Ajax Netwerk
vrijdag 1 augustus 2014 - 07:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

HR

Lew Ashby
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

The Perks of Being a Wallflower al genoemd? Fantastische verfilming van het boek en wat mij betreft de film van het jaar.
HR
HR

Kalusha the King
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 29 september 2005

Gisteren 'Life of Pi' gezien in de bios, film van Ang Lee. Ik kende het boek niet dus daar had ik geen referentie aan. Film was in 3D, iets waar ik normaal meer last dan lust van ervaar.
Maar eerlijk is eerlijk dit was voor mij de eerste film waar 3D ook echt iets bij toevoegt. Visueel zeer mooie film, bij momenten om je vingers bij af te likken. Het verhaal is wat zoet, maar zeer onderhoudend. Wat mij betreft een aanrader en dan ook een hele dikke voldoende qua score.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
Lew Ashby schreef:

The Perks of Being a Wallflower al genoemd? Fantastische verfilming van het boek en wat mij betreft de film van het jaar.
HR
Geen onaardige film,al moet ik zeggen dat het verhaal niet heel vernieuwend was en redelijk voorspelbaar. Maar om nu te zeggen ´film vh jaar´ vind ik mi bij langa na niet en erg overdreven.
HR
HR

Steerpike
Basisspeler

Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 29 mei 2002

Lew Ashby schreef:

HR
Dat ben ik helemaal met je eens. The Perks of Being a Wallflower is een relatief onbekende parel, maar je moet wel gevoelig zijn voor de thematiek en van coming-of-age films houden.
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

T-Bag schreef:

(...)

Geen onaardige film,al moet ik zeggen dat het verhaal niet heel vernieuwend was en redelijk voorspelbaar. Maar om nu te zeggen ´film vh jaar´ vind ik mi bij langa na niet en erg overdreven.
HR
Sorry, maar ik vind ''niet vernieuwend'' en ''redelijk voorspelbaar'' echt 2 kulargumenten. Het is juist het tegenovergestelde van de typisch Amerikaanse high-schoolpuber films zoals American Pie waarbij er geforceerde grappen worden gemaakt en er een beeld wordt geschetst van nerds, cheerleaders en de populaire jongens. Voorspelbaar slaat natuurlijk ook nergens op, want jij wist natuurlijk al vanaf het begin wat er nou precies met die tante was gebeurd?
Nee, The Perks of Being a Wallflower is visueel heel mooi, met een paar prachtige scene's(de tunnel scene met David Bowie op de achtergrond is heel mooi). De cast is heel sterk met Ezra Miller, die we nog vaak terug gaan zien, want wat was die goed zeg. Het spel tussen de muziek en de scene's was goed en geen gemaakte dialogen, maar rauwe teksten met als hoogtepunt de eindbrief.

Jammer dat ie zo onbekend is, want hij is echt sterk. Maar wat steerpike zegt: je moet er wel van houden.
HR
HR

T-Bag
Administrator

Lew Ashby schreef:

(...)

Sorry, maar ik vind ''niet vernieuwend'' en ''redelijk voorspelbaar'' echt 2 kulargumenten. Het is juist het tegenovergestelde van de typisch Amerikaanse high-schoolpuber films zoals American Pie waarbij er geforceerde grappen worden gemaakt en er een beeld wordt geschetst van nerds, cheerleaders en de populaire jongens. Voorspelbaar slaat natuurlijk ook nergens op, want jij wist natuurlijk al vanaf het begin wat er nou precies met die tante was gebeurd?
Nee, The Perks of Being a Wallflower is visueel heel mooi, met een paar prachtige scene's(de tunnel scene met David Bowie op de achtergrond is heel mooi). De cast is heel sterk met Ezra Miller, die we nog vaak terug gaan zien, want wat was die goed zeg. Het spel tussen de muziek en de scene's was goed en geen gemaakte dialogen, maar rauwe teksten met als hoogtepunt de eindbrief.

