Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 04:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 80 »

HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004

quote:HR
Led Zeppelin schreef:

The shawshank redemption is geniaal
Heb net de film over Johnny Cash gezien: Walk the Line. Geweldige film en geweldige artiest uiteraard.
HR
Kan me nog herinneren dat ik door deze film direct een hoop albums van Cash heb binnengehaald. Ik vroeg me toen ook af waarom Reese Witherspoon een Academy Award kreeg voor haar rol in die film. Later begreep ik dat dat blijkbaar was dat ze met 0-muzikale achtergrond daadwerkelijk de nummers zelf heeft gespeeld en gezongen. Vond dat best verrassend eerlijk gezegd dus die award was dan wel terecht mi :)
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007

T-Bag schreef:

Hier kan je wel een aardig lijstje zien mocht je nog wat ´gevangenisfilms tips´ zoeken om te kijken:

http://www.gevangenisfilms.mysites.nl/
HR
Vreemd om dan gelijk the Town bovenaan te zien staan. Dat is namelijk een bijzonder standaard overval filmpje :P
HR
HR

T-Bag
Administrator

Ik heb dan de lijst ook niet gemaakt :B ,maar er staan er iig wel genoeg tussen B)
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Hoewel Cowboys and Aliens het best wel aardig deed in de bioscoop afgelopen weekend, zijn de eerste recensies niet erg positief. :denk

forumillustratie
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Ach ja, het gaat er uiteindelijk om wat je er zelf van vindt he :)
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Reg.: 6 december 2000

rep_robert schreef:
Ach ja, het gaat er uiteindelijk om wat je er zelf van vindt he :)
HR
Exact. Ik heb een aantal favoriete films die op menig zogenaamd 'slechtste van het jaar' lijstje staan.

@Amsterhammer; ik ben niet objectief over Cowboys & Aliens, die film kan voor mij eigenlijk niet stuk, we gaan het zien. :)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

T-Bag schreef:

Net de film 'Super' gezien....

Meer tegenstrijdigheid in zo'n titel is werkelijk ondenkbaar...

Zo slecht dat het bijna grappig is :D
HR
Wat vond je er dan specifiek zo slecht aan?

Heb zelf de laatste tijd ook een aantal "quirky comedies" gezien:

Alle vier de moeite waard wat mij betreft, maar vooral Cedar Rapids had een onweerstaanbaar feelgood-effect op mij. Heerlijke soundtrack (met o.a. the Sylvers' "Hotline" en "Radar Love" van ons eigen the Golden Earring) en John C. Reilly op z'n best.

Klik hier om de spoiler te bekijken

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 2 augustus 2011 21:03:05).]
HR
HR

T-Bag
Administrator

Hendrix schreef:

(...)

Wat vond je er dan specifiek zo slecht aan?

Heb zelf de laatste tijd ook een aantal "quirky comedies" gezien:

Alle vier de moeite waard wat mij betreft, maar vooral Cedar Rapids had een onweerstaanbaar feelgood-effect op mij. Heerlijke soundtrack (met o.a. the Sylvers' "Hotline" en "Radar Love" van ons eigen the Golden Earring) en John C. Reilly op z'n best.

Klik hier om de spoiler te bekijken

HR
Werkelijk alles,kan best wat slapstick verdragen maar dit was van begin tot eind zo waardeloos dat het daarom bijna grappig was,maar zelfs dat dus niet B)
HR
HR

litost
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 augustus 2002

Tree of life gezien afgelopen week. Hoewel het cinematografische van deze film alom bejubeld werd, was ik daar op een aantal shots na niet kapot van. Ik dacht er voor de mooie natuurbeelden heen te gaan, maar kwam bedrogen uit.

Het einde was erg vaag. Maar wat ik juist erg sterk vond, en wat je wat minder leest in de kritieken, was de kern van het verhaal. Een vader die de jeugd van zijn kinderen en het leven van de moeder verpest. Ik heb zelf niet zo'n jeugd gehad, maar goede bekenden wel. En dan grijpt dit erg aan. Het grijpt je zelfs bij je strot.

