Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 09:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 79 »

HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Groningen
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007

quote:HR
T-Bag schreef:

Ik heb Drive gekeken en moet zeggen dat het begin veelbelovend eruit zag. Helaas vind ik achteraf dat zowel de titel als de film na de eerste 10 minuten wat misleidend is. Je verwacht meer na zo'n leuk begin,maar helaas komt er in de rest vd film nog nauwelijks iets wat met 'drive' te maken heeft. De film over het geheel gezien geef ik een 7tje,want mi had er veel meer in kunnen en moeten zitten.
HR
Eindelijk gezien anderhalf week geleden en ik moet zeggen dat dit toch wel de beste film van het jaar is naast Black Swan. De film is simpelweg geniaal. Ontzettend sfeervol, briljant relaxte muziek die het nachtelijk leven in LA ontzettend hypnotiserend weergeeft. Actie verwachtte ik niet, maar dat viel nog enigszins mee, nou ja. Het was bij vlagen ontzettend grof en behoorlijk in your face. Wat een afwisseling in de film zeg, daarnaast waren de "rustige" scenes waarin Gosling aan het "werk" was ook behoorlijk indrukwekkend en was die overval echt zenuwslopend spannend. Gosling is een talent en zette zijn rol met verve neer.
Verder nog veel visueel geweld, de film ademt gewoon het nachtelijk leven van LA uit. Heerlijke film en beter dan het overtollige Hollywood meuk dat tegenwoordig uitkomt.

Niet voor Fast en Furious fans die een simpele actiefilm verwachten, maar een echte sfeervolle film voor de echte filmliefhebbers!
HR
HR

T-Bag
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004

Eergisteren ´Caged` gezien. Mwah,is eigenlijk gewoon een softerotische film met wel heel veel naakt voor een ´thriller´ van eigen bodem. Middelmatig verhaal en middelmatig geacteerd mi. Vond het een beetje een´afkeken´ film van andere films. Niet orgineel iig. Een 6je voor het naakt dan maar ;B
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Op MovieMeter kan je met de regisseur in discussie gaan als je er zin in hebt. Ik heb het na 2 pagina's opgegeven haha. Deel dezelfde mening als jij.

http://www.moviemeter.nl/director/12167
http://www.moviemeter.nl/user/1338

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 31 oktober 2011 20:56:30).]
HR
HR

T-Bag
Moderator

rep_robert schreef:

Op MovieMeter kan je met de regisseur in discussie gaan als je er zin in hebt. Ik heb het na 2 pagina's opgegeven haha. Deel dezelfde mening als jij.

http://www.moviemeter.nl/director/12167
http://www.moviemeter.nl/user/1338
HR
Ik heb het ff bekeken,knap dat je het nog zo lang volhield :D
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Margin Call. Wat een topper.
HR
HR

T-Bag
Moderator

Ares schreef:

Margin Call. Wat een topper.
HR
Ben benieuwd,zal het eens binnenhengelen. ;)

'Killer elite' en 'the Entitled' zijn iig ook een leuke tip mocht je je vervelen. :)
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 juni 2002

rep_robert schreef:

(...)

Hmm, hij is niet zo onbekend hoor. Volgens mij heeft de beste film ook meerdere Oscars gewonnen. Maar als je verder niet zo bekend bent met films zijn er meer dan genoeg die ik je kan aanraden.
Sowieso kan ik je alle films van Aronofsky erg aanraden. Dit zijn Pi, Requiem for a Dream, the Fountain, the Wrestler en Black Swan.
Daarnaast zijn er nog enkele pareltjes als Donnie Darko, Mulholland Drive(een echte mindfuck film), Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Die zijn ook allemaal wat nieuwer(jaren '00 van deze eeuw).
Daarnaast is het hele oevre van Stanley Kubrick behoorlijk geniaal. Hij heeft legendarische films als 2001: A Space Odessey, A Clockwork Orange, The Shining, Full Metal Jacket en Barry Lyndon gemaakt.

