Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 75 »
doleva
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 november 2004
Sven
Administrator
Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000
Sven
Administrator
quote:
Blanchett on crusade to 'Indiana Jones 4'
By Tatiana Siegel
March 16, 2007
Cate Blanchett has signed on to star in the fourth installment of the "Indiana Jones" adventures.
Harrison Ford already has boarded the project, which will be produced by Lucasfilm and directed by Steven Spielberg.
With David Koepp's screenplay shrouded in secrecy, it is unclear what character Blanchett will play. However, sources said the Oscar-winning actress has landed a starring role.
Shooting will begin in June in Los Angeles and at undisclosed locations around the world. Paramount Pictures will release "Indy 4" day-and-date around the world on May 22, 2008, with a handful of territories opening the following day.
Frank Marshall is producing, with George Lucas and Kathleen Kennedy executive producing.
Blanchett, who is filming David Fincher's "The Curious Case of Benjamin Button," next will lend her voice to Wes Anderson's "The Fantastic Mr. Fox." In addition to her Academy Award win for "The Aviator," she received a supporting nomination this year for her role in Richard Eyre's "Notes on a Scandal."
She is repped by CAA.
Peter
Moderator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
Sven
Administrator

quote:Veel, heel veel bloedvergieten met een sausje van mystiek en ook heel veel bombastische heroiek. Dat wil niet zeggen dat dat negatief is, zeer zeker niet, hier past het. Brullen moeten ze tegen elkaar, doorvechten tot de dood er op volgt, het is niet voor te stellen, maar als je deze film zit te kijken neem je het voor zoete koek.
In deze veldslag vochten Koning Leonidas (Gerard Butler) en driehonderd Spartanen op leven en dood tegen Xerxes en zijn enorme Perzische leger. Het Griekse leger staat voor een onmogelijke uitdaging, maar hun moed en opoffering inspireren heel Griekenland om één front te vormen tegen hun Perzische vijand en voor democratie te strijden.
Peter
Moderator
Johnny Heitinga
Icoon
Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Peter
Moderator
Sven
Administrator
quote:Niks echt nieuws aan de horizon, maar de spanning is goed opgebouwd, op de goede momenten wat humor er in, dus ja, zeker wel de moeite waard!
Na de dood van zijn vader raakt Kale Brecht steeds meer in de problemen. Na een woedeuitbarsting op school, wordt hij veroordeeld tot huisarrest. Hij begint zijn buren in de gaten te houden en verdenkt een bepaalde buurman ervan een seriemoordenaar te zijn. Maar...is dat wel zo of is het slechts zijn verbeelding?
Rich409
Idool
Vak: 409
Reg.: 17 april 2002
Peter
Moderator
quote:Sorry Rich, maar dit is natuurlijk onzin. Alsof correctie automatisch wervelende actie uitsluit. Bepaald niet, dat bewijst The 300 Spartans uit 1962. Iets correcter dan 300, maar voor die tijd imponerend.
in plaats van door een een gortdroog, maar geschiedkundig correct verhaal
Rich409
Idool
Vak: 409
Reg.: 17 april 2002
Sven
Administrator
paulschoptkont
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
Peter
Moderator
KevinAFCA
Idool
Uit: Herwen
Vak: 126
Reg.: 10 maart 2001
Sven
Administrator
AjaxArena
Vedette
Winnaar Ajax Netwerk VoVo Interlands 2006/2007; meer prijzen
Uit: Hengelo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 24 september 2002
quote:Heb deze en Hero nog niet gezien, maar wel House of Flying Daggers. Hoe zie je die tussen deze twee, qua ranking? Vond het persoonlijk een schitterende film, maar hoor over Hero ook alleen maar goede dingen.
Peter schreef:
The Curse of the Golden Flower
Kan Zhang Yimou nog beter dan dit? 'Hero' leek me al moeilijk te overtreffen, maar dit is nog grootser, indrukwekkender en mooier. de kezierlijke familie maakt zoch op voor het Chrysantenfeest. Intriges, een moordpartij en een geest uit het verleden zorgen ervoor dat het feest allesbehalve vlekkeloos verloopt. The Curse of the Golde Flower is een groots opgezet, fascinerend en kleurrijk koningsdrama met prachtige massascenes, kleurrijke beelden en indrukwekkende locaties. Chow-Yun Fat en Gong Li geven alles wat ze hebben. Prachtige film, zowel visueel als qua verhaal.
Peter
Moderator
Nihad
Idool
Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001
Peter
Moderator
quote:Echt comnpleet is het nog niet, want er volgt na Seizoen 2 nog een andere verhaallijn
Twin Peaks: legendarische serie op dvd
LOS ANGELES - Nederlander Carel Struycken speelde begin jaren '90 de rol van The Giant in de wereldwijd populaire tv-serie Twin Peaks. Nu de complete serie vanaf 5 april in Nederland - als een van de eerste landen ter wereld - op dvd verkrijgbaar is, wordt de acteur weer herinnerd aan die tijd. „Het was een fantastisch avontuur.”
