Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 19:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 80 »

HR

Johan Derksen
Talent

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 25 april 2003

Mikes apartment

quote:HR

Deze comedy speelt zich af in het appartement van Mike. Mike is een beetje een obsessief figuur die het maar niet kan laten om alles voor elkaar te laten krijgen. Hij toont zelden interesse in iets en zal zeker geen spatje zweet krijgen als hij zijn hobby aan het uitvoeren is. Dit tot dat het meisje Debbie in zijn leven komt. Ze voelt zich zeer prettig bij Mike en dit gevoel is wederzijds.
HR
Het acteerwerk is zeer matig, de emoties komen van de 2 hoofdrol spelers amper tot uiting. Het komt allemaal zo gefaked over. Overdreven "dialogen" en zeker geen film voor mensen die van platte harde humor houden

Sammenvattend, een film om met een biertje te kijken maar meer ook niet

6+
HR
HR

KevinAFCA
Idool

Uit: Herwen
Vak: 126
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 februari 2007 om 23:39:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 77374643  MSN: kevin_ajacied@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Sven schreef:

Smokin' Aces

Een behoorlijk zooitje deze film... :B En dat bedoel ik best positief. Joe Carnahan (van 'Narc') heeft een geweldsorgie van jewelste gemaakt met een redelijk verhaal, acteurs van cool tot 'waar halen ze die rotkoppen toch vandaan?'...

(...)

Met: Jeremy Piven, Andy Garcia, Alicia Keys, Ben Affleck, Ray Liotta

Entertainment, meer niet. Verstand op nul en knallen. 7
HR
Wel aan te raden deze film? In welke catogorie moet ik hem plaatsen?
Ik ben namelijk van plan om er zaterdag avond heen te gaan. :)
HR
HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999

Ik weet niet hoe het komt dat films die zijn gebaseerd op historische figuren me zelden echt boeien. Wellicht heeft het iets te maken met het feit dat je toch al weet hoe het eindigt en je eigenlijk dus gewoon zit te kijken naar een geromantiseerde versie van een schoolboek. The Last King of Scotland is ook zo'n film en neemt de Afrikaanse dictator Idi Amin als centraal personage.

Ten minste, dat proberen ze je wijs te maken door Forest Whittaker een oscar voor de beste mannelijke hoofdrol in het vooruitzicht te stellen. Maar Idi is niet de ware hoofdpersoon van dit verhaal, dat is een Schotse dokter die bij toeval tot zijn lijfarts wordt benoemd. Helaas is James McAvoy nog geen oscar voor beste mannelijke figurant waard, wat hij verstopt achter een honderdtal domme varianten op een glimlach. Deze grimassen stelt hij ten toon bij hun ontmoeting, bij zijn inwijding, tijdens de geleidelijke ontmaskering van Amin, en bij de bloederige pay-off.

Tussen de charmante opening en het spannende slot zit uiteindelijk gewoon een standaard thriller, waarin nauwelijks aandacht is voor de psychologie van Amin of voor de geopolitieke krachten die in het land speelden.
HR
HR

Stanley Purl Menzo
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Voor iedereen die digitale tv heeft en de Oscar uitrieking graag wil zien is er de volgende mogelijkheid:

Oscars rechtstreeks op Nederlandse televisie

De uitreiking van de Oscars is in de nacht van zondag 25 op maandag 26 februari rechtstreeks te volgen op Film1, ook voor niet-abonnees. Alle digitale kabel- en satellietkijkers kunnen de show volgen. Dit ter ere van het eenjarig bestaan van de filmzender, aldus Film1 maandag.

