Ajax Netwerk
maandag 1 september 2014 - 23:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 80 »

HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Vak: -
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Ik ben juist blij dat er in TDK geen enkele vorm van makkelijke camp is te bespeuren. Nolan heeft zijn eigen interpretatie, netzoals Schumacher en Burton dat hadden. En net zoals de maker van de allereerste Batmanfilm dat had. Die film, uit 1966, is overigens de meest pure verfilming, maar op die manier kan je echt geen serie films maken die mensen raakt. De serie uit de jaren negentig is niet voor niets doodgebloed, hoe goed de twee Burtonfilms ook waren.

[Dit bericht is veranderd door Skywalker (op 7 juli 2012 18:21:05).]
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

Net "The Amazing Spider-Man gezien".

WOW!!!

Wat een verademing ten opzichte van de films met Maguire!

Veel serieuzer, donkerder, veel meer waarheidsgetrouw aan de strips en tekenfilms, en eindelijk iemand die echt overtuigd als Spidey.

Garfield is in alle opzichten zoveel meer Spidey dan Maguire dat is. Ook hebben ze met deze reboot eindelijk cht de humor uit de strips goed te pakken in plaats van die lompe grapjes die Maguire er uit floepte.

Heerlijke film, aanradertje.

quote:HR
Skywalker schreef:

Ik zou voor Joaquin Phoenix of - als je terug in de tijd gaat - voor Jesse Eisenberg kiezen. Phoenix kan heel duister spelen, Eisenberg had de intellectuele distantie al in The Social Network. Joseph Gordon-Levitt zou ook een prima keus zijn. Als ze Ryan Reynolds kiezen ga ik niet eens kijken.
HR
Eerste naam die ik zou noemen is Gprdon-Levitt. Jij toevallig ook. Geniale acteur. Helaas nu in TDKR dus zal nooit meer een rol als Bats krijgen. Dat is alsof ze Keaton de Joker zouden laten spelen of Katie Holmes Catwoman

[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 7 juli 2012 22:39:28).]
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 juli 2012 om 01:17:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Iceman schreef:

Net "The Amazing Spider-Man gezien".

WOW!!!

Wat een verademing ten opzichte van de films met Maguire!

Veel serieuzer, donkerder, veel meer waarheidsgetrouw aan de strips en tekenfilms, en eindelijk iemand die echt overtuigd als Spidey.

Garfield is in alle opzichten zoveel meer Spidey dan Maguire dat is. Ook hebben ze met deze reboot eindelijk cht de humor uit de strips goed te pakken in plaats van die lompe grapjes die Maguire er uit floepte.

Heerlijke film, aanradertje.

(...)

Eerste naam die ik zou noemen is Gprdon-Levitt. Jij toevallig ook. Geniale acteur. Helaas nu in TDKR dus zal nooit meer een rol als Bats krijgen. Dat is alsof ze Keaton de Joker zouden laten spelen of Katie Holmes Catwoman
HR
Hmm, Spidey wil ik idd ook wel zien, maar alleen in 3D. Heb een 3D obsessie. Jammer dat een 3DTV onbetaalbaar is voor mij...
HR
HR

Skywalker
Icoon

Spider-Man is juist - met The Avengers - een van de weinige films waarin het 3D aspect een toegevoegde waarde heeft. Je hoeft er alleen maar naar de bios voor he. ;)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005

Iceman schreef:

HR
Is juist bijzonder waarschijnlijk. Er gaan al maanden geruchten dat Gordon-Levitt óf een adaptatie van Dick Grayson speelt (die ook in de comic series later Bruce Wayne vervangt als Batman), óf Azrael (een andere vervanger).

In ieder geval is duidelijk dat TDKR de laatste Batman vertolking door Christian Bale gaat zijn. De kans is dus juist bijzonder groot dat Gordon-Levitt het stokje over neemt.

http://whatculture.com/film/the-dark-knight-rises-why-joseph-gordon-levitt-is-future-of-batman.php

http://www.mtv.com/news/articles/1678142/dark-knight-rises-joseph-gordon-levitt.jhtml
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juli 2012 om 03:52:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Skywalker schreef:

Spider-Man is juist - met The Avengers - een van de weinige films waarin het 3D aspect een toegevoegde waarde heeft. Je hoeft er alleen maar naar de bios voor he. ;)
HR
Haha, I know. Maar ik wil thuis ook een 3D scherm.

