Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 19:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

HR

voetbalmaniak
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 16 oktober 2012

Qua films vind ik veel goed. Maar hier wat aanraders voor jullie :)

1. ANCHORMAN (Kan niet wachten op het vervolg!)
forumillustratie
bron: Gotchamovies

2. WAR
forumillustratie
bron: print24

3. INTO THE WILD
forumillustratie
bron: ikonrtv
HR
HR

zlatandebeest
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Vak: -
Droomaankoop: Jonathan Reis
Reg.: 1 mei 2005

De film Looper schijnt een geweldige film te zijn. Nog wel even geduld hebben..
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

quote:HR
RvE schreef:

Laatst "burn after reading" gezien. leuke film en hou er zelf altijd wel van als er meerdere verhaal lijnen door elkaar lopen. HR
Ik kan je eigenlijk het hele oeuvre van de gebroeders Coen wel aanraden dan. Vooral hun oudere films zijn lekker gek.

En qua comedy kan ik sowieso Office space aanraden. blijft keer op keer een top film.
HR
Office Space is sowieso geniaal. De printer scene, the hmm yeahh baas, Milton die in de kelder neergezet wordt, Peter die beloond wordt voor zijn lakse werkhouding op een gegeven moment.. Heerlijk.
HR
HR

FooFighters
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

rep_robert schreef:

(...)

HR
Vanavond ging ik toevallig 'Burn after reading' kijken maar ik heb deze toch echt na een half uur uitgezet omdat ik 'm gewoon saai vond eigenlijk. Misschien dat ik hem later nog ga bekijken maar ik betwijfel het.
Wellicht wordt de film wel beter na een half uur?

'No country for old men' van de gebroeders Coen heb ik een paar weken geleden gezien en vind ik dan weer wel een geweldige film. Met name Javier Bardem vond ik een zeer goede rol vertolken in de film. Speelt een fantastische 'koele psycho' en kijk er wel naar uit om hem ook in Skyfall te zien binnenkort :)
HR
HR

xqlusively
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 26 maart 2004

rep_robert schreef:

(...)

Office Space is sowieso geniaal. De printer scene, the hmm yeahh baas, Milton die in de kelder neergezet wordt, Peter die beloond wordt voor zijn lakse werkhouding op een gegeven moment.. Heerlijk.
HR
Uhhh...yeeahhh..I'm gonna need you to put a cover memo on that TPS Report...
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

xqlusively schreef:

(...)

Uhhh...yeeahhh..I'm gonna need you to put a cover memo on that TPS Report...
HR
Mmm...yeahhh...I'm afraid we're gonna have to move your desk again...yeah..
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

rep_robert schreef:

(...)

HR
Als je titels heb voor me graag.

En wat ook een geweldige scene is van office space is in de file met de ganster rap. ge-wel-dig!
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

RvE schreef:

(...)

Als je titels heb voor me graag.

En wat ook een geweldige scene is van office space is in de file met de ganster rap. ge-wel-dig!
HR
De beste Coen's zijn voor mij Miller's Crossing, Barton Fink, the Big Lebowski en No Country for Old Men.
Maar ook O Brother, Where Art Thou, the Hudsucker Proxy, Blood Simple en Fargo horen bij hun betere films. Eigenlijk vind ik alle Coen films wel leuk als ik eerlijk mag zijn. Heb ze allemaal gezien verder.

Op chronologische volgorde:
Blood Simple. (1984)
Raising Arizona (1987)
Miller's Crossing (1990)
Barton Fink (1991)
The Hudsucker Proxy(1994)
Fargo (1996)
The Big Lebowski(1998)
O Brother, Where Art Thou? (2000)
The Man Who Wasn't There (2001)
Intolerable Cruelty (2003)
The Ladykillers (2004)
No Country for Old Men (2007)
Burn after Reading (2008)
A Serious Man (2009)
True Grit (2010)
HR
HR

feniks
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 juli 2003

Vanavond voor het eerst sinds lange tijd een avondje vrij tegelijk met mijn meisje, ik zoek een horror of een thriller of een mystery of een speelfilm, als het maar KWALITEIT is. DVD-rips is ook goed.