De uitzending van de 79ste editie van de Academy Awards, zoals de filmprijzen officieel heten, begint met een vooruitblik van filmkenner Ren Mioch. Vanaf 02.00 uur is de aankomst van de genomineerden en gasten te zien. Van 02.30 tot 05.00 uur presenteert actrice Ellen DeGeneres de uitreiking. In de pauzes en na afloop geven Mioch en een aantal Nederlandse sterren in Hollywood commentaar.
HR
[Dit bericht is veranderd door Stanley Purl Menzo (op 12 februari 2007 18:58:32).]
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Eikels van Film1. Ooit nam ik dat kanaal puur voor de Oscars. Toen hdden ze het niet eens. Nu geven ze het weg. De sukkels....Maar goed...
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

The Prestige

Christopher Nolan is een begaafd regisseur. Met Memento en Batman begins heeft hij zijn visitekaartje al afgegeven, dus keek ik uit naar deze film. En terecht. The Prestige is een goede, ingenieuze film met een goed verhaal en goed acteerwerk. Het verhaal speelt zich af in het Engeland van rond 1899 en gaat over twee goochelaars die elkaar telkens weer de loef af proberen te steken. eerst waren ze collega's, maar een fataal incident - het mislukken van een act - zorgt voor een breuk. De rest van hun leven proberen ze beter te zijn dan de ander, obsessief en gejaagd, tot alles bereid. Het is inderdaad erg lastig om te bepalen bij wie van de hoofdrolspelers je sympathie ligt, want beiden zijn gepresenteerd als mensen van vlees en bloed, met kracht en zwakheid, sympathieke daden en doortraptheid. dat komt ook door de manier waarop Christian Bale en Hugh Jackman spelen. Michael Caine levert vakwerk af en de cameo van een van de meestbesproken zangers van de jaren Zeventig is ook goed. Nolan is dan ook een goede acteursregisseur. Je moet wel scherp blijven bij deze film omdat het verhaal gelaagd wordt verteld. Dat maakt het soms lastig, maar het is goed gedaan en het past in het verhaal. De ontknoping...nee, kijk zelf maar... B) 8

Smokin' aces

Waarom verdwijnen goeie films als Garpastum na een week of twee uit de bios en haalt de zoveelste Tarantino-wannabe als dit berhaupt nog de bioscoop? Het zal wel aan mij liggen :denk 4.
HR
HR

Marijn -
Basisspeler

Uit: Hoorn
Reg.: 25 maart 2003

Ik ben op zoek naar de naam van een gevangenisfilm waarin een man als vrouw de gevangenis uitloopt doordat een vrouw steeds spullen naar binnensmokkelt zoals een pruik lippenstift etc. Ik kom maar niet op de naam en googlen lukt ook niet!! :)

Hier is vast wel iemand die t weet! Bedankt iig.

[Dit bericht is veranderd door Marijn - (op 12 februari 2007 19:39:42).]
HR
HR

paulschoptkont
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Drifter schreef:

Pan's Labyrinth wordt alom aangeprezen als een meesterwerk maar is in mijn ogen net wat te ongefocust om die titel te verdienen. De plot bestaat uit twee verhaallijnen: meisje komt terecht in fascistisch regime, en meisje fantaseert over terugkeer naar sprookjeswereld. Dat de fantasie een ontsnapping vormt aan haar realiteit, spreekt vanzelf. Helaas ligt hier voor mij ook het zwakke punt van de film: als je ervanuit gaat dat het kind haar ervaringen kleurt aan de hand van een fantasiekader, hadden er meer bruggen moeten zijn tussen de gebeurtenissen in de twee werelden. Zoals het nu is, staan ze relatief los van elkaar, wat uiteindelijk beide verhaallijnen net een beetje verzwakt.

De twee belevingswerelden worden op zichzelf wel heel sterk gebracht: de realiteit bestaat uit een teruggetrokken kamp in de bossen waar een bersadistische fascist vrijheidsstrijders uitmoordt en ondertussen zijn naasten terroriseert. Dit wordt met momenten akelig 'gory' in beeld gebracht en is dus absoluut niet bestemd voor zwakke magen. Deze plotlijn is vrij ingewikkeld met een reeks van nevenpersonages en intriges. De fantasiewereld is makkelijker te schetsen: prinses moet terugkeren naar haar verloren rijk. Dit deel van de plot drijft dan ook vooral op de visuele kracht van regisseur Guillermo del Toro, die je in enkele scnes de daver op het lijf jaagt.