Zit er trouwens aan te denken om een Pathe Unlimited Gold Card te nemen. Maar weet niet in hoeverre dat rendabel is. Steeds met de trein gaan, film of 2 kijken en terug... Lijkt me een dure hobby...
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

rep_robert schreef:

(...)

Niet dat Mirrors goed is :P

Maar oké:

Halloween('78)
Insidious
The Thing('82)
The Descent
The Others
The Collector
HR
Afgelopen nacht Insidious gezien, maar was geen topfilm. Wel wat schrikmomenten, maar het wel het kwam wel erg goedkoop over. Voelde aan als een spookhuis van de kermis (rookmachines, geschminkte geesten en te veel clichés).
HR
HR

Skywalker
Icoon

D-Tagz schreef:

(...)

Zit er trouwens aan te denken om een Pathe Unlimited Gold Card te nemen. Maar weet niet in hoeverre dat rendabel is. Steeds met de trein gaan, film of 2 kijken en terug... Lijkt me een dure hobby...
HR
Ik heb een gewone card. Dat beetje bijbetalen vind ik rendabeler dan iedere maand 26 euro. Voor de rest doe ik hetzelfde: trein, filmpje of 2 (soms 3) en weer terug.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Afgelopen nacht Insidious gezien, maar was geen topfilm. Wel wat schrikmomenten, maar het wel het kwam wel erg goedkoop over. Voelde aan als een spookhuis van de kermis (rookmachines, geschminkte geesten en te veel clichés).
HR
In het "spookhuisgenre" hoef je dan ook niet op zoek te gaan naar originele films. Die vind je er simpelweg niet meer. Het gaat puur en alleen om de effectiviteit en de uitstraling. Jammer dat de uitstraling niet werkte bij jou. Tip: kijk hem nog eens een keer, maar dan met een dame erbij. Zorgt gegarandeerd voor leuke momenten!

Skywalker schreef:

HR
Vond het op een enkele webslinger na wel weer meevallen. Het blijft een gimmick. Dan heb ik het liever op de oude, vertrouwde, corny manier zoals in Piranha waarin dingen op je af komen. Aangezien regisseurs totaal geen diepte weten te creëren in 3D films. Op James Cameron na..

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 10 juli 2012 13:49:01).]
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

Dit weekend This Means War gezien. Wat een ontzettende prutfilm zeg. Totaal ongeloofwaardig en irritant geacteerd. Wel te pruimen als je in staat bent je verstand uit te zetten voor anderhalf uur, maar dat is dan ook een harde vereiste ;)

Ook Trespass mogen aanschouwen. Ook hier is het verhaal op z'n minst vreemd met een aantal vreemde plotwendingen. Tempo blijft wel lekker hoog. Op zich wel een vermakelijke film.

Las net ook dat het vervolg van Independence Day in de maak is. Benieuwd hoeveel aliens Will Smith ditmaal met blote vuist op de bek timmert, en of de bezoekers hun proefversie van Norton eindelijk geüpgraded hebben :P
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

rep_robert schreef:

In het "spookhuisgenre" hoef je dan ook niet op zoek te gaan naar originele films. Die vind je er simpelweg niet meer. Het gaat puur en alleen om de effectiviteit en de uitstraling. Jammer dat de uitstraling niet werkte bij jou. Tip: kijk hem nog eens een keer, maar dan met een dame erbij. Zorgt gegarandeerd voor leuke momenten!HR
Ik keek hem juist samen met mijn meisje. Helaas. De film begon wel goed overigens, maar kakte gewoonweg in naarmate deze langer duurde. En als je naar het einde van de film snakt lijkt me dat nooit een goed teken ;)

Vanavond voor een nieuwe keuze: The Mist (2007), Gothika (2003), Ghost Ship (2002), The Signal (2007), Devil (2010) of Case 39 (2009).
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

(...)

Ik keek hem juist samen met mijn meisje. Helaas. De film begon wel goed overigens, maar kakte gewoonweg in naarmate deze langer duurde. En als je naar het einde van de film snakt lijkt me dat nooit een goed teken ;)

Vanavond voor een nieuwe keuze: The Mist (2007), Gothika (2003), Ghost Ship (2002), The Signal (2007), Devil (2010) of Case 39 (2009).
HR
Dan zou ik voor The Mist gaan als je daar nog niets van weet, komt wat traag op gang maar is zeer goed te pruimen.