Misschien zijn verder nog enkele pareltjes voor je: Gran Torino(Clint Eastwood), American Beauty(absolute aanrader)Into the Wild(echt een topper), Lost in Translation, Mr. Nobody, the Prestige, Schindler's List, Zodiac en Fight Club wel films voor jou. Veelal moderne (arthouse) klassiekers die je wel gezien moet hebben naar mijn mening.

Misschien moet je even een bepaald genre geven, want nu kan je echt alle kanten op. Kan je zo wel honderden films aanraden :P
HR
Zie je reactie nu pas. :)

Ben wel redelijk bekend met films maar niet zoals jou zie ik. Weet bijvoorbeeld zo goed als nooit wie de regisseur is en dat interesseert me eigenlijk ook niet.
Ken de meeste films uit jouw lijstje al wel. Ben nu Into the Wild aan het downen, trailer is veelbelovend.

Maar om maar even een soort van genre te noemen: Iets met geniale gekken, zoals Rain Man en A beautiful mind. En als ze ook nog eens waar gebeurd zijn is het helemaal mooi.

Ben benieuwd. ;)
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

De trailer voor 'Prometheus', Ridley SCott's Alien 'prequel', pas volgend zomer in de bioscoop te bewonderen.

HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Heerlijke trailer. Naast the Hobbit toch DE film waar ik volgend jaar naar vooruit kijk. Ondanks de deceptie Inception ben ik daarna het meest nieuwsgierig naar TDK Rises...

Mijn top 10 van de 2011 releases tot nu toe:

1. Drive (3x gezien)
2. Black Swan (1x gezien)
3. Insidious (4x gezien)
4. Incendies (1x gezien)
5. Tucker & Dale vs Evil (2x gezien)
6. La Piel Que Habito (1x)
7. We Need to Talk about Kevin (1x)
8. 50/50 (1x)
9. X-Men: First Class (1x)
10. The Adventures of Tintin(1x)

Flop 10(enkel biosfilms, anders moet ik allemaal crap horrorfilms erin zetten):

01. Black Butterflies
02. The Resident
03. 11-11-11
04. Nova Zembla
05. Mission: Impossible Ghost Protocol
06. Killer Elite
07. The Rite
08. The Thing
09. Battle Los Angeles
10. Source Code

Andere flopt, maar niet slecht genoeg. De vierde Pirates of the Carribbean film.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 24 december 2011 22:55:03).]
HR
HR

T-Bag
Moderator

Is het al te laat om Warrior in 1 van je lijstjes te plaatsen?

Van mij mag ie iig zeker in de top 10. Was eerst wat sceptisch toen ik de beschrijving vh verhaal/film las,maar moet toegeven dat ik blij verrast werd. Geweldige film! :)

http://www.moviemeter.nl/film/63154
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Ik kan hem nog kijken, maar iets heeft me tegengehouden om de film te gaan kijken. Films als the Fighter hebben mijn lijstje ook net niet gehaald. Ben toch bang voor een flinke portie ongegeneerde Amerikaanse helden propaganda :p Maar vooral de speelduur is niet handig om een film als dit even snel tussendoor te kunnen kijken.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 24 december 2011 22:51:20).]
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

Ik heb bij lange na niet genoeg films gezien dit jaar voor een representatief lijstje, maar toch een top 5:

1. Rien a declarer
2. Rabat
3. The Ghost Writer
4. Midnight in Paris
5. The Fighter

Maar eigenlijk zou het een top 2 moeten zijn. Net buiten de top 5 vielen Incendies, Habemus Papam, the Source Code en het laatste deel van Harry Potter
HR
HR

M & C
Bankzitter

Reg.: 4 januari 2005

T-Bag schreef:

Is het al te laat om Warrior in 1 van je lijstjes te plaatsen?

