Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 »
Lew Ashby
International
Uit: Amsterdam/Alicante
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 5 maart 2006
Kalusha the King
Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 september 2005
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004
quote:Geen onaardige film,al moet ik zeggen dat het verhaal niet heel vernieuwend was en redelijk voorspelbaar. Maar om nu te zeggen ´film vh jaar´ vind ik mi bij langa na niet en erg overdreven.
Lew Ashby schreef:
The Perks of Being a Wallflower al genoemd? Fantastische verfilming van het boek en wat mij betreft de film van het jaar.
Steerpike
Basisspeler
Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 29 mei 2002
quote:Dat ben ik helemaal met je eens. The Perks of Being a Wallflower is een relatief onbekende parel, maar je moet wel gevoelig zijn voor de thematiek en van coming-of-age films houden.
Lew Ashby schreef:
The Perks of Being a Wallflower al genoemd? Fantastische verfilming van het boek en wat mij betreft de film van het jaar.
Lew Ashby
International
quote:Sorry, maar ik vind ''niet vernieuwend'' en ''redelijk voorspelbaar'' echt 2 kulargumenten. Het is juist het tegenovergestelde van de typisch Amerikaanse high-schoolpuber films zoals American Pie waarbij er geforceerde grappen worden gemaakt en er een beeld wordt geschetst van nerds, cheerleaders en de populaire jongens. Voorspelbaar slaat natuurlijk ook nergens op, want jij wist natuurlijk al vanaf het begin wat er nou precies met die tante was gebeurd?
T-Bag schreef:
(...)
Geen onaardige film,al moet ik zeggen dat het verhaal niet heel vernieuwend was en redelijk voorspelbaar. Maar om nu te zeggen ´film vh jaar´ vind ik mi bij langa na niet en erg overdreven.
T-Bag
Moderator
quote:Hey,wat ik vind bepaal ik nog altijd zelf en ik blijf bij mijn standpunt dat het voorspelbaar en niet vernieuwend was. Misschien heb ik gewoon meer films gezien? Het is een goede film en ik deel je mening verder absoluut,alleen niet dat het de film vh jaar is. Bij mij komt ie echt niet bij de eerste 10,maar ok,ieder zijn mening toch?
Lew Ashby schreef:
(...)
Sorry, maar ik vind ''niet vernieuwend'' en ''redelijk voorspelbaar'' echt 2 kulargumenten. Het is juist het tegenovergestelde van de typisch Amerikaanse high-schoolpuber films zoals American Pie waarbij er geforceerde grappen worden gemaakt en er een beeld wordt geschetst van nerds, cheerleaders en de populaire jongens. Voorspelbaar slaat natuurlijk ook nergens op, want jij wist natuurlijk al vanaf het begin wat er nou precies met die tante was gebeurd?
Nee, The Perks of Being a Wallflower is visueel heel mooi, met een paar prachtige scene's(de tunnel scene met David Bowie op de achtergrond is heel mooi). De cast is heel sterk met Ezra Miller, die we nog vaak terug gaan zien, want wat was die goed zeg. Het spel tussen de muziek en de scene's was goed en geen gemaakte dialogen, maar rauwe teksten met als hoogtepunt de eindbrief.
Jammer dat ie zo onbekend is, want hij is echt sterk. Maar wat steerpike zegt: je moet er wel van houden.
Lew Ashby
International
quote:Ik wil je ook niet van mening laten veranderen hoor, een forum is er om te discussiëren toch? Helaas gaat dat lastig in een movietopic, omdat iedereen z'n eigen smaak heeft. Maar goed, ik ben nu wel benieuwd wat je top 10 films van 2012 zijn dan.
T-Bag schreef:
(...)
Hey,wat ik vind bepaal ik nog altijd zelf en ik blijf bij mijn standpunt dat het voorspelbaar en niet vernieuwend was. Misschien heb ik gewoon meer films gezien? Het is een goede film en ik deel je mening verder absoluut,alleen niet dat het de film vh jaar is. Bij mij komt ie echt niet bij de eerste 10,maar ok,ieder zijn mening toch?
Steerpike
Basisspeler
Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 29 mei 2002
T-Bag
Moderator
thirdstarheroes
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 november 2011
Zlatanist
Vedette
Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007
quote:Niet dat een film vooruitstrevend of vernieuwend moet zijn om "goed" te zijn natuurlijk. Juist binnen de bekende genres kan er nog zoveel gedaan worden. 2012 is sowieso een weinig verheffend filmjaar met eigenlijk niets vernieuwends. Films als Skyfall en de zoveelste Marvel verfilmingen domineren de toplijsten.