Devil is ook goed, maar behoorlijk kort en Ghost Ship is zo 13 in een dozijn dat je er niet eens echt van schrikt (en ik schrik makkelijk ;))

Gothika is sfeervol maar het verhaal vooral raar waardoor je niet 'in de film blijft'

The Signal is soms ook komisch en dat haalt mij uit the mood, het is dan té (als ik spanning wil zien moet dat ook de hele film, er kan wel een change of direction zijn, maar het moet nooit de overhand nemen in het genre dat ik wil kijken. Denk aan die verschrikkelijke stortvloed aan 'grappen' in Bayformers)

Case 39 is ook wel aardig als je van vergelijkbare films als The Orphan houdt.

Maar The Mist is op verschillende niveaus beklemmend

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 10 juli 2012 17:45:48).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Dan zou ik voor The Mist gaan als je daar nog niets van weet, komt wat traag op gang maar is zeer goed te pruimen.

Devil is ook goed, maar behoorlijk kort en Ghost Ship is zo 13 in een dozijn dat je er niet eens echt van schrikt (en ik schrik makkelijk ;))

Gothika is sfeervol maar het verhaal vooral raar waardoor je niet 'in de film blijft'

The Signal is soms ook komisch en dat haalt mij uit the mood, het is dan té (als ik spanning wil zien moet dat ook de hele film, er kan wel een change of direction zijn, maar het moet nooit de overhand nemen in het genre dat ik wil kijken. Denk aan die verschrikkelijke stortvloed aan 'grappen' in Bayformers)

HR
Je hebt ze gewoon allemaal gezien. :D

Ghost Ship heb ik ooit al een keer gezien. Volgens mij zelfs in de bioscoop (toen ik daar nog kwam). Gothika heb ik ook wel eens gezien, op TV volgens mij.

Ik twijfel tussen The Mist en Devil. Zie inderdaad dat Devil maar 80 minuten duurt, dus misschien dat we ze vanavond allebei kijken. Welke volgorde zal ik dan doen? :P
HRHR
HR

DarkChild
Moderator

(...)

Je hebt ze gewoon allemaal gezien. :D

Ghost Ship heb ik ooit al een keer gezien. Volgens mij zelfs in de bioscoop (toen ik daar nog kwam). Gothika heb ik ook wel eens gezien, op TV volgens mij.

Ik twijfel tussen The Mist en Devil. Zie inderdaad dat Devil maar 80 minuten duurt, dus misschien dat we ze vanavond allebei kijken. Welke volgorde zal ik dan doen? :P
HR
Ja, ik zit een beetje vreemd in elkaar (hetgeen je uit mijn postings al had kunnen opmaken ;)) want eigenlijk schrik ik heel snel, maar ik vind spannende films wel fascinerend, zeker als ze wat verder gaan dan een 'cheap scare'
Denk aan Saw, dat daar eigenlijk een verhaal achter zit over 'het leven niet voor granted nemen' en 'dat de vallen zo opgezet moeten zijn dat je er wel uit kan ontsnappen als je de keuze maakt voor leven'.
Wellicht een beetje vage uitleg, maar alleen een moordpartij of monster uit het niets kan me wel even doen opveren, maar is ook snel weer vergeten.

Devil deed me in zekere zin denken aan het (superieure) Devil's Advocate (en niet alleen om de titel) en is een leuk voorafje.

Maar The Mist is veel beklemmender en heeft wat meer lagen (ik wil niets verklappen of de verwachtingen niet onrealistisch hoog maken)

Ik weet niet of jij of je teerbeminde veel door films heenpraten, maar het zijn op zich wel films waar je je aandacht bij moet houden. Niet dat het anders niet te volgens is, maar er wordt gepoogd een bepaalde sfeer te creëren

Hell, veel te veel woorden, als je twee films gaat kijken:

Eerst Devil, dan The Mist

;)
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Ja, ik zit een beetje vreemd in elkaar (hetgeen je uit mijn postings al had kunnen opmaken ;)) want eigenlijk schrik ik heel snel, maar ik vind spannende films wel fascinerend, zeker als ze wat verder gaan dan een 'cheap scare'
Denk aan Saw, dat daar eigenlijk een verhaal achter zit over 'het leven niet voor granted nemen' en 'dat de vallen zo opgezet moeten zijn dat je er wel uit kan ontsnappen als je de keuze maakt voor leven'.
Wellicht een beetje vage uitleg, maar alleen een moordpartij of monster uit het niets kan me wel even doen opveren, maar is ook snel weer vergeten.

