Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 11:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 80 »

HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Dat gevecht tussen Bane en Batman (na zijn rugblessure), was volgens mij de eerste keer dat Batman overdag in de filmtrilogie verscheen.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

Iemand Contagion gezien? Fascinerend vond ik, op documentaire-achtige wijze. De persoonlijke verhalen waren wat minder boeiend.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005

Vond the Dark Knight Rises echt ontzettend tegenvallen eigenlijk. Haalde het bij lange na niet bij de kwaliteit van zijn twee voorgangers. Slecht gecast, slechte dialogen, overbodige karakters en bij vlagen lachwekkend geacteerd. Ook geen bijzonder script trouwens.
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Vak: 425
Reg.: 16 juni 2009

quote:HR
Hendrix schreef:

Vond the Dark Knight Rises echt ontzettend tegenvallen eigenlijk. Haalde het bij lange na niet bij de kwaliteit van zijn twee voorgangers. Slecht gecast, slechte dialogen, overbodige karakters en bij vlagen lachwekkend geacteerd. Ook geen bijzonder script trouwens.
HR
Gelukkig ik ben niet de enigste. Catwoman was sowieso overbodig. Ik zat steeds te wachten op een climax maar helaas.

Jammer ze konden hier veel meer mee doen. :\(
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

Aquilani schreef:

Iemand Contagion gezien? Fascinerend vond ik, op documentaire-achtige wijze. De persoonlijke verhalen waren wat minder boeiend.
HR
Tijdje geleden alweer, maar wat je zegt. Doordat er vanuit teveel hoeken wordt verteld wordt de film een stuk minder. Hou het bij 2, maximaal 3 verschillende verhaallijnen. Dan krijg je ook meer binding met de personages. Nu blijven de verschillende verhalen allemaal redelijk oppervlakkig. Gevalletje van teveel willen in te weinig tijd.
HR
HR

thirdstarheroes
Internationale topspeler

Reg.: 26 november 2011

rep_robert schreef:

(...)

Tijdje geleden alweer, maar wat je zegt. Doordat er vanuit teveel hoeken wordt verteld wordt de film een stuk minder. Hou het bij 2, maximaal 3 verschillende verhaallijnen. Dan krijg je ook meer binding met de personages. Nu blijven de verschillende verhalen allemaal redelijk oppervlakkig. Gevalletje van teveel willen in te weinig tijd.
HR
Ik vond het juist wel een sterk en indrukwekkend verhaal. Maar had inderdaad wel wat simpeler gehouden kunnen worden.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Reg.: 2 september 2006

thirdstarheroes schreef:

(...)

Ik vond het juist wel een sterk en indrukwekkend verhaal. Maar had inderdaad wel wat simpeler gehouden kunnen worden.
HR
Er waren een paar dingen totaal onnodig of niet goed uitgewerkt vond ik.
Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Allemaal van die dingen die beter uitgewerkt hadden kunnen worden als je het bij een enkele verhaallijn houdt. Nu blijft het dus oppervlakkig en blijf je met dit soort hiaten zitten. Het is een film die vol zit met acteerkanonnen die hun rol prima neerzetten(vond Winslet erg sterk), alleen werken met een plot waardoor hun rollen niet goed uit de verf komen is dan weer een doodzonde.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 15 augustus 2012 14:05:39).]
HR
HR

thirdstarheroes
Internationale topspeler

Reg.: 26 november 2011

Gisteravond Ted gekeken, wat een fantastische film is dat! Je ligt werkelijk waar vanaf het eerste moment compleet in een deuk!

Regiedebuut van Seth MacFarlane (Family Guy) waarin Mark Wahlberg zijn teddybeer Ted tot leven wenst, met alle gevolgen van dien

John Bennett is een volwassen man die zijn leven deelt met een teddybeer: Ted. John mocht als kind een wens doen en zo kwam Ted tot leven. Sindsdien zijn de twee onafscheidelijk.

Ted is een komedie van Seth McFarlane, de bedenker van de populaire animatieserie Family Guy. Hij is de schrijver, regisseur én stem van Ted.

Voor mij nu al 1 van de grappigste films van 2012.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Ik heb totaal niets met comedyfilms, maar Family Guy vind ik ge-wel-dig. Alsnog een aanrader?
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Ik heb totaal niets met comedyfilms, maar Family Guy vind ik ge-wel-dig. Alsnog een aanrader?
HR
MacFarlane vind ik een komisch genie, maar de stem van Ted lijkt wel erg op die van (held) Peter Griffin.
En mij leidt dat af.
HR
HR

ma 03 sep 2012, 23:40
Green Mile-acteur overleden

AMSTERDAM - De Amerikaanse acteur Michael Clarke Duncan, vooral bekend van de film The Green Mile, is op 54-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de verloofde van Duncan laten weten aan persbureau AP.