Jammer dat ie zo onbekend is, want hij is echt sterk. Maar wat steerpike zegt: je moet er wel van houden.
HR
Hey,wat ik vind bepaal ik nog altijd zelf en ik blijf bij mijn standpunt dat het voorspelbaar en niet vernieuwend was. Misschien heb ik gewoon meer films gezien? Het is een goede film en ik deel je mening verder absoluut,alleen niet dat het de film vh jaar is. Bij mij komt ie echt niet bij de eerste 10,maar ok,ieder zijn mening toch?
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

T-Bag schreef:

(...)

Hey,wat ik vind bepaal ik nog altijd zelf en ik blijf bij mijn standpunt dat het voorspelbaar en niet vernieuwend was. Misschien heb ik gewoon meer films gezien? Het is een goede film en ik deel je mening verder absoluut,alleen niet dat het de film vh jaar is. Bij mij komt ie echt niet bij de eerste 10,maar ok,ieder zijn mening toch?
HR
Ik wil je ook niet van mening laten veranderen hoor, een forum is er om te discussiëren toch? Helaas gaat dat lastig in een movietopic, omdat iedereen z'n eigen smaak heeft. Maar goed, ik ben nu wel benieuwd wat je top 10 films van 2012 zijn dan.
HR
HR

Steerpike
Basisspeler

Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 29 mei 2002

Een Top 10? Hier, beredeneerd en alles: http://www.peterbogert.com/1/post/2012/12/de-beste-15-films-van-2012.html Schiet maar. ;)
HR
HR

T-Bag
Administrator

Moeilijk om ze een nummer te geven maar toppertjes van 2012 vond ik bv:

-The Hunger Games
-Argo
-Intouchables
-Kongen av Bastoy
-Hodejegerne
-Les Lyonnais
-Moonrise Kingdom
-Lawless
-Ill Manors
-Prometheus
-Looper
-Dredd

En dan vergeet ik er vast nog een paar :)
HR
HR

thirdstarheroes
Internationale topspeler

Reg.: 26 november 2011

Gister Deadfall gezien.
Ondanks dat ie op IMDB maar een 6.4 scoort toch wel een interessante film.
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Heb Deadfall een paar weken terug gezien, ik vond het wel de moeite waard. Zou hem zeker een 7 geven. Leuk verhaal en genoeg actie.

Deze week Jack Reacher gezien, die vond ik echt top. Echt zo'n typisch jaren 90 actiefilm en daar hou ik van. Dat soort films zijn er de laatste jaren te weinig geweest. Lees wel bij recensies dat mensen die het boek hebben gelezen, (blijkbaar is dit een verfilming van één van de boeken over Jack Reacher) het vonden tegenvallen. Het komt schijnbaar niet overeen daarmee en Tom Cruise vinden zij niet de juiste man om de Jack Reacher van het boek te spelen. Maar goed, ik ken dat boek niet en ik ging dus gewoon zitten kijken naar een film waar ik weinig over wist behalve dat een omschrijving van het verhaal van de film en ik had er geen enkele moeite mee.

Nu ben ik persoonlijk geen filmfanaat die heel veel films kijkt, dus wat dat betreft zegt het niet veel, maar voor mij was dit de beste film in jaren. Eindelijk weer eens een lekkere actiefilm!
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

T-Bag schreef:

(...)

HR
Niet dat een film vooruitstrevend of vernieuwend moet zijn om "goed" te zijn natuurlijk. Juist binnen de bekende genres kan er nog zoveel gedaan worden. 2012 is sowieso een weinig verheffend filmjaar met eigenlijk niets vernieuwends. Films als Skyfall en de zoveelste Marvel verfilmingen domineren de toplijsten.