Iemand een suggestie(of 3)????
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

feniks schreef:

Vanavond voor het eerst sinds lange tijd een avondje vrij tegelijk met mijn meisje, ik zoek een horror of een thriller of een mystery of een speelfilm, als het maar KWALITEIT is. DVD-rips is ook goed.

HR
Ouderwets griezelen:
Paranormal Activity 1,2,3
Insidious
Haute Tension
Drag me to Hell
The Shining

Thriller/Mystery:
Jakob's Ladder
Arlington Road
Zodiac
Se7en
Cape Fear

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 25 oktober 2012 13:52:44).]
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

feniks schreef:

HR
Wat is het verschil tussen een kwaliteitsfilm en dvdrips? :D
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

wd schreef:

(...)

Wat is het verschil tussen een kwaliteitsfilm en dvdrips? :D
HR
Dat je geen film aanprijst waarvan nog geen goede versie downloadbaar verkrijgbaar is ;)
HR
HR

Ludwig van Schnabel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Droomaankoop: Steven Defour
Reg.: 22 september 2003

Vrijdag Skyfall gezien. Heerlijke film: Geweldige badguy, geweldige kleuren, mooie manier van filmen en prima verhaal.

Valt niet tegen...
HRHR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

rep_robert schreef:

(...)

Ouderwets griezelen:
Paranormal Activity 1,2,3

Insidious
Haute Tension
Drag me to Hell
The Shining

Thriller/Mystery:
Jakob's Ladder
Arlington Road
Zodiac
Se7en
Cape Fear
HR
Eerstgenoemde vind ik verre van griezelen, en zelfs zwaar bagger. Maar that's just me schijnbaar...
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

D-Tagz schreef:

(...)

Eerstgenoemde vind ik verre van griezelen, en zelfs zwaar bagger. Maar that's just me schijnbaar...
HR
Het blijven populaire films, maar natuurlijk kan nooit iedereen ze leuk vinden.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Flink genoten van Skyfall. Beste Bond sinds erg lang.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Skywalker schreef:

Flink genoten van Skyfall. Beste Bond sinds erg lang.
HR
En wat vind je van het Star Wars-nieuws? Begint nu wel erg op uitmelken te lijken.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Klopt. Maar ik wil afwachten wat het wordt en of ik er nog wel gevoel bij heb, als Old Trilogy fan. Pluspunt is alvast dat er een échte schrijver op wordt gezet. Lucas was het kwijt, als je naar de dialogen van (vooral) Ep I en Ep II kijkt.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Reg.: 9 december 2005

rep_robert schreef:

(...)

De beste Coen's zijn voor mij Miller's Crossing, Barton Fink, the Big Lebowski en No Country for Old Men.
Maar ook O Brother, Where Art Thou, the Hudsucker Proxy, Blood Simple en Fargo horen bij hun betere films. Eigenlijk vind ik alle Coen films wel leuk als ik eerlijk mag zijn. Heb ze allemaal gezien verder.

Op chronologische volgorde:
Blood Simple. (1984)
Raising Arizona (1987)
Miller's Crossing (1990)
Barton Fink (1991)
The Hudsucker Proxy(1994)
Fargo (1996)
The Big Lebowski(1998)
O Brother, Where Art Thou? (2000)
The Man Who Wasn't There (2001)
Intolerable Cruelty (2003)
The Ladykillers (2004)
No Country for Old Men (2007)
Burn after Reading (2008)
A Serious Man (2009)
True Grit (2010)
HR
1 van de beste feel good movies die ik ooit heb gezien. Met afstand mijn favoriet die Coen bros. Ik dacht eigenlijk dat my little princess ook van de bros was. Voor mensen die hun films kunnen waarderen zeker een aanrader.

Iemand Deal van Eddy Terstall gezien of die nieuwe NLse film waar via twitter mensen op vrijwillige basis instructies krijgen?
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

FooFighters schreef:

(...)