De acteur kreeg onlangs een beroerte. Duncan vertolkte in tranentrekker The Green Mile de rol van de onschuldige gedetineerde John Coffey.
De Amerikaan speelde ook rollen in films als Planet of the Apes, Sin City, The Whole Nine Yards en The Island.HR
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006

ArenA schreef:

(...)
HR
Pff, zo jong nog. Geweldige rol speelde ie in Green Mile.
RIP.
HRHR
HR

Eeuwige liefde
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zaandam
Reg.: 21 september 2005

Zojuist Cabin in the Woods gezien, heeft mij erg positief verwacht! Ik denk wel 1 van de meest originele films in het horror-genre.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Eeuwige liefde schreef:

Zojuist Cabin in the Woods gezien, heeft mij erg positief verwacht! Ik denk wel 1 van de meest originele films in het horror-genre.
HR
True, maar het is mij bij vlagen veel te veel komedie/satire
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

DarkChild schreef:

(...)

True, maar het is mij bij vlagen veel te veel komedie/satire
HR
ben ik het ook mee eens, het wtf-gehalte lag bij mij wel erg hoog.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Dat heb je met horror/KOMEDIES he ;) Die hele film moet je met een knipoog nemen en draait het juist om de humor. Een film als dit kan je niet maken zonder humor. Ook de horror moet met een grote knipoog op het beeld getoverd worden.
Elementen die in Cabin in the Woods gewoon perfect worden uitgevoerd.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 18 september 2012 17:48:21).]
HR
HR

Kyzer
Jeugdspeler

Uit:
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 september 2003

Als je het promo filmpje van TED gezien hebt ben je wel klaar. Daarin worden alle grappige momenten samengevat voor de rest valt de film zwaar tegen. Ze hadden er veel meer uit kunnen halen!
HR
HR

Christian Bager Poulsen
Vedette

Reg.: 17 november 2005

Effe een vraagje aangezien het geen voetbal is besloten om een film weekend te houden. Wie weet er nog een goede. Drama of komedie film. Heb Ted gister al gezien was wel grappig.

Effe een vraagje aangezien het geen voetbal is besloten om een film weekend te houden. Wie weet er nog een goede. Drama of komedie film. Heb Ted gister al gezien was wel grappig.

[Dit bericht is veranderd door Christian Bager Poulsen (op 12 oktober 2012 11:58:24).]
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Reg.: 5 maart 2006

Christian Bager Poulsen schreef:

HR
Komedie: Anchorman, Step Brothers, Moonrise Kingdom, Intouchables(drama/komedie), Pineapple Express, The Big Lebowski, Wedding Crashers en Little Miss Sunshine

Drama: The Shawshank Redemption, Warrior, Seven Pounds, Control, Simon, Walk the Line, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Trainspotting(ook komedie), Into the Wild, American History X en One Flew over the Cuckoo's Nest.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

American Beauty is ook een hele mooie film. Prima mix van komedie en drama.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

King of Devil´s island(kongen av bastoy),Hodejegerne(headhunters),Celda211,The Kid,Flipped zijn allemaal films die niet zo enorm bekend zijn ,maar stuk voor stuk aanraders :)
HR
HR

Saviola
Basisspeler

Reg.: 29 december 2004

Gisteren wezen uibrakken met Devil's Double, nadat ik het verhaal al op National Geographic voorbij zag komen op Locked up Abroad. Vond het acteerwerk van Locked Up Abroad een stuk beter, Odai Hussein kwam daar echt over als een psycho met moodswings.
In de film kwam het veel minder over, helaas. Veel simpele aspecten ook inaccuraat (Irakezen rijden niet links bijv).

Ook de Heineken Ontvoering gezien. Een film met onwijs groot potentieel, je kan het verhaal en de vlucht erna veel beter brengen.
Dat "Holleeder" eerst als verlegen sufkut wordt neer gezet, en in de slotscene opeens veranderd in een haatdragende beroepscrimineel is maar matig uitgewerkt.
Hoop dat Verhoeven er nog eens draai aan geeft.
HR
HR

RvE
Lid 2de elftal

Reg.: 16 juni 2009

Laatst "burn after reading" gezien. leuke film en hou er zelf altijd wel van als er meerdere verhaal lijnen door elkaar lopen.

En qua comedy kan ik sowieso Office space aanraden. blijft keer op keer een top film.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Aquilani schreef:

HR
Ik heb hem enige tijd geleden gezien. Was er niet enthousiast over, ik vond het totaal niet spannend, terwijl zo'n gegeven juist ontzettend spannend kan zijn.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 24,6% dat PEC Zwolle wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!