Eindoordeel: knappe film voor wie het verdraagt dat bloederige fantasy en nog bloederigere realiteit samen n film bevolken...
HR
Dit was voor mij absoluut de film van 2006. Zoals je zegt, visueel erg indrukwekkend en fabelachtig verteld. Je ergernis over de twee verschillende verhaallijnen deel ik niet. Het stoorde me niet, ik ervoer het niet als een gemis.
HR
HR

Phil T. Swine
Bankzitter

Uit: Slotervaart
Vak: 425
Reg.: 4 november 2005

Marijn - schreef:

Ik ben op zoek naar de naam van een gevangenisfilm waarin een man als vrouw de gevangenis uitloopt doordat een vrouw steeds spullen naar binnensmokkelt zoals een pruik lippenstift etc. Ik kom maar niet op de naam en googlen lukt ook niet!! :)

Hier is vast wel iemand die t weet! Bedankt iig.
HR
forumillustratie

:B
HR
HR
The Prestige

Ik zag deze film onlangs in het vliegtuig en na een korte trailer die ik eerder had gezien zag ik hem wel zitten.

De film is best aardig met een goede wisselwerking tussen Bale en Jackman, waar vooral Bale toch wel een indrukwekkende duisterse personage weet neer te zetten. Je moet wel goed opletten tijdens de film en niet even naar de wc gaan (al moet je dat bij een film bijna nooit doen) maar doordat het verhaal door elkaar heen loopt qua tijd moet je niet veel missen anders is de kans er dat je het voor het eind helemaal kwijt bent.

Plot
Klik hier om de spoiler te bekijken

Zeer aardige film; 8
HR
HR

Sven
Administrator

Hot Fuzz

De makers van 'Shaun Of The Dead' hebben nadat ze zombiefilm op hun kop hebben gezet nu de politiefilm annex buddymovie aangepakt.

Het plot is straightforward, topagent wordt overgeplaatst naar klein stadje omdat hij door zijn goede prestaties zijn collega's ten schande maakt....

In het kleine stadje is het dan natuurlijk niet zo rustig als gedacht...

De film is bijzonder vlot geschreven met heel veel verwijzingen naar en odes aan bekende recente en minder recente actiefilms....Voor iedereen die van Britse humor houdt, en voor iedereen die van actiefilms houdt is dit een dijk van een aanrader... 8
HR
HR

Sven
Administrator

Norbit

Een Eddie Murphy in make-up film. Dat is meestal lachen, maar het valt hier tegen. Trailer en reclames zijn erg leuk, maar uitgesmeerd over 100 minuten is het allemaal erg voorspelbaar en gewoon niet overdreven grappig.

Film heeft zijn momenten, maar is helaas niet de 'terug naar topvorm Eddie'-film waarop ik gehoopt had...

5

The Last Legion

Ik moet bekennen dat ik voor gisteren nog nooit van deze film had gehoord...In het kort het verhaal:

476 na Christus. Het eens zo machtige Romeinse Rijk davert op zijn grondvesten. Romulus Augustulus, de keizerlijke troonopvolger, wordt door de Goten gevangen genomen en opgesloten in een afgelegen vesting. Een aantal getrouwen onder leiding van Aurelius - bevelhebber van een uitgedund legioen - en de geleerde Ambrosinus, slagen erin hem te bevrijden. Met in hun kielzog de Gothische leider Odoaker vluchten ze naar het Noorden in de hoop in Brittanni nog een legioen te vinden dat hen kan helpen. Ze worden in hun zoektocht bijgestaan door een raadselachtige Oosterse krijger en een mysterieus zwaardHR
Synopsis is niet helemaal correct, maar vooruit. Een lekkere historische avonturenfilm die allerlei mythes en historie door elkaar gooit met een niet al te vervelend geheel. Had Colin Firth nooit als Romeinse strijder verwacht, maar dat is in mijn optiek niet eens ongeloofwaardig.

