Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 75 »
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004
quote:Kan me nog herinneren dat ik door deze film direct een hoop albums van Cash heb binnengehaald. Ik vroeg me toen ook af waarom Reese Witherspoon een Academy Award kreeg voor haar rol in die film. Later begreep ik dat dat blijkbaar was dat ze met 0-muzikale achtergrond daadwerkelijk de nummers zelf heeft gespeeld en gezongen. Vond dat best verrassend eerlijk gezegd dus die award was dan wel terecht mi
Led Zeppelin schreef:
The shawshank redemption is geniaal
Heb net de film over Johnny Cash gezien: Walk the Line. Geweldige film en geweldige artiest uiteraard.
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007
quote:Vreemd om dan gelijk the Town bovenaan te zien staan. Dat is namelijk een bijzonder standaard overval filmpje
T-Bag schreef:
Hier kan je wel een aardig lijstje zien mocht je nog wat ´gevangenisfilms tips´ zoeken om te kijken:
http://www.gevangenisfilms.mysites.nl/
T-Bag
Moderator
Amsterhammer
Idool
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005
rep_robert
Basisspeler
Sven
Administrator
Uit: ...Barendrecht...
Reg.: 6 december 2000
quote:Exact. Ik heb een aantal favoriete films die op menig zogenaamd 'slechtste van het jaar' lijstje staan.
rep_robert schreef:
Ach ja, het gaat er uiteindelijk om wat je er zelf van vindt he
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Wat vond je er dan specifiek zo slecht aan?
T-Bag schreef:
Net de film 'Super' gezien....
Meer tegenstrijdigheid in zo'n titel is werkelijk ondenkbaar...
Zo slecht dat het bijna grappig is
T-Bag
Moderator
quote:Werkelijk alles,kan best wat slapstick verdragen maar dit was van begin tot eind zo waardeloos dat het daarom bijna grappig was,maar zelfs dat dus niet
Hendrix schreef:
(...)
Wat vond je er dan specifiek zo slecht aan?
Heb zelf de laatste tijd ook een aantal "quirky comedies" gezien:
Alle vier de moeite waard wat mij betreft, maar vooral Cedar Rapids had een onweerstaanbaar feelgood-effect op mij. Heerlijke soundtrack (met o.a. the Sylvers' "Hotline" en "Radar Love" van ons eigen the Golden Earring) en John C. Reilly op z'n best.Klik hier om de spoiler te bekijken
litost
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 augustus 2002
AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002
quote:Als je van mooie natuurbeelden houdt moet je de 11-delige BBC-serie Planet Earth eens kijken. Geweldig mooie beelden.
litost schreef:
Tree of life gezien afgelopen week. Hoewel het cinematografische van deze film alom bejubeld werd, was ik daar op een aantal shots na niet kapot van. Ik dacht er voor de mooie natuurbeelden heen te gaan, maar kwam bedrogen uit.
Joeri
Internationale topspeler
Reg.: 7 augustus 2003
quote:Prachtig, maar er is inmiddels een nieuwere: BBC Life. Echt ongeevenaard.
AJAXHengelo schreef:
(...)
Als je van mooie natuurbeelden houdt moet je de 11-delige BBC-serie Planet Earth eens kijken. Geweldig mooie beelden.
Hendrix
Idool
quote:Ik neem aan dat je wel inziet dat dit opzettelijk was?
T-Bag schreef:
(...)
Werkelijk alles,kan best wat slapstick verdragen maar dit was van begin tot eind zo waardeloos dat het daarom bijna grappig was,maar zelfs dat dus niet
T-Bag
Moderator
quote:Allicht,maar wanneer je dat dan doet moet je het wel goed doen en dat maakt deze film juist zo waardeloos
Hendrix schreef:
(...)
Ik neem aan dat je wel inziet dat dit opzettelijk was?
AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002
quote:De trailers zien er goed uit. Bedankt voor de tip.
Joeri schreef:
(...)
Prachtig, maar er is inmiddels een nieuwere: BBC Life. Echt ongeevenaard.
Joeri
Internationale topspeler
quote:Er is overigens alweer een nieuwere zie ik net: Human Planet. Deze focust zich meer op de balans tussen mens en omgeving, zoals de naam al doet vermoeden. De trailer belooft veel goeds
AJAXHengelo schreef:
(...)
De trailers zien er goed uit. Bedankt voor de tip.
Bramsterdam
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004
Joeri
Internationale topspeler
quote:Ja, inderdaad. Gisteren de eerste aflevering gezien en het was erg spectaculair. Mooie opnames ook.
Bramsterdam schreef:
De human planet serie is zeker een aanrader
Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal
Reg.: 31 augustus 2010
Dragon
Idool
Zlatanist
Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000
Bacardiman
Basisspeler
Uit: Zoetermeer
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 1 maart 2003
rep_robert
Basisspeler
quote:Het leuke aan Super is dat het expliciete beelden niet schuwt, je ziet soms de grofste beelden voorbij komen. Voor de rest is de film weinig origineel, veel mensen leggen de link met Kick-Ass. Maar ik zag vooral Defendor(2009) in deze film. Zelfde soort films met bijna hetzelfde uitgangspunt. Overigens vraag ik me wel af wat je met Ellen Page humor bedoeld(met name welke films)?
Dragon schreef:
Ik kon net als Hendrix, Super wel waarderen. Je weet ook wel een beetje wat voor soort humor je bij Ellen Page kan verwachten.
Take Me Home Tonight is vooral leuk vanwege de muziek die herkenbaar is
De rest van dat lijst ga ik ook maar eens bekijken.
Hendrix
Idool
quote:Geweldige film. Woody Harrelson shinet hard. Ik vond Super nog wat donkerder.
rep_robert schreef:
Maar ik zag vooral Defendor(2009) in deze film. Zelfde soort films met bijna hetzelfde uitgangspunt. Overigens vraag ik me wel af wat je met Ellen Page humor bedoeld(met name welke films)?
Dragon
Idool
Zlatanist
Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000
quote:Uiteraard denk ik dan aan een Juno en in mindere mate Smart People. Niet dat het exact dezelfde soort humor is maar het is allemaal wel een beetje out of the ordinary, zeker de karakters. Niet de standaard onderbroekenlol, waar op z'n tijd niets mis mee is natuurlijk.
rep_robert schreef:
(...)
Het leuke aan Super is dat het expliciete beelden niet schuwt, je ziet soms de grofste beelden voorbij komen. Voor de rest is de film weinig origineel, veel mensen leggen de link met Kick-Ass. Maar ik zag vooral Defendor(2009) in deze film. Zelfde soort films met bijna hetzelfde uitgangspunt. Overigens vraag ik me wel af wat je met Ellen Page humor bedoeld(met name welke films)?
rep_robert
Basisspeler
Hendrix
Idool
quote:Klopt, Reilly steelt de show.
rep_robert schreef:
Verder vind ik dat Helms moeite heeft om de film te dragen, vooral de bijrollen zijn leuk.
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 78,1% dat VVV Venlo wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.