Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Aquilani
Basisspeler
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
quote:Vergeet aub deze prangende vraag niet
Aquilani schreef:
Franstalige films zijn me wel goed bevallen recentelijk, dus ik ben wel benieuwd of iemand Le Prenom of De Rouille et d'os al heeft gezien. Vooral die laatste lijkt me mooi.
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:Gedaan.
DarkChild schreef:
Eerst Devil, dan The Mist
DarkChild
Moderator
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:The Mist is inderdaad niet echt horror (als je het per se in een vakje moet stoppen
Mijn Mokums Paradijs schreef:
(...)
Gedaan.
Ik vond Devil wel interessant, vooral omdat je niet weet wie de duivel is in de lift. De spanning werd wel goed opgebouwd. Uiteindelijk wel een beetje een flauw einde, met een voorspelbare duivel. Ik wist dat toen er nog twee mensen over waren, dat de duivel één van de eerdere "overleden" personen was.
The Mist vond ik niet echt een horrorfilm, eerder een "enge" drama/thriller. Vreemde zeer onrealistische monsters die niet eng waren en matig acteurwerk zorgde ervoor dat ik de film niet echt denderend vond. Wat ik wel een pluspunt vond is het psychologische aspect van de film. Hoe mensen gaan handelen als de dood op de loer ligt en er veel angst heerst. Het einde was treurig en zet je wel aan het denken.
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007
quote:Zeg ik dat dan? Ik noem gewoon drie gouden horror/sf klassiekers
Ares schreef:
(...)
Ik vind Alien niet echt een schrikfilm. Mocht je dat wel vinden, ik heb laatst toevallig District 9 gekeken. Dat vind ik echt een parel in z'n genre.
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
quote:Omdat het over die schrikfilms ging en je daarna Alien aanraadde legde ik een link tussen de twee. Heb het dus verkeerd begrepen.
rep_robert schreef:
Zeg ik dat dan? Ik noem gewoon drie gouden horror/sf klassiekersVooral meesterlijk om hun suspense. Net zoals District 9 ook een compleet andere film is
![]()
DarkChild
Moderator
quote:Lol, District 9 was super. (en ik spreek toevallig vloeiend Nyanja, Afrikaans, Zulu, Xhosa en Sotho
Ares schreef:
(...)
Omdat het over die schrikfilms ging en je daarna Alien aanraadde legde ik een link tussen de twee. Heb het dus verkeerd begrepen.
En stiekem wilde ik ook gewoon zeggen (nadat ik de naam van Alien las) dat ik District 9 gewoon erg goed vond. Nu ben ik over het algemeen niet zo van dergelijke Sci-Fi, deze vond ik wel erg leuk. Maar ook niet een volledig Engelstalige film, dus hij lijkt voor sommigen wel af te vallen...
Sjoerd Juh.
Regelmatige invaller
Vak: 403
Reg.: 22 augustus 2000
quote:Zeker gaan, heb hem van de week bekeken en is meer dan de moeite! Sowieso is Matthias Schoenaerts een geweldige acteur (zeker ook rundskop gaan kijken).
Aquilani schreef:
(...)
Vergeet aub deze prangende vraag niet
Aquilani
Basisspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
quote:Rundskop was erg goed ja, zo kwam ik ook bij deze terecht. Zal hem dus deze of volgende week gaan kijken. Enig idee over Le Prenom?
Sjoerd Juh. schreef:
(...)
Zeker gaan, heb hem van de week bekeken en is meer dan de moeite! Sowieso is Matthias Schoenaerts een geweldige acteur (zeker ook rundskop gaan kijken).
rep_robert
Basisspeler
quote:Monsters vind ik zelf een slappe film hehe. Vooral de poging tot diepgang in de personages doen de film eigenlijk geen goed. Misschien dat het met redelijke acteurs leuker was geworden. Er had meer mee gedaan kunnen worden. District 9 is klassen beter.
DarkChild schreef:
(...)
Lol, District 9 was super. (en ik spreek toevallig vloeiend Nyanja, Afrikaans, Zulu, Xhosa en Sotho)
Ook een aardige film in die vibe: Monsters (2010)
DarkChild
Moderator
quote:District 9 is inderdaad een klasse beter, maar Monsters is geen 'ik wil die anderhalf uur van mijn leven terug' kijkervaring die er meer dan genoeg zijn. Het (of mijn) probleem met films is vaak dat je er met een bepaalde verwachting ingaat. 'Dan zal er wel dit of dit gebeuren'. Eigenlijk zou je elke kijkbeurt blanco in moeten om te kunnen ervaren wat een regisseur wil neerzetten. Dan blijft er overigens nog meer dan genoeg onbegrijpelijke pulp over
rep_robert schreef:
Vond Rundskop een lastige film. Het eerste uur kon ik er niets mee en is het misdaadplotje dodelijk saai. Daarna komt er meer gevoel in de film en is de climax erg bijzonder.
(...)
Monsters vind ik zelf een slappe film hehe. Vooral de poging tot diepgang in de personages doen de film eigenlijk geen goed. Misschien dat het met redelijke acteurs leuker was geworden. Er had meer mee gedaan kunnen worden. District 9 is klassen beter.