Twin Peaks van David Lynch en Mark Frost groeide in het eerste seizoen uit tot een enorme hype. In Amerika was de prijswinnende serie over de moord op Laura Palmer in het kleine plaatsje Twin Peaks het bestbekeken programma. Hoewel door de onthulling van de moordenaar - iets wat Lynch het liefst altijd geheim had gehouden, maar onder druk van de zender ABC deed - in het tweede seizoen een groot aantal kijkers afhaakte, hield Twin Peaks nog genoeg mensen in de ban.
Toen ABC wilde stoppen met uitzenden, begonnen fans een actie om de serie in de lucht te houden. Met succes, want ABC liet nog een aantal uitzendingen maken. Twin Peaks sloot af met een dramatische cliffhanger aan het einde van seizoen twee. Een derde seizoen zat er desondanks niet meer in.
De 2,13 meter lange Struycken volgde een regie-opleiding in Amsterdam, maar werd in Amerika ontdekt als acteur. Hij speelde onder meer in de films The Addams Family en Men In Black. Hoewel de Nederlander naar eigen zeggen vaak mag komen opdraven als bruut, demon of ander duister figuur, vertolkte hij in Twin Peaks de rol van 'goede reus'. Een cruciale rol, want hij gaf FBI-agent Dale Cooper aanwijzingen om de moord op Laura Palmer op te lossen.
Struycken was al fan van de serie en aarzelde dus geen moment toen hij werd gevraagd voor een rol in het tweede seizoen. „Ik kijk bijna nooit televisie, vind het veelal een enorme tijdverspilling. Een programma moet heel goed zijn, wil ik ervoor in een stoel gaan zitten en passief gaan kijken. Twin Peaks was zo'n beetje de enige show waarvan ik geen aflevering wilde missen.”
De samenwerking op de set was intenser dan bij andere projecten, meent de Nederlander. „Het was een interessante cast, met acteurs uit verschillende decennia en met verschillende achtergronden. De band was hecht. Vaak moesten we lang wachten en de opnames vonden plaats in een uithoek, dus we waren erg op elkaar aangewezen.” Het werken met regisseur Lynch vond hij bijzonder. „Hij is een uniek persoon en heeft een unieke manier van regisseren. Lynch laat zich leiden door zijn onderbewustzijn en vermijdt analyses.”
Struycken had tijdens het filmen geen idee welke kant de serie op zou gaan. „Niemand wist dat, maar dat maakte niet uit. Het ging om de atmosfeer en de fantastische karakters.” In Europese landen werd het volgens de acteur ook zo beleefd, maar hij denkt dat dit gevoel in Amerika minder goed werd begrepen. „Amerikaanse fans waren vooral bezig met wie het had gedaan en hoe.”
De 58-jarige acteur herinnert zich nog goed de buslading Japanse journalisten voor zijn deur en die keer dat hij in Parijs werd belaagd door Italiaanse schoolmeisjes. Zojuist heeft hij weer een Amerikaanse televisieploeg op bezoek gehad, omdat in de VS het tweede seizoen ook bijna op dvd verschijnt.
Dat Twin Peaks nog leeft, is zeker, maar kan er weer een 'Peaksmania' ontstaan? Struycken, die zich naast zijn acteerwerk bezighoudt met fotografie, sluit het niet uit. „Er is een nieuwe generatie, dus het kan interessant worden. Mijn zoon is nu 17 en ik ben benieuwd wat hij ervan vindt.”
Drifter
Vedette
Reg.: 1 oktober 1999
quote:Hehe, kijk daarom vind ik Nihad nu wel een aanwinst voor dit forum. Het klopt misschien niet allemaal, maar het staat er wel mooi!
Nihad schreef:
Ik afgelopen vrijdag de film 300 gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in tijden niet zo verveeld heb bij een film in de bioscoop als bij deze. Wat een slecht verhaal zeg.
5
Nihad
Idool
Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001
quote:Zoals wat?
Het klopt misschien niet allemaal
343 ![]()
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hulst
Reg.: 9 augustus 2001
Hernan Jorge Crespo
Icoon
Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:geen fan van Frank Miller zeker? Dat kan
Nihad schreef:
Ik afgelopen vrijdag de film 300 gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in tijden niet zo verveeld heb bij een film in de bioscoop als bij deze. Wat een slecht verhaal zeg. Het zag er allemaal netjes uit (Ik ben na al die halve computerfilms niet meer zo onder de indruk) maar miste toch wel de nodige portie diepgang in de film. Het was wel erg oppervlakkig allemaal. De stukjes dialoog moesten er even vlug doorheen zodat er weer gevochten kon worden. Weinig verheffende actie scene’s overigens. Sja, na the Matrix en al die zooi ben ik daar ook niet vlug van onder de indruk.
De uiteindelijke ontknoping was wel erg vreemd. Nee, ik vind het weer een typisch product van de Amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren. Veel actie, veel aandacht besteed aan de omgeving en uitstraling, nul aandacht aan verhaal. Oh, ik vergeet er bij te vertellen dat ik het acteerwerk matig vond en dat er iets minder sixpacks hadden mogen zijn.
5
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.