Van mij mag ie iig zeker in de top 10. Was eerst wat sceptisch toen ik de beschrijving vh verhaal/film las,maar moet toegeven dat ik blij verrast werd. Geweldige film! :)

http://www.moviemeter.nl/film/63154
HR
Warrior is inderdaad een geweldige film! Ondanks dat ik de trailer al had gezien en dus het verhaal al wel zo'n beetje wist, werd ik toch van mijn stoel geblazen ! Heel erg goed geacteerd, prachtig in beeld gebracht en het verhaal raakt je gewoon.
HRHR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

rep_robert schreef:
Mijn top 10 van de 2011 releases tot nu toe:

1. Drive (3x gezien)
2. Black Swan (1x gezien)
3. Insidious (4x gezien)
4. Incendies (1x gezien)
5. Tucker & Dale vs Evil (2x gezien)
6. La Piel Que Habito (1x)
7. We Need to Talk about Kevin (1x)
8. 50/50 (1x)
9. X-Men: First Class (1x)
10. The Adventures of Tintin(1x) HR
Heb jij Moneyball nog niet gezien, of vind je hem niet top 10-waardig?
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003

Sodeju, net even een topfilm gezien.

Cold Fish

Deze regie is van Shion Sono (hou deze naam in de gaten!) 'bekend' van Strange Circus en Love Exposure.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Ares schreef:

(...)
Heb jij Moneyball nog niet gezien, of vind je hem niet top 10-waardig?
HR
Mwoah, is zo'n Amerikaanse sportfilm. Moet mezelf echt ertoe verzetten om zo'n film te kijken. Nadeel van zo'n toplijstje aan het einde van het jaar is dat je eigenlijk pas een half jaar of een jaar later een beetje up to date bent met alle films uit bv. 2011. Heb er nu zo rond de 125/150 uit 2011 gezien en ik heb nog een paar toppers te gaan(Melancholia, the Artist etc. etc.)
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

rep_robert schreef:
Mwoah, is zo'n Amerikaanse sportfilm. Moet mezelf echt ertoe verzetten om zo'n film te kijken. Nadeel van zo'n toplijstje aan het einde van het jaar is dat je eigenlijk pas een half jaar of een jaar later een beetje up to date bent met alle films uit bv. 2011. Heb er nu zo rond de 125/150 uit 2011 gezien en ik heb nog een paar toppers te gaan(Melancholia, the Artist etc. etc.)HR
Hm, je hebt hem nog niet gezien dus?

Ik herken me namelijk niet in het beeld dat je hebt. De gaat over honkbal, maar dat is niet de kern van de film. Het is (zonder al te veel te spoileren) vooral het samenstellen van het honkbalfilm wat belicht wordt. Daardoor vind ik het helemaal geen typische sportfilm, daar heb ik het namelijk ook niet zo op.

Maar ik weet niet hoe ik hem zelf in jouw lijstje zou zetten, ik heb namelijk hetzelfde (luxe)probleem als jij: ook ik heb nog niet alle films gezien. Ook niet alle films uit jouw lijstje. Daarom maak ik ook geen lijstjes; ik vind ze echter wel erg interessant om te lezen.
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

rep_robert schreef:

(...)

Mwoah, is zo'n Amerikaanse sportfilm. Moet mezelf echt ertoe verzetten om zo'n film te kijken. Nadeel van zo'n toplijstje aan het einde van het jaar is dat je eigenlijk pas een half jaar of een jaar later een beetje up to date bent met alle films uit bv. 2011. Heb er nu zo rond de 125/150 uit 2011 gezien en ik heb nog een paar toppers te gaan(Melancholia, the Artist etc. etc.)
HR
Bespaar jezelf de moeite. Wat een ontzettende tegenvaller was dat zeg. Echt slaapverwekkend.
HR
HR

Steerpike
Basisspeler

Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 29 mei 2002

Ik ga op wat tenen trappen vwb Drive. Het zij zo. De beste elf van 2011:

11. Attack the block
Low budget scifi/comedi met een hoop nostalgie, keiharde humor en het hart dat Super 8, een gelijksoortige big budgetfilm, ontbeerde. Een groep minderjarige en verbaal scherpe straatterroristen ontdekt dat hun wijk wordt aangevallen door aliens. Dat gaat dus zomaar niet.

10. Beginners
Ewan McGregor, Christopher Plummer en Mélanie Laurent spelen ingetogen in deze speelfilm over liefde en leren om te houden van, blijven en verlaten, ziekte en dood, kortom een film over het leven en het dúrven te leven.

