Ajax Netwerk
zondag 21 december 2014 - 10:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: « 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 ... 81 »

HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

quote:HR
Dragon schreef:

(...)
Welke 2 waren dat? Er staat me ook vaag iets van bij, maar ik kan me ook niet precies voor me halen welke verhalen samenkomen.
Het probleem met Bay is dat ie, om een voor het grote publiek aantrekkelijk film te houden, de mensen veel belangrijker maakt dan de Transformers zelf.
Daardoor krijgen de Transformers nauwelijks een persoonlijkheid, en krijg je bijna automatisch een film die alleen op SF kan aanspreken (en zelfs dat viel tegen). Laat de man a.u.b. ophouden met het vergallen van deze serie.
Ga dan GI Joe maken, dan is het normaal dat de Amerikaanse "no guts, no glory"- eenheden de wereld redden.
Overigens is Huntington fantastische eye-candy, maar als Fox als beticht wordt van niet kunnen acteren...
HR
De afleveringen die als uhm, 'inspiratiebron' hebben gediend zijn:
Klik hier om de spoiler te bekijken

Ik begrijp dat de film een groot publiek moet aanspreken voor de broodnodige $$$, maar dat publiek is wel een beetje klaar met die ongegeneerde militaire reclamespots. Zie bijvoorbeeld ook de kritieken bij een vergelijkbare invasiefilm Battle: Los Angeles.

Je krijgt nooit het idee dat de mensheid echt een probleem heeft, we hebben toch militairen? USA, USA!

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 12 juli 2011 23:07:08).]
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007

Morgen eerst deel 7.1 nog maar een keer kijken en daarna naar 7.2. Lijkt me toch wel weer even handig voor het geheugen.
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 5 maart 2006

rep_robert schreef:

Morgen eerst deel 7.1 nog maar een keer kijken en daarna naar 7.2. Lijkt me toch wel weer even handig voor het geheugen.
HR
Hehe had hier precies t zelfde gedaan. Ik ben net terug van 7.2, ik had hoge verwachtingen en die zijn 100% waargemaakt..wat een film!
De hele film bestaat uit avontuur na avontuur en als je na een scene denkt dat het niet spannender kan, overtreft de volgende scene het alweer. Het is 2uur lang actie en emotie.
Een meer dan waardige afsluiter van een geweldige reeks!
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Brr, nu krijg ik meer zin. Ik ben benieuwd.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Ben ook geweest. Man, wat een film! Voor mij het absolute hoogtepunt van de serie. Ook al vond ik het einde een stuk minder, maar dat vond ik destijds ook al met het boek.

Dit deel vind ik zelf een stuk volwassener als de voorgaande delen. Het gaat voornamelijk om de actie (met af en toe veel bloed voor eigenlijk een film die zich ook op jonge kinderen richt), dat mij wel aanstaat. Daarnaast verliest men het verhaal niet uit het oog.

Snape is trouwens baas, maar dat wisten jullie vast al.
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

rep_robert schreef:

Brr, nu krijg ik meer zin. Ik ben benieuwd.
HR
Als je de tijd hebt zou ik ook nog ff HP and the Half-Blood Prince kijken, komen ook wel weer belangrijke dingen in voor.
HR
HR

Heart of Midlothian FC
Lid 2de elftal

Uit: Montevideo
Vak: 125
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 8 september 2006

AME AGARU ( After the Rain / 1999 )

Ihei Misawa and his wife Tayo, stranded by rains at a country inn, bring a great deal of happiness to the other residents of the inn by means of Ihei's generosity and good spirit. Ihei is a masterless samurai and fencing expert. Ihei comes to the attention of Lord Shigeaki, who hires him as fencing instructor for Lord Shigeaki's men. But Ihei's expertise causes friction and jealousy in Shigeaki's castle and his future there comes into doubt.

IMDB
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Led Zeppelin schreef:

(...)

Als je de tijd hebt zou ik ook nog ff HP and the Half-Blood Prince kijken, komen ook wel weer belangrijke dingen in voor.
HR
Ja, te laat. Merk inderdaad dat ik moeite had bij 7.1 met het verhaal vandaag. Ze waren al op zoek naar de "Gruzielementen" en bij 7.1 zat je dus ook al midden in het verhaal. Toch jammer aangezien de rest al wat was vervaagd. Bij 7.2 had ik er minder last van, mooie afsluiter van de reeks inderdaad. Had het gevecht wel iets epischer verwacht, maar visueel zag het er prima uit. De epiloog vond ik ook wel geinig.
HR
HR
Nou gisteren naar Transformers 3 geweest en toch een beetje in afwachting wat het zou zijn na de eerste twee delen.

