Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Marcelo Bielsa
Icoon
Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007
Iceman
Vedette
Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003
Iceman
Vedette
Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003
quote:Het ligt er maar net aan waar je van houdt. Joker is een onvoorspelbare maniak waar geen bloed door de aderen stroomt maar pure waanzin.
rep_robert schreef:
Overigens is Bane wel een stuk toffer dan the Joker. Veel dreigender, destructiever, pakt Batman echt hard aan(hij kleineert hem echt op ongekende manieren) en veroorzaakt een chaos van ongekende grootte. Daarom is TDKR epischer en mooier dan TDK. Hij combineert het gekke karakter van the Joker daadwerkelijk met brute (daad)kracht. Iets wat ik in het vorige deel toch miste op een ontruimd ziekenhuisje na.
Ik pis waarschijnlijk tegen een boel benen. Maar zo heb ik het ervaren.
Daar doet de stomme twist van Nolan aan het einde geen afbreuk aan.
DarkChild
Moderator
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Serieus, ik vond Bane een soort 'Hannibal Lecter on steroids'. Hij bepaalt voor een groot deel hoe je de film ervaart. Bij mij in de bioscoop keken veel mensen elkaar na enkele zinnen al aan, wat is dit voor nep gast met een nep stem. Nolan neemt een grote gok en ik weet nu al dat veel kritiek zal komen op the main villain.
rep_robert schreef:
Overigens is Bane wel een stuk toffer dan the Joker. Veel dreigender, destructiever, pakt Batman echt hard aan(hij kleineert hem echt op ongekende manieren) en veroorzaakt een chaos van ongekende grootte. Daarom is TDKR epischer en mooier dan TDK. Hij combineert het gekke karakter van the Joker daadwerkelijk met brute (daad)kracht. Iets wat ik in het vorige deel toch miste op een ontruimd ziekenhuisje na.
Ik pis waarschijnlijk tegen een boel benen. Maar zo heb ik het ervaren.
Daar doet de stomme twist van Nolan aan het einde geen afbreuk aan.
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
Marcelo Bielsa
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:De Joker is altijd de grootste vijand geweest van Batman, In TDK konden ze niet zonder elkaar en eigenlijk elkaar ook niet doden en dat wilde ze niet.
rep_robert schreef:
Hij mist een hype die Ledger(hij overleed) wel hadWat mist hij dan volgens jou? Welbespraakt, gek, sterk, destructief.....
Ik blijf het vinden dat TDK door bepaalde redenen erg overhyped is en een van die redenen is het gedoe rondom Ledger. Daardoor heeft die film een fanbase over de hele wereld gekregen die Batman eerst niet had(getuige het veel minder grote succes van Batman Begins). Dan kan de film erna er niet meer overheen en dat proef ik bij de meeste mensen. Terwijl Rises op veel punten toch veel meer te bieden heeft dan the Dark Knight. Al is het alleen al het drama rondom Wayne dat beter werkt en de actie/special effects.
Moet nog even de film laten bezinken, maar tot nu toe is dit mijn volgorde van goed naar slecht:
1. The Dark Knight Rises 4 uit 5 sterren.
2. Batman Begins 4 uit 5 sterren.
3. The Dark Knight 3,5 uit 5 sterren
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
DarkChild
Moderator
quote:Een 'wat-vinden-anderen-van-een-film-site' als moviemeter moet het hebben van:
Iceman schreef:
Ik ben bezig een nieuwe filmsite ala Moviemeter te ontwikkelen, vind Moviemeter qua mogelijkheden en techniek erg gedateerd.
Hebben jullie als filmkenners enige suggesties? Wat missen jullie bij Moviemeter bijvoorbeeld?
wd
Vedette
Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001
wd
Vedette
quote:Mooi initiatief! Zal het niet immens moeilijk worden om een database à la Movie Meter of IMDB te creëren? Of kan je die databases overhevelen? Ik zou je wel aanraden om mensen in te kunnen laten schrijven door middel van inloggen via Facebook account, dat is veel laagdrempeliger dan een account aanmaken.
Iceman schreef:
Ik ben bezig een nieuwe filmsite ala Moviemeter te ontwikkelen, vind Moviemeter qua mogelijkheden en techniek erg gedateerd.