[Dit bericht is veranderd door litost (op 3 augustus 2011 11:30:53).]
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

litost schreef:

Tree of life gezien afgelopen week. Hoewel het cinematografische van deze film alom bejubeld werd, was ik daar op een aantal shots na niet kapot van. Ik dacht er voor de mooie natuurbeelden heen te gaan, maar kwam bedrogen uit.

HR
Als je van mooie natuurbeelden houdt moet je de 11-delige BBC-serie Planet Earth eens kijken. Geweldig mooie beelden.

[Dit bericht is veranderd door AJAXHengelo (op 3 augustus 2011 13:47:52).]
HR
HR

Joeri
Internationale topspeler

Reg.: 7 augustus 2003

AJAXHengelo schreef:

(...)

Als je van mooie natuurbeelden houdt moet je de 11-delige BBC-serie Planet Earth eens kijken. Geweldig mooie beelden.

HR
Prachtig, maar er is inmiddels een nieuwere: BBC Life. Echt ongeevenaard.
HR
HR

Hendrix
Idool

T-Bag schreef:

(...)

Werkelijk alles,kan best wat slapstick verdragen maar dit was van begin tot eind zo waardeloos dat het daarom bijna grappig was,maar zelfs dat dus niet B)
HR
Ik neem aan dat je wel inziet dat dit opzettelijk was?
HR
HR

T-Bag
Administrator

Hendrix schreef:

(...)

Ik neem aan dat je wel inziet dat dit opzettelijk was?
HR
Allicht,maar wanneer je dat dan doet moet je het wel goed doen en dat maakt deze film juist zo waardeloos ;)
HRHR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Joeri schreef:

(...)

Prachtig, maar er is inmiddels een nieuwere: BBC Life. Echt ongeevenaard.
HR
De trailers zien er goed uit. Bedankt voor de tip.
HR
HR

Joeri
Internationale topspeler

AJAXHengelo schreef:

(...)

De trailers zien er goed uit. Bedankt voor de tip.
HR
Er is overigens alweer een nieuwere zie ik net: Human Planet. Deze focust zich meer op de balans tussen mens en omgeving, zoals de naam al doet vermoeden. De trailer belooft veel goeds :)

http://www.youtube.com/watch?v=2HiUMlOz4UQ
HR
HR

Bramsterdam
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004

De human planet serie is zeker een aanrader
HR
HR

Joeri
Internationale topspeler

Bramsterdam schreef:

De human planet serie is zeker een aanrader
HR
Ja, inderdaad. Gisteren de eerste aflevering gezien en het was erg spectaculair. Mooie opnames ook.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Ook een aanrader op het gebied van mens & wereld; Koyaanisqatsi. Een al wat oudere film, zonder dialoog, die eigenlijk de gekte van de mensheid laat zien. Ook met erg mooie en aparte muziek van Philip Glass.
HR
HR

Dragon
Idool
Zlatanist

Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000

Ik kon net als Hendrix, Super wel waarderen. Je weet ook wel een beetje wat voor soort humor je bij Ellen Page kan verwachten.
Take Me Home Tonight is vooral leuk vanwege de muziek die herkenbaar is :)
De rest van dat lijst ga ik ook maar eens bekijken.

Gisteren HP TDH2 gezien, en hij was wel leuk. Ik ben geen ultra Harry fan, en heb om alles eens een keer te kunnen volgen de afgelopen weken alle vorige delen nog eens gekeken.
Voor het verhaal van het laatste deel is het vanaf The Order of the Phoenix pas echt nodig.
Het einde had ik wel verwacht, want Rowling moet misschien nog aan d'r oude dag voorziening denken.
De actie was niet zo spectaculair als verwacht aangezien veel op de achtergrond zich afspeelt.

