Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 75 »
Van de film
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Reg.: 20 januari 2007
Stijn
Regelmatige invaller
Uit: Hoenderloo
Reg.: 7 maart 2002
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Vak: -
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
rep_robert
Basisspeler
quote:Ach ja, gratis publiciteit. Dit is eigenlijk het beste wat Six kan overkomen. There's no such thing as bad publicity
Skywalker schreef:
Hoezo? Dat is een moreel waardeoordeel, maar dat hoeft niets af te doen aan vrije artistieke expressie. Er zijn wel meer films die met eenzelfde soort waardeoordeel controversieel zijn verklaard: A Clockwork Orange, The Day ASfter, The Exorcist, Deep Throat, Lolita, Porky's, Shogun Assassin, Cross of Iron en The Last Temptation of Christ, om er maar een paar te noemen. Hier zitten regisseurs als Scorsese, Friedkin, Peckinpah en Kubrick tussen, dis op hun manier menselijk handelen, dan wel de degradatie of vorming van de menselijke geest hebben gevisualiseerd. Of het een ranzige film si, zoals hierboven staat, doet er weinig toe, zoalng de strafwet niet wordt overtreden. Ik sta er ook niet om te springen, maar het is gewoon een kwestie van smaak, geen moraliteit. Het is dus onzin om te zeggen dat hij ze niet op een rijtje heeft. Ook films maken is vrijheid van meningsuiting.
Stijn
Regelmatige invaller
Uit: Hoenderloo
Reg.: 7 maart 2002
quote:Laat ik het dan zo zeggen, als je dit:
Skywalker schreef:
Hoezo? Dat is een moreel waardeoordeel, maar dat hoeft niets af te doen aan vrije artistieke expressie. Er zijn wel meer films die met eenzelfde soort waardeoordeel controversieel zijn verklaard: A Clockwork Orange, The Day ASfter, The Exorcist, Deep Throat, Lolita, Porky's, Shogun Assassin, Cross of Iron en The Last Temptation of Christ, om er maar een paar te noemen. Hier zitten regisseurs als Scorsese, Friedkin, Peckinpah en Kubrick tussen, dis op hun manier menselijk handelen, dan wel de degradatie of vorming van de menselijke geest hebben gevisualiseerd. Of het een ranzige film si, zoals hierboven staat, doet er weinig toe, zoalng de strafwet niet wordt overtreden. Ik sta er ook niet om te springen, maar het is gewoon een kwestie van smaak, geen moraliteit. Het is dus onzin om te zeggen dat hij ze niet op een rijtje heeft. Ook films maken is vrijheid van meningsuiting.
quote:bedenkt heb jij in mijn ogen een rare kronkel in je kop. Wellicht zullen we dit over een jaar of 20 ook normaal vinden zoals een aantal van die films die jij daar noemt. Heb daar ook een hoop niet van gezien moet ik zeggen.
"Examples of this include a scene early in the film in which he masturbates whilst he watches a DVD of the original Human Centipede film, with sandpaper wrapped around his penis, and a sequence later in the film in which he becomes aroused at the sight of the members of the ‘centipede’ being forced to defecate into one another’s mouths, culminating in sight of the man wrapping barbed wire around his penis and raping the woman at the rear of the ‘centipede’.
Skywalker
Icoon
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
quote:Tsja.. rare kronkel of niet.. zolang er vraag naar is wordt het gemaakt.
Stijn schreef:
(...)
bedenkt heb jij in mijn ogen een rare kronkel in je kop. Wellicht zullen we dit over een jaar of 20 ook normaal vinden zoals een aantal van die films die jij daar noemt. Heb daar ook een hoop niet van gezien moet ik zeggen.
AFCA-4-Life
International
Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005
rep_robert
Basisspeler
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
Skywalker
Icoon
marnix92
Geselecteerd voor Oranje
Vak: 422
Reg.: 18 juli 2010
rep_robert
Basisspeler
Led Zeppelin
International
Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006
rep_robert
Basisspeler
Skywalker
Icoon
rep_robert
Basisspeler
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Ik vind het echt schandalig, eerst wilde ik niet meedoen met het Bay-bashen, maar na de laatste 2 tenenkrommend slechte TF films van zijn hand kan het niet anders.
Skywalker schreef:
Tegen beter weten in toch naar Transformers 3 gegaan. Houterig acteren, een verhaal met gaten en losse eindjes, lachwekkende beelden. Nee, het niveau van deel 1 wordt ook in het derde deel niet gehaald.
Led Zeppelin
International
Skywalker
Icoon
rep_robert
Basisspeler
quote:Toevallig ook Trainspotting gekeken. Meesterlijk filmpje!!
Led Zeppelin schreef:
Had vandaag een rustig dagje dus ben weer 2 wat oudere films gaan kijken die ik een tijdje niet had gezien. Trainspotting en Control(de film over Ian Curtis van Joy Division).
Control had me weer echt gepakt. De geweldige quotes, de epileptische aanvallen, Deborah en Annik en niet te vergeten heel goed gespeeld door Sam Riley.
En over Trainspotting hoef ik denk ik niet zo heel veel te vertellen![]()
Dragon
Idool
Zlatanist
Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000
quote:Welke 2 waren dat? Er staat me ook vaag iets van bij, maar ik kan me ook niet precies voor me halen welke verhalen samenkomen.
DarkChild schreef:
(...)
Ik vind het echt schandalig, eerst wilde ik niet meedoen met het Bay-bashen, maar na de laatste 2 tenenkrommend slechte TF films van zijn hand kan het niet anders.
Hoe kan deze man klagen dat het plot van Revenge of the Fallen flinterdun was door de schrijversstaking destijds en nu hier mee aan komen?
80% van dit verhaal is gewoon overgenomen van 2 afleveringen uit G1...lachwekkend
Begrijp me niet verkeerd, I like looking at a fine woman just as much as the next guy, maar je weet dat een film slecht is als de compleet miscaste Rosie Huntington belangrijker voor het verloop is danKlik hier om de spoiler te bekijken
Led Zeppelin
International
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.