Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 75 »
mvdh038
Ballenjongen
Uit: zwolle
Vak: 413
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 24 september 2006
rep_robert
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2007
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 september 2004
quote:Heb bij deze juist meer gelachen maar het is wel wat voorspelbaarder geworden.
0634 schreef:
(...)
Deel 1 vond ik, mede door de verrassing geweldig, maar deze valt tegen begrijp ik? Ga er volgende week heen...
mvdh038
Ballenjongen
Uit: zwolle
Vak: 413
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 24 september 2006
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003
quote:Werden die boot vluchtelingen toevallig ook ingezet in prostitutie? Zoja, dan kan ik mijn mappen er weleens op na slaan. Plot klinkt zeer bekend in ieder geval.
wd schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen, maar acht de kans niet heel groot. De film is in 2007 of 2008 getoond op Nederland 1, 2 of 3. Altijd van die arthouse films. Het is een film uit China waar - vanzelfsprekend - Chinees wordt gesproken. Het gaat over vluchtelingen die illegaal op een vrachtschip meeliften naar Amerika waarbij de vader van de hoofdrolspeler uiteindelijk het leven laat op het schip. Alvast bedankt!
Hendrix
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Hij viel me ontzettend tegen. Veel te gemakkelijk.
Skywalker schreef:
The Hangerover II: De bende gaat los in Bangkok. Meer van hetzelfde. Kan vervelend zijn. Niet als je in een zaal zit die helemaal uit zijn dak gaat. Dan is dat weer aanstekelijk. Wel weer genoeg hilarische momenten.
Amsterhammer
Idool
Reg.: 31 juli 2005
San Francisco
International
Uit: Delft
Vak: 401
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 april 2007
ElSalvador74
Legende
Reg.: 7 augustus 2004
quote:slap aftreksel was het
San Francisco schreef:
Gisteravond naar Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides geweest. Vond het een zeer vermakelijke film, alleen kan het zo eeuwig doorgaan door aan het einde van elke film een nieuwe missie te bedenken. Verder was Jack Sparrow weer meesterlijk!
kaashater
Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 mei 2007
quote:argumenten zijn best nuttig als je met zo'n opmerking komt
ElSalvador74 schreef:
(...)
slap aftreksel was het
rep_robert
Basisspeler
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
rep_robert
Basisspeler
quote:Vind ik een beetje makkelijke kritiek, aangezien Poltergeist ook zeker niet de eerste was en zeker niet half zo spannend is als Insidious.
Skywalker schreef:
Insidious vond ik dan weer crap. de zoveelste Poltergeist-rip off.
Indica
Lid 2de elftal
Reg.: 23 mei 2003
quote:Daar ben ik het mee eens, geen moment verrassend en dus voorspelbaar.
Skywalker schreef:
Insidious vond ik dan weer crap. de zoveelste Poltergeist-rip off.
X..
rep_robert
Basisspeler
Skywalker
Icoon
quote:Waarom? Ik hanteer Poltergeist als standaard voor dit soort films en hoef dus niet te bewijzen dat er recente films beter Insidious zijn. Maar, om er toch één te noemen: Låt den rätte komma in. Ben het wel met je eens dat horror momenteel standaardbloedtroep is. Dat is jammer.
Noem jij maar een (Hollywood)horror uit de afgelopen jaren die beter of even goed zijn als Insidious.
rep_robert
Basisspeler
kaashater
Regelmatige invaller
Reg.: 8 mei 2007
quote:Ach zoals je zelf stelt was het wel weer vermakelijk, zolang het vermakelijk blijft en de films niet te snel achter elkaar verschijnen vind ik het prima.
ArenA schreef:
Ook naar Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides geweest en ook al is het geen topfilm en gaat de glans er nu wel vanaf toch wel vermakelijk.
Vooraf las ik al dat er veel minder special effects in zouden zitten door de crisis die ook de filmwereld had getroffen en zoals bekend waren ook Bloom en Knightley geschrapt. Dus dan gaan de verwachten al vooraf een beetje omlaag.
Ik heb eigenlijk beide wel gemist de special effects en de ontbrekende acteurs. Depp is natuurlijk weer geweldig in zijn rol, maar je ziet dat deze filmreeks toch niet alleen op zijn schouders gedragen kan worden.
Deel 5? Nee, ik vind het nu wel genoeg om eerlijk te zijn.
Overigens zat ik voor het eerst met een 3D brilletje op en ik weet niet wat anderen ervan vinden maar mijn eerste ervaring hiermee is toch echt 100% ruk..
Misschien lag het aan de film (de trailer van Transformers zag er wel beter uit) maar het 3D kwam er nauwelijks goed uit en het begon langzaam in de film gewoon zwaar irritant te worden. Zeker omdat de ondertiteling op je af leek te komen tijdens de film en had ik het gevoel dat ik telkens eerst dichtbij moest kijken en dan veraf de hele film door.
Ik wacht dus nog even Transformers af, maar dit is geen mooi vooruitzicht in de filmwereld voor nu..
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
quote:3D is een opnamevak apart.
kaashater schreef:
3D is inderdaad gewoon verschrikkelijk. Bij Avatar genoot ik er wel van, en inderdaad het voorstukje van Transformers was erg goed, maar het was bij pirates 4 gewoon geldverspilling(zowel de 3d kosten voor de studio als voor de kijker).
Trouwens heel veel vaste bioscoopbezoekers zijn het 3D gelul spuugzat, maarja ze houden teveel van films om te stoppen met kijken he.
Skywalker
Icoon
rep_robert
Basisspeler
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010
quote:Vond ik ook een leuke film. White Noise kon ik ook wel waarderen. In tegenstelling tot vele vond ik paranormal activity maar een langdradige, goedkope rukfilm met een matig einde. Weet niet hoe deel II was?
Indica schreef:
(...)
Daar ben ik het mee eens, geen moment verrassend en dus voorspelbaar.
Vond ik zelf bv Dead Sillence beter.
Dijkstra Ajacied Forever
Legende
Reg.: 29 mei 2001
quote:Ik vind het ook zwaar ruk.
ArenA schreef:
Overigens zat ik voor het eerst met een 3D brilletje op en ik weet niet wat anderen ervan vinden maar mijn eerste ervaring hiermee is toch echt 100% ruk..
Misschien lag het aan de film (de trailer van Transformers zag er wel beter uit) maar het 3D kwam er nauwelijks goed uit en het begon langzaam in de film gewoon zwaar irritant te worden. Zeker omdat de ondertiteling op je af leek te komen tijdens de film en had ik het gevoel dat ik telkens eerst dichtbij moest kijken en dan veraf de hele film door.
Ik wacht dus nog even Transformers af, maar dit is geen mooi vooruitzicht in de filmwereld voor nu..
Albatros
Bankzitter
Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 95,7% dat Roda JC wint van De Graafschap. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.