Ajax Netwerk
donderdag 27 november 2014 - 12:47                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: « 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »

HR

moltisanti66
Veelbelovend talent

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 22 februari 2010

Looper was voor mij de beste film van 2012.
HR
HR

vak 825
Basisspeler

Uit: Mijdrecht
Vak: 125
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 14 november 2004

Looper moet ik nog zien, ik heb wel genoten van Skyfall en The Hobbit, en toevallig pas The Double gezien (uit 2011), erg sterke film!!! Wat mij betreft een aanrader.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Snabba Cash 1 (2010) en Snabba Cash 2 (2012),ook wel bekend onder de titels Easy Money.

Erg goed materiaal moet ik zeggen,niet verwacht,maar boven verwachting goed :)
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 oktober 2009

Hoewel ik Nederlandse films zelden de moeite waard vind, heb ik me gisteren laten verleiden om er twee te kijken.

Nova Zembla vond ik vreselijk. Kwam op mij over alsof er te weinig tijd was om de film te maken, echt een afgeraffeld verhaal voor mijn gevoel. Acteerwerk ook niet om over naar huis te schrijven.

De Heineken Ontvoering heeft me daarentegen positief verrast, al zou dat ook een contrasteffect kunnen zijn met Nova Zembla. Ik heb me nooit echt verdiept in de hele Heineken-zaak, dus vond het interessant om daar wat meer over te weten te komen. Verder vond ik die Scholten van Aschat (?) ook best aardig spelen.
HR
HR

Aias 82
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 27 februari 2003

Iemand Paradise Love gezien? Wat een meesterlijke, maar genadeloze film. Ontdaan van alle franje, maar daarom juist een pareltje.
HR
HR

MijnclubAFCA
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 1 juni 2009

The Impossible vond ik een goede film, hij raakt je wel.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Moon is een hele sterke film. (is wel al een paar jaar oud) Een soort SF drama, beklemmend gemaakt.
HR
HR

T-Bag
Administrator

quote:HR
MijnclubAFCA schreef:

The Impossible vond ik een goede film, hij raakt je wel.
HR
Ik had er wel wat meer van verwacht eigenlijk. Ik denk dat ik teveel ´echte´ beelden heb gezien toen van de ramp en wellicht daardoor te hoge verwachtingen had. De film raakt je wel,maar vond het net iets over de top qua emoties. Desalniettemin geen slechte film en de vertraagde beelden op het eind was voor mij het hoogtepunt,zeer mooi gemaakt.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Life of Pi,

Visueel meesterwerkje,fantastische beelden. :)
HR
HR

xqlusively
Bankzitter

Vak: 429
Reg.: 26 maart 2004

Madridista schreef:

(...)

Pulp Fiction heb ik na drie kwartier - toen het nog steeds helemaal nergens over ging - afgezet. Zo zie je maar, smaken verschillen.
HR
Ik ben wel fan van Tarantino, en Django Unchained is dan ook weer een toppertje wat mij betreft :D

Heerlijk genoten
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

xqlusively schreef:

(...)

Ik ben wel fan van Tarantino, en Django Unchained is dan ook weer een toppertje wat mij betreft :D

Heerlijk genoten
HR
Da's toevallig, heb ik woensdag in de bioscoop gezien. Briljante rol van Waltz, met onder andere de hilarische openingsscène als een van de hoogtepunten!

Plus, als altijd bij QT: Meesterlijke soundtrack.. B)
HR
HR

RyanDjango
Basisspeler

Uit: Leiden
Vak: 428
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 22 januari 2013

Bugno schreef:

(...)

Da's toevallig, heb ik woensdag in de bioscoop gezien. Briljante rol van Waltz, met onder andere de hilarische openingsscène als een van de hoogtepunten!

HR
Heerlijke film, vond hem beter dan Glorius Bastards. Ook prachtig om grote acteurs te zien die het accepteren om niet de hoofdrol te hebben en zelfs doodgaan, of slechts een kort stuk erin voorkomen zolang ze maar in een QT film mogen acteren.

Vond Samuel L Jackson ook zeer sterk, er was in mijn ogen echt geen betere persoon die de rol kon nemen dan hij voor dat typetje, echt op zijn lijf geschreven. Buiten dat waren Walt maar ook Leonardo (die toch een topacteur is, met films als Inception, the Departed, Shutter Island, Blood Diamond, CMIYC, Aviator, Titanic en Django) ook fantastisch. Had persoonlijk niet verwacht dat Jamie Foxx zo een goeie acteur zou zijn, deed het ook goed.
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

RyanDjango schreef:

(...)

Heerlijke film, vond hem beter dan Glorius Bastards. Ook prachtig om grote acteurs te zien die het accepteren om niet de hoofdrol te hebben en zelfs doodgaan, of slechts een kort stuk erin voorkomen zolang ze maar in een QT film mogen acteren.

