Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 70 71 72 73 74 75
moltisanti66
Talent
Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 22 februari 2010
vak 825
Basisspeler
Uit: Mijdrecht
Vak: 125
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 14 november 2004
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 oktober 2009
Aias 82
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam
Reg.: 27 februari 2003
MijnclubAFCA
International
Vak: 420
Reg.: 1 juni 2009
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
T-Bag
Moderator
quote:Ik had er wel wat meer van verwacht eigenlijk. Ik denk dat ik teveel ´echte´ beelden heb gezien toen van de ramp en wellicht daardoor te hoge verwachtingen had. De film raakt je wel,maar vond het net iets over de top qua emoties. Desalniettemin geen slechte film en de vertraagde beelden op het eind was voor mij het hoogtepunt,zeer mooi gemaakt.
MijnclubAFCA schreef:
The Impossible vond ik een goede film, hij raakt je wel.
T-Bag
Moderator
xqlusively
Bankzitter
Vak: 429
Reg.: 26 maart 2004
quote:Ik ben wel fan van Tarantino, en Django Unchained is dan ook weer een toppertje wat mij betreft
Madridista schreef:
(...)
Pulp Fiction heb ik na drie kwartier - toen het nog steeds helemaal nergens over ging - afgezet. Zo zie je maar, smaken verschillen.
Bugno
Vedette
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002
quote:Da's toevallig, heb ik woensdag in de bioscoop gezien. Briljante rol van Waltz, met onder andere de hilarische openingsscène als een van de hoogtepunten!
xqlusively schreef:
(...)
Ik ben wel fan van Tarantino, en Django Unchained is dan ook weer een toppertje wat mij betreft
Heerlijk genoten
RyanDjango
Talent
Uit: Leiden
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 22 januari 2013
quote:Heerlijke film, vond hem beter dan Glorius Bastards. Ook prachtig om grote acteurs te zien die het accepteren om niet de hoofdrol te hebben en zelfs doodgaan, of slechts een kort stuk erin voorkomen zolang ze maar in een QT film mogen acteren.
Bugno schreef:
(...)
Da's toevallig, heb ik woensdag in de bioscoop gezien. Briljante rol van Waltz, met onder andere de hilarische openingsscène als een van de hoogtepunten!
Plus, als altijd bij QT: Meesterlijke soundtrack..
RvE
Veelbelovend talent
Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009
quote:Foxx is idd een goeie acteur. In Ray is hij ook top en ik ben de titel vergeten maar er is een film dat hij een zwerver speelt die chello speelt. ( ook downy junior speelt hierin ) Dat vindt ik zijn beste film tot nu toe.
RyanDjango schreef:
(...)
Heerlijke film, vond hem beter dan Glorius Bastards. Ook prachtig om grote acteurs te zien die het accepteren om niet de hoofdrol te hebben en zelfs doodgaan, of slechts een kort stuk erin voorkomen zolang ze maar in een QT film mogen acteren.
Vond Samuel L Jackson ook zeer sterk, er was in mijn ogen echt geen betere persoon die de rol kon nemen dan hij voor dat typetje, echt op zijn lijf geschreven. Buiten dat waren Walt maar ook Leonardo (die toch een topacteur is, met films als Inception, the Departed, Shutter Island, Blood Diamond, CMIYC, Aviator, Titanic en Django) ook fantastisch. Had persoonlijk niet verwacht dat Jamie Foxx zo een goeie acteur zou zijn, deed het ook goed.
marnix92
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Bilthoven
Vak: 422
Reg.: 18 juli 2010
quote:Collateral damage is ook een erg goede film van hem, speelt hij een taxi chauffeur die onder dwang een huurmoordenaar moet rondrijden. Kan op een goede manier zijn emotie's overbrengen.Vond dit ook zeker een goede film, maar zo als altijd met QT film's is het altijd lekker over de top
RvE schreef:
(...)
Foxx is idd een goeie acteur. In Ray is hij ook top en ik ben de titel vergeten maar er is een film dat hij een zwerver speelt die chello speelt. ( ook downy junior speelt hierin ) Dat vindt ik zijn beste film tot nu toe.
RvE
Veelbelovend talent
quote:Zeker een goede film ook alleen vind ik cruise totaal verkeerd gecast voor die film. Bij de eerste scene van Django had ik alweer direct het QT virus te pakken
marnix92 schreef:
(...)
Collateral damage is ook een erg goede film van hem, speelt hij een taxi chauffeur die onder dwang een huurmoordenaar moet rondrijden. Kan op een goede manier zijn emotie's overbrengen.Vond dit ook zeker een goede film, maar zo als altijd met QT film's is het altijd lekker over de top.
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006
quote:Zou The Soloist moeten zijn.
RvE schreef:
(...)
Foxx is idd een goeie acteur. In Ray is hij ook top en ik ben de titel vergeten maar er is een film dat hij een zwerver speelt die chello speelt. ( ook downy junior speelt hierin ) Dat vindt ik zijn beste film tot nu toe.
Amsterhammer
Idool
Reg.: 31 juli 2005
quote:Hiermee eens! Waltz is echt om van te smullen en de openingsscene is werelds! Maar als zo vaak by QT, had Django ook een heel stuk korter kunnen zijn. Vond de manier hoe QT zelf de flim verlaat ook erg leuk.
Bugno schreef:
(...)
Da's toevallig, heb ik woensdag in de bioscoop gezien. Briljante rol van Waltz, met onder andere de hilarische openingsscène als een van de hoogtepunten!
Plus, als altijd bij QT: Meesterlijke soundtrack..
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
quote:prima vermaak voor zo op het laptopje idd
moltisanti66 schreef:
Looper was voor mij de beste film van 2012.
T-Bag
Moderator
quote:Yup,keek lekker weg,dat bloederige vond ik btw reuze meevallen. Ook grappig is dat Tatantino in elke film ook zelf altijd even 'verschijnt'.
xqlusively schreef:
(...)
Ik ben wel fan van Tarantino, en Django Unchained is dan ook weer een toppertje wat mij betreft
Heerlijk genoten
MijnclubAFCA
International
Reg.: 1 juni 2009
Schwung & Gogme
Talent
Uit: Amsterdam - Zentrum
Vak: 126
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 9 januari 2010
Albatros
Bankzitter
Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003
RvE
Veelbelovend talent
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 72,5% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.