Met: Colin Firth ,Ben Kingsley ,Aishwarya Rai (wow!) en Thomas Sangster.

7,5
HR
HR

Sven
Administrator

Regisseur Fons Rademakers overleden
Fons Rademakers is donderdagochtend in een ziekenhuis in Zwitserland aan de gevolgen van een longziekte op 86-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie donderdag laten weten. In 1986 kreeg hij een Oscar voor De Aanslag. In 1998 werd de Bert Haanstra Oeuvreprijs aan hem uitgereikt.

Regisseur en Oscarwinnaar Fons Rademakers werd op 5 september 1920 in Roosendaal geboren, als zoon van de gemeentesecretaris aldaar. Rademakers acteerde zelf ook en regisseerde destijds bij het toneel. Als filmmaker debuteerde hij met Dorp aan de rivier (1958), waarvoor hij als eerste Nederlandse filmregisseur een Oscarnominatie kreeg. HR

Fons Rademakers (5 september 1920 - Genve, 22 februari 2007) was een Nederlands filmregisseur en Oscarwinnaar in 1986.

Rademakers werd geboren te Roosendaal, als zoon van de gemeentesecretaris aldaar. Hij was aanvankelijk acteur en toneelregisseur. In 1955 regelde hij een beurs van de overheid voor een buitenlandse filmstage (de Filmacademie bestond in die tijd nog niet). Met de kennis die hij opdeed in Rome op de set bij Vittorio de Sica en later bij Jean Renoir in Parijs, wilde hij bij thuiskomst een Nederlandse speelfilmindustrie helpen opzetten. Hij debuteerde met Dorp aan de rivier (1958), waarvoor hij als eerste Nederlandse filmregisseur een Oscarnominatie kreeg. In 1986 kreeg hij een Oscar voor De Aanslag. In 1998 werd de Bert Haanstra Oeuvreprijs aan hem uitgereikt.

Rademakers had meer op met de bourgondische cultuur van de Belgen, Fransen, en Italianen dan met de protestantse ernst van boven de Nederlandse rivieren. Stijl vond hij belangrijk, maar altijd in dienst van het verhaal. Bij Rademakers stond het drama voorop, en zijn films waren altijd gericht op het grote publiek. Behalve als regisseur, was hij ook actief als producent. Naast zijn eigen films produceerde hij enkele films van zijn echtgenote Lili Rademakers-Veenman, en een film van Ate de Jong. Ook was hij te zien in films van anderen, onder meer in De vijanden (1968) en Vrijdag (1981) van Hugo Claus, en Mysteries (1978) van Paul de Lussanet.HR
HRHR
HR

Mathieu La Ling
Bankzitter

Reg.: 4 januari 2005

Beetje laat, maar Rocky Balboa is een geweldige film inderdaad! Echt geweldig jeugdsentiment en ouderwetse levenslessen van good old Rocky. Vooral de scene waarin hij zijn zoon even een belangrijke levensles geeft is indrukwekkend en inspirerend. Echt genoten en kippenvel van deze film. Een dikke 8,5 wat mij betreft.
HR
HR

KevinAFCA
Idool

Uit: Herwen
Vak: 126
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 februari 2007 om 15:50:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 77374643  MSN: kevin_ajacied@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Gisteren Running Scared gezien. Een spannende film met een tamelijk verrassend einde. Een film met o.a. Paul Walker en Vera Farmiga.