Vond Samuel L Jackson ook zeer sterk, er was in mijn ogen echt geen betere persoon die de rol kon nemen dan hij voor dat typetje, echt op zijn lijf geschreven. Buiten dat waren Walt maar ook Leonardo (die toch een topacteur is, met films als Inception, the Departed, Shutter Island, Blood Diamond, CMIYC, Aviator, Titanic en Django) ook fantastisch. Had persoonlijk niet verwacht dat Jamie Foxx zo een goeie acteur zou zijn, deed het ook goed.
HR
Foxx is idd een goeie acteur. In Ray is hij ook top en ik ben de titel vergeten maar er is een film dat hij een zwerver speelt die chello speelt. ( ook downy junior speelt hierin ) Dat vindt ik zijn beste film tot nu toe.
HRHR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 18 juli 2010

RvE schreef:

(...)

Foxx is idd een goeie acteur. In Ray is hij ook top en ik ben de titel vergeten maar er is een film dat hij een zwerver speelt die chello speelt. ( ook downy junior speelt hierin ) Dat vindt ik zijn beste film tot nu toe.
HR
Collateral damage is ook een erg goede film van hem, speelt hij een taxi chauffeur die onder dwang een huurmoordenaar moet rondrijden. Kan op een goede manier zijn emotie's overbrengen.Vond dit ook zeker een goede film, maar zo als altijd met QT film's is het altijd lekker over de top :D .
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

marnix92 schreef:

(...)

Collateral damage is ook een erg goede film van hem, speelt hij een taxi chauffeur die onder dwang een huurmoordenaar moet rondrijden. Kan op een goede manier zijn emotie's overbrengen.Vond dit ook zeker een goede film, maar zo als altijd met QT film's is het altijd lekker over de top :D .
HR
Zeker een goede film ook alleen vind ik cruise totaal verkeerd gecast voor die film. Bij de eerste scene van Django had ik alweer direct het QT virus te pakken :B
HR
HR

Rocky85
Basisspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006

RvE schreef:

(...)

HR
Zou The Soloist moeten zijn.

Foxx is inderdaad een prima acteur. Law Abiding Citizen was ook een goede film.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Bugno schreef:

(...)

HR
Hiermee eens! Waltz is echt om van te smullen en de openingsscene is werelds! Maar als zo vaak by QT, had Django ook een heel stuk korter kunnen zijn. Vond de manier hoe QT zelf de flim verlaat ook erg leuk. :B
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

Probleem is alleen dat Tarantino geen flauw idee had wat voor script hij aan het schrijven was. De shoot-out in Candyland had het einde moeten zijn. Dat laatste half uur is onnodig, dus overbodig en voegt weinig meer toe aan de film.

Erg jammer, want de eerste twee uur zijn erg sterk. Ouderwets genoten van een Tarantino film, vooral het gedoe met die maskers kwam totaal out of the blue en veroorzaakte lachers.

Echter, Django mag de veters nog niet eens strikken van Inglourious Basterds, een film die op alle fronten superieur is en vooral qua spanningsboog in de dialogen(van Waltz) deze film met gemak aftroeft.
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

moltisanti66 schreef:

Looper was voor mij de beste film van 2012.
HR
prima vermaak voor zo op het laptopje idd
HR
HR

T-Bag
Administrator

xqlusively schreef:

(...)

Heerlijk genoten
HR
Yup,keek lekker weg,dat bloederige vond ik btw reuze meevallen. Ook grappig is dat Tatantino in elke film ook zelf altijd even 'verschijnt'.
HR
HR

MijnclubAFCA
Internationale topspeler

Vak: 420
Reg.: 1 juni 2009

Gisteren Jagten gekeken. Echt een Top film.
HR
HR

Schwung & Gogme
Talent

Uit: Amsterdam - Zentrum
Vak: 126
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 9 januari 2010

Spring Breakers

Ik heb er geen reet van begrepen en het eerste uur was op de tieten na kut, maar het is de beste film die ik ooit heb gezien. Britney Spears toch.

Te zien in Kriterion. Ga.

[Dit bericht is veranderd door Schwung & Gogme (op 20 april 2013 02:01:02).]
HR
HR

Albatros
Regelmatige invaller

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

In een vlaag van verstandsverbijstering A Haunted House gekeken. Een wortelkanaalbehandeling is grappiger.

Overigens voor degenen die hem een paar jaar geleden gemist hebben: vorige week zag ik Tucker and Dale vs. Evil weer eens, wat blijft dat een hilarische film B)
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Laatst na een lange tijd weer eens Pineapple express gekeken. Blijft een erg komische film.
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

Zojuist Paradise lost: The Child Murders at Robin Hood Hills gezien. Weliswaar geen film, maar wel een indrukwekkende documentaire over de gruwelijke moord van 3 jongentjes in 1993. Drie pubers worden verdacht en het is eigenlijk al een klare zaak dat deze jongens schuldig zijn door een bekentenis van één van de jongens, maar hoe langer je kijkt hoe meer je in de onschuld van de jongens gaat geloven. Het gekke is dat je ook wel een beetje gelooft dat ze wél schuldig zijn.

Ik heb trouwens nog nooit een zaak gezien die zo open is, je kan letterlijk alles zien wat er in de rechtszaak afspeelt, heel interessant. Aanradertje dus.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Ajax wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van ADO Den Haag-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!