Als er toch iets vernieuwends genoemd kan worden is het wel Peter Jackson die HFR(48 Fps) introduceert in the Hobbit. Maar dat is dan ook het enige.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 5 januari 2013 10:57:44).]
HR
HR

Above & Beyond
Ballenjongen

Uit: Frankfurt am Main
Vak: 425
Reg.: 12 april 2009

Iemand de film Seven Psychopaths al gezien?
Redelijk chaotische en bizarre film, maar heb me bij vlagen ook kapot gelachen. Deed me een klein beetje denken aan mr. Tarantino... B)
HRHR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 januari 2013 om 07:17:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vraagje voor de filmliefhebbers:

Ik heb een sexy nieuwe 3D TV gekocht, en ik ben op zoek naar 3D BluRay films. Heeft er iemand een tip? Ik geef toe dat ik wel van de mainstream films ben trouwens :B
HR
HR

D-Tagz schreef:

Ik heb een sexy nieuwe 3D TV gekocht, en ik ben op zoek naar 3D BluRay films. Heeft er iemand een tip? Ik geef toe dat ik wel van de mainstream films ben trouwens :B
HR
Drive Angry met Nicolas Cage , lekkere actie met een paar mooie 3D beelden ,E 8,99 bij mediamarkt. Iets minder mainstream misschien Resident Evil Afterlife wel mooie 3D beelden E 6,99 mediamarkt.
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

D-Tagz schreef:

HR
dan zijn Avatar en TRON natuurlijk goede 3D-films
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

T-Bag schreef:

Moeilijk om ze een nummer te geven maar toppertjes van 2012 vond ik bv:

-The Hunger Games
-Argo
-Intouchables
-Kongen av Bastoy
-Hodejegerne
-Les Lyonnais
-Moonrise Kingdom
-Lawless
-Ill Manors
-Prometheus
-Looper
-Dredd

En dan vergeet ik er vast nog een paar :)
HR
The Hunger Games is zo ongeveer de slechtste film die ik ooit hem gezien.

Ted vond ik extreem grappig. Jack Reacher vind ik ook wel een aanrader
HR
HR

T-Bag
Administrator

lars91 schreef:

(...)
The Hunger Games is zo ongeveer de slechtste film die ik ooit hem gezien.

Ted vond ik extreem grappig. Jack Reacher vind ik ook wel een aanrader
HR
Zo zie je maar dat smaken enorm kunnen verschillen. Als er 1 film is die zwaar tegenviel vond ik dat dus wel Ted. Denk dat ik zelden zo´n ´gemaakte´ humorfilm,althans daar moet ie voor doorgaan,heb gezien. B)
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Ik vond The Hunger Games ook wel een aardige film, sowieso vind ik het hele idee achter het verhaal interessant. Heb n.a.v. de film de boeken ook gelezen, maar na deel 1 kon het me niet meer zo boeien.

Gisteren trouwens Looper gezien. Niks mis mee, leuk plot! Vind alleen Bruce Willis niet zo'n denderende acteur (hij kan maar 1 gezicht trekken volgens mij), maar Joseph Gordon-Levitt en dat kleine jochie maken dat goed :)
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Ik heb afgelopen weekend "this must be the place" gezien. Best wel een soort van cultfilm en daarbij ook nog een kruising van een roadmovie met een coming-of-age verhaal (dit maal van een volwassen vent!) Toffe rol van Sean Penn (met het uiterlijk van Robert Smith en de manier van doen van Ozzy Osbourne) Tel daarbij de muziek van David Byrne op dan heb je naar mijn smaak een zeer te pruimen film.

D-Tagz schreef:

HR
Met lange benen en een korte rok?

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 7 januari 2013 13:39:23).]
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Rond de feestdagen geheel volgens traditie ook een aantal films gezien. Bij deze mijn volledig subjectieve mening. ;)

The Hobbit was een beetje een tegenvaller. Natuurlijk prachtig gemaakt, maar het was zeker geen LotR. Dat is misschien een oneerlijke vergelijking, maar wat mij vooral stoorde waren de karakters. Die schijtlollige dwergen de hele film, geef mij dan maar Aragorn, Legolas en (vooruit) Gimli.
Klik hier om de spoiler te bekijken

Chernobyl Diaries is het filmische equivalent van de inspiratiebron. Wat een drama. Idiote personages, gebrek aan spanning en geheel vrij van logica. Ik maak er verder geen woorden aan vuil, gewoon niet kijken.