Devil deed me in zekere zin denken aan het (superieure) Devil's Advocate (en niet alleen om de titel) en is een leuk voorafje.

Maar The Mist is veel beklemmender en heeft wat meer lagen (ik wil niets verklappen of de verwachtingen niet onrealistisch hoog maken)

Ik weet niet of jij of je teerbeminde veel door films heenpraten, maar het zijn op zich wel films waar je je aandacht bij moet houden. Niet dat het anders niet te volgens is, maar er wordt gepoogd een bepaalde sfeer te creëren

Hell, veel te veel woorden, als je twee films gaat kijken:

Eerst Devil, dan The Mist

;)
HR
Wij zijn geen praters tijdens films, we zitten altijd vrij goed in films. Tenzij er geen bal aan is, dan ga ik meestal Wordfeuden ofzo :B

Stop ik om 22:00 Devil er in en daarna The Mist. Je hoort morgen wel hoe het bevallen is. Thanks for the info! B)
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

Franstalige films zijn me wel goed bevallen recentelijk, dus ik ben wel benieuwd of iemand Le Prenom of De Rouille et d'os al heeft gezien. Vooral die laatste lijkt me mooi.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Aquilani schreef:

Franstalige films zijn me wel goed bevallen recentelijk, dus ik ben wel benieuwd of iemand Le Prenom of De Rouille et d'os al heeft gezien. Vooral die laatste lijkt me mooi.
HR
Versta geen Frans. Ik kijk eigenlijk alleen Engelstalige films.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

(...)

Versta geen Frans. Ik kijk eigenlijk alleen Engelstalige films.
HR
Waarom, als ik vragen mag?
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Aquilani schreef:

(...)

Waarom, als ik vragen mag?
HR
Omdat ik alleen maar Engels versta. En Nederlands natuurlijk, maar ik heb de hoop op een goede Nederlandse film heel lang geleden opgegeven. ;)

En ja, ik weet dat ik waarschijnlijk heel veel goede films mis, maar op de één of andere manier pakt het me niet, simpelweg omdat ik het niet versta. Laatst een stukje meegekeken met mijn vriendin naar Headhunters (Deense film). Prima verhaal, prima acteurs, maar voelde er niets bij.

Bij films vind ik het naast het verhaal ook belangrijk hoe er gesproken wordt, of hoe emoties overkomen. Huilen, lachen, etc. zie ik wel, maar een simpel woordje kan op heel veel manieren uitgesproken worden. Het geeft me net de extra participatie met de film, als je snapt wat ik bedoel.
HR
HR

DarkChild
Moderator

(...)

Omdat ik alleen maar Engels versta. En Nederlands natuurlijk, maar ik heb de hoop op een goede Nederlandse film heel lang geleden opgegeven. ;)

En ja, ik weet dat ik waarschijnlijk heel veel goede films mis, maar op de één of andere manier pakt het me niet, simpelweg omdat ik het niet versta. Laatst een stukje meegekeken met mijn vriendin naar Headhunters (Deense film). Prima verhaal, prima acteurs, maar voelde er niets bij.

Bij films vind ik het naast het verhaal ook belangrijk hoe er gesproken wordt, of hoe emoties overkomen. Huilen, lachen, etc. zie ik wel, maar een simpel woordje kan op heel veel manieren uitgesproken worden. Het geeft me net de extra participatie met de film, als je snapt wat ik bedoel.
HR
Dat begrijp ik heel goed, het moeten lezen van de ondertiteling haalt mij uit de vibe van een film.
Mijn Spaans is niet goed genoeg om bijvoorbeeld een film als Pan's Labyrinth te kunnen volgen waardoor de grandeur er nooit helemaal uitkomt.
Zonde really want ik zie wel de potentie
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Ergens kan ik het wel begrijpen maar toch vind ik het doodzonde. Helemaal voor films waar je misschien nog wel een en ander meekrijgt met behulp van de ondertiteling (ik bedoel dat je de spraak en de tekst aan elkaar kunt verbinden). Ik heb laatst Tropa de Elite gekeken, in het Portugees, en de donderende stem van de hoofdpersoon was genoeg om alles mee te krijgen :)