Hebben jullie als filmkenners enige suggesties? Wat missen jullie bij Moviemeter bijvoorbeeld?
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Taken?
wd schreef:
Misschien kunnen mensen mij hier helpen. Ben op zoek naar een film waarin 2 tienermeisjes in een buitenwijk (al dan niet met hun vriendjes, weet ik even niet meer) drugs/wiet gaan halen en wel erg onder de indruk zijn van de ambiance (lees: nieuwsgierig). Gaan later met z'n tweeën nog een keer terug en leren wat donkere jongens of Mexcianen kennen en komen uiteindelijk bij zo'n gang thuis. Van het een komt het ander en 1 meisje wordt soort van gegangraped, soort van 'ontgroening'. Achteraf heeft ze heel veel spijt.. Mensen enig idee over een titel? Het verhaal kan niet helemaal kloppen, maar in grote lijnen wel.
wd
Vedette
quote:Nope. Het is wel een wat onbekendere titel met relatief onbekende acteurs/actrices. Amerikaans.
Loki schreef:
(...)
Taken?
DarkChild
Moderator
quote:Het plot van Taken gaat toch wel een stukje anders?
Loki schreef:
(...)
Taken?
MightyM
Ballenjongen
Uit: Amersfoort
Reg.: 6 februari 2006
quote:Havoc?
wd schreef:
Misschien kunnen mensen mij hier helpen. Ben op zoek naar een film waarin 2 tienermeisjes in een buitenwijk (al dan niet met hun vriendjes, weet ik even niet meer) drugs/wiet gaan halen en wel erg onder de indruk zijn van de ambiance (lees: nieuwsgierig). Gaan later met z'n tweeën nog een keer terug en leren wat donkere jongens of Mexcianen kennen en komen uiteindelijk bij zo'n gang thuis. Van het een komt het ander en 1 meisje wordt soort van gegangraped, soort van 'ontgroening'. Achteraf heeft ze heel veel spijt.. Mensen enig idee over een titel? Het verhaal kan niet helemaal kloppen, maar in grote lijnen wel.
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
quote:Als Anne Hathaway en Joseph Gordon-Levitt (makkelijk te onthouden) meedoen moet het Havoc zijn, inderdaad.
MightyM schreef:
(...)
Havoc?
Aquilani
Basisspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
ElSalvador74
Legende
Reg.: 7 augustus 2004
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007
quote:Probleem is dat een psychoot spelen niet het allermoeilijkste is in mijn ogen. Een ingetogen, dramatische rol goed overbrengen op het scherm vind ik veel meer vergen van een acteur dan een acteur die zich helemaal mag uitleven met gekke bekken trekken en vreemde tikken vertonen. Het is dan ook vaak dat mensen die gekken spelen vaak de hemel in geprezen worden. Voorbeeld: Iemand als Michael Caine wordt erg onderschat in deze Batman reeks. Sterker nog, je hoort er niemand over. Terwijl hij toch echt geweldig speelt.
Skywalker schreef:
Ik blijf de kritiek op Ledger maar raar vinden. Dwars doen om het dwars doen. Het is geen hype, dat is een behoorlijke afbreuk aan zijn acteerprestatie. Zet zijn Jo0ker eens naar Jack Nicholson of Cesar Romero. De Joker van Ledger is de meest psychotische. Die van Nicholson is dreigend en half campy en Romero vooral campy. Ledger heeft er iets moois van gemaakt, wat ook in dezelfde mate gewaardeerd zou zijn als hij niet zou zijn overleden. Daar kan hij ook weinig aan doen, nietwaar?
quote:[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 23 juli 2012 14:16:11).]
. The original and currently dominant image is of a highly intelligent psychopath with a warped, sadistic sense of humor, while other writers have portrayed him as an eccentric prankster
Aquilani
Basisspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
quote:Gisteren Le Prenom gezien, was heel erg leuk! Ik zag in de filmreclame ook aankondigingen van een nieuwe Franse film, la neige sur le Kilimandjaro, die zag er ook interessant uit.
ElSalvador74 schreef:
(...)
beide. 2 weken gleden Rouille: ge-wel-dig!
gisteravond naar Le prenom. ook meer dan prima!
Saviola
Regelmatige invaller
Reg.: 29 december 2004
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 72,5% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.