Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 03:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 80 »

HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Weet iemand nog wat goede horrorfilms? Liefst geen bloederige films als Saw of Hostel, maar liever films á la Paranormal Activity en Mirrors.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juli 2012 om 16:07:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Mijn Mokums Paradijs schreef:

Weet iemand nog wat goede horrorfilms? Liefst geen bloederige films als Saw of Hostel, maar liever films á la Paranormal Activity en Mirrors.
HR
Ikzelf vind White Noise erg goed. Volgens mijn moeder is The New Daughter ook een aanrader. Ik heb hem zelf niet gezien, omdat ik uit principe geen Kevin Costner-films kijk. Op The Untouchables na dan.

Skywalker schreef:

(...)

Kwestie van opletten en de strips kennen. Parker ging pas voor de Bugle werken toen hij student werd. Niet als tiener. En deze film beslaat nu juist een deel van de tienerperiode.
HR
Krijg opeens een ingeving: Spiderman Begins > The Web Slinger > The Web Slinger Rises :B

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 4 juli 2012 16:13:34).]
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Vak: -
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

:B

Ook Thirteen days, A perfect world, No way out en JFK niet? Met The Untouchables vind ik die best te pruimen.

[Dit bericht is veranderd door Skywalker (op 4 juli 2012 16:21:13).]
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juli 2012 om 21:32:20.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Skywalker schreef:

:B

Ook Thirteen days, A perfect world, No way out en JFK niet? Met The Untouchables vind ik die best te pruimen.
HR
Nee. Zou ze overigens zo kunnen kijken. Mijn moeder is fan, en heeft een hele plank in de DVDkast gereserveerd voor hem. Daar zullen ze vast wel tussen staan. Hoewel No Way Out me niet bekend voorkomt.

Overigens zal ik ooit nog wel een film kijken waar hij in speelt. Man Of Steel. D-Tagz & Superhero movies :B
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007

Skywalker schreef:

(...)

Kwestie van opletten en de strips kennen. Parker ging pas voor de Bugle werken toen hij student werd. Niet als tiener. En deze film beslaat nu juist een deel van de tienerperiode.
HR
Was ik even vergeten ja. Komt natuurlijk ook doordat Garfield en Stone totaal niet overtuigen als 17 jarige kids :)
Daarnaast blijf ik de vonken toch missen. Samen krijgen ze te weinig screentime. Peter's persoonlijke drama neemt vooral veel tijd in beslag en juist in die periode wordt het contact snel afgewimpeld.
De muziek was trouwens ook niet te pruimen. Veel te bombastisch en probeert je eigenlijk emoties op te dringen. Vooral bij de hijskranen levert dit verschrikkelijke herrie op.

Vond het trouwens geen hele slechte film. Alleen Webb pretendeert zoveel anders te zijn, maar in feite komen veel dingen gewoon nog steeds overeen en blijkt deze reboot gewoon overbodig. En dan moet je juist met iets verfrissends komen. Dat is dit niet, ondanks wat verplichte veranderingen in het plot. Visueel is het natuurlijk wel een gigantische vooruitgang, maar dat is natuurlijk ook niet vreemd.

HR
Niet dat Mirrors goed is :P

Maar oké:

Halloween('78)
Insidious
The Thing('82)
The Descent
The Others
The Collector

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 5 juli 2012 09:25:13).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

rep_robert schreef:

(...)

Niet dat Mirrors goed is :P

Maar oké:

Halloween('78)
Insidious
The Thing('82)
The Descent
The Others
The Collector
HR
Mirrors was wel aardig, geen topper ofzo. Maar het verhaal was wel oke.

Ik heb in ieder geval een zeer beperkte voorkeur voor films. Fantasyfilms, superheldenfilms en comedyfilms zijn niet voor mij weggelegd. En van de bloederige Saw-achtige films ben ik nu ook wel afgestapt. En heb zo'n beetje alle misdaad/maffia-films gezien.

Ik zal eens kijken naar je lijstje! Thanks.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Snap je. "Suspense" horrors/thrillers zijn vaak vele malen beter dan shockhorrors.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juli 2012 om 20:29:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

rep_robert schreef:

Snap je. "Suspense" horrors/thrillers zijn vaak vele malen beter dan shockhorrors.
HR
Is een verschil tussen gruwelen en griezelen eigenlijk...
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

rep_robert schreef:

HR
Ze zijn zeker beter, maar het vervelende is dat je in die films vaak van die schrikmomenten hebt. Schrik me altijd te pleuris. Dan voel je zo'n moment aankomen met die aanzwellende muziek en dan ineens BAM!, krijg je bijna een hartverzakking van. Bovendien moet iedereen dan altijd keihard om mij lachen als ik niet alleen kijk. De engste scenes van Saw vind ik dan ook die met die teringvarkenskop.

Een paar tips van mijn kant:

The Ring
The Sixth Sense
The Evil Dead (1981)
Evil Dead 2: Dead by Dawn (1987)
It (1990)

De Evil Dead-films gezien als kind, vond ze doodeng.