09. Drive
Het schijnt de film van het jaar te zijn, maar deze film heb ik twee keer moeten zien om hem te kunnen waarderen.. De tweede keer was ik iets meer onder de indruk. De mooiste scene is de scene waarin Oh my love van Riz Ortolani wordt gebruikt. Drive leek mij teveel op Collateral van Michael Mann. Hell, bijna alles van Michael Mann: een goed verhaal, het juiste sfeertje creëren en je bent er. Dan is Collateral beter. Film van het jaar? Niet voor mij.

08. Never let me go
Aangrijpende verfilming van het gelijknamige boek van Kazuo Ishiguro. Drie tieners, grootgebracht met een doel, leven hun leven alsof ze normale tieners zijn. Totdat ze erachterkomen wat ze zijn, totdat ze de wens ontwikkelen zichzelf te willen zijn.

07. The Tree of life
Het verguisde meesterwerk van Terrence Malick is geen hoogtepunt in zijn oeuvre, maar wel een die je aan het denken zet. Jammer dat hij nogal langdradig was (de scenes met Sean Penn hadden er wel uit gemogen), maar wat klopt, dat klopt.

06. Moneyball
In een oude blog heb ik duidelijk gemaakt waarom ik naar deze film uitkeek. Deze film gaat niet (alleen) over honkbal, deze film gaat over ontwikkelingen in vrijwel iedere sport. Dat het een van de beste rollen van Brad Pitt is, is mooi meegenomen.

05. Black Swan
Aan het begin van het jaar overweldigde Black Swan me. Prachtig thema: hoe ver kan je met ambitie gaan, getoond door het doen en laten van een moeder (Barbara Hershey) en een dochter (Nathalie Portman).

04. Carnage
Sinds ik eind jaren tachtig Frantic in de bioscoop zag, is Polanski een van mijn favoriete regisseurs. Het is vrijwel altijd raak, dus ook met Carnage, een film over het laagje beschaving dat ieder mens heeft. En hoe makkelijk dat laagje eigenlijk verdwijnt. De slotscene in het park zegt meer dan je denkt.

03. The Conspirator
Robert Redford maakte deze film voor The American Film Company, een productiemaatschappij die (o.a.) tot doel heeft de verhalen van de VS middels films te vertellen. In de dagen volgend op de moord op Abraham Lincoln wordt jacht gemaakt op de medeplichtigen van John Wilkes Booth. Het grootste deel van de film laat zien hoe het proces tegen hen verliep. James McAvoy speelt, in zijn beste rol tot dusver, een oorlogsheld die een van de medeplichtigen moet verdedigen. Praxchtige film, prachtig gefilmd.

02. Tinker Tailor Soldier Spy
Ik moet toegeven dat ik even heb moeten slikken toen bekend werd dat er een bioscoopfilm kwam. Als diehard fan van de gelijknamige televisieserie met Alec Guinness was ik ook nogal sceptisch. Onterecht. Regisseur Tomas Alfredson (Låt den rätte komma in) heeft zich beperkt tot de kern van het boek en daar een stilistisch meesterwerkje van gemaakt waarin iedere acteur schittert en de primus inter pares op zijn minst een Oscar verdient: Gary Oldman.

01. The Artist
Ik heb me laten verrassen. Zonder trailers te zien, zonder stukken erover te lezen. Ik had geen flauw benul wat ik kon verwachten en geen film dit jaar heeft me zo bijna in extase gebracht als deze film. Tinker Tailor Soldier Spy komt in de buurt, maar The Artist is nét wat sterker. De film gaat over een van de belangrijkste transitiemomenten in Hollywood én over liefde voor film. Maar het is naast het verhaal ook de vorm van de film en het lef het zo te doen waar ik zoveel bewondering voor heb. The Artist is de beste film van 2011.

Meer: hier.