Deze film is zeker een aanrader. Mijn cijfer: 8 :)
HR
HR

Sven
Administrator

Over een half uurtje begint de 79e Oscar-uitreiking.... B)
HR
HR

Sven
Administrator

De grote winnaars:

Best Art Direction: Pan's Labyrinth
Best Make-Up: Pan's Labyrinth
Best Sound Editing: Letters From Iwo Jima
Best Sound Mixing: Dreamgirls
Best Supporting Actor: Alan Arkin - Little Miss Sunshine

geen Eddie Murphy....grrrrrr.... :denk

Best Animated Feature: Happy Feet (George Miller, director)
Best Adapted Screenplay: The Departed (William Monahan)
Best Costume Design: Marie-Antoinette
Best Cinematochraphy: Pan's Labyrinth
Best Foreign Language Film: The Lives Of Others (Das Leben der Andern) Germany
Best Supporting Actress: Jennifer Hudson - Dreamgirls
Best Documentary Feature: An Inconvenient Truth (Davis Guggenheim)
Best Visual FX: Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest
Best Original Score: Babel
Best Original Screenplay: Little Miss Sunshine (Michael Arndt)
Best Original Song: Melissa Etheridge - An Inconvenient Truth
Best Film Editing: The Departed (Thelma Schoonmaker)
Best Actress: Helen Mirren - The Queen
Best Actor: Forest Whitaker - The Last King Of Scotland
Best Director: Martin Scorsese - The Departed
Best Picture: The Departed

En nu een uurtje slapen voor ik naar mijn werk moet... :I :B

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 26 februari 2007 09:46:34).]
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

KevinAFCA schreef:

Gisteren Running Scared gezien. Een spannende film met een tamelijk verrassend einde. Een film met o.a. Paul Walker en Vera Farmiga.

Deze film is zeker een aanrader. Mijn cijfer: 8 :)
HR
Helemaal mee eens. Topfilm! :B
HR
HR

Scholes
Veelbelovend talent

Uit: Moskou
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 februari 2006

Dit jaar komen er een aantal interessante films uit die ik graag zou willen zien:

- Letters from Iwo Jima (oorlog)
- Spiderman 3
- Ocean's 13
- Fantastic Four 2
- Ghost Rider
- Man of the Year

en nog veel meer. Vooral die eerste wil ik graag zien.
HR
HR

Peter
Moderator

Sven schreef:

De grote winnaars:

Best Art Direction: Pan's Labyrinth
Best Make-Up: Pan's Labyrinth
Best Sound Editing: Letters From Iwo Jima
Best Sound Mixing: Dreamgirls
Best Supporting Actor: Alan Arkin - Little Miss Sunshine

geen Eddie Murphy....grrrrrr.... :denk

Best Animated Feature: Happy Feet (George Miller, director)
Best Adapted Screenplay: The Departed (William Monahan)
Best Costume Design: Marie-Antoinette
Best Cinematochraphy: Pan's Labyrinth
Best Foreign Language Film: The Lives Of Others (Das Leben der Andern) Germany
Best Supporting Actress: Jennifer Hudson - Dreamgirls
Best Documentary Feature: An Inconvenient Truth (Davis Guggenheim)
Best Visual FX: Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest
Best Original Score: Babel
Best Original Screenplay: Little Miss Sunshine (Michael Arndt)
Best Original Song: Melissa Etheridge - An Inconvenient Truth
Best Film Editing: The Departed (Thelma Schoonmaker)
Best Actress: Helen Mirren - The Queen
Best Actor: Forest Whitaker - The Last King Of Scotland
Best Director: Martin Scorsese - The Departed
Best Picture: The Departed

En nu een uurtje slapen voor ik naar mijn werk moet... :I :B
HR
Was wel een aardige uitzending. Totdat ik Letters from Iwo Jima gezien had, was The Departed ook mijn keus, maar... het begon er op te lijken dat Little Miss Sunshine de outsider zou worden, dus ben ik wel tevreden. Forest Whitaker..was in die rol ook mijn keuze niet. Het was ook wel een beetje een Al Gore-avond, maar dat is wel terecht. Leuk van Film1 dat ze het gratis hebben uitgezonden.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Scholes schreef:

Dit jaar komen er een aantal interessante films uit die ik graag zou willen zien:

- Spiderman 3
- Ocean's 13
- Fantastic Four 2
- Ghost Rider
- Man of the Year

HR
Transformers...
HR
HR

Phil T. Swine
Bankzitter

Uit: Slotervaart
Vak: 425
Reg.: 4 november 2005

Scholes schreef:

- Spiderman 3
- Ocean's 13
- Fantastic Four 2
- Ghost Rider
- Man of the Year

HR
Die heb ik gisteren gezien, en ik heb vreselijk gelachen om dit wanprodukt. Slecht acteerwerk, suffe regie, suf script en de special effects kun je het beste vergelijken met die uit een film als Mortal Kombat ofzo!
HR
HR

Sven
Administrator

Peter schreef:

(...)