Een paar films waar de meningen over verschillen:

White Noise
The Grave Encounters
The Hills Have Eyes

Edit: Spiderman-remakes suck uit principe

[Dit bericht is veranderd door RodyTur10 (op 5 juli 2012 21:40:58).]
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

RodyTur10 schreef:

(...)

Ze zijn zeker beter, maar het vervelende is dat je in die films vaak van die schrikmomenten hebt. Schrik me altijd te pleuris. Dan voel je zo'n moment aankomen met die aanzwellende muziek en dan ineens BAM!, krijg je bijna een hartverzakking van. Bovendien moet iedereen dan altijd keihard om mij lachen als ik niet alleen kijk. De engste scenes van Saw vind ik dan ook die met die teringvarkenskop.

Een paar tips van mijn kant:

The Ring
The Sixth Sense
The Evil Dead (1981)
Evil Dead 2: Dead by Dawn (1987)
It (1990)

De Evil Dead-films gezien als kind, vond ze doodeng.

Een paar films waar de meningen over verschillen:

White Noise
The Grave Encounters
The Hills Have Eyes

Edit: Spiderman-remakes suck uit principe
HR
Noem je net the Ring, nog nooit ben ik me in de bioscoop zo vaak het leplazerus geschrokken zeg
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juli 2012 om 22:06:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Aquilani schreef:

(...)

Noem je net the Ring, nog nooit ben ik me in de bioscoop zo vaak het leplazerus geschrokken zeg
HR
I Am Legend liet me soms wel harder schrikken om eerlijk te zijn.

The Haunting vond ik ook wel goed, maar ik ben echt van occulte films. Een beetje het Supernatural genre. Zijn te weinig van dat soort films imo :P

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 5 juli 2012 22:10:49).]
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

D-Tagz schreef:

(...)

Is een verschil tussen gruwelen en griezelen eigenlijk...
HR
Het is laat, wat bedoel je precies? Of ben je het eens met mij?
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juli 2012 om 23:45:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

rep_robert schreef:

(...)

Het is laat, wat bedoel je precies? Of ben je het eens met mij?
HR
Ik ben het ermee eens. Duipend bloed is gruwelen. Suspence is griezelen... Vind ik een groot verschil :)
HRHR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Klopt. Daarnaast is shockeren ook veel makkelijker. Gooi wat ranzige lichaamsdelen op het beeldscherm en mensen gaan massaal naar de bios.
Horror/thrillers met suspense zijn vaak effectiever in mijn filmbeleving. Probleem met dit soort films is toch dat men ze vaak als saai bestempelt. De Paranormal Activity's daargelaten, die hebben vaak nog wel flink wat effectbejag.
Maar films als House of the Devil (http://www.moviemeter.nl/film/49837) worden snel als saai beschouwd. Terwijl de opbouw subliem is(meisje past op in een groot en stil landhuis) en daardoor de spanning gigantisch toeneemt. Weinig muziek kan juist ook helpen soms, daardoor moet je met een ingehouden adem gaan kijken. Wel een aanradertje trouwens. Vooral de 80's vibe is zelden zo goed uitgebeeld in een "nieuwe" film.
Een goede, ouderwetse suspense film is niet voor iedereen weggelegd.

Hier nog een aardige, maar verder geen hoogvlieger:

When a Stranger Calls.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 5 juli 2012 23:56:06).]
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juli 2012 om 01:13:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Maar speaking of films over het occulte. Heeft er iemand tips voor Supernatural achtige films? Demonen, engelen, einde der tijden, dat soort dingen? :B
HR
HR

HR
Vond Silk wel aardig.
HR
HR

Ride
Vedette

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 21 januari 2011

HR
The Exorcist, maar dan de originele Director's Cut Version.

Wel 's nachts, na 12 uur en alleen kijken ;B

D-Tagz schreef:
Overigens vind ik Michael Keaton wel een redelijke Batman. HR
Redelijk?

Geweldige film met een heerlijke Jack Nickolson als The Joker.
Tuurlijk, vergeleken met nu is het cartoonesk maar voor die tijd echt niet.
Hele generatie was opgegroeid met KLETS BOEM KLAP Batman.

Nee, de eerste met Michael en Jack was geweldig voor die tijd.
Maar ik was toen ook een stuk jonger :D

[Dit bericht is veranderd door Ride (op 6 juli 2012 09:01:02).]
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juli 2012 om 09:19:36.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ride schreef:

(...)

Redelijk?

HR
Jack Nicholson speelde Jack Nicholson volgens mij :P maar redelijk is in mijn ogen ook positief hoor... Sowieso werd imo in Batman en Returns het beste Batsuit gebruikt. Het Batman logo wat daarop stond, zal voor mij altijd het échte Batman logo blijven...

Ook Burton's Batmobile zal trouwens nooit worden overtroffen...