Maar goed, we gaan ons opmaken voor echte literatuur verfilmingen te beginnen met An Unexpected Journey... :B
HR
HR

Bacardiman
Basisspeler

Uit: Zoetermeer
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 1 maart 2003

Ik heb gisteren een prachtige film The Fighter gezien waarin geweldig acteerwerk van zowel Wahlberg als Bale. Deze film ging gewoon over liefde, liefde voor de boksen, broederliefde en liefde in de familie. Normaal gesproken vind ik Christian Bale niet zo'n goede acteur, maar hij had een rol waar je je ziel en zaligheid in kwijt kunt. En dat deed hij ook. Bale heeft met recht een Oscar gewonnen. Wat Chapeau, zeg!
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Dragon schreef:

Ik kon net als Hendrix, Super wel waarderen. Je weet ook wel een beetje wat voor soort humor je bij Ellen Page kan verwachten.
Take Me Home Tonight is vooral leuk vanwege de muziek die herkenbaar is :)
De rest van dat lijst ga ik ook maar eens bekijken.
HR
Het leuke aan Super is dat het expliciete beelden niet schuwt, je ziet soms de grofste beelden voorbij komen. Voor de rest is de film weinig origineel, veel mensen leggen de link met Kick-Ass. Maar ik zag vooral Defendor(2009) in deze film. Zelfde soort films met bijna hetzelfde uitgangspunt. Overigens vraag ik me wel af wat je met Ellen Page humor bedoeld(met name welke films)?

Take me home Tonight is natuurlijk een pure jaren 80 film, het is dan ook een ode hieraan. Wie van de bekende John Hughes films en alle andere high school movies uit de jaren 80 kan genieten, kan ook zeker van deze zeer leuke film genieten. Overigens ligt TMHT al sinds 2007 op de planken.

Vandaag 2 superhelden films gezien, Captain America en de Green Lantern. Hoewel beide films zeer voorspelbaar en weinig origineel zijn gaat mijn voorkeur toch uit naar Green Lantern, aangezien die veel epischer en grootschaliger aanvoelt. Ondanks de vele onlogische zaken(die beide films kennen). Weer geen toppers, verlang inmiddels toch wel naar sequels, die kunnen de crappy standaard verhalen dan proberen te vermijden.

Leukste film van de afgelopen dagen blijft toch Submarine (2010), een verrassend frisse coming of age dat je lichtjes aan Donnie Darko doet denken qua personages, maar dan zonder het tijdreizen gedoe. Vooral de erg mooie cinematografie, muziek en editing vallen op bij deze independent movie.

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 5 augustus 2011 01:00:34).]
HR
HR

Hendrix
Idool

rep_robert schreef:

Maar ik zag vooral Defendor(2009) in deze film. Zelfde soort films met bijna hetzelfde uitgangspunt. Overigens vraag ik me wel af wat je met Ellen Page humor bedoeld(met name welke films)?

HR
Geweldige film. Woody Harrelson shinet hard. Ik vond Super nog wat donkerder.
HR
HR

Dragon
Idool
Zlatanist

Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000

rep_robert schreef:

(...)

Het leuke aan Super is dat het expliciete beelden niet schuwt, je ziet soms de grofste beelden voorbij komen. Voor de rest is de film weinig origineel, veel mensen leggen de link met Kick-Ass. Maar ik zag vooral Defendor(2009) in deze film. Zelfde soort films met bijna hetzelfde uitgangspunt. Overigens vraag ik me wel af wat je met Ellen Page humor bedoeld(met name welke films)?

HR
Uiteraard denk ik dan aan een Juno en in mindere mate Smart People. Niet dat het exact dezelfde soort humor is maar het is allemaal wel een beetje out of the ordinary, zeker de karakters. Niet de standaard onderbroekenlol, waar op z'n tijd niets mis mee is natuurlijk.
Nu ga ik dat dus een beetje verwachten, als ik die naam zie staan :)

Ik dacht inderdaad ook meer aan Kick-Ass, maar ik heb Defendor dan ook niet gezien. Dat zal ik dan eens gaan doen.

Cedar Rapids was overigens erg vermakelijk.
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Mweh, ik vond Cedar Rapids tegenvallen. Ondanks het fijne en gemoedelijke sfeertje heb ik nauwelijks gelachen bij de film. Verder vind ik dat Helms moeite heeft om de film te dragen, vooral de bijrollen zijn leuk.
HR
HR

Hendrix
Idool

rep_robert schreef:

Verder vind ik dat Helms moeite heeft om de film te dragen, vooral de bijrollen zijn leuk.
HR
Klopt, Reilly steelt de show.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,1% dat FC Utrecht wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!