Vanavond ging ik toevallig 'Burn after reading' kijken maar ik heb deze toch echt na een half uur uitgezet omdat ik 'm gewoon saai vond eigenlijk. Misschien dat ik hem later nog ga bekijken maar ik betwijfel het.
Wellicht wordt de film wel beter na een half uur?

'No country for old men' van de gebroeders Coen heb ik een paar weken geleden gezien en vind ik dan weer wel een geweldige film. Met name Javier Bardem vond ik een zeer goede rol vertolken in de film. Speelt een fantastische 'koele psycho' en kijk er wel naar uit om hem ook in Skyfall te zien binnenkort :)
HR
Heb je "Mar Adentro" of "Biutiful" al eens gezien? Bardem is echt een briljante acteur.

Madridista schreef:

(...)

Heb je "Mar Adentro" of " Biutiful " al eens gezien? Bardem is echt een briljante acteur.
HR
[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 1 november 2012 13:34:18).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Skywalker schreef:

Klopt. Maar ik wil afwachten wat het wordt en of ik er nog wel gevoel bij heb, als Old Trilogy fan. Pluspunt is alvast dat er een échte schrijver op wordt gezet. Lucas was het kwijt, als je naar de dialogen van (vooral) Ep I en Ep II kijkt.
HR
Wat is de bedoeling van ep7? Wordt het een 'normale' film of animatie? En is het een aanvulling op de eerste zes delen of een volledig op zichzelf staand verhaal? (met sterren en oorlogen)
HR
HR

Skywalker
Icoon

Dat is dus nog niet bekend. ;) Ik denk niet dat het een tekenfilm wordt, maar dat het verhaal verder gaat. Daar is ruimte genoeg voor in het expanded universum - de boeken die er over de periode ná Deel VI zijn geschreven -, m.n. over de kinderen van Han en Leia / Luke en Mara. Een aanvulling kan de post- ROTJ periode zijn of een periode dat de Nieuwe Republiek (verder weg dan post-ROTJ) weer onder vuur komt. Of, de verdere avonturen van R2D2 en Threepio.. Persoonlijk zou ik ook liever wat films zien over andere karakters, zoals Boba Fett, Lando Calrissian of - heel graag - Quinlan Vos.

[Dit bericht is veranderd door Skywalker (op 1 november 2012 15:21:47).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Skywalker schreef:

Dat is dus nog niet bekend. ;) Ik denk niet dat het een tekenfilm wordt, maar dat het verhaal verder gaat. Daar is ruimte genoeg voor in het expanded universum - de boeken die er over de periode ná Deel VI zijn geschreven -, m.n. over de kinderen van Han en Leia / Luke en Mara. Een aanvulling kan de post- ROTJ periode zijn of een periode dat de Nieuwe Republiek (verder weg dan post-ROTJ) weer onder vuur komt. Of, de verdere avonturen van R2D2 en Threepio.. Persoonlijk zou ik ook liever wat films zien over andere karakters, zoals Boba Fett, Lando Calrissian of - heel graag - Quinlan Vos.
HR
Omdat ze de film relatief snel uit willen brengen dacht ik ik aan animatie. (of liever vreesde)

Ik heb zelf alleen de films gezien, en dat geldt voor heel veel mensen, dus als ze het zo mainstream en appealing mogelijk willen maken zal het waarschijnlijk niet over Quinlan Vos gaan, of niet vanaf het begin.

Boba Fett lijkt me fantastisch, Lando niet meer na die (overigens hilarische) Family Guy spoofs
HR
HR

Skywalker
Icoon

Hehe, klopt. Maar er is ook nog de tv serie (geen animation) die op de planken licht om (verder) ontwikkeld te worden. Nou ja, we zien het wel.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

Madridista schreef:

Heb je "Mar Adentro" of ";Biutiful" al eens gezien? Bardem is echt een briljante acteur.
HR
Wat dacht je van Vicky Cristina Barcelona? Of kijk je daar niet naar (gezien je forumnaam)? ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 42,1% dat Real Madrid CF wint van Bayern München. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!