Idiocracy is aardig, niet meer dan dat. Soldaat komt per ongeluk in de toekomst terecht, waar iedereen achterlijk is (Chernobyl Diaries was daar waarschijnlijk een kassucces geweest). Hij is direct de slimste man ter wereld en moet de premier helpen. Veel flauwe grappen, concept had meer ingezeten.

Bunraku oftewel Kill Bill meets Sin City meets Watchmen. Visueel prachtig en aardige dialogen. Een voorwaarde van een vechtfilm is alleen wel dat de knokscenes goed zijn. Door de zeer matige choreografie is het net geen topper.

Zodiac vond ik wel goed, maar die is bij de meeste hier ook wel bekend denk ik. Zo niet: cartoonist helpt bij het opsporen van een seriemoordenaar. Spannend en verrassend, zeer de moeite waard.

Survive Style 5+ trekt aan je voorbij, en aan het eind heb je geen idee wat je zojuist gezien hebt. Volstrekt belachelijke Japanse film, maar wel erg grappig. Een huisvader die denkt dat ie een vogel is en een uur lang tokkend over de grond loopt, een vrouw die haar vuisten als raketten op haar man vuurt, Vinnie Jones als filosofische huurmoordenaar en een paar van de belachelijkste reclames die je ooit gezien hebt. Als je van die rare, Oosterse humor houdt: kijken!

[Dit bericht is veranderd door Albatros (op 7 januari 2013 15:36:26).]
HR
HR

thirdstarheroes
Internationale topspeler

Reg.: 26 november 2011

Gister me gewaagd aan Taken 2.

Taken vond ik echt fantastisch, dit ondanks dat het maar redelijk korte films zijn, 1,5 uur slechts.

Taken 2 is opzich ook best goed en de actie blijft meer dan prima, maar je hebt wel constant het idee dat je een beetje naar hetzelfde kijkt. Verhaal is ook iets makkelijker als Taken.

Al met al leuke film, en heb me zeker vermaakt, maar verwachtte er toch wel wat meer van.
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

thirdstarheroes schreef:

Gister me gewaagd aan Taken 2.

Taken vond ik echt fantastisch, dit ondanks dat het maar redelijk korte films zijn, 1,5 uur slechts.

Taken 2 is opzich ook best goed en de actie blijft meer dan prima, maar je hebt wel constant het idee dat je een beetje naar hetzelfde kijkt. Verhaal is ook iets makkelijker als Taken.

Al met al leuke film, en heb me zeker vermaakt, maar verwachtte er toch wel wat meer van.
HR
Gisteren ook gezien toevallig. Vond het ook een mindere versie van deel één. Het gedeelte met cirkels trekken op de kaart en granaten gooien om te horen waar ze zich bevonden vond ik ook iets te veel van het goede.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Deus ex Machina schreef:

Ik ben geen fan van Tarantino's werk maar Pulp Fiction B) . Wat is die goed zeg.

http://www.youtube.com/watch?v=cdMEMGLr9xE
HR
Pulp Fiction heb ik na drie kwartier - toen het nog steeds helemaal nergens over ging - afgezet. Zo zie je maar, smaken verschillen.
HR
HR

Saviola
Basisspeler

Reg.: 29 december 2004

Zondag Zero Dark Thirty gezien. Is nogal wat controverse over ivm de getoonde martelingen door de CIA in de VS. Alhoewel het tempo van de film soms wat laag ligt, en er wellicht wat te weinig aan karakteropbouw gedaan wordt, vond ik het wel een erg sterke film. Laatste half uur met de missie in Pakistan op Bin Laden's compound was mooi in beeld gebracht. Je weet wat er gaat gebeuren min of meer, maar toch is het spannend door juist het gebrek aan actie. Zullen wel wat mensen propaganda gaan blaten wellicht, wat mij betreft een degelijke 7.5, maar misschien meer op z'n plek National Geographic of Discovery in z'n goede tijd (voor de realityshows)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 0,7% dat PEC Zwolle wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!