[Dit bericht is veranderd door Steerpike (op 29 december 2011 19:03:10).]
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Albatros schreef:

(...)
Bespaar jezelf de moeite. Wat een ontzettende tegenvaller was dat zeg. Echt slaapverwekkend.
HR
Tsjah, het is geen blockbuster natuurlijk. Juist de langzamere films zijn vaak beter. Al ben ik zeker geen fan van Lars von Trier, vond the Idiots echt een historisch dieptepunt. Dogville is niet mijn ding en Antichrist is ook mwoah mwoah, maar wel mooi gemaakt.

Steerpike schreef:

09. Drive
Het schijnt de film van het jaar te zijn, maar deze film heb ik twee keer moeten zien om hem te kunnen waarderen.. De tweede keer was ik iets meer onder de indruk. De mooiste scene is de scene waarin Oh my love van Riz Ortolani wordt gebruikt. Drive leek mij teveel op Collateral van Michael Mann. Hell, bijna alles van Michael Mann: een goed verhaal, het juiste sfeertje creëren en je bent er. Dan is Collateral beter. Film van het jaar? Niet voor mij.
HR
Gewaagde vergelijking, al vind ik Mann zijn stijl van film maken compleet anders eigenlijk. Vooral een goed verhaal en Mann zijn 2 woorden die gigantisch vloeken in één zin. Moet de eerste film van Mann nog zien waarin hij echt een fatsoenlijk script heeft. Het is vooral audiovisueel geweld wat Mann tentoonspreidt, qua verhaal is het bijna altijd waardeloos. Collateral is dan denk ik inderdaad het beste wat de beste man(n) heeft gemaakt.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 31 december 2011 15:08:03).]
HR
HR

Steerpike
Basisspeler

Droomaankoop: Kim Källström
Reg.: 29 mei 2002

Ik vind het juist niet compleet anders. Stijl/sfeer/muziek: precies de manier waarop Mann het aanpakt. Ik ben het uiteraard ook niet met je eens met je bewering dat Mann geen fatsoenlijk script heeft. The Insider, Heat, Collateral en Ali hebben dat bijvoorbeeld uiteraard wel. Maar goed, als je consequent bent is het script van Drive ook niet zo denderend dat het een hype kan rechtvaardigen.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Ik vind Mann ook vooral in zijn latere films erg hyperactief en druk met zijn (digitale) camerawerk. In Drive vind ik het juist erg rustig en artistiek ook erg fraai. Ook twee grote verschillen met Mann.

Overigens snap ik niet waarom je het script van Heat ophemelt, die film zit vol plotgaten en personages die zomaar verdwijnen uit de film en niet terugkomen. Mann is duidelijk iemand van style over substance. De andere films zijn meer zijn "normale" films. Maar wanneer je dus films als Heat, Public Enemies, Last of the Mohicans en Miami Vice erbij pakt zie je toch vooral een dikke chaos in het verhaal of juist een gebrek aan verhaal/binding. Mann leunt op enkele uitzonderingen na puur en alleen op het audiovisuele.

Het script van Drive is natuurlijk ook niet al te bijzonder op papier, al is de uitwerking allesbehalve mainstream/normaal. Gewoon behoorlijk degelijk. Iets wat ik van de laatste aantal van bovengenoemde dus niet kan zeggen. Ik moet hierbij wel vermelden dat ook de eerdere werken van Refn eerder style over substance zijn. Maar ondanks de genoemde gelijkenissen zie ik toch ook wel weer grote verschillen.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 4 januari 2012 01:47:17).]
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

Gister naar 50/50 geweest. Een film met een gewaagd onderwerp om er ook veel comedy doorheen te gooien, maar voor mij pakte het allemaal goed uit.
Gordon-Levitt bewijst in deze film maar weer echt een klasse acteur te zijn en ik zie hem nog wel eens een hele grote worden, echt een groot talent. Vooral hoe hij de emotionele uitbarsting in de auto op de avond voor de operatie speelde was indrukwekkend. Daarbij was de scene net voor de operatie ook prachtig.
Seth Rogen was weer erg grappig, maar wil 'm wel eens in een andere rol zien spelen dan de feestbeest en grappenmaker.
Al met al zeker een aanrader.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Ares schreef:

(...)
Hm, je hebt hem nog niet gezien dus?

