Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 75 »
DarkChild
Moderator
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:De afleveringen die als uhm, 'inspiratiebron' hebben gediend zijn:
Dragon schreef:
(...)
Welke 2 waren dat? Er staat me ook vaag iets van bij, maar ik kan me ook niet precies voor me halen welke verhalen samenkomen.
Het probleem met Bay is dat ie, om een voor het grote publiek aantrekkelijk film te houden, de mensen veel belangrijker maakt dan de Transformers zelf.
Daardoor krijgen de Transformers nauwelijks een persoonlijkheid, en krijg je bijna automatisch een film die alleen op SF kan aanspreken (en zelfs dat viel tegen). Laat de man a.u.b. ophouden met het vergallen van deze serie.
Ga dan GI Joe maken, dan is het normaal dat de Amerikaanse "no guts, no glory"- eenheden de wereld redden.
Overigens is Huntington fantastische eye-candy, maar als Fox als beticht wordt van niet kunnen acteren...
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007
Led Zeppelin
International
Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006
quote:Hehe had hier precies t zelfde gedaan. Ik ben net terug van 7.2, ik had hoge verwachtingen en die zijn 100% waargemaakt..wat een film!
rep_robert schreef:
Morgen eerst deel 7.1 nog maar een keer kijken en daarna naar 7.2. Lijkt me toch wel weer even handig voor het geheugen.
rep_robert
Basisspeler
Y0rn.
International
Vak: -
Reg.: 15 oktober 2009
Led Zeppelin
International
quote:Als je de tijd hebt zou ik ook nog ff HP and the Half-Blood Prince kijken, komen ook wel weer belangrijke dingen in voor.
rep_robert schreef:
Brr, nu krijg ik meer zin. Ik ben benieuwd.
Heart of Midlothian FC
Lid 2de elftal
Uit: Montevideo
Vak: 125
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 8 september 2006
rep_robert
Basisspeler
quote:Ja, te laat. Merk inderdaad dat ik moeite had bij 7.1 met het verhaal vandaag. Ze waren al op zoek naar de "Gruzielementen" en bij 7.1 zat je dus ook al midden in het verhaal. Toch jammer aangezien de rest al wat was vervaagd. Bij 7.2 had ik er minder last van, mooie afsluiter van de reeks inderdaad. Had het gevecht wel iets epischer verwacht, maar visueel zag het er prima uit. De epiloog vond ik ook wel geinig.
Led Zeppelin schreef:
(...)
Als je de tijd hebt zou ik ook nog ff HP and the Half-Blood Prince kijken, komen ook wel weer belangrijke dingen in voor.
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Ik vind Megan Fox toch mooier (maar niet dat ik klaag of zo)
ArenA schreef:
Nou gisteren naar Transformers 3 geweest en toch een beetje in afwachting wat het zou zijn na de eerste twee delen.
Deel 3 bevat enorm veel grappen en dan heb je het gevaar dat de film erg lullig zou worden, maar dat is niet het geval. 99% van de grappen zijn leuke grappen, je kan je afvragen of het niet veel te veel is voor een actiefilm als deze maar het maakt de film zeker niet kapot. Waar ik de grappen juist in deel 1 en 2 soms erg flauw en slecht vond.
Ik vond het een vrij amusante film en waar Pirates of the C. compleet misschoot met het hele 3D verhaal zie je hier wel degelijk het effect en de meerwaarde van 3D (gelukkig).
Ik kan iedereen die van de eerste twee delen heeft genoten aanraden om ook dit deel te gaan bekijken. Het enigste minpuntje wat ik had is dat de film ongeveer 20 minuten te lang duurt, maar na afloop heb je wel het gevoel iets indrukwekkends gezien te hebben.
Onder het mom van het oog wil ook wat m.b.t. Rosie Huntington..Megan Fox wie? Er zaten wat scenes in die geen enkele toegevoegde waarde hadden voor de film en puur gericht waren om haar in beeld te brengen, maar ok ik zal het Bay niet kwalijk nemen. Wat een lichaam..
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Fan en volger is een te groot woord. Het is een groot jeugdsentiment.