-----------------------
Ik heb zelf van de week God Bless America gezien. Een erg grappige, (Amerikaans)maatschappij kritische film die vooral het eerste half uur weet te overtuigen. De vele parodieën op populaire Amerikaanse tv-programma's/verschijnselen zijn hilarisch. Middenstuk is wat saai en bevat iets te weinig actie, maar daarna pikt de film de draad weer op.
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
quote:R.I.P. Sage...
LOS ANGELES - De 36-jarige zoon van actiefilmster Sylvester Stallone werd vrijdag dood gevonden in zijn huis in Hollywood. Dat meldt zijn advocaat.
Volgens Amerikaanse media is Sage Moonblood Stallone overleden aan een overdosis pillen. Deze berichten zijn niet officieel bevestigd. Stallone's advocaat George Braunstein zegt dat het ''een tragisch ongeluk'' moet zijn geweest. Volgens hem was Sage Stallone, die net als zijn vader acteur was, niet depressief. ''Hij was vol goede moed bezig met verschillende nieuwe projecten.'' Braunstein zegt dat Stallone binnenkort wilde gaan trouwen.
Politie
Ook de politie vindt de verhalen dat Sage Stallone is overleden aan een overdosis medicijnen voorbarig. "Het kan ook een hartaanval of een beroerte zijn geweest", zegt politiebaas Andrew Smith tegen het Amerikaanse tijdschrift People.
Hij laat weten dat het nog weken gaat duren voordat de exacte doodsoorzaak is vastgesteld. Dan pas zullen de resultaten van het toxicologisch onderzoek bekend zijn. De komende dagen vindt eerst autopsie op het lichaam plaats.
Rocky V
In 1990 was Sage Stallone samen met zijn vader te zien in Rocky V. Hij was ook werkzaam als regisseur en filmproducent.
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
Lew Ashby
International
Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006
quote:Zin in. Ik zou je koffie apparaat meenemen
D-Tagz schreef:
Tonight's the night. Ik ga er zo vandoor. Naar Pathe ArenADark Knight marathon is about to begin!
rep_robert
Basisspeler
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 september 2004
ElSalvador74
Legende
Reg.: 7 augustus 2004
quote:beide. 2 weken gleden Rouille: ge-wel-dig!
Aquilani schreef:
Franstalige films zijn me wel goed bevallen recentelijk, dus ik ben wel benieuwd of iemand Le Prenom of De Rouille et d'os al heeft gezien. Vooral die laatste lijkt me mooi.
DarkChild
Moderator
quote:Ted is van Seth MacFarlane (oa Family Guy) dus dan zit het met de humor wel goed (vind ik)
Robehr schreef:
In Curacao de film Ted gezien. Hilarisch! Mark Wahlberg was alleen niet veel soeps. Mila Kunis een genot om naar te kijken als altijd. Soms gaat de humor van Ted wel iets te ver. Onder andere over kinder******.
quote:Ik ga morgen naar The Dark Knight Rises en probeer er eigenlijk zo min mogelijk van te voren over te weten, maar toevallig las ik ergens dat Gotham
rep_robert schreef:
Beide films ook even herzien en het valt me toch zo extreem op (en tegen)dat Nolan zijn lijn van Begins niet voort te brengen in TDK. Waar Begins nog zoveel sfeer uitademt en een prachtige grimmige, nachtelijke Gotham uitstraling heeft(de film speelt zich bijna alleen in het donker af) verdwijnt dit concept totaal in het klinische TDK. Blijf dat toch niet meer dan een degelijke actiefilm vinden i.p.v. een Batman film. Waarom heeft hij niet dezelfde Gotham City als in Begins gebruikt...
Morgenochtend naar TDKR, maar ben bang voor een niet meer dan degelijke actiefilm met overbodige en tijdrovende personages als Catwoman.
rep_robert
Basisspeler
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004
quote:Het zit ook goed! Heb me kapot gelachen! De locals in de bioscoop begrepen niet alle grappen alleen.
DarkChild schreef:
(...)
Ik ga morgen naar The Dark Knight Rises en probeer er eigenlijk zo min mogelijk van te voren over te weten, maar toevallig las ik ergens dat GothamKlik hier om de spoiler te bekijken
Iceman
Vedette
Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003
rep_robert
Basisspeler
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
Marcelo Bielsa
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
rep_robert
Basisspeler
Lew Ashby
International
Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006
quote:Die stem en die blik van Bane was echt angstaanjagend. Na de marathon was ik helemaal kapot, maar het was het waard. Laatste deel was ook gelijk het beste deel imo.
rep_robert schreef:
Overigens is Bane wel een stuk toffer dan the Joker. Veel dreigender, destructiever, pakt Batman echt hard aan(hij kleineert hem echt op ongekende manieren) en veroorzaakt een chaos van ongekende grootte. Daarom is TDKR epischer en mooier dan TDK. Hij combineert het gekke karakter van the Joker daadwerkelijk met brute (daad)kracht. Iets wat ik in het vorige deel toch miste op een ontruimd ziekenhuisje na.
Ik pis waarschijnlijk tegen een boel benen. Maar zo heb ik het ervaren.
Daar doet de stomme twist van Nolan aan het einde geen afbreuk aan.
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 62,7% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.