Was wel een aardige uitzending. Totdat ik Letters from Iwo Jima gezien had, was The Departed ook mijn keus, maar... het begon er op te lijken dat Little Miss Sunshine de outsider zou worden, dus ben ik wel tevreden. Forest Whitaker..was in die rol ook mijn keuze niet. Het was ook wel een beetje een Al Gore-avond, maar dat is wel terecht. Leuk van Film1 dat ze het gratis hebben uitgezonden.
HR
Ben dolblij dat ik een schotel heb, dus kon ik Mioch-vrij en vooral pretentieuze Nederlandse acteurs/regisseurs-vrij de nacht doorkomen.

ProSieben liep ook nog een minuut voor omdat ze zo nodig (slecht) moesten ondertitelen bij Film1.

Als je nou naar Hollywood gevlogen wordt, is het dan geen kleine moeite om die films die je kn zien even te gaan kijken? Carice met haar 'ik zag die Departed wel een paar keer langskomen in het vliegtuig, maar het leek me zo'n standaard mafia-film'...Waar haalt zo iemand het vandaan....

Anyways...het was een leuke uitzending, met her en der wat verrassingen, geen van de nummers van Dreamgirls winnen en wel Melissa Etheridge was wel geinig, al vond ik het jammer dat Eddie Murphy niet won. Zat dus toch waarheid in het nummer dat Will Ferrell, Jack Black en John C. Reilly opvoerden. (Erg leuk was dat trouwens)

En nu maar wakker proberen te blijven... :B

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 26 februari 2007 11:54:43).]
HR
HR

Peter
Moderator

Ach ja, Clarice.. Eddie Murphy kon me vrij weinig schelen. Die arrogante 'Ik kom hier even mijn dingetje winnen'-kop zei al genoeg. En die Dreamgirls liedjes is pure muzak, dus om daar nu een Oscar voor te geven...

Ik hoor ook links en rechts dat Ghost Rider een wanprodukt is. Maar of het iets is wat zo slecht is dat je er om kan lachen, daar zijn de meningen over verdeeld. man of the year draaide al een tijdje, ik weet niet of hij nu nog draait, maar ik vond het een draak van een film. Niets aan dus Letters from Iwo Jima is ook al uit, fantastische film die zeker een biosbezoekje waard is!

Wat ik aan dat lijstje toe zou voegen voor de komende maanden (niet voor (semi)filmhuizen):

Pan's Labyrinth
La vie en rose (La mme)
Curse of the Golden Flower
The Good German
Zodiac
Pirates of the Caribbean: At World's End
Live Free or Die Hard (Die Hard 4)
Harry Potter and the Order of the Phoenix (serie wordt per film beter B))
The Simpsons Movie
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 26 februari 2007 12:06:33).]
HR
HR

Sven
Administrator

Wil ook nog wat aan toevoegen:

300
Grind House
Perfect Stranger
Mr. Brooks
Ratatouille
The Bourne Ultimatum (een presentatiereel van gezien en die serie groeit ook bij elke episode...)

NB over de Oscars: Tsja, dat is wel zo, maar om nou te zeggen dat 'muzak' nooit een Oscar gewonnen heeft... ;)

Over Eddie Murphy ben ik het niet met je eens. De man is misschien wel zelfverzekerd, maar maakt dat je meteen arrogant? Eens dat we het oneens zijn dus....

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 26 februari 2007 12:11:02).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 0,0% dat Urk wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!