Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 75 »
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
D-Tagz
Vedette
Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006
quote:Ikzelf vind White Noise erg goed. Volgens mijn moeder is The New Daughter ook een aanrader. Ik heb hem zelf niet gezien, omdat ik uit principe geen Kevin Costner-films kijk. Op The Untouchables na dan.
Mijn Mokums Paradijs schreef:
Weet iemand nog wat goede horrorfilms? Liefst geen bloederige films als Saw of Hostel, maar liever films á la Paranormal Activity en Mirrors.
quote:Krijg opeens een ingeving: Spiderman Begins > The Web Slinger > The Web Slinger Rises :B
Skywalker schreef:
(...)
Kwestie van opletten en de strips kennen. Parker ging pas voor de Bugle werken toen hij student werd. Niet als tiener. En deze film beslaat nu juist een deel van de tienerperiode.
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Vak: -
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
D-Tagz
Vedette
quote:Nee. Zou ze overigens zo kunnen kijken. Mijn moeder is fan, en heeft een hele plank in de DVDkast gereserveerd voor hem. Daar zullen ze vast wel tussen staan. Hoewel No Way Out me niet bekend voorkomt.
Skywalker schreef:![]()
Ook Thirteen days, A perfect world, No way out en JFK niet? Met The Untouchables vind ik die best te pruimen.
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007
quote:Was ik even vergeten ja. Komt natuurlijk ook doordat Garfield en Stone totaal niet overtuigen als 17 jarige kids :)
Skywalker schreef:
(...)
Kwestie van opletten en de strips kennen. Parker ging pas voor de Bugle werken toen hij student werd. Niet als tiener. En deze film beslaat nu juist een deel van de tienerperiode.
quote:Niet dat Mirrors goed is :P
Weet iemand nog wat goede horrorfilms? Liefst geen bloederige films als Saw of Hostel, maar liever films á la Paranormal Activity en Mirrors.
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
quote:Mirrors was wel aardig, geen topper ofzo. Maar het verhaal was wel oke.
rep_robert schreef:
(...)
Niet dat Mirrors goed is
Maar oké:
Halloween('78)
Insidious
The Thing('82)
The Descent
The Others
The Collector
rep_robert
Basisspeler
D-Tagz
Vedette
quote:Is een verschil tussen gruwelen en griezelen eigenlijk...
rep_robert schreef:
Snap je. "Suspense" horrors/thrillers zijn vaak vele malen beter dan shockhorrors.
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011
quote:Ze zijn zeker beter, maar het vervelende is dat je in die films vaak van die schrikmomenten hebt. Schrik me altijd te pleuris. Dan voel je zo'n moment aankomen met die aanzwellende muziek en dan ineens BAM!, krijg je bijna een hartverzakking van. Bovendien moet iedereen dan altijd keihard om mij lachen als ik niet alleen kijk. De engste scenes van Saw vind ik dan ook die met die teringvarkenskop.
rep_robert schreef:
Snap je. "Suspense" horrors/thrillers zijn vaak vele malen beter dan shockhorrors.
Aquilani
Basisspeler
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
quote:Noem je net the Ring, nog nooit ben ik me in de bioscoop zo vaak het leplazerus geschrokken zeg
RodyTur10 schreef:
(...)
Ze zijn zeker beter, maar het vervelende is dat je in die films vaak van die schrikmomenten hebt. Schrik me altijd te pleuris. Dan voel je zo'n moment aankomen met die aanzwellende muziek en dan ineens BAM!, krijg je bijna een hartverzakking van. Bovendien moet iedereen dan altijd keihard om mij lachen als ik niet alleen kijk. De engste scenes van Saw vind ik dan ook die met die teringvarkenskop.
Een paar tips van mijn kant:
The Ring
The Sixth Sense
The Evil Dead (1981)
Evil Dead 2: Dead by Dawn (1987)
It (1990)
De Evil Dead-films gezien als kind, vond ze doodeng.
Een paar films waar de meningen over verschillen:
White Noise
The Grave Encounters
The Hills Have Eyes
Edit: Spiderman-remakes suck uit principe
D-Tagz
Vedette
quote:I Am Legend liet me soms wel harder schrikken om eerlijk te zijn.
Aquilani schreef:
(...)
Noem je net the Ring, nog nooit ben ik me in de bioscoop zo vaak het leplazerus geschrokken zeg
rep_robert
Basisspeler
quote:Het is laat, wat bedoel je precies? Of ben je het eens met mij?