T-Bag schreef:
(...)
Hey,wat ik vind bepaal ik nog altijd zelf en ik blijf bij mijn standpunt dat het voorspelbaar en niet vernieuwend was. Misschien heb ik gewoon meer films gezien? Het is een goede film en ik deel je mening verder absoluut,alleen niet dat het de film vh jaar is. Bij mij komt ie echt niet bij de eerste 10,maar ok,ieder zijn mening toch?
Above & Beyond
Ballenjongen
Uit: Frankfurt am Main
Vak: 425
Reg.: 12 april 2009
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
Spinoza
Jeugdspeler
Winnaar EK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2011/2012
Uit: Osdorp
Reg.: 14 december 2011
quote:Drive Angry met Nicolas Cage , lekkere actie met een paar mooie 3D beelden ,E 8,99 bij mediamarkt. Iets minder mainstream misschien Resident Evil Afterlife wel mooie 3D beelden E 6,99 mediamarkt.
D-Tagz schreef:
Vraagje voor de filmliefhebbers:
Ik heb een sexy nieuwe 3D TV gekocht, en ik ben op zoek naar 3D BluRay films. Heeft er iemand een tip? Ik geef toe dat ik wel van de mainstream films ben trouwens
kaashater
Regelmatige invaller
Reg.: 8 mei 2007
quote:dan zijn Avatar en TRON natuurlijk goede 3D-films
D-Tagz schreef:
Ik heb een sexy nieuwe 3D TV gekocht, en ik ben op zoek naar 3D BluRay films. Heeft er iemand een tip? Ik geef toe dat ik wel van de mainstream films ben trouwens
lars91
International
Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007
quote:The Hunger Games is zo ongeveer de slechtste film die ik ooit hem gezien.
T-Bag schreef:
Moeilijk om ze een nummer te geven maar toppertjes van 2012 vond ik bv:
-The Hunger Games
-Argo
-Intouchables
-Kongen av Bastoy
-Hodejegerne
-Les Lyonnais
-Moonrise Kingdom
-Lawless
-Ill Manors
-Prometheus
-Looper
-Dredd
En dan vergeet ik er vast nog een paar
T-Bag
Moderator
quote:Zo zie je maar dat smaken enorm kunnen verschillen. Als er 1 film is die zwaar tegenviel vond ik dat dus wel Ted. Denk dat ik zelden zo´n ´gemaakte´ humorfilm,althans daar moet ie voor doorgaan,heb gezien.
lars91 schreef:
(...)
The Hunger Games is zo ongeveer de slechtste film die ik ooit hem gezien.
Ted vond ik extreem grappig. Jack Reacher vind ik ook wel een aanrader
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Reg.: 11 oktober 2009
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Met lange benen en een korte rok?
D-Tagz schreef:
Ik heb een sexy nieuwe 3D TV gekocht, en ik ben op zoek naar 3D BluRay films. Heeft er iemand een tip? Ik geef toe dat ik wel van de mainstream films ben trouwens :B
Albatros
Bankzitter
Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003
thirdstarheroes
Regelmatige invaller
Reg.: 26 november 2011
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
quote:Gisteren ook gezien toevallig. Vond het ook een mindere versie van deel één. Het gedeelte met cirkels trekken op de kaart en granaten gooien om te horen waar ze zich bevonden vond ik ook iets te veel van het goede.
thirdstarheroes schreef:
Gister me gewaagd aan Taken 2.
Taken vond ik echt fantastisch, dit ondanks dat het maar redelijk korte films zijn, 1,5 uur slechts.
Taken 2 is opzich ook best goed en de actie blijft meer dan prima, maar je hebt wel constant het idee dat je een beetje naar hetzelfde kijkt. Verhaal is ook iets makkelijker als Taken.
Al met al leuke film, en heb me zeker vermaakt, maar verwachtte er toch wel wat meer van.
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Pulp Fiction heb ik na drie kwartier - toen het nog steeds helemaal nergens over ging - afgezet. Zo zie je maar, smaken verschillen.
Deus ex Machina schreef:
Ik ben geen fan van Tarantino's werk maar Pulp Fiction. Wat is die goed zeg.
http://www.youtube.com/watch?v=cdMEMGLr9xE
Saviola
Regelmatige invaller
Reg.: 29 december 2004
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 93,8% dat FC Twente wint van FC Groningen. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.