Deel 3 bevat enorm veel grappen en dan heb je het gevaar dat de film erg lullig zou worden, maar dat is niet het geval. 99% van de grappen zijn leuke grappen, je kan je afvragen of het niet veel te veel is voor een actiefilm als deze maar het maakt de film zeker niet kapot. Waar ik de grappen juist in deel 1 en 2 soms erg flauw en slecht vond.

Ik vond het een vrij amusante film en waar Pirates of the C. compleet misschoot met het hele 3D verhaal zie je hier wel degelijk het effect en de meerwaarde van 3D (gelukkig).

Ik kan iedereen die van de eerste twee delen heeft genoten aanraden om ook dit deel te gaan bekijken. Het enigste minpuntje wat ik had is dat de film ongeveer 20 minuten te lang duurt, maar na afloop heb je wel het gevoel iets indrukwekkends gezien te hebben.

Onder het mom van het oog wil ook wat m.b.t. Rosie Huntington..Megan Fox wie? Er zaten wat scenes in die geen enkele toegevoegde waarde hadden voor de film en puur gericht waren om haar in beeld te brengen, maar ok ik zal het Bay niet kwalijk nemen. Wat een lichaam..
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

ArenA schreef:

Nou gisteren naar Transformers 3 geweest en toch een beetje in afwachting wat het zou zijn na de eerste twee delen.

Deel 3 bevat enorm veel grappen en dan heb je het gevaar dat de film erg lullig zou worden, maar dat is niet het geval. 99% van de grappen zijn leuke grappen, je kan je afvragen of het niet veel te veel is voor een actiefilm als deze maar het maakt de film zeker niet kapot. Waar ik de grappen juist in deel 1 en 2 soms erg flauw en slecht vond.

Ik vond het een vrij amusante film en waar Pirates of the C. compleet misschoot met het hele 3D verhaal zie je hier wel degelijk het effect en de meerwaarde van 3D (gelukkig).

Ik kan iedereen die van de eerste twee delen heeft genoten aanraden om ook dit deel te gaan bekijken. Het enigste minpuntje wat ik had is dat de film ongeveer 20 minuten te lang duurt, maar na afloop heb je wel het gevoel iets indrukwekkends gezien te hebben.

Onder het mom van het oog wil ook wat m.b.t. Rosie Huntington..Megan Fox wie? Er zaten wat scenes in die geen enkele toegevoegde waarde hadden voor de film en puur gericht waren om haar in beeld te brengen, maar ok ik zal het Bay niet kwalijk nemen. Wat een lichaam..
HR
Ik vind Megan Fox toch mooier (maar niet dat ik klaag of zo)

Ben jij een Transformers fan/volger vanaf G1 of alleen de films?

Het was zeker niet alleen bad, de grappen waren minder flauw (hoewel, deep wang...) de 3D had toegevoegde waarde en overall was hij 'stabieler' dan Revenge of The Fallen.

Maar het gevoel blijft dat er zoveel meer in had gezeten...
HR
HR

DarkChild schreef:
Ben jij een Transformers fan/volger vanaf G1 of alleen de films?

HR
Fan en volger is een te groot woord. Het is een groot jeugdsentiment.
Serie op tv gezien, veel strips gelezen vroeger en nu nog heb ik ergens oude transformers liggen waar ik het eigenlijk ergens zonde vind om ze weg te doen.

DarkChild schreef:

Maar het gevoel blijft dat er zoveel meer in had gezeten...
HR
Ja dat wel. Zoals er eerder werd geschreven het verhaal draait meer om Sam Witwicky dan om de Autobots and Decepticons, daar zit verder geen enkele diepgang in en dat is natuurlijk wel erg zonde.

Daarnaast natuurlijk de "upgrade" die de transformers hebben ondergaan is soms wel erg ver doorgeschoten zoals Megatron die niet te vergelijken is met G1, maar die versies zijn waarschijnlijk té klassiek om te hanteren.

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 14 juli 2011 23:13:06).]
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Harry Potter 7.2 is geweldig. Je moet 'm alleen niet in 3D zien. Het heeft geen toegevoegde waarde en het verziekt een paar nuances.
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

Skywalker schreef:

Harry Potter 7.2 is geweldig. Je moet 'm alleen niet in 3D zien. Het heeft geen toegevoegde waarde en het verziekt een paar nuances.
HR
Eens, ik hoop sowieso eigenlijk dat die 3D hype snel voorbij is.
Mooiste scene: de herinneringen van Snape(had zelfs van mij nog wel langer gemogen)
HRHR
HR

jamesroland Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 januari 2010

Het einde verpest de hele film van HP vind ik omdat het dusdanig slecht is, een beetje a la de last samurai, schitterende film maar het einde is dusdanig slecht dat je daardoor de film niet meer wilt zien en een negatief oordeel erover hebt.
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

jamesroland schreef:

Het einde verpest de hele film van HP vind ik omdat het dusdanig slecht is, een beetje a la de last samurai, schitterende film maar het einde is dusdanig slecht dat je daardoor de film niet meer wilt zien en een negatief oordeel erover hebt.
HR
Bedoel je echt het einde met 19 years later of bedoel je de eind battle?
En wat vond je er zo slecht aan dan?
HR
HR

Skywalker
Icoon

Ik vond het wel een symbolisch einde, ook daarom goed.

HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

Skywalker schreef:

Ik vond het wel een symbolisch einde, ook daarom goed.

HR
Laten we 't hopen :B
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

Led Zeppelin schreef:

Had vandaag een rustig dagje dus ben weer 2 wat oudere films gaan kijken die ik een tijdje niet had gezien. Trainspotting en Control(de film over Ian Curtis van Joy Division).
Control had me weer echt gepakt. De geweldige quotes, de epileptische aanvallen, Deborah en Annik en niet te vergeten heel goed gespeeld door Sam Riley.

En over Trainspotting hoef ik denk ik niet zo heel veel te vertellen :)

HR
vond Control maar zozo. nou ken ik Joy Divison ook niet
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

ElSalvador74 schreef:

(...)

vond Control maar zozo. nou ken ik Joy Divison ook niet
HR
Hmm denk dat de film ook een stuk interessanter is als je Joy Division goed vind.
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 7 augustus 2004

Led Zeppelin schreef:

(...)

Hmm denk dat de film ook een stuk interessanter is als je Joy Division goed vind.
HR
HR
HR

rep_robert
Geselecteerd voor Oranje

Kokuhaku(Confessions), een erg mooi wraakdrama die ik iedereen kan aanraden. Waar in mijn ogen(!!!) Aziaten vaak moeite hebben met het tonen van emoties is dit toch een prachtige uitzondering.

Een al iets oudere film, maar ook zeker een echte aanrader: Kikujiro. Een fantastische, lieve, mooi en bovenal ook grappige roadmovie door Japan over een oude man(Takeshi Kitano)dat samen met een jongetje op zoek gaat naar de moeder van het jochie.
Let hier ook op de fantastische muziek van Joe Hisaishi(o.a. componist voor veel Miyazaki animaties):
Fanmade trailer

[Dit bericht is veranderd door rep_robert (op 17 juli 2011 13:57:36).]
HR
HR

het laatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 3 november 2002

jamesroland schreef:

HR
Het eind was slecht? Ik heb die één na laatste gezien, god wat was dat slecht zeg. Acteurs die niet kunnen acteren, matige dialogen, warrige verhaallijnen, etc.

Ongelofelijk dat mensen dit soort prutswerk goed vinden.

edit: HP=Harry potter nam ik aan?

[Dit bericht is veranderd door het laatste schaap (op 18 juli 2011 19:19:15).]
HR
HR

Skywalker
Icoon

Het was in ieder geval één einde. Geen vier eeuwigdurende, zoals in The Return of the King.

Maar, belangrijker: http://thefilmstage.com/2011/07/18/the-dark-knight-rises-teaser-trailer/
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

het laatste schaap schreef:

(...)

Het eind was slecht? Ik heb die één na laatste gezien, god wat was dat slecht zeg. Acteurs die niet kunnen acteren, matige dialogen, warrige verhaallijnen, etc.

HR
Harry Potter prutswerk? Dat je Harry Potter niet kan waarderen, kan ik nog meeleven maar HP prutswerk noemen gaat echt te ver. Harry is een held B)
HR
HR

Led Zeppelin
Vedette

het laatste schaap schreef:

(...)

HR
Harry Potter prutswerk? Dat je Harry Potter niet kan waarderen, kan ik nog meeleven maar HP prutswerk noemen gaat echt te ver. Harry is een held B)
Maar ik ben dan ook opgegroeit met Harry. HP and the Philosopher's Stone was het eerste serieuze boek dat ik las en daarbij ging ik elk jaar naar de bios om de avonturen van Harry op Zweinstein te zien. Nu ben ik net als Harry een stuk ouder maar ik krijg altijd een warm gevoel van binnen wanneer ik Zweinstein zie met het muziekje erbij. Als ik kids krijg zullen zij zeker weten alle films moeten zien :B

[Dit bericht is veranderd door Led Zeppelin (op 18 juli 2011 19:51:52).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,0% dat Ajax wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!