[Dit bericht is veranderd door D-Tagz (op 6 juli 2012 09:21:13).]
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Blijf ik ook zo jammer vinden. Batman blijft onlosmakelijk verbonden met de Batmobiel. Zie je hem nu tegenwoordig in zo'n schijt Tumbler rijden, een ordinair legervoertuigje. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om daar overheen te komen.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Ik vind die schrikmomenten wel geinig eigenlijk. Vooral omdat ik de films met mijn vriendin kijk en haar af en toe een spontane por geef waardoor ze zich kapot schrikt :D

Hebben gisteren 28 Days Later en Dead Silence gezien. 28 Days Later deed me veel denken aan I Am Legend, maar dan veel beter. Dead Silence was wel spooky met die poppen. Ben altijd wel bang geweest voor enge poppen eigenlijk, sinds ik als klein jochie Chucky leerde kennen. :B

Dit weekend staan The Mist en Insidious op het programma. Ik zal eens kijken of ik Silk kan vinden. Bedankt voor de filmtips in ieder geval.
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juli 2012 om 16:36:36.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

rep_robert schreef:

Blijf ik ook zo jammer vinden. Batman blijft onlosmakelijk verbonden met de Batmobiel. Zie je hem nu tegenwoordig in zo'n schijt Tumbler rijden, een ordinair legervoertuigje. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om daar overheen te komen.
HR
Ja, die Tumbler vind ik idd wel een mnpunt. De Batwing wordt net zo lelijk, maar dat maakt de film niet slecht imo
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Mwoah. Het is wel een van die punten waarop Nolan bewust fucked met het Batman universum. Waar hij geprezen wordt vanwege zijn veranderingen(menselijker) mag je hem ook wel afrekenen op dingen die hij heeft veranderd. Ik weeg het dus wel mee.
HR
HR

Iceman
Vedette

Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003

Ride schreef:

(...)

Redelijk?

HR
Moet eerlijk bekennen dat hoewel de nieuwe Batman's van Nolan en Bale zoveel niveau's beter zijn dan die van Burton, toch geven de Burton films met Keaton en Kilmer me wel het echte Batman gevoel en die van Nolan niet.

Die van Nolan zijn gewoon actie films met iemand in een batman pak. Hele goede actiefilms weliswaar, maar het batman sfeertje en gevoel mis ik helaas. Maargoed, daar is Burton ook wel weer een meester in.

Moet wel zeggen dat ik Ledger's Joker misschien wel de meest brljante en geniale acteerprestatie vind die ik ooit heb meegemaakt. Ledger is, voor mij, na deze rol toch wel van een flop naar een icoon gerezen.

Wat ik weer totaal niet snap, dat Batman pak, en die achterlijke stem die Bale opzet.... WTF?!?! Doe normaal dude. En die Batmobile van Burton had toch zoveel meer dan dat achterlijke legerwagentje van Nolan...

[Dit bericht is veranderd door Iceman (op 6 juli 2012 23:01:10).]
HR
HR

D-Tagz
Vedette

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juli 2012 om 23:16:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Pjfj-lievense@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Iceman schreef:

(...)

Moet eerlijk bekennen dat hoewel de nieuwe Batman's van Nolan en Bale zoveel niveau's beter zijn dan die van Burton, toch geven de Burton films met Keaton en Kilmer me wel het echte Batman gevoel en die van Nolan niet.

Die van Nolan zijn gewoon actie films met iemand in een batman pak. Hele goede actiefilms weliswaar, maar het batman sfeertje en gevoel mis ik helaas. Maargoed, daar is Burton ook wel weer een meester in.

Moet wel zeggen dat ik Ledger's Joker misschien wel de meest brljante en geniale acteerprestatie vind die ik ooit heb meegemaakt. Ledger is, voor mij, na deze rol toch wel van een flop naar een icoon gerezen.

Wat ik weer totaal niet snap, dat Batman pak, en die achterlijke stem die Bale opzet.... WTF?!?! Doe normaal dude. En die Batmobile van Burton had toch zoveel meer dan dat achterlijke legerwagentje van Nolan...
HR
.dat sfeertje had imo TDK wel, maar Begins veel minder. Misschien kwam het omdat we hem te weinig in het Batsuit te zien kregen,

Wat ik wel mis in Nolan's universe: de Batarang. Je hebt 1 keer een soortvan Batarang gezien in Begins, maar dat was meer een ninjaster. Ik mis een beetje de gadgets.

En lomp hoe iedereen zegt dat de Tumbler een "nice ride" is, of "you should see my other one" of "i gotta get me one of those". Terwijl het eigenlijk een lelijk ding is. Anderzijds past hij wel bij het stealth aspect van Batman.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

D-Tagz schreef:

(...)
.dat sfeertje had imo TDK wel, maar Begins veel minder. Misschien kwam het omdat we hem te weinig in het Batsuit te zien kregen,
HR
Misschien te weinig Batsuit, maar tig keer meer sfeer. Vooral die mistelijke nachten in Gotham City zijn al tig keer sfeervoller dan alles van TDK bij elkaar. Dat deed me tenminste nog echt geloven dat het zich in Gotham City afspeelde en niet een willekeurige miljoenenstad a la New York wat ik in TDK voelde.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,6% dat PSV wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!