verhaal. Oh, ik vergeet er bij te vertellen dat ik het acteerwerk matig vond en dat er iets minder sixpacks hadden mogen zijn.

5

[Dit bericht is veranderd door Nihad (op 2 april 2007 15:35:30).]
HR
HR

Peter
Moderator

Twin Peaks: legendarische serie op dvd

LOS ANGELES - Nederlander Carel Struycken speelde begin jaren '90 de rol van The Giant in de wereldwijd populaire tv-serie Twin Peaks. Nu de complete serie vanaf 5 april in Nederland - als een van de eerste landen ter wereld - op dvd verkrijgbaar is, wordt de acteur weer herinnerd aan die tijd. Het was een fantastisch avontuur.

Twin Peaks van David Lynch en Mark Frost groeide in het eerste seizoen uit tot een enorme hype. In Amerika was de prijswinnende serie over de moord op Laura Palmer in het kleine plaatsje Twin Peaks het bestbekeken programma. Hoewel door de onthulling van de moordenaar - iets wat Lynch het liefst altijd geheim had gehouden, maar onder druk van de zender ABC deed - in het tweede seizoen een groot aantal kijkers afhaakte, hield Twin Peaks nog genoeg mensen in de ban.

Toen ABC wilde stoppen met uitzenden, begonnen fans een actie om de serie in de lucht te houden. Met succes, want ABC liet nog een aantal uitzendingen maken. Twin Peaks sloot af met een dramatische cliffhanger aan het einde van seizoen twee. Een derde seizoen zat er desondanks niet meer in.

De 2,13 meter lange Struycken volgde een regie-opleiding in Amsterdam, maar werd in Amerika ontdekt als acteur. Hij speelde onder meer in de films The Addams Family en Men In Black. Hoewel de Nederlander naar eigen zeggen vaak mag komen opdraven als bruut, demon of ander duister figuur, vertolkte hij in Twin Peaks de rol van 'goede reus'. Een cruciale rol, want hij gaf FBI-agent Dale Cooper aanwijzingen om de moord op Laura Palmer op te lossen.

Struycken was al fan van de serie en aarzelde dus geen moment toen hij werd gevraagd voor een rol in het tweede seizoen. Ik kijk bijna nooit televisie, vind het veelal een enorme tijdverspilling. Een programma moet heel goed zijn, wil ik ervoor in een stoel gaan zitten en passief gaan kijken. Twin Peaks was zo'n beetje de enige show waarvan ik geen aflevering wilde missen.

De samenwerking op de set was intenser dan bij andere projecten, meent de Nederlander. Het was een interessante cast, met acteurs uit verschillende decennia en met verschillende achtergronden. De band was hecht. Vaak moesten we lang wachten en de opnames vonden plaats in een uithoek, dus we waren erg op elkaar aangewezen. Het werken met regisseur Lynch vond hij bijzonder. Hij is een uniek persoon en heeft een unieke manier van regisseren. Lynch laat zich leiden door zijn onderbewustzijn en vermijdt analyses.

Struycken had tijdens het filmen geen idee welke kant de serie op zou gaan. Niemand wist dat, maar dat maakte niet uit. Het ging om de atmosfeer en de fantastische karakters. In Europese landen werd het volgens de acteur ook zo beleefd, maar hij denkt dat dit gevoel in Amerika minder goed werd begrepen. Amerikaanse fans waren vooral bezig met wie het had gedaan en hoe.

De 58-jarige acteur herinnert zich nog goed de buslading Japanse journalisten voor zijn deur en die keer dat hij in Parijs werd belaagd door Italiaanse schoolmeisjes. Zojuist heeft hij weer een Amerikaanse televisieploeg op bezoek gehad, omdat in de VS het tweede seizoen ook bijna op dvd verschijnt.

Dat Twin Peaks nog leeft, is zeker, maar kan er weer een 'Peaksmania' ontstaan? Struycken, die zich naast zijn acteerwerk bezighoudt met fotografie, sluit het niet uit. Er is een nieuwe generatie, dus het kan interessant worden. Mijn zoon is nu 17 en ik ben benieuwd wat hij ervan vindt. HR
Echt comnpleet is het nog niet, want er volgt na Seizoen 2 nog een andere verhaallijn ;)
HR
HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999

Nihad schreef:

Ik afgelopen vrijdag de film 300 gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in tijden niet zo verveeld heb bij een film in de bioscoop als bij deze. Wat een slecht verhaal zeg.

5
HR
Hehe, kijk daarom vind ik Nihad nu wel een aanwinst voor dit forum. Het klopt misschien niet allemaal, maar het staat er wel mooi!
HR
HR

Nihad
Idool

Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 april 2007 om 10:15:05.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nihad412@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Het klopt misschien niet allemaalHR
Zoals wat? ;)
HR
HR

343 Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 april 2007 om 10:37:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dan heb je jezelf zeker ook verveeld met Sin City?
HR
HR

Hernan Jorge Crespo
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Nihad schreef:

Ik afgelopen vrijdag de film 300 gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in tijden niet zo verveeld heb bij een film in de bioscoop als bij deze. Wat een slecht verhaal zeg. Het zag er allemaal netjes uit (Ik ben na al die halve computerfilms niet meer zo onder de indruk) maar miste toch wel de nodige portie diepgang in de film. Het was wel erg oppervlakkig allemaal. De stukjes dialoog moesten er even vlug doorheen zodat er weer gevochten kon worden. Weinig verheffende actie scenes overigens. Sja, na the Matrix en al die zooi ben ik daar ook niet vlug van onder de indruk. ;)

De uiteindelijke ontknoping was wel erg vreemd. Nee, ik vind het weer een typisch product van de Amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren. Veel actie, veel aandacht besteed aan de omgeving en uitstraling, nul aandacht aan verhaal. Oh, ik vergeet er bij te vertellen dat ik het acteerwerk matig vond en dat er iets minder sixpacks hadden mogen zijn.

5
HR
geen fan van Frank Miller zeker? Dat kan
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat FC Barcelona wint van APOEL FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!