Ik herken me namelijk niet in het beeld dat je hebt. De gaat over honkbal, maar dat is niet de kern van de film. Het is (zonder al te veel te spoileren) vooral het samenstellen van het honkbalfilm wat belicht wordt. Daardoor vind ik het helemaal geen typische sportfilm, daar heb ik het namelijk ook niet zo op.

Maar ik weet niet hoe ik hem zelf in jouw lijstje zou zetten, ik heb namelijk hetzelfde (luxe)probleem als jij: ook ik heb nog niet alle films gezien. Ook niet alle films uit jouw lijstje. Daarom maak ik ook geen lijstjes; ik vind ze echter wel erg interessant om te lezen.
HR
Ik heb Moneyball uiteindelijk toch maar gekeken. Ik moet zeggen dat ik de film wel redelijk goed vind. Vooral Pitt speelt toch weer vrij sterk en vooral emotioneel zit de goed in elkaar. Die Oscar voor Pitt zit wel in de pocket.

Vindt uiteindelijk de omstreden "moneyball" methode niet goed uitgewerkt in de film, waarom werkt de methode eigenlijk zo goed? De vertalingen van de cijfertjes op de computer naar het veld is oppervlakkig uitgewerkt. We zien de beelden van de wedstrijden amper en als we het zien dan krijgen we niet te maken met de specifieke onderdelen die worden aangehaald door Pitt en Hill in de film.

Leuke film, maar alsnog geen top 10 waardig.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 11 januari 2012 12:50:51).]
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

rep_robert schreef:
Ik heb Moneyball uiteindelijk toch maar gekeken. Ik moet zeggen dat ik de film wel redelijk goed vind. Vooral Pitt speelt toch weer vrij sterk en vooral emotioneel zit de goed in elkaar. Die Oscar voor Pitt zit wel in de pocket.

Vindt uiteindelijk de omstreden "moneyball" methode niet goed uitgewerkt in de film, waarom werkt de methode eigenlijk zo goed? De vertalingen van de cijfertjes op de computer naar het veld is oppervlakkig uitgewerkt. We zien de beelden van de wedstrijden amper en als we het zien dan krijgen we niet te maken met de specifieke onderdelen die worden aangehaald door Pitt en Hill in de film.

Leuke film, maar alsnog geen top 10 waardig.HR
Ik vind het juist wel fijn dat er niet veel wedstrijdbeelden in de film zitten. Het idee achter de film is juist dat de kille cijfers gebruikt worden, daarvoor hoef je in principe geen wedstrijd voor te zien. Ik ben het dan ook niet met je eens dat de methode niet goed wordt uitgewerkt, ik vind het wel duidelijk. Zonder het boek gelezen te hebben (of die formule te kennen) heb ik juist wel het idee het principe te snappen. Wellicht dat mijn achtergrond (werk nogal eens met statistieken) daar in mee speelt, maar mijn broertje (geschiedenisleraar in spe) vond het ook duidelijk en interessant.
Verder heeft ieder z'n voorkeuren natuurlijk. Ik vind de revolutie in de sport goed naar voren komen en moest eigenlijk bij elke slag tegen de stroom in aan Johan Cruijff en Ajax denken.

Maar welke specifieke onderdelen die door Pitt en Hill worden aangehaald bedoel je? Honkbal is een vrij statische sport, het idee achter de film is om de managementskant van het verhaal te laten zien. Of een balletje dan goed of verkeerd valt is niet heel relevant, dit wordt namelijk over een heel seizoen wel recht getrokken. Omdat ik zelf niet zo veel met die typische Amerikaanse sportfilms heb, vind ik het wel goed dat die beelden er dus niet in terug komen. Ik hoef geen halve minuut wedstrijd te zien om aan te geven dat iets een heel seizoen lang goed gaat.

Maar goed, ik wil niet als een drammerige fanaat klinken... ;) Zoals gezegd vond ik het dus wel een erg sterke film. Dit mede door een combinatie van interessant verhaal en inderdaad de acteerprestatie van Pitt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!