Maar ik moet zeggen dat het bij films in een niet-Europese taal, waar je dus echt 100% van de ondertiteling afhankelijk bent, inderdaad een stuk van de belevenis weghaalt.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

De beste films zijn vaak niet Engelstalig. Jammer dat mensen daar niet doorheen kunnen prikken. Het is vooral iets van de eerste vijf minuten waar je dan doorheen moet komen. Zelfde heb ik een beetje met Oosterse films. Maar als een film echt goed is moet dit echt geen probleem zijn hoor. Engelse films worden toch ook met ondertiteling gekeken uiteindelijk.

DarkChild schreef:

(...)

HR
Poeff, wat een hoop middelmatige films weer bij elkaar. Vooral Case 39 is echt om te huilen. Als je Insidious niets aan vindt kan ik met niet voorstellen dat je deze films wel leuk gaat vinden.

Ik zeg: Een avondje met Halloween, Alien en the Thing en je hebt een topavond haha! Waarom al die nieuwe boutfilms, gewoon lekkere eind jaren 70/begin jaren 80 films erin mikken. Veel beter joh!

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 10 juli 2012 23:29:25).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

rep_robert schreef:

De beste films zijn vaak niet Engelstalig. Jammer dat mensen daar niet doorheen kunnen prikken. Het is vooral iets van de eerste vijf minuten waar je dan doorheen moet komen. Zelfde heb ik een beetje met Oosterse films. Maar als een film echt goed is moet dit echt geen probleem zijn hoor. Engelse films worden toch ook met ondertiteling gekeken uiteindelijk.(...)

Poeff, wat een hoop middelmatige films weer bij elkaar. Vooral Case 39 is echt om te huilen. Als je Insidious niets aan vindt kan ik met niet voorstellen dat je deze films wel leuk gaat vinden.

Ik zeg: Een avondje met Halloween, Alien en the Thing en je hebt een topavond haha! Waarom al die nieuwe boutfilms, gewoon lekkere eind jaren 70/begin jaren 80 films erin mikken. Veel beter joh!
HR
Niet door mij (al heb ik Amerikaanse familie, dat kan schelen)
Ik wil een film voelen, dat lukt mij en daar zal ik niet alleen in staan, minder als ik de taal niet goed (genoeg) kan verstaan die daar wordt gesproken.

Verder, tja zeker met 'schrik films' moet het niveau wel ontstellend hoog zijn om nog een kijkbeurt te verdienen. De films die je noemt waren goed, maar de verrassing is er wel af als je ze 1 keer hebt gezien. En daarmee verliezen ze voor mij de kracht in hun specifieke genre.

Verrassing en sfeer is iets wat bijvoorbeeld The Mist in overvloed heeft, maar ook dat is een typisch voorbeeld van een kijkervaring die je maar 1 maal écht beklijft
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

rep_robert schreef:
Ik zeg: Een avondje met Halloween, Alien en the Thing en je hebt een topavond haha! Waarom al die nieuwe boutfilms, gewoon lekkere eind jaren 70/begin jaren 80 films erin mikken. Veel beter joh!HR
Ik vind Alien niet echt een schrikfilm. Mocht je dat wel vinden, ik heb laatst toevallig District 9 gekeken. Dat vind ik echt een parel in z'n genre.
HR
HR

Ride
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 21 januari 2011

(...)

HR
Wel zonde, ik kijk juist heel graag dat soort films juist omdat ik het de sfeer van het land geeft.
Millenium bijvoorbeeld.
Ondertiteling is ondersteuning van de beelden voor mij.
Maar ik lees ook heel snel. De zin staat in het scherm en ik heb hem al gelezen.

Vele franse films zijn super juist.
Ook komisch, Taxi (de eerste dan) is gewoon super.
La Haine ook een goed voorbeeld.
Zelfde geld voor sommige Chineze kungfu-films, echt niet dat ik die nagesynchroniseerd ga kijken.
Ben geen mof :D
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 37,6% dat FC Dordrecht wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!