DarkChild schreef:
Ben jij een Transformers fan/volger vanaf G1 of alleen de films?
quote:Ja dat wel. Zoals er eerder werd geschreven het verhaal draait meer om Sam Witwicky dan om de Autobots and Decepticons, daar zit verder geen enkele diepgang in en dat is natuurlijk wel erg zonde.
DarkChild schreef:
Maar het gevoel blijft dat er zoveel meer in had gezeten...
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
Led Zeppelin
International
quote:Eens, ik hoop sowieso eigenlijk dat die 3D hype snel voorbij is.
Skywalker schreef:
Harry Potter 7.2 is geweldig. Je moet 'm alleen niet in 3D zien. Het heeft geen toegevoegde waarde en het verziekt een paar nuances.
jamesroland ![]()
Internationale topspeler
Reg.: 3 januari 2010
Led Zeppelin
International
quote:Bedoel je echt het einde met 19 years later of bedoel je de eind battle?
jamesroland schreef:
Het einde verpest de hele film van HP vind ik omdat het dusdanig slecht is, een beetje a la de last samurai, schitterende film maar het einde is dusdanig slecht dat je daardoor de film niet meer wilt zien en een negatief oordeel erover hebt.
Skywalker
Icoon
Led Zeppelin
International
quote:Laten we 't hopen
Skywalker schreef:
Ik vond het wel een symbolisch einde, ook daarom goed.Klik hier om de spoiler te bekijken
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
quote:vond Control maar zozo. nou ken ik Joy Divison ook niet
Led Zeppelin schreef:
Had vandaag een rustig dagje dus ben weer 2 wat oudere films gaan kijken die ik een tijdje niet had gezien. Trainspotting en Control(de film over Ian Curtis van Joy Division).
Control had me weer echt gepakt. De geweldige quotes, de epileptische aanvallen, Deborah en Annik en niet te vergeten heel goed gespeeld door Sam Riley.
En over Trainspotting hoef ik denk ik niet zo heel veel te vertellen![]()
Led Zeppelin
International
quote:Hmm denk dat de film ook een stuk interessanter is als je Joy Division goed vind.
ElSalvador74 schreef:
(...)
vond Control maar zozo. nou ken ik Joy Divison ook niet
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
quote:
Led Zeppelin schreef:
(...)
Hmm denk dat de film ook een stuk interessanter is als je Joy Division goed vind.
rep_robert
Basisspeler
het laatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
quote:Het eind was slecht? Ik heb die één na laatste gezien, god wat was dat slecht zeg. Acteurs die niet kunnen acteren, matige dialogen, warrige verhaallijnen, etc.
jamesroland schreef:
Het einde verpest de hele film van HP vind ik omdat het dusdanig slecht is, een beetje a la de last samurai, schitterende film maar het einde is dusdanig slecht dat je daardoor de film niet meer wilt zien en een negatief oordeel erover hebt.
Skywalker
Icoon
Led Zeppelin
International
quote:Harry Potter prutswerk? Dat je Harry Potter niet kan waarderen, kan ik nog meeleven maar HP prutswerk noemen gaat echt te ver. Harry is een held
het laatste schaap schreef:
(...)
Het eind was slecht? Ik heb die één na laatste gezien, god wat was dat slecht zeg. Acteurs die niet kunnen acteren, matige dialogen, warrige verhaallijnen, etc.
Ongelofelijk dat mensen dit soort prutswerk goed vinden.
edit: HP=Harry potter nam ik aan?
Led Zeppelin
International
quote:Harry Potter prutswerk? Dat je Harry Potter niet kan waarderen, kan ik nog meeleven maar HP prutswerk noemen gaat echt te ver. Harry is een held
het laatste schaap schreef:
(...)
Het eind was slecht? Ik heb die één na laatste gezien, god wat was dat slecht zeg. Acteurs die niet kunnen acteren, matige dialogen, warrige verhaallijnen, etc.
Ongelofelijk dat mensen dit soort prutswerk goed vinden.
edit: HP=Harry potter nam ik aan?
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.