D-Tagz schreef:
(...)
Is een verschil tussen gruwelen en griezelen eigenlijk...
D-Tagz
Vedette
quote:Ik ben het ermee eens. Duipend bloed is gruwelen. Suspence is griezelen... Vind ik een groot verschil
rep_robert schreef:
(...)
Het is laat, wat bedoel je precies? Of ben je het eens met mij?
rep_robert
Basisspeler
D-Tagz
Vedette
De Klassieke Linksbuiten
Basisspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juni 2002
quote:Vond Silk wel aardig.
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
quote:The Exorcist, maar dan de originele Director's Cut Version.
quote:Redelijk?
D-Tagz schreef:
Overigens vind ik Michael Keaton wel een redelijke Batman.
D-Tagz
Vedette
quote:Jack Nicholson speelde Jack Nicholson volgens mij
Ride schreef:
(...)
Redelijk?
Geweldige film met een heerlijke Jack Nickolson als The Joker.
Tuurlijk, vergeleken met nu is het cartoonesk maar voor die tijd echt niet.
Hele generatie was opgegroeid met KLETS BOEM KLAP Batman.
Nee, de eerste met Michael en Jack was geweldig voor die tijd.
Maar ik was toen ook een stuk jonger
rep_robert
Basisspeler
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
D-Tagz
Vedette
quote:Ja, die Tumbler vind ik idd wel een mnpunt. De Batwing wordt net zo lelijk, maar dat maakt de film niet slecht imo
rep_robert schreef:
Blijf ik ook zo jammer vinden. Batman blijft onlosmakelijk verbonden met de Batmobiel. Zie je hem nu tegenwoordig in zo'n schijt Tumbler rijden, een ordinair legervoertuigje. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om daar overheen te komen.
rep_robert
Basisspeler
Iceman
Vedette
Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003
quote:Moet eerlijk bekennen dat hoewel de nieuwe Batman's van Nolan en Bale zoveel niveau's beter zijn dan die van Burton, toch geven de Burton films met Keaton en Kilmer me wel het echte Batman gevoel en die van Nolan niet.
Ride schreef:
(...)
Redelijk?
Geweldige film met een heerlijke Jack Nickolson als The Joker.
Tuurlijk, vergeleken met nu is het cartoonesk maar voor die tijd echt niet.
Hele generatie was opgegroeid met KLETS BOEM KLAP Batman.
Nee, de eerste met Michael en Jack was geweldig voor die tijd.
Maar ik was toen ook een stuk jonger
D-Tagz
Vedette
quote:.dat sfeertje had imo TDK wel, maar Begins veel minder. Misschien kwam het omdat we hem te weinig in het Batsuit te zien kregen,
Iceman schreef:
(...)
Moet eerlijk bekennen dat hoewel de nieuwe Batman's van Nolan en Bale zoveel niveau's beter zijn dan die van Burton, toch geven de Burton films met Keaton en Kilmer me wel het echte Batman gevoel en die van Nolan niet.
Die van Nolan zijn gewoon actie films met iemand in een batman pak. Hele goede actiefilms weliswaar, maar het batman sfeertje en gevoel mis ik helaas. Maargoed, daar is Burton ook wel weer een meester in.
Moet wel zeggen dat ik Ledger's Joker misschien wel de meest brljante en geniale acteerprestatie vind die ik ooit heb meegemaakt. Ledger is, voor mij, na deze rol toch wel van een flop naar een icoon gerezen.
Wat ik weer totaal niet snap, dat Batman pak, en die achterlijke stem die Bale opzet.... WTF?!?! Doe normaal dude. En die Batmobile van Burton had toch zoveel meer dan dat achterlijke legerwagentje van Nolan...
rep_robert
Basisspeler
quote:Misschien te weinig Batsuit, maar tig keer meer sfeer. Vooral die mistelijke nachten in Gotham City zijn al tig keer sfeervoller dan alles van TDK bij elkaar. Dat deed me tenminste nog echt geloven dat het zich in Gotham City afspeelde en niet een willekeurige miljoenenstad a la New York wat ik in TDK voelde.
D-Tagz schreef:
(...)
.dat sfeertje had imo TDK wel, maar Begins veel minder. Misschien kwam het omdat we hem te weinig in het Batsuit te zien kregen,
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.